Ho vaig veure ahir pel SegreEl grup de Balaguer és retira??? On surt això??.. m'extranya molt. Ahir sortia que havia intenció de fusionar-se amb els d'Almacelles..
Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA
Escrito 04 junio 2011 - 07:44
Escrito 04 junio 2011 - 10:42
El grup de Balaguer és retira??? On surt això??.. m'extranya molt. Ahir sortia que havia intenció de fusionar-se amb els d'Almacelles..
Ho vaig escoltar ahir a Catalunya Ràdio.
http://www.catradio....-Esports-2052-h
Escrito 04 junio 2011 - 10:53
Jo també vaig llegir una possible fusió del grup de Balaguer i el d'AlmacellesEl grup de Balaguer és retira??? On surt això??.. m'extranya molt. Ahir sortia que havia intenció de fusionar-se amb els d'Almacelles..
Ho vaig escoltar ahir a Catalunya Ràdio.
http://www.catradio....-Esports-2052-h
Escrito 05 junio 2011 - 09:23
Llàstima per la gran feina dels administradors concursals, a veure si al final hi ha un miracle, apareix alguna oferta ferma i es queda la vallesana amb cara de pal.
Escrito 05 junio 2011 - 11:09
Gran feina dels administradors?? encara no acabat tot...de moment no li he de donar les gràcies a cap dels implicats.Cada dia tinc més clar que això estava beneït desde el juny del 2010.
Llàstima per la gran feina dels administradors concursals, a veure si al final hi ha un miracle, apareix alguna oferta ferma i es queda la vallesana amb cara de pal.
Escrito 05 junio 2011 - 03:25
Escrito 05 junio 2011 - 03:38
O per haver intentat fer-la funcionar amb màxima dignitat fins al dia de la seva mort a pesar de ser coneguda per tothom la malaltia?Donar gràcies? A qui i per què? Per haver dissolt el club? Per haver finiquitat la UE LLeida?
Escrito 05 junio 2011 - 09:03
Escrito 05 junio 2011 - 09:27
Mateu-me si voleu, però entre els d'Almacelles i la Junyent... potser em quedo amb la 2na opció!!! Bàsciament el motiu és identitari.. la Junyent crec que farà el possible per mantenir nom i escut...i els d'Almacelles tinc por que vulguin posar un grà d'identitat de l'EFAC...
A mi aixo es el que em fa por.. que vulguin posari l'EFAC pel mitg, ja van dir que el farien ser filial!
tipo lo que fem amb el alcarras
Escrito 05 junio 2011 - 10:46
Escrito 05 junio 2011 - 11:03
No és que defensi al grup d'Almacelles, però que té més tenir l'Alcarràs com a filial que tenir a l'EFAC? A mi personalment m'és completament indiferent quin equip sigui el filial, la veritat...
No si a mi també! l'unic que s'aprofitin d'alguna manera aquets del efac tal i com es comenta!
No se pas.. pero esperem que es solucioni aixo. i que no ens enganyin més.
Escrito 05 junio 2011 - 11:09
Si voleu el lleida en mans de barcelonins endavant... segur que son del lleida desde petits!!! jajajaja
Escrito 05 junio 2011 - 11:12
Que bo :lol: :lol: :lol: :lol:
Escrito 06 junio 2011 - 01:56
Escrito 06 junio 2011 - 09:52
Unicament desitjo que entri qui entri tingui una mica de tacte hi defensi minimament els valors que sempre a defensat el nostre club, que no sera la UE LLEIDA, doncs indiscutiblement i que digui el contrari viu molt enganyat. Però per una altra banda també defenso a clubs com el Llista Blava, l'Associació lleidatana,..., com moltes altres entitats esportives de Lleida que defensen el nom de la nostra ciutat per les contrades espanyoles i catalanes i si el fill "adoptat" de la UE porta de cognom Lleida i segueixi donant-li el significat que li pertoca al club, doncs tindra tot el meu suport , sigui qui sigui el dirigent crec que l'important no són les persones sinó els colors.
A partir d'aquí i amb veu alta, l'Annabel segurament no a set tot lo bona que tots desitjavam però jo aquest any he disfrutat i m'he sentit seguidor de la U.E. LLEIDA i no d'un equip dirigit per Barcelonins perquè al cap i a la fi....Edu es madrileny, Dani Marin i Jaume de Barcelona,..., i bé que els hi em agraït tot el que han fet per nosaltres veritat?
Escrito 06 junio 2011 - 12:04
Gran feina dels administradors?? encara no acabat tot...de moment no li he de donar les gràcies a cap dels implicats.Cada dia tinc més clar que això estava beneït desde el juny del 2010.
Gràcies per ajustar-se al pressopost, gràcies per recuperar els diners del crèdit, gràcies per descobrir el tema del xalet i retornar els diners al club, gràcies per fer una gestió un pel transparent.
Si els jugadors, no es queixen de la seva actuació, serà per alguna cosa no?
Escrito 06 junio 2011 - 12:20
Gràcies per despreocupar-se del futbol base i deixar a als equips descuidats durant aquest últim mes en el que recordo hi ha equips implicats en copa catalunya o participants en algun torneig d'estiu, gràcies per deixar mensualitats a deure als entrenadors de la base durant 5 mesos i fins que aquests no varen protestar no s'els va pagar, gràcies...per moltes altres coses que és millor callar-se.Gran feina dels administradors?? encara no acabat tot...de moment no li he de donar les gràcies a cap dels implicats.Cada dia tinc més clar que això estava beneït desde el juny del 2010.
Gràcies per ajustar-se al pressopost, gràcies per recuperar els diners del crèdit, gràcies per descobrir el tema del xalet i retornar els diners al club, gràcies per fer una gestió un pel transparent.
Si els jugadors, no es queixen de la seva actuació, serà per alguna cosa no?
Escrito 06 junio 2011 - 01:45
Escrito 06 junio 2011 - 01:52
Això si, sobre lo que comento del grup d'Almacelles són suposicions meves i igual estic del tot equivocat. Lo que guanyi qui guanyi i encara que estiguem a tercera jo seré d'aquest nou Lleida.
I els administradors per mi no són cap herois, simplement han fet la seva feina i estaven obligats a aquesta transparència ja que per algo han estat designats pel jutge corresponent.
Ja se'm podeu tirar a sobre xD
Escrito 06 junio 2011 - 02:22
Doncs jo si la cosa queda entre els d'Almacelles i la Junyent prefereixo abans la Junyent. No me'n fio gens dels primers. Potser estic del tot equivocat però tinc la sensació que els d'Almacelles veuen al Lleida com el "capritxo" del moment i si les coses no van bé es treuran de sobre el Lleida i serà el començament de lo mateix de sempre. I l'Anabel esta clar que ha fet coses malament, però confio més amb les seves intencions i crec que me sentiré més identificat amb aquest Lleida (encara que no us agradi l'Anabel sempre ha manifestat que vol un Lleida amb els valors de Lleida).
Això si, sobre lo que comento del grup d'Almacelles són suposicions meves i igual estic del tot equivocat. Lo que guanyi qui guanyi i encara que estiguem a tercera jo seré d'aquest nou Lleida.
I els administradors per mi no són cap herois, simplement han fet la seva feina i estaven obligats a aquesta transparència ja que per algo han estat designats pel jutge corresponent.
Ja se'm podeu tirar a sobre xD
+0,5
No m'agrada la Junyent. Penso que en el fons és una titella del Tatxo i ha demostrat poca serietat durant tot l'any. Primer amb el tema del futbol base, després amb el xalet, el no ser presidenta legalment i ara amb la darrera parida del canvi de claus... Ves, em sembla que ha tingut molta sort que el primer equip ha funcionat de p*** mare, perquè si no, ens tiraríem al seu coll cada vegada que passi pel carrer.
1 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos