Ir al contenido

Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#181 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:20

Quins eren aquests altres dos jugadors?

No sé com s'ho foten, però la veritat es que tenen una bona base de dades de jugadors en el mercat...

Ni idea dels noms. Se que un dels dos va anar a parar a 2a A.

#182 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:33

Ni idea dels noms. Se que un dels dos va anar a parar a 2a A.

Quan la teva feina consisteix en gran part en seguir jugadors per fitxar-los pel teu equip (Jordi Esteve), és normal que coneguis el mercat i els jugadors més interessants. Em preocuparia si no fos així!

#183 LleidaAlCor

LleidaAlCor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:35

Ahhhh Ara ho entenc!!

Si es que les coses quan s'expliquen be, tot queda molt més clar!!

La parte contratante de la primera parte serà considerada como la parte contratante de la primera parte.....

Sentim Ramón Verdú i els pèls de punta que se'ns posen eh? jajajajajaja mira, mira, ho torno a dir:  RAMÓN VERDÚ!!!!  :D

#184 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 julio 2013 - 03:58

Quan la teva feina consisteix en gran part en seguir jugadors per fitxar-los pel teu equip (Jordi Esteve), és normal que coneguis el mercat i els jugadors més interessants. Em preocuparia si no fos així!

Ídem

#185 Soci

Soci

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 julio 2013 - 11:59

Sentim Ramón Verdú i els pèls de punta que se'ns posen eh? jajajajajaja mira, mira, ho torno a dir:  RAMÓN VERDÚ!!!!  :D

I Azparren, Casquero, Canario, Ballesteros,... Gairebé tots els fitxatges 11-12...

#186 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 julio 2013 - 09:57

Doncs com confirma al seu Twitter Pau Nuñez renova amb el LLeida Esportiu.

I això que "alguns" diaris i periodistes ja deien que ere una baixa segura, i inclos ja havien ficat nom als nous possibles portes. :osti: :osti: :osti:  I després diran perque demano rigurositat...

#187 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 julio 2013 - 01:02

Doncs com confirma al seu Twitter Pau Nuñez renova amb el LLeida Esportiu.

I això que "alguns" diaris i periodistes ja deien que ere una baixa segura, i inclos ja havien ficat nom als nous possibles portes. :osti: :osti: :osti:  I després diran perque demano rigurositat...

Noi, per anar donant tantes lliçons trobo que no pares de cagar-la. No podria ser q el Lleida estigués negociant amb altres porters mentres ho feia amb Pau Núñez? Sí ho ha reconegut el propi club!! xD

#188 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 31 julio 2013 - 08:28

Noi, per anar donant tantes lliçons trobo que no pares de cagar-la. No podria ser q el Lleida estigués negociant amb altres porters mentres ho feia amb Pau Núñez? Sí ho ha reconegut el propi club!! xD

Si com quan van dir que a Miki sol faltave l'OK i els que coneixem a dent d'artesa i i li preguntaves si sabien algo et deien que l'oferta del lleida ere insultant (gabernet, Jerson, Emili Style) i que segur que marxave. I una de les possibles sortides ere Reus. Mentres als suposats diaris deien que sol faltave l'OK i podrie ser en breus.

#189 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 31 julio 2013 - 11:52

Si com quan van dir que a Miki sol faltave l'OK i els que coneixem a dent d'artesa i i li preguntaves si sabien algo et deien que l'oferta del lleida ere insultant (gabernet, Jerson, Emili Style) i que segur que marxave. I una de les possibles sortides ere Reus. Mentres als suposats diaris deien que sol faltave l'OK i podrie ser en breus.

¿I era veritat no creus? El Lleida li va fer la oferta, y el Miki només faltaba que aceptés les condicions per continuar una temporada més sent jugador del equip blau, per lo tanto només faltava l'OK. ¿Que va passar? Que Massana mai va dir OK i va marxar a un altre equip, aixi de sencill... ¿quin problema hi ha? Ningú ha mentit que jo sapigui, als diaris no confirmaven que el Miki hagués renovat per el Lleida, només deien com estaven les coses.

#190 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 31 julio 2013 - 12:05

¿I era veritat no creus? El Lleida li va fer la oferta, y el Miki només faltaba que aceptés les condicions per continuar una temporada més sent jugador del equip blau, per lo tanto només faltava l'OK. ¿Que va passar? Que Massana mai va dir OK i va marxar a un altre equip, aixi de sencill... ¿quin problema hi ha? Ningú ha mentit que jo sapigui, als diaris no confirmaven que el Miki hagués renovat per el Lleida, només deien com estaven les coses.

Si bueno... si llegueixes la noticia, diuen que es podria confirma en les properes hores... Com pots dir aixo si els coneguts de Miki feie com a 5 dies ja tenien clar que no seguirie al Lleida?

El club ja ha presentat l'oferta de renovació al jugador i faltaria l'OK del jugador, que podria confirmar-se en les properes hores.

Si jo ara truco a qualsevol diari esportiu i els i dic, que el FC Veins De Casa Meua ha presentat una oferta de 1€ per Messi i que Messi cobrara 50cent al mes, tambe sol falta l'OK pero dubto molt que els diaris s'ho empassin, primer perque l'exemple es massa exagerat i segon perque (digo yo) que voldran contrastar informacio.

Logicament si sol fas cas al que et diu la part del club, doncs facilment et poden mentiri vendre el fum que volem. I no seria el primer cop que aquesta directiva o fa (el cas mes bestia va ser el d'Emili en aquest tema).

I aixo es el que jo demano, una mica de rigurositat en les noticies.

PD: Aixo ja es sobre el funcionament del forum soc l'unic que a segons quins post no pot ficar cap accent i a altres si, ni signes d'exclamacio ni d'interrogacio i a altres si que els puc ficar(pregunta) No soc molt donat a ficar accents per internet, pero en algunes paraules si es necessari per diferenciarles...

#191 DTC

DTC

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 julio 2013 - 01:00

Bé per la renovació d'en Pau Nuñez. Bon porter, de garanties malgrat que parteixi com a suplent. Porteria super ben coberta amb els Paus.

Quins altres porters havien sonat per fitxar?
Jo no havia llegit res al respecte en cap pamflet oficial (Segre o Mañana), ni en cap portal web (Tribuna Baixa, forostwits...). De fet, m'estranyava que no es parlés res fins avui, ni sobre la renovació d'en Nuñez, ni sobre la seua possible marxa, ni de cap fitxatge que el substituís. M'ha semblat que hi hagut un buit informatiu entorn del tema...

#192 xorxi93

xorxi93

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 31 julio 2013 - 03:12

pos ja tenim fitxat a raul fuster granss!!! 

#193 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 31 julio 2013 - 03:34

pos ja tenim fitxat a raul fuster granss!!! 

Doncs a primera vista sembla un bon fitxatge. Jugador contrastat amb experiència a Segona A amb Elx i Nàstic (ens anirà per quan pugem ;) )

#194 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 31 julio 2013 - 04:53

Amb la renovació del Pau Nuñez i la incorporació de Fuster, sabeu si falta algún fitxatge??

#195 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 31 julio 2013 - 06:13

La veritat, mires el que diuen a Elx sobre Fuster i et fan dubtar MOLT... :trist: :trist:

http://www.foroelche...-t97989-90.html

#196 33ngel

33ngel

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 julio 2013 - 08:42

La veritat, mires el que diuen a Elx sobre Fuster i et fan dubtar MOLT... :trist: :trist:

http://www.foroelche...-t97989-90.html

potser es mediocre per a un segona a... pero per al lleida a segona b, crec q es un jugadoràs!

me cagonto! es impossible q sigui mes paquet que alex cacho!! imposible

i a final de temporada el cacho semblava el beckembauer del lateral... jajajja

• o han agraït

#197 yasu

yasu

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2013 - 09:05

Cacho era un jugador molt fluix per un equip que vol aspirar a fer playoff.Per cert on para ara?

#198 javirp

javirp

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2013 - 11:53

Els comentaris del foro del elche son de 2009...

#199 Lo Pacheco

Lo Pacheco

Advanced Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 agosto 2013 - 12:27

Narmer tio, ets una mica pessimista no? Ja se veurà, ni es tan bo, ni es tan dolent. Les coses que diuen fora de Lleida s'han de relativitzar (ni es un crak, ni es tan dolent com diuen). Els comentaris de cuatre "gats" de l'elx, els qual són de l'any de la pica (2009), no crec que ens donin una perspectiva si més no de futur del "com" rendira el Sr. Raul Fuster al Lleida. Estic gairebé segur que millor que Cacho o Ramon Verdú és, entre d'altres laterals que han passat en els últims dos anys pel gloriós Lleida Esportiu. Atentament Lo Pacheco :llengua: :elcrack:

#200 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:35

Narmer tio, ets una mica pessimista no? Ja se veurà, ni es tan bo, ni es tan dolent. Les coses que diuen fora de Lleida s'han de relativitzar (ni es un crak, ni es tan dolent com diuen). Els comentaris de cuatre "gats" de l'elx, els qual són de l'any de la pica (2009), no crec que ens donin una perspectiva si més no de futur del "com" rendira el Sr. Raul Fuster al Lleida. Estic gairebé segur que millor que Cacho o Ramon Verdú és, entre d'altres laterals que han passat en els últims dos anys pel gloriós Lleida Esportiu. Atentament Lo Pacheco :llengua: :elcrack:

gracias Sara.

Jo simplement aporto una opinió de MOLTS seguidor de l'elx, si per tu son 4 gats, en aquest forum deu haver sol 1 gat, però bueno.

Ja et dic que jo estic totalment interessat en que aquest tio sigui el putissim jefe.

Segurament si els comentaris encomptes de dir que es un pufo, diguessin que es el millor lateral i que no saben que fa al elx que haurie s'estar al farsa o al Mandril estaries fente palles mentales amb la banda que tindriem aquest any, pero com son comentaris dolents ja hem de dir que son de 4 gats i que no valen. Perque perdona que et diga pero almenys x mi l'opinió d'aquest 4 gats es igual de respectable que la teva o la meva.

I casos com el de coentrao hi han pocs, ojala Fuster en sigui un. ( Cas coentrao significa un tio que juga 35min en tota una temporada a 2a A amb el Real Zaragoza i dos anys més tard el madrid paga 30kilos per ell)

PD: De res x evitarte la molestia d'haver de buscar referencies sobre Fuster.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos