Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bravo Espanyol


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
88 respuestas en este tema

#41 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 07:13

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:

#42 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 07:30

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:


A lo millor no m'has entès o no m'he sabut explicar, però estava intentant defensar al Barça de tots aquests atacs, per lo que em sorpren que em diguis aixo.
Volia dir que a pesar de que la gent estigui cansada de tanta propaganda del Barça, tampoc aixo es motiu per odiar d'aquesta manera a un equip català que ha significat molt per aquest pais (el meu segon equip es el Barça). Fins que em vaig interessar pel Lleida fa 10 anys, el Barça havia sigut sempre el meu primer equip. L'epoca del dream team va marcar la meva infantesa d'una forma imborrable. Per aixo jo sempre duré al Barça al meu cor, encara que desde faci anys el que veritablement em fa trempar es el Lleida.
En definitiva, que el que vull dir es que la gent no s'emprenyi tant amb el Barça i si amb els xaqueteros que essent lleidatans ignoren l'equip de la seua terra, que tampoc es culpa del Barça que la gent nomes sapigue apuntar-se als cavalls guanyadors. I si jo soc tb del Barça no es pq sigui un gran club, sino pq es el club que representa la terra en la que he nascut i criat (Mollet es un poble a 16 km de Barcelona).
M'entens ara?

#43 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 15 enero 2007 - 08:29

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:


A lo millor no m'has entès o no m'he sabut explicar, però estava intentant defensar al Barça de tots aquests atacs, per lo que em sorpren que em diguis aixo.
Volia dir que a pesar de que la gent estigui cansada de tanta propaganda del Barça, tampoc aixo es motiu per odiar d'aquesta manera a un equip català que ha significat molt per aquest pais (el meu segon equip es el Barça). Fins que em vaig interessar pel Lleida fa 10 anys, el Barça havia sigut sempre el meu primer equip. L'epoca del dream team va marcar la meva infantesa d'una forma imborrable. Per aixo jo sempre duré al Barça al meu cor, encara que desde faci anys el que veritablement em fa trempar es el Lleida.
En definitiva, que el que vull dir es que la gent no s'emprenyi tant amb el Barça i si amb els xaqueteros que essent lleidatans ignoren l'equip de la seua terra, que tampoc es culpa del Barça que la gent nomes sapigue apuntar-se als cavalls guanyadors. I si jo soc <font color=red>tambe</font> del Barça no es <font color=red>perque</font> sigui un gran club, sino <font color=red>perque</font> es el club que representa la terra en la que he nascut i criat (Mollet es un poble a 16 km de Barcelona).
M'entens ara?


Amb això has donat al clau. A mi tampoc m'agraden els missatge sde la directiva de Laporta de què "El Barça és Catalunya i Catalunya és el Barça" (més directes o indirectes). El problema no és que ho digui, sinó que, si vas per Catalunya, potser li has de donar la raó...

#44 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 09:21

Felicitar l'Espanyol, i demostrar al Barça que no es més que un club... senzillament es un equip de futbol ni més ni menys...
i que Catalunya som tots... no només Barcelona!!!!

A veure si ara se'ls hi baixen els fums!!! encara que ho dubto

#45 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 enero 2007 - 10:06

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:


el que més pena em fa de tot l'afer es que siguis del lleida, sincerament no t'ho mereixes. au ves a llepar el cul a la provincia de la qual no provens llepaculs

#46 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 01:01

totalment amb tu vid :D

#47 lopages

lopages

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 115 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 01:29

Aaaaaaaaaaaaaa, clar.... tot els mals del futbol català es el barça no??? I kom es que madrid si te altres equips a primera, com el Getafe?? Pot ser el madrid no es tan gran com el barça, o potser es que estem on ens mereixem els demes clubs catalans????

venga home......

PD. I o creec que sigui afortunat dir que el Barça en el CANCER del lleida o de qui sigui, dons es un tema prou serios com a per que no sigui utilitzat en aquestos termes.....

#48 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 enero 2007 - 02:03

a mi em va agradar.

cada dia els hi tinc mes simpatia a l'espanyol.

#49 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 enero 2007 - 09:35

Sí, senyor! Molt bé per l'Espanyol... i molt bé per la pancarta que havia ahir a Sarrià que vorejava bona part d'un gol CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

Que s'enterin els del Farsa que al món hi ha vida a part d'ells. Jo també em vaig alegrar molt, per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i per la derrota d'un club anticatalà com és el Barça.

Llàstima d'avui del Sevilla... a veure si podem confiar amb el MAdrid i el València...


Sevilla, Madrid, València...
SI, si, grans clubs que respecten molt Catalunya...
Si us plau, no em feu riure.
Aquest antibarcelonisme barat fot pena.
El rencor aquest es molt dolent.

,


Home... doncs el Madrid i el València han fet molt més pel Lleida que no pas el Barça... quants jugadors ens ha cedit el Barça? CAP... i quants el Madrid i el València? Uns quants més.

Jo busco el millor pel Lleida, i com que aquests equips ens ajuden, doncs prefereixo que guanyi un equip que ens doni un cop de mà a no pas unhj equip que intenti fer-nos malbé. Per tant, visca el Real MAdrid, visca l'Espanyol, visca el València i visca l'At. de MAdrid per exemple.

#50 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 09:51

Sí, senyor! Molt bé per l'Espanyol... i molt bé per la pancarta que havia ahir a Sarrià que vorejava bona part d'un gol CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

Que s'enterin els del Farsa que al món hi ha vida a part d'ells. Jo també em vaig alegrar molt, per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i per la derrota d'un club anticatalà com és el Barça.

Llàstima d'avui del Sevilla... a veure si podem confiar amb el MAdrid i el València...


Sevilla, Madrid, València...
SI, si, grans clubs que respecten molt Catalunya...
Si us plau, no em feu riure.
Aquest antibarcelonisme barat fot pena.
El rencor aquest es molt dolent.

,


Home... doncs el Madrid i el València han fet molt més pel Lleida que no pas el Barça... quants jugadors ens ha cedit el Barça? CAP... i quants el Madrid i el València? Uns quants més.

Jo busco el millor pel Lleida, i com que aquests equips ens ajuden, doncs prefereixo que guanyi un equip que ens doni un cop de mà a no pas unhj equip que intenti fer-nos malbé. Per tant, visca el Real MAdrid, visca l'Espanyol, visca el València i visca l'At. de MAdrid per exemple.


Home, cert es que el Barça ultimament no ens està ajudant gens, pero fa uns anys alguns jugadors si que ens havia cedit. Si no vaig errat, Juan Carlos Moreno o Quique Alvarez van venir cedits en un primer moment. Que jo recordi el Sevilla mai ens ha ajudat en res. Es mes, fa un parell de setmanes el Del Nido es va referir despectivament al Lleida dient algo aixi com que gracies a ell el seu Sevilla ja no juga amb equips com el "lerida". El Valencia que jo recordi nomes ens ha cedit a Juanlu l'any passat...
Pero la veritat es que tampoc em fixo en aixo a l'hora de valorar un club. Per exemple, a mi el Valencia em fa una mica de grima per lo "blaveros" que son i la tirria que ens tenen als catalans. Per aixo em cau millor el Llevant. A l'igual que tb em cau millor el Betis que el Sevilla.
Pero aixo va a gustos, ja saps...

#51 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 12:13

Home, cert es que el Barça ultimament no ens està ajudant gens, pero fa uns anys alguns jugadors si que ens havia cedit. Si no vaig errat, Juan Carlos Moreno o Quique Alvarez van venir cedits en un primer moment. Que jo recordi el Sevilla mai ens ha ajudat en res. Es mes, fa un parell de setmanes el Del Nido es va referir despectivament al Lleida dient algo aixi com que gracies a ell el seu Sevilla ja no juga amb equips com el "lerida". El Valencia que jo recordi nomes ens ha cedit a Juanlu l'any passat...
Pero la veritat es que tampoc em fixo en aixo a l'hora de valorar un club. Per exemple, a mi el Valencia em fa una mica de grima per lo "blaveros" que son i la tirria que ens tenen als catalans. Per aixo em cau millor el Llevant. A l'igual que <font color=red>tambe</font> em cau millor el Betis que el Sevilla.
Pero aixo va a gustos, ja saps...[/quote]


Completament d'acord amb tú.

#52 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:36

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:


el que més pena em fa de tot l'afer es que siguis del lleida, sincerament no t'ho mereixes. au ves a llepar el cul a la provincia de la qual no provens llepaculs


Mereixo mil i una vegades ser del Lleida més que tu, porto més de 10 anys de soci i 13 seguint-lo aixi que millor tanca la boqueta nen, tanca la boqueta perque ya comences de nou amb les teves ximplades de cada dia.
Sí, es cert, soc nascut a Benavent de Segrià (Lleida), mare de Benavent de Segrià (Lleida), però ojoooooooooooooo al dato talòs, perque el meu pare es natural de Sant Feliu de Codines España (Vallès Oriental, Barcelona) i evidentment hi tinc família allà e hi vaig viure uns anys quan era petit degut a la feina del meu pare a una fàbrica a Palau de Plegamans,12 quilometres al sud de Sant Feliu de Codines.
Veus com has d'estar calladet Vid, ho veus? :twisted:

#53 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 07:55

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!


Calla home calla, per dir lo que dius millor t'estas calladet ok nen?? :evil: :x
Però tu qui et creus per dir de si sóc d'un equip o en soc d'un altre??
Pues si, i ho dic amb molt d'orgull soc del Lleida i despres sóc del Barça, i que i que passa ehh i que passa?? :evil: Aquesta paraula que m'has dit sobre el Barça, "Farsa", es insultant, per això t'he hagut de respondre aixi....
De farsa res, o Barça o Futbol Club Barcelona, ok, Crusat84?? :evil:


A la resta:Però que dieu?Que dieu?? :evil: Que el Barça es el cancer o els mals del Lleida??Au va home va, per favor, però que dieu??No estic gens d'acord, sinò mireu les putades que ens ha fet l'Espanyol eh, Cas Tamudoooooooooo eh i amb el Fran també :evil:
Ja se que us fa mal però la gent de Lleida es molt culé, us agradi o no, aixi de clar.
Lukather, tens certa part de raó, ni molt menys tota, però si que crec que potser, jo almenys, la premsa esportiva de Catalunya es passa uns quants pobles amb l'informació del Barça, això fins i tot ho reconec jo.
Però la resta que has dit, la veritat deixa bastant que desitjar tot i que es la teva opinió,respectada totalment :roll:
I tu Vid, no se que dir-te, que ets un impresentable tio, el teu anticulerisme es vergonyós i lamentable, aixi de clar :evil:


el que més pena em fa de tot l'afer es que siguis del lleida, sincerament no t'ho mereixes. au ves a llepar el cul a la provincia de la qual no provens llepaculs


Mereixo mil i una vegades ser del Lleida més que tu, porto més de 10 anys de soci i 13 seguint-lo aixi que millor tanca la boqueta nen, tanca la boqueta perque ya comences de nou amb les teves ximplades de cada dia.
Sí, es cert, soc nascut a Benavent de Segrià (Lleida), mare de Benavent de Segrià (Lleida), però ojoooooooooooooo al dato talòs, perque el meu pare es natural de Sant Feliu de Codines España (Vallès Oriental, Barcelona) i evidentment hi tinc família allà e hi vaig viure uns anys quan era petit degut a la feina del meu pare a una fàbrica a Palau de Plegamans,12 quilometres al sud de Sant Feliu de Codines.
Veus com has d'estar calladet Vid, ho veus? :twisted:


ximplades, ximplades, com a que no existeix, així que et demano que em defineixis aquesta nova paraula del diccionari si ets tan amable.

i després jo no t'he demanat el relat de la teva vida, sinceramnet m'interessa mes ben aviat poc, jo l'unic que t'he dit es que no et mereixes ser del Lleida, si tu a partir d'aquesta frase has entes que m'has d'explicar la teva vida es que tens un problema company.

ahhh, i per acavar, ja que m'he llegit el relat de la teva vida , per la mateixa regla de 3 també podies ser de l'Espanyol.

Pensa 1 mica abans d'escriure pequè acaves totalment descolocat en poc més de 6 linies

AGUR

#54 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 08:03

De l'Espanyol dius??jajajajajaj :lol: Abans preferiría ser "gay" que ser d'aquell clubillo txavalet :lol:
Decol.locat??Aiiii,encara ha de néixer el que me descol.loqui a mi noi,vaya tela, so inutil, no mereixes un altre qualificatiu perque ets un provocador de merda i amb aquest post m'has faltat el respecte i per això jo te l'he faltat a tu, i les vegades que calguin....
I sí, lo Lleida significa la meva vida, no el sents tan com el sento jo, això ja t'ho asseguro jo.Tu si que no mereixes ser del Lleida per envejós i amb aquesta mena de posts anti-Barça que poses ja es pot veure la mena de chusma de que estàs fet txavalet :twisted:

Visca el Lleida i Visca el Barçaaaaaaaa!!!!!!!!!!

#55 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 08:06

ESTIC AMB TÚ LLEIDAOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VISCA EL LLEIDA, VISCA EL BALAGUER I VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!

#56 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 08:17

Sí, senyor! Molt bé per l'Espanyol... i molt bé per la pancarta que havia ahir a Sarrià que vorejava bona part d'un gol CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB.

Que s'enterin els del Farsa que al món hi ha vida a part d'ells. Jo també em vaig alegrar molt, per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i per la derrota d'un club anticatalà com és el Barça.

Llàstima d'avui del Sevilla... a veure si podem confiar amb el MAdrid i el València...



Barça Anti-Català? Més Anti-català és l'Espanyol. Com es nota que no has passat mai pel Camp Nou en dia de partit. No sabria dir-te quantes banderes estelades veig al Camp Nou. És dificil de contar-les de tantes que veig. Perquè es diu Espanyol? Perque són Espanyols i no catalans. Per aixo es diu Espanyol.

#57 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 09:21

De l'Espanyol dius??jajajajajaj :lol: Abans preferiría ser "gay" que ser d'aquell clubillo txavalet :lol:
Decol.locat??Aiiii,encara ha de néixer el que me descol.loqui a mi noi,vaya tela, so inutil, no mereixes un altre qualificatiu perque ets un provocador de merda i amb aquest post m'has faltat el respecte i per això jo te l'he faltat a tu, i les vegades que calguin....
I sí, lo Lleida significa la meva vida, no el sents tan com el sento jo, això ja t'ho asseguro jo.Tu si que no mereixes ser del Lleida per envejós i amb aquesta mena de posts anti-Barça que poses ja es pot veure la mena de chusma de que estàs fet txavalet :twisted:

Visca el Lleida i Visca el Barçaaaaaaaa!!!!!!!!!!


amb aquest text, una de dos, o tens 8 anys com a molt o ets una persona curta i inculta. Només m'has sabut respondre una de les qüestions d'una forma totalment infantil. No et mereixes ni aquestes paraules incult de la vida. Per part meva, el tema queda totalment tancat perquè em sento incapaç de mantenir un dialeg constructiu amb una persona com la teva.

AGUR COMPANY

#58 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 enero 2007 - 11:59

jo flipo com pot haver tant espanyolista en aquest foro... si haguessiu estat a Montjuic el día de l´espanyol b - Lleida... si són una colla de fatxes desgaciats.. siusplau senyors....una cosa es que no sigueu culers , però una altra es apoyar a l´espanyol...

#59 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2007 - 07:42

jo flipo com pot haver tant espanyolista en aquest foro... si haguessiu estat a Montjuic el día de l´espanyol b - Lleida... si són una colla de fatxes desgaciats.. siusplau senyors....una cosa es que no sigueu culers , però una altra es apoyar a l´espanyol...


Fantàstica referència si senyor :twisted: , a aquest partit 2-2 a Montjuic, tinc una amiga que hi va anar-hi amb la seva germana i es veu que els de l'Espanyol es van ficar amb algun seguidor del Lleida??Amb algun seguidor que pel que es veu portava una estètica hippy (cabells llargs,etc...)....I si m'ho diu aquesta amiga que va a gairebé tots els partits del Lleida, me la crec al 100%, esla meva confident=> (Levante B, Cas Buñol incidents m'ho va explicar ella fil per randa el que va passar també),pues això, em va dir que alguns es van ficar amb el Lleida..... :evil:
I encara perque surti gent defensant aquella puta merda de club que es l'Escpanyol,vergonya us hauría de fer els que el defenseu,perque una cosa són les banderes espanyoles que hi han, aqui mai els criticaré, més ben al contrari els defensaré, sinò pel seu fastigós,vergonyós, lamentable e impresentable anti-culerisme que ténen. Que els donguin pel cul!!!

#60 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 12:27

tu si que ets la m.........,i mes facha que ningu :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos