Ir al contenido

Foto
* * * * - 3 votos

Planificació plantilla 2013-2014

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
295 respuestas en este tema

#201 Butter

Butter

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 07:56

Sembla que per motius familiars, Raúl Fuster s'ha hagut de quedar a catalunya. No dic que sigui ni una bona ni una mala noticia, només ho poso com a anecdota, ja que aquest article es del dilluns.

I bé, per el que he llegit... no sembla un mal jugador, pero el veuría més bé de recambi, penso que al primer equip del Lleida s'hauria d'exigir una mica més de calitat... de totes formes si han decidit fitxar-lo per algún motiu serà, espero que li vaigui tot bé per la terra ferma, desde aquí li desitjo lo millor!!

Burgos CF, frustrado el fichaje de Raúl Fuster
29.07.2013 20:00 de Redacción esFutbol  artículo leído 971 veces

Definitivamente Raúl Fuster no jugará esta temporada en el Burgos CF: el club blanquinegro confirmó que el futbolista, tras conocer que su esposa está embarazada y que por motivos laborales no puede acompañar al futbolista en la ciudad castellana, ha decidido dar marcha atrás y no firmar el contrato. Fuster fijará su residencia en Terrassa este año.

Lleida Esportiu, firma Raúl Fuster
31.07.2013 16:00 de Redacción esFutbol  artículo leído 547 veces

El lateral izquierdo Raúl Fuster (28), quien desestimó finalmente incorporarse al Burgos CF por motivos personales días atrás, se compromete para el curso 13/14 con el Lleida Esportiu. El defensor militó en el pasado curso en el Salamanca desde el mercado invernal, totalizando 18 partidos en el Grupo 1 de Segunda División B. En la primera mitad del ejercicio formó parte del Lugo, con el que sumó 2 encuentros en Segunda A. En su historial figuran pasos por Elche Ilicitano, Villajoyosa, Elche y Gimnàstic.

#202 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 agosto 2013 - 08:04

Ens anirà molt bé el Raul. Com a mínim aportarà una bona experiència a segona A i imagino que més qualitat que Cacho. 

#203 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 10:56

La veritat, mires el que diuen a Elx sobre Fuster i et fan dubtar MOLT... :trist: :trist:

http://www.foroelche...-t97989-90.html

Ostia narmer, fas honor al teu avatar, les vas clavan per tot arreu tio, no et pares de queixar.

Si no recordo malament, Fuster duran la temporada 08-09 va tenir problemes amb el genoll esquerra, pot ser que el seu rendiment aquella temporada estigues influenciat per això.

No pots di res d'un jugador fins que debuta amb el teu equip aixi que ja parlarem cuan jugui al Camp d'Esports i cuan porti varis partits jugats llavors podrem anar treient conclusions.

Pel que fa als comentaris del foro, com a molt parlen 25 usuaris rajan d'ell i dubto que 25 usuaris (que es un nombre ridícul de seguidors) puguin determinar el nivell o rendiment real d'un jugador, a part de que et comento que va patir alguna lesio al genoll aquella temporada i la va anar arrastrant o li va anar apareixent al llarg de tota aquella campanya.

Pel que fa al rigor periodistic, aixo ha sigut es i serà sempre axí, de motivats n'hi han a tot arreu, pero no t'has de fixar amb ells i punt, per molt que et queixis aquesta gent continuara existint i sempre pujaran noves generacions que supliran els llocs buits de fals periodisme i de periodisme autentic també, el que has de fer es no menjarte el cap i creure't tot el que surt per twitter, ni al marca, ni al sport, simplement anar llegint i esperant a que algun dia es faci oficial, res mes.

Visca el Lleida!

#204 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:07

icon_post_target.gifpor xasky » 01 Ago 2013, 09:10:17

Jeje sobre Raul Fuster, yo tengo una opinion positiva soy de los que piensa que en cada partido se lo dejaba todo. Lo que a veces tenia algun despiste pero vamos es un buen lateral para segunda B, subia bien por la banda y defendia correctamente. Porque en segunda ya lo hacia decente. Aunque eso si encontraras a gente de Tarragona a la cual no le gustaba ni en pintura para gustos los colores.

Ale, mira resulta que les opinions bones que em diuen sobre ell també les fico...

Ara Pacheco no et queixaras de que sóc massa positiu i que estic llançant les campanes al vol abans d'hora?

Tot i que si no teniu en compte l'opinio de 25 persones (segon vosaltres) tampoc la tindreu de 1persona, no?

#205 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:14

Ale, mira resulta que les opinions bones que em diuen sobre ell també les fico...

Ara Pacheco no et queixaras de que sóc massa positiu i que estic llançant les campanes al vol abans d'hora?

Tot i que si no teniu en compte l'opinio de 25 persones (segon vosaltres) tampoc la tindreu de 1persona, no?

Pues clar que no, esta més clar que l'aigua.

El nou fitxatge per mi es "transparent" fins que no el vegi amb acció.

Resulta que les opinions bones no les fiques fins que varis usuaris et contesten dien que et pases negativament parlant, perque sino a continuar rajan.

Deu ser que rajar es molt rigurós periodisticament parlant, sempre es el que genera més controversia i coversa, ves a saber perqué.

Mai et basis en res del que llegeixes per treure conclusions, abans m'ha semblat veure que et queixes del rigor, jo crec que ara també em puc queixar del rigor que has aplicat en alguns comentaris anteriors. El meu amic Pacheco també te tota la raó en el que t'ha comentat.

Atentanment, samilof.

Visca el Lleida!

#206 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:39

Pues clar que no, esta més clar que l'aigua.

El nou fitxatge per mi es "transparent" fins que no el vegi amb acció.

Resulta que les opinions bones no les fiques fins que varis usuaris et contesten dien que et pases negativament parlant, perque sino a continuar rajan.

Deu ser que rajar es molt rigurós periodisticament parlant, sempre es el que genera més controversia i coversa, ves a saber perqué.

Mai et basis en res del que llegeixes per treure conclusions, abans m'ha semblat veure que et queixes del rigor, jo crec que ara també em puc queixar del rigor que has aplicat en alguns comentaris anteriors. El meu amic Pacheco també te tota la raó en el que t'ha comentat.

Atentanment, samilof.

Visca el Lleida!

Si us plau mira l'hora i dia del comentari del seguidor del Nastic i despres parla. Gracies. L'ha fet avui a les 9 del mati i jo t'he le ficat 2 hores mes tard...

I d'igual manera he preguntat als del Lugo, quan em respongui ho ficare sigue dolent o bo.

Demano rigurositat i jo la dono, per això he anat a preguntar als aficionats del Elx, Nastic i Lugo. Uns han respost altres no. Tampoc vec que hi ha de dolent en sber que opinen els que l'han vist jugar. I repeteixo ojala sigui un megacrack.

PD: Sami crec que em mereixo unes disculpes per acusarme de ficar l'informacio que a mi m'interesa.

#207 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:43

Et deixo el link on el seguidor del nastic ha deixat la seva opinió per a que veguis que no esta manipulat per mi http://www.futbolplu...7695&start=1050

#208 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:48

Si us plau mira l'hora i dia del comentari del seguidor del Nastic i despres parla. Gracies. L'ha fet avui a les 9 del mati i jo t'he le ficat 2 hores mes tard...

I d'igual manera he preguntat als del Lugo, quan em respongui ho ficare sigue dolent o bo.

Demano rigurositat i jo la dono, per això he anat a preguntar als aficionats del Elx, Nastic i Lugo. Uns han respost altres no. Tampoc vec que hi ha de dolent en sber que opinen els que l'han vist jugar. I repeteixo ojala sigui un megacrack.

PD: Sami crec que em mereixo unes disculpes per acusarme de ficar l'informacio que a mi m'interesa.

No se quin usuari es el sami.

Esta clar que ultimament estas rajador i pesimista tio, sino no t'ho dirie mes d'un usuari xD

No he de demanar perdo de re perque no he faltat el respecte a ningu. Pel que fa a lo que em dius del Nastic no se que m'estas contan.

Jo sol parlo de Fuster i també en general del rigor, ja no m'he molestat a investigar tot perque ho trobo una perdua de temps.

#209 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 11:53

No se quin usuari es el sami.

Esta clar que ultimament estas rajador i pesimista tio, sino no t'ho dirie mes d'un usuari xD

No he de demanar perdo de re perque no he faltat el respecte a ningu. Pel que fa a lo que em dius del Nastic no se que m'estas contan.

Jo sol parlo de Fuster i també en general del rigor, ja no m'he molestat a investigar tot perque ho trobo una perdua de temps.

Et repeteixo al comentari que he ficat del seguidor del Nastic MIRA L'HORA I DIA QUE ESTA ESCRIT! veuras que si no el vaig ficar abans es perque abans el seguidor del nastic no havie escrit res.

A tu potser no timporten les referencies dels jugadors que venen, pero jo recordo l'any passat i fa dos anys i etc que sempre que fitxavem algu el primer que feiem ere anar a preguntar futbolplus per el jugador i aixi tindre una idea.

I be que sempre feu referencia de que a Irun diuen que Chupe es el puto jefe, clar aquesta referencia com si que ere bona ja li hem de fer cas ajajajajaja. (Por el interes te quiero Andres)

#210 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:00

Et repeteixo al comentari que he ficat del seguidor del Nastic MIRA L'HORA I DIA QUE ESTA ESCRIT! veuras que si no el vaig ficar abans es perque abans el seguidor del nastic no havie escrit res.

A tu potser no timporten les referencies dels jugadors que venen, pero jo recordo l'any passat i fa dos anys i etc que sempre que fitxavem algu el primer que feiem ere anar a preguntar futbolplus per el jugador i aixi tindre una idea.

I be que sempre feu referencia de que a Irun diuen que Chupe es el puto jefe, clar aquesta referencia com si que ere bona ja li hem de fer cas ajajajajaja. (Por el interes te quiero Andres)

A mi mai m'has vist dir que Chupe es el jefe, sino cita-m'ho, un altre cop sense rigor i posanm-me a la mateixa bossa de gent que flipe amb Chupe, jo no he dit res mai aixi que m'has de demanar disculpes usuari nar.

Les referencies m'interesen, pero mai son la veritat indiscutible ja que tothom te opinions diferents, no pots basar-te per treure una conclusio d'un jugador en les opinions dels altres, almenys jo no ho faig.

:deumeu:

#211 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:03

A mi mai m'has vist dir que Chupe es el jefe, sino cita-m'ho.

Les referencies m'interesen, pero mai son reals ja que tothom te opinions diferents, no pots basar-te per treure una conclusio d'un jugador en les opinions dels altres, almenys jo.

Gracies per lo de la font d'informació usuari nar!

:deumeu:

Acas he dit jo que arran d'aquelles opinions del Elx ja cregui que Fuster sigui una peste? NO! Al contrari, he dit varios cops que ojala sigui el putissim amo. Simplement he dit que em fan dubtar del fixatge. La conclusió final la treure quan JO el egui jugant...

#212 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:09

Acas he dit jo que arran d'aquelles opinions del Elx ja cregui que Fuster sigui una peste? NO! Al contrari, he dit varios cops que ojala sigui el putissim amo. Simplement he dit que em fan dubtar del fixatge. La conclusió final la treure quan JO el egui jugant...

Tio no em facis citar tots els misatges on has rajat ultimament perque perdre 15 minuts de la meva vida fent aquesta tonteria, buscan i citan totes les rajades que has fet.

No pasa res si t'agrada rajar, ultimament rajes molt i qualsevol usuari ho pot veure xD, i no parlo sol del tema del fitxatge, sino mes coses en general. No contesto mes ja que es un sinsentido todo.

Aixo també es tenir poc rigor, si rajes, no diguis despres que també dius que ojala sigui un crak, per favor....rigor!! 

Visca el Lleida!!

#213 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:10

Tio no em facis citar tots els misatges on has rajat ultimament perque perdre 15 minuts de la meva vida fent aquesta tonteria, buscan i citan totes les rajades que has fet.

No pasa res si t'agrada rajar, ultimament rajes molt i qualsevol usuari ho pot veure xD, i no parlo sol del tema del fitxatge, sino mes coses en general. No contesto mes ja que es un sinsentido todo.

Aixo també es tenir poc rigor, si rajes, no diguis despres que també dius que ojala sigui un crak, per favor....rigor!! 

Visca el Lleida!!

Pero... on he rajat jo de Fuster???? Sol he citat opinions?

Rajo de TB si, i crec que amb motius.

#214 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:15

Aleshores Samilof, si algú ara fitxes Ballesteros i ens preguntessin amb aquest foro que tal es aquest jugador, crec que de coses positives ni una, per tant si tu fossis l'aficionat de l'altre equip estaries encantat de tenir a Ballesteros???????

I que passi això amb Fuster, i el contrari amb Chupe, es normal que es pensi ostia que bo que es aquest o que dolent.

• o han agraït

#215 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:20

Pero... on he rajat jo de Fuster???? Sol he citat opinions?

Rajo de TB si, i crec que amb motius.

Pues yasta, si creus que has de rajar no pasa re, ves a saber mai se sap com tenen organitzades les noticies els de TB potser ho ha fe tun becari amb bona intencio i ha fet un error, mai pots tirar una pedra, si ets perfecte si, cosa que dubto.

Poden haver mil coses tio, en general fan bona feina, no cal criticar per un parell de noticies i a part no sabem quins motius o variants han pogut influenciar en el fet de que publiquin una cosa o una altra.

No cal anar tan a rajatabla a la vida tio, cuan et vagis fen gran ho aniras veient.

A veure, de Fuster has rajat indirectament, a mes de dir potser es un crack ja que al foro de l'Elche tambe he vist coemntaris bons, tu nomes has dit que et fan dubtar molt xk as vist comentaris dolents, i tal com et dic i ho he mirat també n'hi han de bons, veus com sempre et decantes cap a lo pesimiste? es aixo el que vui dir.

A mes de dir que has vist comentaris bons i dolents, sol has dit que et fan dubtar molt, aixo es el que dic i el que deixe veure que rajes ja que si no fos aixi haguesis dit, no puc di res de Fuster perque hi han comentaris dolents i també bons, pero no ho has dit, sol has dit algo bo cuan t'he argumentat el que t'estic explicant....

#216 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:25

Aleshores Samilof, si algú ara fitxes Ballesteros i ens preguntessin amb aquest foro que tal es aquest jugador, crec que de coses positives ni una, per tant si tu fossis l'aficionat de l'altre equip estaries encantat de tenir a Ballesteros???????

I que passi això amb Fuster, i el contrari amb Chupe, es normal que es pensi ostia que bo que es aquest o que dolent.

Si els has vist jugar i aquesta es la impresio justificada que a tu t'han causat clar que es pot dir. Pero mai basante en comentaris de un forum.....

La primera pregunta no la pillo, me perdo cuan me dius si jo fos l'aficionat del altre equip, perdonam pero estic mig sobat.

#217 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:26

Pues yasta, si creus que has de rajar no pasa re, ves a saber mai se sap com tenen organitzades les noticies els de TB potser ho ha fe tun becari amb bona intencio i ha fet un error, mai pots tirar una pedra, si ets perfecte si, cosa que dubto.

Poden haver mil coses tio, en general fan bona feina, no cal criticar per un parell de noticies i a part no sabem quins motius o variants han pogut influenciar en el fet de que publiquin una cosa o una altra.

No cal anar tan a rajatabla a la vida tio, cuan et vagis fen gran ho aniras veient.

A veure, de Fuster has rajat indirectament, a mes de dir potser es un crack ja que al foro de l'Elche tambe he vist coemntaris bons, tu nomes has dit que et fan dubtar molt xk as vist comentaris dolents, i tal com et dic i ho he mirat també n'hi han de bons, veus com sempre et decantes cap a lo pesimiste? es aixo el que vui dir.

Clar... Tambe hi ha alguns que estan contents amb el govern del PP, pero la majoria no... I la majoria d'aquell forum esta decantada cap un canto. I repeteixo, he dit que em fa dubtar PERO FINS QUE JO NO EL VEGUI JUGAR NO TREURE UNA CONCLUSIO FERMA SOBRE ELL (o he dit abans potser no ho has vist)

I jo no soc perfecte (ja m'agradaria a mi), pero si faig les coses malaments vull que me les diguin per aixi millorar i no seguir totala vida fent les coses o la cosa en concret malament.

#218 narmer

narmer

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:27

Si els has vist jugar i aquesta es la impresio justificada que a tu t'han causat clar que es pot dir. Pero mai basante en comentaris de un forum.....

La primera pregunta no la pillo, me perdo cuan me dius si jo fos l'aficionat del altre equip, perdonam pero estic mig sobat.

Ara m'has matat. Osigui l'unica oponio que compta es la de la gent que l'ha vist jugar (cosa logica) pero com els que l'han vist jugar son d'un altre forum ja no compta la seva opinio? o com va la cosa?

#219 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:28

Clar... Tambe hi ha alguns que estan contents amb el govern del PP, pero la majoria no... I la majoria d'aquell forum esta decantada cap un canto. I repeteixo, he dit que em fa dubtar PERO FINS QUE JO NO EL VEGUI JUGAR NO TREURE UNA CONCLUSIO FERMA SOBRE ELL (o he dit abans potser no ho has vist)

I jo no soc perfecte (ja m'agradaria a mi), pero si faig les coses malaments vull que me les diguin per aixi millorar i no seguir totala vida fent les coses o la cosa en concret malament.

Pues joer t'estic ajudant dien que no rajis tant crec que milloraras el teu nivell dels coemntaris al foro.

Lo que me dius ho has dit un cop t'he comensat a parlar perque abans no ho havies fet e!

#220 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 agosto 2013 - 12:32

Ara m'has matat. Osigui l'unica oponio que compta es la de la gent que l'ha vist jugar (cosa logica) pero com els que l'han vist jugar son d'un altre forum ja no compta la seva opinio? o com va la cosa?

Estem en lo mateix, potser hi ha gent que diu que es mol dolent i no ho hes tant, les opinions et poden servir, pero MAI per treure conclusio final d'un jugador. 

Un jugador no es bo o dolent ell sol, per exemple, al foro del elche poden rajar pero potser Fuster alli en el conjunt no cuadrava, i despres ve aqui al Lleida i es un jugadoras. Un exemple clar es lo que va pasar amb Ibra al Barça, un jugador que jugava de puta mare va venir aqui i va fer molt menys, o com Villa. No tot depen del jugador individualment, potser en un equip ho fa be i en un altre no, per aixo mai pots donar algo per fet abans de veure jugar al jugador en el teu equip, ja que potser fitxes a una estrella, ve al teu equip i fa la pena. (i segur que els comentaris de l'estrella en el forum del seu equip anterior eren comentaris excelents)

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos