Ir al contenido

Foto
- - - - -

Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
543 respuestas en este tema

#101 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2011 - 06:10

Realment, del títol del post al que s'està parlant ara, no té gaire a veure.

A veure si algú pot aportar alguna informació sobre els diferents grups.

totalment d'acord, així ens podríem decantar per un o altre

#102 -MVT13-

-MVT13-

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2011 - 01:56

Sembla ser que el LLEIDA FC es retira de la subhasta per falta de recursos econòmics. Bona notícia, en la meva opinió, clar.

#103 haivan

haivan

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2011 - 04:13

Sembla ser que el LLEIDA FC es retira de la subhasta per falta de recursos econòmics. Bona notícia, en la meva opinió, clar.

a veure si fan lo mateix la anabel y el massana

#104 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 junio 2011 - 04:30

No se perque ho penso, pero estic gairebé segur que el grup que s'acabarà fent amb el Lleida serà el d'Almacelles.
No tinc cap font ni res, només són imaginacions personals...

#105 IlerFran

IlerFran

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 junio 2011 - 05:10

Doncs jo veig que ja comencen a aprofitar-se del club. Els d'Almacelles han dit que si guanyen, l'equip de l'EFAC D'Almacelles (No en tinc res en contra) serà la cantera. Ja comencem amb les tonteries!

#106 som-hi

som-hi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 junio 2011 - 05:57

Si ho vols veure com algo dolent, doncs s'aprofiten del club, però jo trobo sensacional que es tingui un equip d'una mínima categoria (en aquest cas 1ªcatalana) on els jugadors sortits del juvenil puguin competir. De mentre, entrenar amb el 1r equip, i si hi han d'anar a jugar, que hi vagin sense problemes.

És el mateix que s'ha fet aquests anys amb l'alcarràs, i tant jesus imaz, com gallego, com domi, han jugat en una mateixa temporada amb lalcarras i amb el primer equip. I molts més van jugar la copa constitució.

jo crec que és una molt bona notícia, perquè no pots posar a 5 o 6 juvenils ja directament amb fitxa del primer equip, han de competir amb amateurs i poc a poc guanyar-se el lloc al primer equip (repeteixo que així ho van fer amb imaz, gallego i palau)

#107 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 junio 2011 - 09:26

Els administradors concursals han canviat els panys del Camp d'Esports perque Anabel Junyent no hi pugui entrar més ja que tot i que ho tenia prohibit pel jutge seguia anant-hi com a si fos casa seva.

#108 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 junio 2011 - 11:17

Els administradors concursals han canviat els panys del Camp d'Esports perque Anabel Junyent no hi pugui entrar més ja que tot i que ho tenia prohibit pel jutge seguia anant-hi com a si fos casa seva.

Ho dius en serio o te n'enfots? xDDDD Si es cert em sembla patetic haver arribat a aquest extrem xD es com quan els pares fan fora de casa al fill malcriat i canvien el pany de la porta per a que no pugui entrar xD

#109 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2011 - 12:26

Ho dius en serio o te n'enfots? xDDDD Si es cert em sembla patetic haver arribat a aquest extrem xD es com quan els pares fan fora de casa al fill malcriat i canvien el pany de la porta per a que no pugui entrar xD

és totalment cert, ha sortit avui al telenotícies comarques i s'ha vist allí l'ebanista mesurant la mida de la porta i del pany....

#110 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2011 - 09:35

Al Segre també ha sortit. I no és la única rajada que li fan. Insisteixo en que trobo que aquesta tia és una mica impresentable.

#111 [Nakor]

[Nakor]

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2011 - 09:58

La Manyana

Los Detalles:

- El Juez estaba al corriente de todo
El Juez Eduardo Enrech se reunió a primera hora con los administradores y estaba al corriente de todos los detalles que concurrieron en el Camp D' Esports.

- Cosculluela estaba encantado
El que fuera coordinador del futbol base durante un montón de años con Txatxo Benet estaba tan feliz por la situación que hasta daba saltos de alegría.

- Alivio entre los trabajadores
Los pocos trabajadores que quedan en el Camp D' Esports tuvieron un alivio al saber que no verían más, de momento, a Anabel Junyent.

- 300 euros costaron las cerraduras
La factura presentada por el cerrajero fue de unos 300 euros después de cambiar más de veinte y del tiempo que tuvo que utilizar para hacerlo.

- Adrià, ajeno a todo, en el gimnasio
El jugador, Adrià Gallego, no se enteró de la movida hasta que salió del gimnasio donde estuvo trabajando físicamente. Se sorprendió al ver a tanta gente en el estadio.

#112 Juanjo123

Juanjo123

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2011 - 10:47

El Laso és una bèstia. Em dol reconèixer-ho, perquè si hi ha algú que l'ha criticat, aquest sóc jo, però el paio les ha encertat una darrera de l'altra. :(

#113 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2011 - 12:36

Que trist... que marxi ja de Lleida que no hi té res a fer aquí.

#114 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2011 - 01:24

I diuen que el Atlètico és l'equip pupes... que vinguin al Camp d'Esports que les veuran de tots colors!!! Lo que no ens passi a nosaltres.. inclús havent desaparegut!!!

#115 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2011 - 02:50

Aixo es digne del Mortadelo i Filemon xDDDD pero al que ha posat els panys nous, algu li ha dit que no cobrara?

#116 beep

beep

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2011 - 05:34

Doncs sembla que el grup de Juli Bergé també es retira de la subhasta, con lo qual, sol queda el grup d'Almacelles i el d'Annabel Junyent.

#117 KRLOS

KRLOS

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2011 - 07:10

Doncs sembla que el grup de Juli Bergé també es retira de la subhasta, con lo qual, sol queda el grup d'Almacelles i el d'Annabel Junyent.

doncs a escollir un dels dos que vinguin el grup d'almacelles!!

#118 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2011 - 07:47

Al final es retiraran tots i la plaça volarà a Villaconejos.

#119 seguidor

seguidor

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 03 junio 2011 - 08:38

Quin és el dia que sabrem el nou propietari/a?

#120 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 junio 2011 - 12:59

El grup de Balaguer és retira??? On surt això??.. m'extranya molt. Ahir sortia que havia intenció de fusionar-se amb els d'Almacelles..

1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos