Aquests nivells d'entrenador també els tinc jo i moltisima gent, i això no porta enlloc! Hi han valors molt més importants i tu, com a directiu que ets del Lleida F.C. ho tindries que saber. No trobo gaire étic que et vagis ficant amb els pares dels demés equips pels foros de futbol base perqué ataquen les males maneres de fer del teu club. Vau voler fer un gran club, ser un engendre de la U.E. Lleida, i hi han coses que per molta ilusió i diners que li vulguis ficar, mai podràn substituir el sentir del poble. Ja no m'agradava el teu club, però vist el teu comportament, sent qui ets en aquella institució, i l'oportunisme que mostreu davant les desgràcies alienes, inclús en aquests moment m'arribeu a fer fàstic. Perque vau crear un nou club??? Si no estavau contents amb la u.e.lleida (tothom té dret a marxar d'on sigui per motiu que sigui) hi han grans clubs a la ciutat com el Bordeta, AEM, At. Segre, Balàfia... us va tirar el vostre ego personal??? La possibilitat de poder crear el nou club de la ciutat??? Preguntes, que ara que et tinc aqué, m'agradària que em solucionesis.Quins jugadors i entrenadors van marxar del Lleida??? Dels equips importants, CAP!!! Tots de l'escola, on pot entrar qui vulgui tingui el nivell que tingui! I el mal del Lleida en el futbol base ja venia de molt abans, no tan sols de l'Annabel junyent. Però... a cas jo estic defensant aquesta dona¿¿?? Jo parlo del que se sobre els que s'han presentat, com tots em fet. Si per alguns motius conec més a uns que altres, doncs crec que estic en la meva llibertat d'exposar-ho, no creus? Aquí s'ha demanat opinions sobre aquests grups, i jo he exposat les meves sobre el que jo conec, cosa que tu si que ets l'únic que desqualifica sense arguments. Donaràs ja la cara de les teves oportunes intervencions en aquests foro???Si no tens intencio de "apollar" ningu com dius, no parlis malament de gent que encara no ha entrat en accio...La gent de almacelles te tant dret com els de balaguer que defenses a presentarse, i ara per ara ni uns ni els altres no han parlat de res, tot son especulacions....Respecte a "massanes" i "lleida fc" que dius, no crec que es presentin cap d,ells, pero el que si esta clar es que la junyent, que ara per ara es la unica que ha dit publicament que es presenta, no es mereix la confianca de cap de nosaltres, ens ha enganyat a tots, durant molt temps, i ha quedat mes que demostrat que es una titella i una jeta profesional de molt cuidado.Els fets son els que son i no els pots canviar.
Per tot plegat et dic que no parlis tan malament de gent que te que demostrar i presentar algun projecte, i no parlis malament de gent que ha estat en la ue lleida, entrenadors i jugadors que van marxar perque no els agradava el que passava, i que mesos mes tard a tu tampoc t,ha agradat, oi ?
Jo no he parlat malament dels teus amiguets del "grup de balaguer", tu vas desqualificar a tothom, i vas parlar malament de la gent que va marxar de la ue lleida....Equips importants dius....?Que hi ha socis de primera i de segona ara...? No tots fem el lleida ? Festho mirar nen....Els entrenadors que van marxar has dit que tots eren de perfil baix, que els coneixes....Jo si en conec alguns, i algun es amic, i de perfil baix res de res, llicenciats en inef i titulats nivell I i II en futbol, no parlis malament de gent que estava en la uelleida, tingues mes seny, aixi que qui falta al respecte ets tu, si vols defensar algu fesho desde la coherencia i el sentit comu, si no respectes no et respectaran....
Percert, si... el Lleida ho sóm tots, però vosaltres vareu vendre fum en que més de la meitat del futbol base del Lleida va marxar.. i encara ara ho sostens.. si vols podem comparar la repercució i importància per un club un Cadet A a divisió d'honor amb un Benjamí C... amb tots els respectes. Mai un jugador d'un equip del Lleida en categoria important marxaria a cap altre equip de la provincia per decisió pròpia.