Ir al contenido


Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#41 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 11:07

NO CREUS QUE PARLEU SENSE SENY ? PER UNA BANDA DEMANEU QUE EL CLUB L,AGAFI GENT SERIOSA, QUE FIQUI CALERS I GESTIONI BE, LLAVORS SEMPRE ES MILLOR LO DE FORA, PERQUE ? PERQUE NO EL CONEIXEU ?

RECORDAR ES BO, AIXI QUE FEM UN EXERCICI DE MEMORIA :

LA ANABEL VA ARRIBAR AQUI I VA DECIDIR NO PAGAR ALS ENTRENADORS DEL FUTBOL BASE, I PUBLICAMENT ELS VA DIR QUE EL QUE NO VULGUES CONTINUAR MARXES...RESULTAT, VAN MARXAR 26 DEL TOTAL DE 32 ENTRENADORS QUE HI HAVIA...(HO TROBEU BE AIXO ? AIXI DEFENSEM EL FUTBOL BASE... ?)

ALS PARES REBOTATS QUE DIUEU, JO DIRIA RESPONSABLES I SERIOSOS, LA SRTA ANABEL ELS VA DIR, PUBLICAMENT QUE EL QUE NO ESTES CONTENT JA PODIA MARXAR DEL CLUB...RESULTAT, UN CLUB NOU...(AIXI CUIDEM ELS PARES DE LA BASE...?)

ALS JUGADORS NO ELS VA PAGAR, MAI EN LA HISTORIA DE LA UE LLEIDA, CAP JUGADOR SE,L HAVIA MALTRACTAT TANT, RESULTAT, JA SABEU LA PLANTILLA QUE VA MARXAR....(AIXI CUIDEM ELS JUGADOR......?)

TENIU MOLTA BARRA, MOLTA I POC CONEIXEMENT DE DIR QUE ESTIMEU UN CLUB, QUAN ALGU BE I ES CARREGA TOT EL QUE TE EL CLUB.....O ES EL QUE HI EREN NO EREN DEL CLUB....NI SE,L ESTIMAVEN COM VOSALTRES.... ?

TENIU LES HEMEROTEQUES AL COMPLERT PER TORNARHO A MIRAR....

NI VA COMPRAR EL CLUB, NI ES PRESIDENTA, NI APAREIX AL REGISTRE, NI LA CONEIXEN AL CONSEJO SUPERIOR DE DEPORTES, NI HA FET LA JUNTA D,ACCIONISTES, NI HA PRESENTAT UN PLA DE VIABILITAT, NI HA FET RERS QUE NO SIGUI PASSEJAR EL SEU PALMITO AMB UNA JETA DESCOMUNAL, RIENT=SE DE TOTS NOSALTRES...

QUE ENS HEM BEGUT L,ENTENIMENT ? NI ES EMPRESARIA, NI ES AGENTA DE JUGADORS, NI RES PAREGUT, AIXI QUE AIXO ES EL VOLEU ALTRE COP ? PER FAVOR.......AQUESTA ES LA SERIETAT QUE VOLEU ?

RECAPACITEU EL VOSTRE ORGULL FERIT, MIREU MES ENLLA DEL VOSTRE MELIC, INVESTIGUEU BE QUI ES QUI, QUE HA FET, PERQUE, LES SEVES TRAJECTORIES EMPRESARIALS, I DESPRES JUTJEU...

TOT LO DEMES QUE FEU DE JUTJAR TAN ALEGREMENT, NO AJUDA RES, RES DE RES, A ESTABLIR UN FUTUR SERIOS PER AL FUTBOL DE LA NOSTRA CIUTAT, EL QUE ENS REPRESENTI A TOTS TAL I COM VOLFRIEM.

QUE FACIL ES INSULTAR I DIFAMAR DARRERA EL ANONIMAT, I QUE DIFICIL ES JUTJAR SENSE CONEIXER....

ALEA IACTA EST....

al foro, no estava prohibit escriure en majúscules? d'altra banda per la poca informació que tenim de moment em decanto pels de l'Almacelles i els de Balaguer però ja es veurà.

#42 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 11:08

di que anabel esta amb contacte amb empresaris de lleida per forma un grup posiblement los patrosinados d'aquesta temporada si aixo fos cert estarie rodeixada de gent de casa i no podrie fe el que vulges , pero tot aixo de moment son suposicions ,fins al mes que ve penso que no cal fe gaire cas




visca el lleida


El teu escrit és absolutament lamentable, no pas pel seu contingut sinó per la quantitat de faltes garrafals que hi ha. Fes-t'ho mirar noi. De veritat.



Sou molt pesadets tots plegats amb les faltes d'ortografía. És l'únic forum on veig que li doneu massa importància a les faltes d'ortografía. Que més dona com s'escrigui. El que conta és el que diu la gent i no si fa faltes o no d'ortografía.


A qualsevol forum mitjanament serios si escrius com un ximpanze amb parkinson et banejen al 2n dia, aqui estem per compartir opinions no per desxifrar posts, porto una setmana plorant sang.

#43 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2011 - 11:59

Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.

#44 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 12:25

Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.


Hòstia per fi un missatge coherent amb la realitat. 100% d'acord.

Per cert afegir que SAN MIGUEL NO! es una empresa lleidatana, es filipina, que la primera fabrica fora d'allà fos a lleida és un altre tema. Prou desvariar gent. http://es.wikipedia....veza_San_Miguel va per tu narmer :P

#45 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 01:14

Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.


Hòstia per fi un missatge coherent amb la realitat. 100% d'acord.

Per cert afegir que SAN MIGUEL NO! es una empresa lleidatana, es filipina, que la primera fabrica fora d'allà fos a lleida és un altre tema. Prou desvariar gent. http://es.wikipedia....veza_San_Miguel va per tu narmer :P


- Més que dit que vindran a fotre calaix...
- Al racing li ha surtit malament. Un altre cas es un equip "ni te fixis" que el multimillonari es va guarda els diners i va fotre al seu fill a jugar...
- De la provincia? Perquè? Creus que els empresaris de Balaguer soltaran diners així com així? Ho dubto.
- Llarg termini i Austeritat economica en Segona Divisió B??? Et podria dir molts punts que questionarien el teu escrit... Pero amb un "VA!" es molt més curt.
- En inglaterra si... Però a Espanya? "Que nos quiten lo bailao"

Que vingui un tio que foti diners... si vols guanyar tens que arrisca aqui i a Xina. Però tots sabem que això no pasara.

#46 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 08:51

Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.


Hòstia per fi un missatge coherent amb la realitat. 100% d'acord.

Per cert afegir que SAN MIGUEL NO! es una empresa lleidatana, es filipina, que la primera fabrica fora d'allà fos a lleida és un altre tema. Prou desvariar gent. http://es.wikipedia....veza_San_Miguel va per tu narmer :P


San Miguel va ser fundada per espanyols a les Filipines, pero sens dubte es una marca lleidatana (quasi 70 anys i donant feina a moltissims lleidatans ho avalen) i al igual que la Cooperativa de Guissona o el Ros Roca, seria importantissim incorporar-les al nou projecte, son empreses molt grans i arrelades al nostre territori.

Pero be, com diu l'escoda, es logic que qui vingui aqui, vindra a fer calaix i hem d'assumir que d'aqui 15 anys tornarem a tenir deute.

#47 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 09:16

Disculpeu, però no puc entendre que encara (i més, després de tot el trist i penós final que ens ha tocat viure) hi hagi AFICIONATS de la UE LLEIDA que apostin per la impresentable de la Junyent com a motor del nou club.

Primer de tot. No us confoneu. La UE Lleida ha mort. El nostre club ja no tornarà a jugar mai més. Ni a Segona, ni a Primera, ni a Tercera, ni a Segona B ni a Regional. Almenys per mi, lo que jugui la propera temporada a Segona B (si la RFEF ho permet) no serà el meu club. M'hi podré identificar més o menys, però com igualment m'identifico amb el Balàfia, el Bordeta, l'AEM, l'Atlètic Segre o el Magraners, que també són de la meva ciutat. La UE Lleida ha mort. I de responsables de la seva mort n'hi ha molts, evidentment, i moltes circumstàncies (no ens enganyem: al camp difícilment passàvem de 2.000), però el "verdugo ejecutor" ha estat la Junyent. I encara li rieu les gràcies? Encara aposteu per ella??? Com es pot tolerar que es parli de la desaparició del nostre estimat club com si no passés res??? Com es pot tolerar que es digui "és igual! Lleida seguirà tenint futbol"!? De futbol sempre n'ha tingut, en tindrà i en moltes categories diferents!!! Però de UE Lleida només n'hi ha una...!!! I se l'han carregat... És intolerable!!!

Estic amb el Delleidaidellleida... Dieu-me UNA SOLA cosa que hagi fet bé la Junyent... Em sorprén que hi hagi gent que digui "ens va salvar de baixar a Tercera"... On jugarem l'any que ve? No jugarem. Pan para hoy, hambre para mañana. La Junyent va engegar la llei concursal per no pagar el deute amb els jugadors. No ho oblideu. Va arribar i ja no va voler soltar ni un euro. I ara és ella qui no li ha donat la gana de presentar un pla de viabilitat per que l'entitat tirés endavant... Oh, sí! Gràcies, Junyent, per permetre'ns viure i veure un any més de futbol a Segona B...! Però ara ja no som ni a Regional.

"Ha portat molts espònsors". Dieu-ne UN que hagi aportat ella. Ni un. Tots els espònsors d'enguany són els mateixos de la temporada passada. Que Ramon Soler i Paco Monzón surtin a la samarreta no vol dir que aportin més diners que fa un any... Simplement, si abans es demanava xxx.xxx euros per publicitar-se a la samarreta, ara se'n demanen x.xxx.

"Ha fet un equip competitiu". Com ja he dit en altres posts, l'equip l'ha fet el senyor Emili Vicente. Ningú més. Ni secretaris tècnics ni Junyents ni les seves conselleres amigues, esposes, cunyades i contracunyades. De fet, mireu si ha fet poc que ni a l'arribar la Junyent va ser capaç d'aportar un entrenador diferent... Ah, sí! Va portar dos jugadors: Héctor Miguel i Jordi Esteve. No cal dir res més, no?

"No ha augmentat el deute". No, no l'ha augmentat. Simplement, l'ha deixat de pagar. Ja no existim. Ho recordeu? Aquest any ella i tota la seva "familia" ha viscut a costa de la UE Lleida. Xalets, dietes, factures... Al Nadal ja no hi havia diners per pagar a ningú. I malgrat que l'equip fregava els llocs de play off i amenaçava en deixar d'entrenar després de no sé quants mesos de no cobrar, ella no va voler avançar de la seva butxaca ni un sol euro. Per sort, ens va tocar la loteria amb els 2,5 milions i mig del crèdit que van rescatar els administradors. I amb aquests diners s'ha aconseguit acabar la temporada. Si no, ni haguéssim arribat al gener, ja us ho podeu ben creure. Gràcies, Junyent!

"Unió afició-equip". Exemplar. Però no gràcies a ella! Gràcies als jugadors i gràcies a nosaltres, afició! Ella ha provocat desunió entre directiva-equip-cos tècnic-empleats. Dubto molt que algú del club us pugui parlar bé de la junta directiva. Es va enfrontar als administradors, a empleats del club, a entrenadors de la base, a pares... No recordeu que va acusar als administradors de no voler pagar als jugadors perque preferien cobrar abans les seves nòmines??? Fent pinya! Sí, senyor!

I el final ha estat de traca i mocador! Ha fet desaparèixer el club (que és el que volia des del primer dia que va arribar) i, a sobre, li fot les culpes al Tatxo Benet dient que ell havia de presentar el pla de viabilitat... Quina barra!!! No era ella la màxima accionista, la propietària, la responsable d'entrar en llei concursal??? O no?

El que ha aconseguit és que a ella l'assenyali ben poca gent i que encara n'hi hagi alguns que l'aplaudeixin per presentar la seva candidatura a comprar els drets federatius de la morta UE Lleida... Per treure's el barret! Una jugada magistral! El que ja no sé és amb quins diners ho farà...

Però a mi m'és igual. Lo que surti no serà el meu club. I si és el club d'aquesta impostora, encara menys. Visca la UE Lleida!!!

#48 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 09:26

[quote name='"[Nakor']"][quote name='lo_karls'][quote name='Escoda']Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.[/quote]


- Més que dit que vindran a fotre calaix...
- Al racing li ha surtit malament. Un altre cas es un equip "ni te fixis" que el multimillonari es va guarda els diners i va fotre al seu fill a jugar...
- De la provincia? Perquè? Creus que els empresaris de Balaguer soltaran diners així com així? Ho dubto.
- Llarg termini i Austeritat economica en Segona Divisió B??? Et podria dir molts punts que questionarien el teu escrit... Pero amb un "VA!" es molt més curt.
- En inglaterra si... Però a Espanya? "Que nos quiten lo bailao"

Que vingui un tio que foti diners... si vols guanyar tens que arrisca aqui i a Xina. Però tots sabem que això no pasara.[/quote]


Ens agradi o no, el club és una empresa, per tant, el més normal, és que ningú vingui per amor a l´art, el que sigui, vindrà a fer calers, i ara per ara, això pot ajudar a fer un projecte a llarg plaç, si el grup de persones són seriosos i treballadors, mantindran un ajust en la caixa per no perdre diners, de moment ja haurien d´avalar el primer any, tot depend del projecte que vulguin fer, si jo vull pujar a 2A en tres anys,per tenir més gent al camp i per saber realment on sóc, sense urgències, es pot fer, perque la 2B és molt igualada, i no te la pots jugar amb grans noms i fitxes gegants, nosaltres i el St. Andreu , ja sabem que per experiència, això no dóna l´ èxit assegurat. .

Per altra banda, he dit que m´agradaria que fossin de Lleida, però si el que vé, ho fa bé, com si és de Tumbuctu, amb això em referia al lligam sentimental que pot tenir el nou empresari, sense oblidar que en el món dels negocis, hi ha molt de tauró i els sentiments es deixen de banda (Benet i companyia).

Si fins ara , ens ha anat com ens ha anat, potser que tornem a les arrels dels club, austeritat i compromís, i treball de formiga, és l´esencia de com som els catalans i els lleidatans, arriscar sí, però fins a un cert punt i tot molt meditat, aquest sistema ja ens va portar a la gloria en el passat, i ens pot tornar a dur aella, digue´m ara ilús, però no li veig millor sortida, més val 6 anys seguits a 2B amb una economia controlada, que no dragon kans de puja i baixa per acabar tornant a morir, perquè entre altres coses, en el món de l´esport, les coses ben fetes , acaben donant profits, i sinó mira el Numancia, crec que aquest és el model a seguir.

#49 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 09:36

Disculpeu, però no puc entendre que encara (i més, després de tot el trist i penós final que ens ha tocat viure) hi hagi AFICIONATS de la UE LLEIDA que apostin per la impresentable de la Junyent com a motor del nou club.

Com es pot tolerar que es digui "és igual! Lleida seguirà tenint futbol"!? De futbol sempre n'ha tingut, en tindrà i en moltes categories diferents!!! Però de UE Lleida només n'hi ha una...!!! I se l'han carregat... És intolerable!!!
Al Nadal ja no hi havia diners per pagar a ningú. I malgrat que l'equip fregava els llocs de play off i amenaçava en deixar d'entrenar després de no sé quants mesos de no cobrar, ella no va voler avançar de la seva butxaca ni un sol euro. Per sort, ens va tocar la loteria amb els 2,5 milions i mig del crèdit que van rescatar els administradors. I amb aquests diners s'ha aconseguit acabar la temporada. Si no, ni haguéssim arribat al gener, ja us ho podeu ben creure. Gràcies, Junyent!

"Unió afició-equip". Exemplar. Però no gràcies a ella! Gràcies als jugadors i gràcies a nosaltres, afició! Ella ha provocat desunió entre directiva-equip-cos tècnic-empleats. Dubto molt que algú del club us pugui parlar bé de la junta directiva. Es va enfrontar als administradors, a empleats del club, a entrenadors de la base, a pares... No recordeu que va acusar als administradors de no voler pagar als jugadors perque preferien cobrar abans les seves nòmines??? Fent pinya! Sí, senyor!


El que ha aconseguit és que a ella l'assenyali ben poca gent i que encara n'hi hagi alguns que l'aplaudeixin per presentar la seva candidatura a comprar els drets federatius de la morta UE Lleida... Per treure's el barret! Una jugada magistral! El que ja no sé és amb quins diners ho farà...


Estic totalment d´acord amb tu, és més, jo crec que això ja estava tot planificat desde el començament, i no em produirïa cap sorpresa, que després, en el grup de la Junyent, aparegués alguna empresa, propera als innombrables.

El tema del xalet i les nòmines del desembre, van obrir l´escletxa de que tot no era tan net com ho presentaven.

#50 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 01:54

Ens agradi o no, el club és una empresa, per tant, el més normal, és que ningú vingui per amor a l´art, el que sigui, vindrà a fer calers, i ara per ara, això pot ajudar a fer un projecte a llarg plaç, si el grup de persones són seriosos i treballadors, mantindran un ajust en la caixa per no perdre diners, de moment ja haurien d´avalar el primer any, tot depend del projecte que vulguin fer, si jo vull pujar a 2A en tres anys,per tenir més gent al camp i per saber realment on sóc, sense urgències, es pot fer, perque la 2B és molt igualada, i no te la pots jugar amb grans noms i fitxes gegants, nosaltres i el St. Andreu , ja sabem que per experiència, això no dóna l´ èxit assegurat. .

Per altra banda, he dit que m´agradaria que fossin de Lleida, però si el que vé, ho fa bé, com si és de Tumbuctu, amb això em referia al lligam sentimental que pot tenir el nou empresari, sense oblidar que en el món dels negocis, hi ha molt de tauró i els sentiments es deixen de banda (Benet i companyia).

Si fins ara , ens ha anat com ens ha anat, potser que tornem a les arrels dels club, austeritat i compromís, i treball de formiga, és l´esencia de com som els catalans i els lleidatans, arriscar sí, però fins a un cert punt i tot molt meditat, aquest sistema ja ens va portar a la gloria en el passat, i ens pot tornar a dur aella, digue´m ara ilús, però no li veig millor sortida, més val 6 anys seguits a 2B amb una economia controlada, que no dragon kans de puja i baixa per acabar tornant a morir, perquè entre altres coses, en el món de l´esport, les coses ben fetes , acaben donant profits, i sinó mira el Numancia, crec que aquest és el model a seguir.


Ara si que comparteixo majoritariament la teva opiniò. No te perquè una persona de la provincia pot tenir molt més sentiment que un de fora. Però la teva prespectiva es bona.

Anar pas a pas per pujar a 2ona Divisio... Si d' acord. Però en el teu anterior missatge no ho donaves a entendre. I destroçar una historia de 72 anys per estar 8-15 anys en Segona B... El presupost que has de fer es una merda i tard o d' hora tindras un deute 1 milio d' euros. Això si el empresari/individuo que vingui respecta al club i no ve a fer calaix com hem parlat anteriorment.

PD: Primer post bo de Mariano Azcona que vec 8O 8O 8O Ja puc morir tranquil :lol:

#51 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 07:00

I perquè no Xavier Gabriel de la Bruixa d'or? Fa temps se'n va sentir a parlar però la cosa es va quedar amb un no res...

Sincerament, Annabel Junyent ni ganes. La UE LLeida ha de ser de la gent de Lleida, no de persones que vinguin a especular amb el nostre club.

Visca el Lleida sigui on sigui.

#52 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 07:39

fins quin dia tenen per presentarse a la subasta
la bruixa d'òr fara com l'any passat, cuan va voler comprar el 51% de le accions, es va fer l'anabel amb les accions

#53 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 09:57

fins quin dia tenen per presentarse a la subasta
la bruixa d'òr fara com l'any passat, cuan va voler comprar el 51% de le accions, es va fer l'anabel amb les accions



Però a dia 22 de maig de 2011, encara continues pensant que l'Annabel té alguna acció del Lleida? En quina cova has viscut durant tot l'any? Que hagi exercit de presidenta no vol dir que consti com a tal en el registre. Et recomano llegir-te l'opinió vessada en aquest tema per Mariano Azcona, que crec s'ajusta bastant bé a la realitat.

Oficialment no ha estat presidenta mai. De fet, oficialment ens ha fotut el pèl a tots. Ella, Tatxo i el mateix alcalde, que porten un any sabent el que passarà i han fet veure durant 365 dies que la realitat era diferent, que hi havia opcions de tirar la llei concursal endavant i no desaparèixer. Han jugat al despiste perque els hi intreressava, fins que la llei els ha deixat amb el cul enlaire. I el més fort de tot, és que després apareix espolsant-se qualsevol tipus de responsabilitat, i diguent que fem un canvi de nom, compren la unitat productiva, i ale, a jugar altre cop.

Ep, que segurament era la única sortida possible a la situació, però que ho haguessin dit des del principi i no s'haguessin passat un any jugant a enganyar a la gent. Em recorda al PC futbol, que un cop entres en quiebra econòmica i et fan fora, tornes a començar amb el mateix equip i llestos. Jo a una persona com l'Annabel, que ha fet de la mentida la seva forma d'actuar, no la vull més al club. Potser no és a ella a la que hem de retreure els 28 milions d'euros de deute, però si el fet d'haver-nos enganyat com a xinos. Quina confiança us mereix una persona que fa el que ella ha fet? Aquesta la volem com a presidenta del nou Lleida? Que pot tenir idees boníssimes pel club, però la credibilitat ja l'ha esgotat abans de començar.

#54 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 mayo 2011 - 11:05

El nou Lleida ha de tenir com a propietaris empresaris lleidatans.
Deixem-nos d'Annabels o Tatxos, confiem en la gent jove, gent de casa, gent emprenedora, innovadora i, sobretot, interessada pel bé del Lleida.
L'Annabel no es mereix ser nombrada més en aquest foro. No s'ho mereix perquè no forma part de la UE Lleida, no n'ha format mai part i no ha fet res de bò durant aquesta temporada. Ha set una autèntica farsant, una més dels molts que n'han passat durant els últims anys, i ha fet tot el que ha volgut per beneficiar-se'n ella econòmicament. L'Annabel és una autèntica impresentable i una persona non-grata al Camp d'Esports.
Pel futur, companys, unim-nos, confiem en el grup d'Almacelles o en el de Balaguer. A mi, personalment, aquests grups em semblen molt bones opcions.
Ara, que encara que ens dolgui, el millor que podriem fer és començar de nou, com està fent el Figueres. Mantindriem el nom, l'escut, estariem sanejats i, el més important de tot, continuariem sent la UE LLEIDA, amb tota la seva història.
Per molt que es mantingui la plaça en la Segona B, res ja no serà el mateix...
PER SEMPRE I SEMPRE MÉS, VISCA LA UE LLEIDA!!!

#55 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 04:47

El nou Lleida ha de tenir com a propietaris empresaris lleidatans.
Deixem-nos d'Annabels o Tatxos, confiem en la gent jove, gent de casa, gent emprenedora, innovadora i, sobretot, interessada pel bé del Lleida.
L'Annabel no es mereix ser nombrada més en aquest foro. No s'ho mereix perquè no forma part de la UE Lleida, no n'ha format mai part i no ha fet res de bò durant aquesta temporada. Ha set una autèntica farsant, una més dels molts que n'han passat durant els últims anys, i ha fet tot el que ha volgut per beneficiar-se'n ella econòmicament. L'Annabel és una autèntica impresentable i una persona non-grata al Camp d'Esports.
Pel futur, companys, unim-nos, confiem en el grup d'Almacelles o en el de Balaguer. A mi, personalment, aquests grups em semblen molt bones opcions.
Ara, que encara que ens dolgui, el millor que podriem fer és començar de nou, com està fent el Figueres. Mantindriem el nom, l'escut, estariem sanejats i, el més important de tot, continuariem sent la UE LLEIDA, amb tota la seva història.
Per molt que es mantingui la plaça en la Segona B, res ja no serà el mateix...
PER SEMPRE I SEMPRE MÉS, VISCA LA UE LLEIDA!!!



dels cinq que la veritat es que no em fa gracia cap, magradaria que la bruixa d'or es fes amb el lleida , aquesta gent te pontencial economic.
que es lo que nos interesa

#56 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 07:58

Jo crec que el millor és esperar aconteixements, però una cosa us heu de fotre al cap, sigui qui sigui, vindrà per fer calaix, les úniques persones que foten diners a l´esport per jugar, són els àrabs i aquets, quan es cansin, adeu,ara falta saber qui serà el nou propietari.

Crec que és massa d´hora per anar prejutjant a ningú, però jo m´estimaria més, que fos gent nova i de la província, amb un projecte a llarg termini i basat en l´austeritat econòmica, amb un presupost realment realitzable, i molta feina amb la pedrera, intentant mantenir a bona part de la plantilla actual, també vull fer un incís, crec que del nostre grup, som un club amb una de les aficions més fidels, i amb un grup important de joves a la grada, això s´ha de valorar i explotar pels nous propietaris.


Hòstia per fi un missatge coherent amb la realitat. 100% d'acord.

Per cert afegir que SAN MIGUEL NO! es una empresa lleidatana, es filipina, que la primera fabrica fora d'allà fos a lleida és un altre tema. Prou desvariar gent. http://es.wikipedia....veza_San_Miguel va per tu narmer :P


la San Miguel que coneixem si que és de LLeida, si continues llegint en la wikipèdia veuràs que farà uns 50 anys és van separar de la de manila per seguir camints diferents.

#57 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 09:41

Disculpeu, però no puc entendre que encara (i més, després de tot el trist i penós final que ens ha tocat viure) hi hagi AFICIONATS de la UE LLEIDA que apostin per la impresentable de la Junyent com a motor del nou club.

Primer de tot. No us confoneu. La UE Lleida ha mort. El nostre club ja no tornarà a jugar mai més. Ni a Segona, ni a Primera, ni a Tercera, ni a Segona B ni a Regional. Almenys per mi, lo que jugui la propera temporada a Segona B (si la RFEF ho permet) no serà el meu club. M'hi podré identificar més o menys, però com igualment m'identifico amb el Balàfia, el Bordeta, l'AEM, l'Atlètic Segre o el Magraners, que també són de la meva ciutat. La UE Lleida ha mort. I de responsables de la seva mort n'hi ha molts, evidentment, i moltes circumstàncies (no ens enganyem: al camp difícilment passàvem de 2.000), però el "verdugo ejecutor" ha estat la Junyent. I encara li rieu les gràcies? Encara aposteu per ella??? Com es pot tolerar que es parli de la desaparició del nostre estimat club com si no passés res??? Com es pot tolerar que es digui "és igual! Lleida seguirà tenint futbol"!? De futbol sempre n'ha tingut, en tindrà i en moltes categories diferents!!! Però de UE Lleida només n'hi ha una...!!! I se l'han carregat... És intolerable!!!

Estic amb el Delleidaidellleida... Dieu-me UNA SOLA cosa que hagi fet bé la Junyent... Em sorprén que hi hagi gent que digui "ens va salvar de baixar a Tercera"... On jugarem l'any que ve? No jugarem. Pan para hoy, hambre para mañana. La Junyent va engegar la llei concursal per no pagar el deute amb els jugadors. No ho oblideu. Va arribar i ja no va voler soltar ni un euro. I ara és ella qui no li ha donat la gana de presentar un pla de viabilitat per que l'entitat tirés endavant... Oh, sí! Gràcies, Junyent, per permetre'ns viure i veure un any més de futbol a Segona B...! Però ara ja no som ni a Regional.

"Ha portat molts espònsors". Dieu-ne UN que hagi aportat ella. Ni un. Tots els espònsors d'enguany són els mateixos de la temporada passada. Que Ramon Soler i Paco Monzón surtin a la samarreta no vol dir que aportin més diners que fa un any... Simplement, si abans es demanava xxx.xxx euros per publicitar-se a la samarreta, ara se'n demanen x.xxx.

"Ha fet un equip competitiu". Com ja he dit en altres posts, l'equip l'ha fet el senyor Emili Vicente. Ningú més. Ni secretaris tècnics ni Junyents ni les seves conselleres amigues, esposes, cunyades i contracunyades. De fet, mireu si ha fet poc que ni a l'arribar la Junyent va ser capaç d'aportar un entrenador diferent... Ah, sí! Va portar dos jugadors: Héctor Miguel i Jordi Esteve. No cal dir res més, no?

"No ha augmentat el deute". No, no l'ha augmentat. Simplement, l'ha deixat de pagar. Ja no existim. Ho recordeu? Aquest any ella i tota la seva "familia" ha viscut a costa de la UE Lleida. Xalets, dietes, factures... Al Nadal ja no hi havia diners per pagar a ningú. I malgrat que l'equip fregava els llocs de play off i amenaçava en deixar d'entrenar després de no sé quants mesos de no cobrar, ella no va voler avançar de la seva butxaca ni un sol euro. Per sort, ens va tocar la loteria amb els 2,5 milions i mig del crèdit que van rescatar els administradors. I amb aquests diners s'ha aconseguit acabar la temporada. Si no, ni haguéssim arribat al gener, ja us ho podeu ben creure. Gràcies, Junyent!

"Unió afició-equip". Exemplar. Però no gràcies a ella! Gràcies als jugadors i gràcies a nosaltres, afició! Ella ha provocat desunió entre directiva-equip-cos tècnic-empleats. Dubto molt que algú del club us pugui parlar bé de la junta directiva. Es va enfrontar als administradors, a empleats del club, a entrenadors de la base, a pares... No recordeu que va acusar als administradors de no voler pagar als jugadors perque preferien cobrar abans les seves nòmines??? Fent pinya! Sí, senyor!

I el final ha estat de traca i mocador! Ha fet desaparèixer el club (que és el que volia des del primer dia que va arribar) i, a sobre, li fot les culpes al Tatxo Benet dient que ell havia de presentar el pla de viabilitat... Quina barra!!! No era ella la màxima accionista, la propietària, la responsable d'entrar en llei concursal??? O no?

El que ha aconseguit és que a ella l'assenyali ben poca gent i que encara n'hi hagi alguns que l'aplaudeixin per presentar la seva candidatura a comprar els drets federatius de la morta UE Lleida... Per treure's el barret! Una jugada magistral! El que ja no sé és amb quins diners ho farà...

Però a mi m'és igual. Lo que surti no serà el meu club. I si és el club d'aquesta impostora, encara menys. Visca la UE Lleida!!!


Per fi llegeixo alguna cosa amb cara i ulls. Lo únic que ha anat bé aquesta temporada és l'apartat esportiu DEL PRIMER EQUIP. Lo únic!! Gràcies als administradors que van trobar el tema aquell del banc, i vam pillar pasta, que si no, ni al febrer jugaríem!

Si arribem a patir per mantenir la categoria m'agradaria veure les opinions d'aquest foro.

"Les millors opcions Almacelles, Balaguer i Junyent". Però què carajo esteu dient? Dos desconeguts i LA TIA QUE HA ENTERRAT LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA????

#58 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 09:42

Des de que va sortir la noticia aquesta al SEGRE, ningú pot aportar cap informació nova d'algun dels grups???

#59 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 12:29


"Les millors opcions Almacelles, Balaguer i Junyent". Però què carajo esteu dient? Dos desconeguts i LA TIA QUE HA ENTERRAT LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA????


No discuteixo que ens hagi enganyat, que ens hagi pres el pèl...però si no l'hagués enterrada ella ho hagués fet una altra persona; 28 milions d'€ de deute són impossibles de salvar....

#60 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2011 - 01:33

Aviam, fins ara no he pogut aportar la meva humil opinió a tot això i tenia ganes de poder-la soltar.. per bé o per mal estic una mica "vinculat" en el futbol de casa nostra (futbol base, territorial..)i algunes persones que han sortit a la llum les conec o sé qui son i, més o menys, el que han fet. En el grup de Balaguer hi surten Albert botines (agent fifa) i el Juli Bergé (Ex entrenador del juvenil de l'At. Segre, Balaguer B i col-laborador del F.C. Barcelona durant varies temporades, se'l podia veure al Mini al canto de Guardiola, Alexanco..). El Albert Botines és el representant de jugadors com David Gimenez, Jerson o Jordi Figueres i té jugadors representats a equips punters del futbol español com barça, valencia, espanyol... ell es de Lleida i del Lleida des de sempre i és un tio que s'ho curra moltisim i coneix molt el futbol a l'estat espanyol, sobretot en temes de futbol base. Al Juli no el conec tant, però dins del món del futbol lleidatà és força conegut i si va estar durant unes temporades com a empleat del barça, sent de Lleida, per alguna cosa debia ser. Ser que tots dos és preocupaven pel futur de la entitat i que si entresin no serien a fer calaix ni molt menys, ja que a cap dels dos els hi fa falta, simplement són malalts del futbol i ells mateixos, en aquest projecte que presenten, ja no és fiquen ni com a president ni cap alt carrec, sinó en les aries esportives que ells més saben dominar i confiarien moltisim en la cantera, ja que de fet és en l'ambit que més s'han mogut en les seves carreres.

Dels d'Almacelles no me'n fio un pel!!! Aneu al poble d'Almacelles i pregunteu sobre l'actual junta de l'EFAC. Han montat un equip a 1era regional a cop de talonari, fitxan velles glories per aconseguir l'exit fàcil i ràpid, sense escrupuls, busquen ser els caps visibles d'una gran entitat per penjar-se medalles i el Sanchez Jara com a persona és excelent, i com a jugador no cal dir res més.. però com a persona que actualment és fa carrec del futbol base de l'EFAC és lamentable!!! El club està força desestructurat i deixat de la mà de Déu en categories de formació.. i el Jordi Esteve aquest no el conec de re, sols del que va sortir l'altre dia. I dic: si un president del equip de futbol d'Almacelles, que és del mateix poble, que està a un partit d'assolir la fita història d'ascendir l'equip a 1era catalana... té les intencions d'abandonar el projecte per poder liderar el nou club de Lleida... qui ens diu que no ens faria el mateix si li sortigués una proposta personal millor?? (veasé Subies amb el Benavent quan la catalana..)

Dels Anabel, Massanes i Lleida FC (carronyaires no, siusplau!!! no els vull ni en pintura!!) no cal esmentar gaire cosa ni se res mes que tots vosaltres. Sols al noi que criticava tan la junyent amb el tema del futbol base... conec els entrenadors que han marxar de la ue al fc i son tots de perfil molt baix, a la part que els jugadors que han marxat son els que no jugaven mai o de l'escola, en la qual pot jugar tothom!! Sols cal mirar els resultats obtinguts per aquest nou club en les categories més baixes del futbol lleidatà...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos