Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#81 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 03:39

Si no tens intencio de "apollar" ningu com dius, no parlis malament de gent que encara no ha entrat en accio...La gent de almacelles te tant dret com els de balaguer que defenses a presentarse, i ara per ara ni uns ni els altres no han parlat de res, tot son especulacions....Respecte a "massanes" i "lleida fc" que dius, no crec que es presentin cap d,ells, pero el que si esta clar es que la junyent, que ara per ara es la unica que ha dit publicament que es presenta, no es mereix la confianca de cap de nosaltres, ens ha enganyat a tots, durant molt temps, i ha quedat mes que demostrat que es una titella i una jeta profesional de molt cuidado.Els fets son els que son i no els pots canviar.

Per tot plegat et dic que no parlis tan malament de gent que te que demostrar i presentar algun projecte, i no parlis malament de gent que ha estat en la ue lleida, entrenadors i jugadors que van marxar perque no els agradava el que passava, i que mesos mes tard a tu tampoc t,ha agradat, oi ?

Quins jugadors i entrenadors van marxar del Lleida??? Dels equips importants, CAP!!! Tots de l'escola, on pot entrar qui vulgui tingui el nivell que tingui! I el mal del Lleida en el futbol base ja venia de molt abans, no tan sols de l'Annabel junyent. Però... a cas jo estic defensant aquesta dona¿¿?? Jo parlo del que se sobre els que s'han presentat, com tots em fet. Si per alguns motius conec més a uns que altres, doncs crec que estic en la meva llibertat d'exposar-ho, no creus? Aquí s'ha demanat opinions sobre aquests grups, i jo he exposat les meves sobre el que jo conec, cosa que tu si que ets l'únic que desqualifica sense arguments. Donaràs ja la cara de les teves oportunes intervencions en aquests foro???

Jo no he parlat malament dels teus amiguets del "grup de balaguer", tu vas desqualificar a tothom, i vas parlar malament de la gent que va marxar de la ue lleida....Equips importants dius....?Que hi ha socis de primera i de segona ara...? No tots fem el lleida ? Festho mirar nen....Els entrenadors que van marxar has dit que tots eren de perfil baix, que els coneixes....Jo si en conec alguns, i algun es amic, i de perfil baix res de res, llicenciats en inef i titulats nivell I i II en futbol, no parlis malament de gent que estava en la uelleida, tingues mes seny, aixi que qui falta al respecte ets tu, si vols defensar algu fesho desde la coherencia i el sentit comu, si no respectes no et respectaran....

Aquests nivells d'entrenador també els tinc jo i moltisima gent, i això no porta enlloc! Hi han valors molt més importants i tu, com a directiu que ets del Lleida F.C. ho tindries que saber. No trobo gaire étic que et vagis ficant amb els pares dels demés equips pels foros de futbol base perqué ataquen les males maneres de fer del teu club. Vau voler fer un gran club, ser un engendre de la U.E. Lleida, i hi han coses que per molta ilusió i diners que li vulguis ficar, mai podràn substituir el sentir del poble. Ja no m'agradava el teu club, però vist el teu comportament, sent qui ets en aquella institució, i l'oportunisme que mostreu davant les desgràcies alienes, inclús en aquests moment m'arribeu a fer fàstic. Perque vau crear un nou club??? Si no estavau contents amb la u.e.lleida (tothom té dret a marxar d'on sigui per motiu que sigui) hi han grans clubs a la ciutat com el Bordeta, AEM, At. Segre, Balàfia... us va tirar el vostre ego personal??? La possibilitat de poder crear el nou club de la ciutat??? Preguntes, que ara que et tinc aqué, m'agradària que em solucionesis.
Percert, si... el Lleida ho sóm tots, però vosaltres vareu vendre fum en que més de la meitat del futbol base del Lleida va marxar.. i encara ara ho sostens.. si vols podem comparar la repercució i importància per un club un Cadet A a divisió d'honor amb un Benjamí C... amb tots els respectes. Mai un jugador d'un equip del Lleida en categoria important marxaria a cap altre equip de la provincia per decisió pròpia.

#82 Tato

Tato

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 55 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 03:46

Touche!!!!!!!!

Tocado y hundido...

Ara si que s'embla que a mes d'un se li ha vist el plumero...

#83 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 24 mayo 2011 - 03:50

Vaja, un directiu del Lleida FC que es registra al Portal única i exclusivament per a intoxicar una mica.
No estaria gens malament que almenys contestés alguna pregunta que li fa l'O_K-95, que semblen interessants.

#84 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 04:54

De nou tornes a no encertarla, fas deduccions barates i demagogiques, el teu es compulsiu....De ttoa manera, ami no em preocupa qui ets, sino el que dius, si vols apollar un grup estas en el teu dret pero no has de desqualificar altres si aquests no t,han fet res...
la gent de almacelles que es parla i estan unint esforcos es tan valida com els que tu apolles de balaguer o ho pretens...

Ni crec siguis entrenador, tampoc m,importa gaire, pero si ho fosis no entendria que parlis malament de altres companys, la veritat, no te honraria.

En fi, defensa qui vulguis, pero viu, i deixa viure, a veure si ho entens, i no intoxiquis mes la gent, quedaras retratat per sempre.

#85 jor_cam

jor_cam

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:05

BonJovi, calla! o millor dit deixa d'escriure.
Gracies

#86 ilergeta22

ilergeta22

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:08

De nou tornes a no encertarla, fas deduccions barates i demagogiques, el teu es compulsiu....De ttoa manera, ami no em preocupa qui ets, sino el que dius, si vols apollar un grup estas en el teu dret pero no has de desqualificar altres si aquests no t,han fet res...
la gent de almacelles que es parla i estan unint esforcos es tan valida com els que tu apolles de balaguer o ho pretens...

Ni crec siguis entrenador, tampoc m,importa gaire, pero si ho fosis no entendria que parlis malament de altres companys, la veritat, no te honraria.

En fi, defensa qui vulguis, pero viu, i deixa viure, a veure si ho entens, i no intoxiquis mes la gent, quedaras retratat per sempre.

AU, vinga,que sí rei...que tens tota la raó del món.

Posted Image

#87 Joven_Loops

Joven_Loops

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:09

BonJovi, calla! o millor dit deixa d'escriure.
Gracies

Crec que te tot el dret a dir lo que vulgui, mentres no falti al respecte a ningú.

Per altra banda, estic bastant d'acord amb lo que diu O_K-95...pero una cosa no treu l'altra.

Jo no em mullare a dir si prefereixo un o l'altre candidat, perque la meva informació es limitada en aquest sentit, i lo que se, ho se per terceres persones i mai saps quins interessos es poden amagar al darrere.

#88 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:12

Si em negues que tu ets el tal "sentit comú" d'aquests foro, és que tens un problema d'identitat... i soltes unes boniques perles a les dones dels usuaris...
Sòc entrenador, si, però això no vol dir ni que sapiga de futbol ni que siga bo. En aquest sentit t'he vingut a dir lo dels vostres entrenadors que tenen el nivell 1 i 2, això no vol dir re, jo no els he criticat si et fixes bé. I jo dono la meva visió de les coses, i crec que éstic amb tota la llibertat del món. Qui és fica en primera línia dels respectius clubs, empreses o qualsevol entitat, té que estàr preparada per acceptar les crítiques que li caiguin, i tu no tan sols no les acceptes, sino que et rebotes i passes per alt totes les preguntes que té formulat.

http://foro.futbolca...4e947&start=105 En aquest post hi ha un tal "sentit comú" que casualment defensa el que tu defenses, escriu com tu escrius, i fins i tot utilitza frases que m'has utilitzat a mi.

#89 Skinner

Skinner

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:13

AU, vinga,que sí rei...que tens tota la raó del món.

Posted Image

Eso eso!!!
Ets el millor de la galàxia, content?

Si em negues que tu ets el tal "sentit comú" d'aquests foro, és que tens un problema d'identitat... i soltes unes boniques perles a les dones dels usuaris...
Sòc entrenador, si, però això no vol dir ni que sapiga de futbol ni que siga bo. En aquest sentit t'he vingut a dir lo dels vostres entrenadors que tenen el nivell 1 i 2, això no vol dir re, jo no els he criticat si et fixes bé. I jo dono la meva visió de les coses, i crec que éstic amb tota la llibertat del món. Qui és fica en primera línia dels respectius clubs, empreses o qualsevol entitat, té que estàr preparada per acceptar les crítiques que li caiguin, i tu no tan sols no les acceptes, sino que et rebotes i passes per alt totes les preguntes que té formulat.

http://foro.futbolca...4e947&start=105 En aquest post hi ha un tal "sentit comú" que casualment defensa el que tu defenses, escriu com tu escrius, i fins i tot utilitza frases que m'has utilitzat a mi.

Ja ja ja, aquí t'ha pillat sr. Bonjovi :twisted: 8)

#90 BONJOVI

BONJOVI

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 05:32

sense comentaris

Re: U.E.LLEIDA 2010-2011

O_K-95 »
Futbolero, estas pitjor del que em pensaba... Si amb els anys que porto no se el que és un desdoblament o permuta, gairebé podria dir que he perdut el temps.. tio, perqué et creus el centre del món?? Tinc ganes de veurett algun dia cara a cara...

O_K-95
Re: U.E.LLEIDA 2010-2011

EntradaAutor: futbolero01 » dc. abr. 13, 2011 10:06 pm

Doncs per saber-ho tant has tardat mes d'una setmana a contestar i home massa massa massa bé no has quedat precisament, abans de ficar la pota suposo que t'hauràs informat degudament d'aquests aspectes tàctics.......
Em podríes contestar quina diferència hi ha entre la paret 1-2 i la paret 1-2-3???Es que molta tonteria però no m'has respòs res de res......... :roll:

Que em crec el centre del món???Tu si que estàs pitjor del que em pensava quan tu ets un xulo de m-erda que es creu Déu perquè a l'olla de grills t'idolatren com si fossis un heroi de niñatos de 14-15 anys sense personalitat, a mi em sembles un p-uto prepotent de m-erda fastiós, ho sento però es el que sent el meu cor, fins ara no puc dir-te lo contrari, em sembles el típic xuleta que va pels carrers de Lleida vacil.lant de futbol (vas del rollo CR MARICA 7) i de com s'ha d'anar per la vida i tio amb mi la gent com tu doncs.............(callo per no dir una greu barbaritat i per si hi han nens mirant el foro però suposo que t'ho imagines).

U.E.LLEIDA 2010-2011

EntradaAutor: O_K-95 » dv. abr. 15, 2011 12:00 pm
El fet de insultar no és refereix a tindre un fort caracter, sinó en tindre una mica de educació i respecte...conceptes molt diferents. Evidentment no m'he llegit tot el teu escrit per si em deixo alguna contestació a alguna de les teves "burles".. i mira que et dic, que eldedoenlallaga no siguis tu, perque pixeu tots dos cap al mateix canto, i no és fàcil..

#91 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 09:04

Espero que guanyem o empatem contra l'andorra...i aixi poder pujar a 1a catalana. Merci pel suport o k-95!! jajaja :lol:
Si jo soc el primer que he flipat amb aixo de que ara volen agafar el lleida.. lo que dius de l'equip d'almacelles es cert. Fa 2 o 3 temporades 100% d la plantilla del poble..i vam ascendir a preferent. Ara nia 3 o 4...i la resta "cracks" de fora, i si, cobren mes que alguns del lleida segu.

#92 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 mayo 2011 - 09:17

webmaster actua!!

en cuan a la resposta del misatge aquet que cito:

#93 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2011 - 08:29

Tanqueu aquest post.

#94 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 mayo 2011 - 11:01

Bonjovi... no entenc que pretens amb el que has pegat del altre foro. on vols anar a parar?..

No val que és tanqui el post, ja que és força valid per comentar sobre els suposats 5 candidats. Simplement acabo amb aquesta conversa que he tingut amb aquest personatge i esperem tot torni a la normalitat i que hi participi tothom, i no sols 2 com fins ara.

Efac_hooligans, o sento però espero que guanyi l'Andorra.. xD Es que... m'entendràs... no es lo mateix viatjar fins Andorra que fins Almacelles!!! :p A part que tots els equips hi hem vist un xic de prepotència en l'EFAC aquest any i no ha caigut gaire be dins del grup.. però en fi, segur que és veura un gran partidas!! Disfruteu!!! Nosaltres ens juguem la permanència a Balàfia...si la seu guanya al Tremp..

#95 IvN

IvN

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2011 - 11:09

Contactes entre 2 grups que opten a la subhasta

Dos dels principals grups interessats a entrar en la licitació de la subhasta, per adquirir els drets esportius de la UE Lleida SAE, en fase de liquidació, han iniciat contactes que podrien acabar en una candidatura conjunta.

http://www.segre.com...-a-la-subhasta/

#96 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 25 mayo 2011 - 11:53

La meva opinió es que, de moment, tots son cants de sirena i noticies de "radiomacuto". Crec que lo més sensat seria deixar passar una mica el temps, que aquestes idees/projectes madurin i a veure que passarà.
De tota manera, la meva opinió al respecte es que no vull ni en pintura a l'Annabel ni al Massana. Els grups "Almacelles" i "Balaguer" hem semblen prou seriosos però vull esperar aconteixements.
Haureu notat que no parlo del Lleida FC. Aquell club i almenys UN dels seus entrenadors tan superpreparats que tenen me foten angunia, i això que tinc un apreci infinit cap al seu cordinador. Vaig tenir una experiència amb el LleidaFC que retraten aquell club i la seva forma de pensar.

#97 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 mayo 2011 - 11:41

opcio k- 95 ptse si que hi ha hagut prepotencia...per part de junta i dalguns jugadors?¿ tot i aixo per mi segueix sent l'equip del poble. Hauries de voler que a primera catalana pujes un equip lleidatà... jo sempre vai amb tots els equips lleidatans!! :lol:

#98 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2011 - 01:42

De la junta no ho sé, no els conec...tot i que els fitxatges siguin directament a cop de talonari que és sol dir i crec que en la presentació és va dir que l'objectiu era arribar a 3era.. Evidentment me fa una mica de ràbia que l'equip del grup de Lleida que ascendeixi pugui ser de fora la provincia, però per ficar un exemple, al acabar el partit que vam jugar a Andorra, els jugadors ens van desitjar sort un per un per a que ens salvesam, que ens ho mereixeiam, i fins i tot un jugador andorrà va entrar fins la nostra dutxa per consolar un jugador nostre que és va fer un gol a propia... i a Almacelles.. tot i perdre 1-0 i fer un gran partit, amb pal inclos, amb el nostre porter que va jugar lesionat des de el minut 30 de la primera (no teniam suplent) i fer un pal.... el únic jugador que ens va felicitar pel partit i va reconeixer la nostra feina, va ser Sanchez Jara... amb la resta de jugadors l'actitud va deixar molt que desitjar, uns més que altres... però en fi, tampoc estàn obligats a caure bé suposo. Per això et deia lo de les preferències. I tio.. entent-me... 2 hores de Lleida a Andorra per 15 minuts de Lleida a Almacelles... vulguis que no.. pesa!!! xD (Sempre i quan nosaltres ens salvem, clar..)

#99 BalaFiero

BalaFiero

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2011 - 02:34

Això s'està convertint en un Sálvame Deluxe.

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

#100 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 mayo 2011 - 02:39

Realment, del títol del post al que s'està parlant ara, no té gaire a veure.

A veure si algú pot aportar alguna informació sobre els diferents grups.

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos