Ir al contenido


Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#241 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 03:58

Ah.. que ara demanar rigurositat es impedir que segueixin el projecte? Crec que a un dels primers post sobre el tema de TB ja ho vaig dir, que valoro molt les seves ganes i la ilusio pero que han de tindre mes rigurositat i no ficar el primer que els hi digui la persona X.

 

I aixo els i demano a TB i a tots els diaris. Pero com aqui estem per parlar del Lleida i els unics qu parlen del Lleida son: Segre, TB i La Mañana. I la mañana no la miro, el Segre realment acostuma a encertar amb les noticies que dona i de TB pues lo dit abans.

Cada cop que responc alguna cosa surts amb preguntes noves que no m'interesen, esta clar que demanar rigurositat no es impedir res, pero suposo que son gent que s'esforsen i alguna cagada han fet i faran, com tothom, la rigurositat al 100% no la tindra mai ningu, ni el New York Times, aixi que no es pot demanar rigurositat a la perfeccio mai a ningu, es una utopia aixo. Estas en el teu dret de demanarla, pero sense faltar el respecte, per mi, almenys per mi, dir que juguen a ser periodistes cuan fan el que estan fen, es una falta de respecte.



#242 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 04:18

Cada cop que responc alguna cosa surts amb preguntes noves que no m'interesen, esta clar que demanar rigurositat no es impedir res, pero suposo que son gent que s'esforsen i alguna cagada han fet i faran, com tothom, la rigurositat al 100% no la tindra mai ningu, ni el New York Times, aixi que no es pot demanar rigurositat a la perfeccio mai a ningu, es una utopia aixo. Estas en el teu dret de demanarla, pero sense faltar el respecte, per mi, almenys per mi, dir que juguen a ser periodistes cuan fan el que estan fen, es una falta de respecte.


Val que es imposible. Pero quan ja en portes unes cuantes pues mosqueja.

Quan intentes explicar que lo de Miki Massana (segons tinc entes jo) no s'acosta al que ell van dir, i l'unic que fan es encabritar-se en que si que si q es com ell diuen, dpncs jo dedueixo que no volen apendre.


#243 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 04:45

Estem en lo mateix, potser hi ha gent que diu que es mol dolent i no ho hes tant, les opinions et poden servir, pero MAI per treure conclusio final d'un jugador. 

Un jugador no es bo o dolent ell sol, per exemple, al foro del elche poden rajar pero potser Fuster alli en el conjunt no cuadrava, i despres ve aqui al Lleida i es un jugadoras. Un exemple clar es lo que va pasar amb Ibra al Barça, un jugador que jugava de puta mare va venir aqui i va fer molt menys, o com Villa. No tot depen del jugador individualment, potser en un equip ho fa be i en un altre no, per aixo mai pots donar algo per fet abans de veure jugar al jugador en el teu equip, ja que potser fitxes a una estrella, ve al teu equip i fa la pena. (i segur que els comentaris de l'estrella en el forum del seu equip anterior eren comentaris excelents)

 

Tu parles molt, però també podries millorar els teus comentaris aprenent a escriure.



#244 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 05:05

 

icon_post_target_unread.gifpor Adolugo » 01 Ago 2013, 13:50:42

Narmer escribió:Que me podeis decir de Raul Fuster?

Gracias.

 

 



Lo vimos muy poco en Lugo, por no decir nada, en el Anxo Carro no me suena que llegase a debutar. De lo que lo viera en pretemporada me parecía un buen lateral, con nivel de sobra para 2ª, de corte muy defensivo, peor en el ataque. Tuvo la mala suerte de compartir posición con nuestro capitán Manu, que jugó todos los minutos de la temporada.


#245 Aubesa

Aubesa

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAubesa

Escrito 01 agosto 2013 - 07:16

Perfecte, per el que han dit ho fa be defensivament que es el que es busca en un lateral, sino ja estariem parlant d'un carriler.

 

I Shunsuke aqui cadascu escriu com li passa pels pebrots.


  • o han agraït

#246 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 10:02

Tu parles molt, però també podries millorar els teus comentaris aprenent a escriure.

 

Si ens posem aixi...:

 

El que diguin aqui o allà, particularment, m'és igual. El realment important serà el rendiment que tingui aqui, i tan de bo sigui lo més òptim possible.

 

  • o han agraït

#247 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 agosto 2013 - 08:21

Si no recordo malament, aquest era un fil de "planificació plantilla". Pel títol, diria que no és ni un fil per criticar periodistes ni un fil d'ortografia. 

 

Imagino que els moderadors deuen fer vacances, perquè ja fa estona que haurien d'haver-se mogut a paperera.

 

Siusplau, aquestes discussions les feu en privat. Gràcies. 



#248 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 agosto 2013 - 09:52

Perfecte, per el que han dit ho fa be defensivament que es el que es busca en un lateral, sino ja estariem parlant d'un carriler.

 

I Shunsuke aqui cadascu escriu com li passa pels pebrots.

 

No podría estar més en contra de aquest comentari company Aubesa!

Si tots escribim com ens surti dels ous, pot venir un paio escribint en caràcters cirílics i quedar-se tan panxo!

 

Si hi ha unes normes de escritura, lo mínim que podem fer és intentar respectar-les!

 

Quant de mal han fet els mobils i la escritura "fonètica" al català (i al castellà)



#249 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 agosto 2013 - 11:44

Tu parles molt, però també podries millorar els teus comentaris aprenent a escriure.

 

No em facis buscar misatges teus :deumeu:



#250 Aubesa

Aubesa

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 11 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAubesa

Escrito 02 agosto 2013 - 12:56

Lo important es entendret xato.



#251 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 agosto 2013 - 02:53

Lo important es entendret xato.

Tot i que això que dius es una gran veritat, tenir cura de com s'escriu diu molt de la persona.

 

Exemple: Imagina't que tu tens una novia que li vols regalar un perfum. Agafes un perfum molt i molt bo (chanel numero 5 o 6 o lo que sigo), el compres a granel i el fiques dins d'una ampolleta d'aigua buida. Oi que no és el mateix que el mateix perfum però ficat en una ampolleta??

Pos eso.

 

 

De totes maneres, millor que ens centrem en la planificació de la plantilla 2013/2014 que és de que va el post!



#252 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 07:24

Mare deuu aixo si q es un equipasss!!! amara konat es nostre i ademes ve de la AS roma!!! :D



#253 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 07:26

Bueno equipas, jo mai n'he sentit a parlar, i buscant (potser es que soc un negat) no he trobat res d'estadistiques.

 

Obviament em refereixo a l'Amara aquest.



#254 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 07:48

Bueno equipas, jo mai n'he sentit a parlar, i buscant (potser es que soc un negat) no he trobat res d'estadistiques.

 

Obviament em refereixo a l'Amara aquest.

 

+1



#255 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 07:54

L'únic quehe llegit es que la Roma el va fitxar com a una futura promesa i ara ens el deixa cedit amb opció de compra? Algo no m'acaba de encaixar però tot pot ser...

 

 

Lleida Esportiu @Lleida_Esportiu 17m

Amara Konate, cessió d'un any amb opció de compra, entrenant al Montanyà pic.twitter.com/7ZuFZqfjCt



#256 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 08:10

L'únic quehe llegit es que la Roma el va fitxar com a una futura promesa i ara ens el deixa cedit amb opció de compra? Algo no m'acaba de encaixar però tot pot ser...

 

 

Jo el que he aconseguit trobar és que a un lloc diuen que es de Mali, a l'altre de Costa d'Ivori, i a un altre que juga d'internacional amb Burkina Faso. Espero que no acabi sent un Taribo West i quan es retiri es sapigui que tenia 12 anys més del que deia jaja



#257 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 08:21

Konaté ha jugat aquest any al Campobasso de la serie C2, mirant les cròniques de la web del Campobasso a partir del gener ha desaparegut de les alineacions i només ha jugat algun amistós, aquí surten unes estadístiques: http://www.tuttocalc...MPOBASSO CALCIO

Això de la Roma es una trampa que fan el clubs italians per poder alliberar plaçes d'extracomunitaris, no els fitxen pel seu "nivell".

En definitiva un jugador que ve a omplir plantilla d'entrada com a suplent.



#258 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 08:59

Cheick 2.0?



#259 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 agosto 2013 - 09:35

Cheick 2.0?

 

:osti:  Esperem que no sigui aixi.



#260 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 agosto 2013 - 08:37

Cheick 2.0?

 

Juas! No ho hauria pogut dir millor!  :partirsederiure: 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos