Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bravo Espanyol


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
88 respuestas en este tema

#61 Louis

Louis

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 236 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 09:55

Es veritat q el español li va fotre un bany al barça....pero d veritat kreieu k el cancer del lleida es el barça? kreieu k un club com el lleida pot competir amb el barça? vamos abans vec mes cancer al español k al barça!!!yo no em vaig alegrar gens d la victoria dl español pk soc culé i lespañol te k anar a segona B!!!! y menys pel tamudo k a nascut a catalunya i el ruc encara surt ala sala d prema parlan castellà on me vas home nascut i criat a catalunya, jugant amb la seleccio catalana y encara no sap dir ni bon dia amb català!!! ara tinc k dir k es un bon jugador per lespañol pero daki nol treguis....akest ens va fotre...sagues kedat 6 mesos mes al lleida i ya haguesam puijat a primera, pero no ell al epañó!!!

#62 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 03:31

Tinc uns quans dubtes que m'inquieten: ¿Quina relació hi ha entre els exits del F.C. Barcelona i els fracassos de l'U.E. Lleida? ¿I per extensió la resta de clubs professionals del futbol català? ¿Es pot parlar de futbol català quan els nostres clubs competeixen en una lliga estatal enquadrats amb altres clubs no catalans? ¿Es pot parlar de futbol català quan les polítiques de pedrera son quimeres i els equips tenen de tot i de tot arreu? ¿Algú pot assegurar que si el R.C.D. Espanyol fos el club hegemònic a Catalunya no practicaria la mateixa suposada política que se li retreu al F.C. Barcelona? ¿I si ho fos l'U.E. Lleida?.
A mi aquestes alegries antibarcelonistes no m¡aporten res. Més aviat em semblen un seguidisme madridista camuflat a l'empara d'una questionable alineació al club local.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#63 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 enero 2007 - 04:28

Tinc uns quans dubtes que m'inquieten: ¿Quina relació hi ha entre els exits del F.C. Barcelona i els fracassos de l'U.E. Lleida? ¿I per extensió la resta de clubs professionals del futbol català? ¿Es pot parlar de futbol català quan els nostres clubs competeixen en una lliga estatal enquadrats amb altres clubs no catalans? ¿Es pot parlar de futbol català quan les polítiques de pedrera son quimeres i els equips tenen de tot i de tot arreu? ¿Algú pot assegurar que si el R.C.D. Espanyol fos el club hegemònic a Catalunya no practicaria la mateixa suposada política que se li retreu al F.C. Barcelona? ¿I si ho fos l'U.E. Lleida?.
A mi aquestes alegries antibarcelonistes no m¡aporten res. Més aviat em semblen un seguidisme madridista camuflat a l'empara d'una questionable alineació al club local.
SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


1) Simplement és una qüestió d'estadística. Si el Barça anés malament, la resta d'equips catalans tindrien molta més afició. Imagina't què passa a Andalusia. No hi ha cap equip que vulgui ser tan acaparador com el Barça i entre 1a i 2aA tenen un munt d'equips que a Catalunya és impensable. El Barça ens tapa a tots.

2) Es pot parlar de futbol català perquè les llicències federatives les reparteix la FCF. I Catalunya és la regió (o comunitat o nació) d'Espanya on hi ha més fixes.

3) Les pedreres a Catalunya no existeixen perquè són xuclades pel Barça a cop de talonari o per una venda de fum als joves en forma d'il·lusions esportives.

4) No sé què passaria si l'Espanyol fos hegemònic. Però ara l'Espanyol no ho és i el Barça sí. L'ideal seria que no hi hagués cap hegemònic i tenir 5 equips catalans a 1a divisió.

5) Jo sóc del Lleida i no sóc del Madrid. Quina mania teniu en què els que no som del BArça hem de ser del MAdrid? Què penseu que només hi ha dos equips al món? Jo no sóc del Barça perquè crec que és incompatible ser del Lleida i del Barça. LA història ens ho demostra.

#64 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 06:51

Es veritat q el español li va fotre un bany al barça....pero d veritat kreieu k el cancer del lleida es el barça? kreieu k un club com el lleida pot competir amb el barça? vamos abans vec mes cancer al español k al barça!!!yo no em vaig alegrar gens d la victoria <font color=red>del</font> español pk soc culé i lespañol te k anar a segona B!!!! y menys pel tamudo k a nascut a catalunya i el ruc encara surt ala sala d prema parlan castellà on me vas home nascut i criat a catalunya, jugant amb la seleccio catalana y encara no sap dir ni bon dia amb català!!! ara tinc k dir k es un bon jugador per lespañol pero daki nol treguis....<font color=red>aquest</font> ens va fotre...sagues kedat 6 mesos mes al lleida i ya haguesam puijat a primera, pero no ell al epañó!!!


Es cert i tota la raó Louis, i a més a més al Cas Tamudo, vergonyós i patètic el comportament de l'Ascpanyol envers la nostra estimada UE Lleida.D'un dia per un altre adeu Tamudo, pues no :x :x , així no es fan les coses senyors pericos, així no es fan :evil: !!!
El dia que baixin a 2aA, aquell dia em fotré una farra de les que fan époques, a veure si es foten d'una vegada per ca....!!

#65 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 07:10

Es veritat q el español li va fotre un bany al barça....pero d veritat kreieu k el cancer del lleida es el barça? kreieu k un club com el lleida pot competir amb el barça? vamos abans vec mes cancer al español k al barça!!!yo no em vaig alegrar gens d la victoria <font color=red>del</font> español pk soc culé i lespañol te k anar a segona B!!!! y menys pel tamudo k a nascut a catalunya i el ruc encara surt ala sala d prema parlan castellà on me vas home nascut i criat a catalunya, jugant amb la seleccio catalana y encara no sap dir ni bon dia amb català!!! ara tinc k dir k es un bon jugador per lespañol pero daki nol treguis....<font color=red>aquest</font> ens va fotre...sagues kedat 6 mesos mes al lleida i ya haguesam puijat a primera, pero no ell al epañó!!!


Es cert i tota la raó Louis, i a més a més al Cas Tamudo, vergonyós i patètic el comportament de l'Ascpanyol envers la nostra estimada UE Lleida.D'un dia per un altre adeu Tamudo, pues no :x :x , així no es fan les coses senyors pericos, així no es fan :evil: !!!
El dia que baixin a 2aA, aquell dia em fotré una farra de les que fan époques, a veure si es foten d'una vegada per ca....!!


però que pesats que sou amb l'afer Tamudo. Almenys eel vam disfrutar, i el vam tenir ni que fos per poc temps. Ni Oleguers, ni Messis, ni cap del barça han passat per aquí.
I poseu-vos en la pell de l'Espanyol, si l'equip no funciona i veieu que teniu un paio cedit que ho està fent catxo de bé i a valtres us fa falta, us la portarà fluixa l'altre equip, mirareu pels interessos propis. o no??

EXEMPLE
mira. tenim al Julien cedit, i com que no veiem porteria l'unica opció passa pels seus peus. Doncs evidentement ens la portarà fluixa si l'equip que el té el necessita, primer mirarem els nostres interessos propis i el repescarem.

#66 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 07:36

Tinc uns quans dubtes que m'inquieten: ¿Quina relació hi ha entre els exits del F.C. Barcelona i els fracassos de l'U.E. Lleida? ¿I per extensió la resta de clubs professionals del futbol català? ¿Es pot parlar de futbol català quan els nostres clubs competeixen en una lliga estatal enquadrats amb altres clubs no catalans? ¿Es pot parlar de futbol català quan les polítiques de pedrera son quimeres i els equips tenen de tot i de tot arreu? ¿Algú pot assegurar que si el R.C.D. Espanyol fos el club hegemònic a Catalunya no practicaria la mateixa suposada política que se li retreu al F.C. Barcelona? ¿I si ho fos l'U.E. Lleida?.
A mi aquestes alegries antibarcelonistes no m¡aporten res. Més aviat em semblen un seguidisme madridista camuflat a l'empara d'una questionable alineació al club local.
SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


1) Simplement és una qüestió d'estadística. Si el Barça anés malament, la resta d'equips catalans tindrien molta més afició. Imagina't què passa a Andalusia. No hi ha cap equip que vulgui ser tan acaparador com el Barça i entre 1a i 2aA tenen un munt d'equips que a Catalunya és impensable. El Barça ens tapa a tots.

2) Es pot parlar de futbol català perquè les llicències federatives les reparteix la FCF. I Catalunya és la regió (o comunitat o nació) d'Espanya on hi ha més fixes.

3) Les pedreres a Catalunya no existeixen perquè són xuclades pel Barça a cop de talonari o per una venda de fum als joves en forma d'il·lusions esportives.

4) No sé què passaria si l'Espanyol fos hegemònic. Però ara l'Espanyol no ho és i el Barça sí. L'ideal seria que no hi hagués cap hegemònic i tenir 5 equips catalans a 1a divisió.

5) Jo sóc del Lleida i no sóc del Madrid. Quina mania teniu en què els que no som del BArça hem de ser del MAdrid? Què penseu que només hi ha dos equips al món? Jo no sóc del Barça perquè crec que és incompatible ser del Lleida i del Barça. LA història ens ho demostra.


Aqui esta el tema: Que vulgui o que pugui???
Voler, t'asseguro que tots ho volen, pero poder, poden?? No, no poden. L'ultim cop que un equip andalús va guanyar una lliga va ser fa més de 60 anys. Ámb aquest bagatge, per molt que el Sevilla estigui actualment en un gran moment, cap equip andalús ha pogut erigir-se amb tanta hegemonia simplement pq no han aconseguit les més altes fites (Lligues o copes d'europa). Sense anar mes lluny, fa uns pocs anys el Sevilla jugaba a segona amb nosaltres i perdia 3 a 0 al Camp d'Esports en un parell d'ocasions...

Si l'Espanyol fos tan hegemonic com el Barça encara seria pitjor, pq llavors les banderes espanyoles a Catalunya estarien a l'ordre del dia...

#67 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 07:45

Per cert, i referent a la nombrosa afició que te el futbol andalús, això no es nomès per que no hagi un club hegemonic alla com el Barça. Respon al caràcter de la gent d'allà, que es molt més apassionada amb el futbol i pq enseguida crean rivalitats amb els altres equips, el que enforteix el sentiment cap l'equip local.
No cregueu que si a Catalunya el Barça no fos hegemonic, llavors hauria una afició cap a la resta d'equips de la terra com succeix a Andalusia, pq aquí a Catalunya, per caràcter general, a la gent no li motiven els equips que lluiten per fites modestes. Nomès valoren l'exit facil, tot a lo gran. Es un caracter molt comode, de buscar allò més facil, el que et reporti alegries mes inmediates.
El caracter general dels catalans respecte al futbol més modest no canviaria per que el Barça acapares més o menys. En tot cas, si el Barça acapara tant es per culpa del caracter dels propis catalans. Ells, nosaltres, amb les seves ansies de buscar un equip que aconseguís rapidament els mes alts objectius, s'han volcat amb el Barça de forma desmesurada.
En conclusió, que la culpa no es del Barça, sino que el Barça es com es pq els catalans en la seua majoria l'han volgut fer així.
Espero que m'hagueu entès.

#68 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2007 - 08:02

Per cert, i referent a la nombrosa afició que te el futbol andalús, això no es nomès per que no hagi un club hegemonic alla com el Barça. Respon al caràcter de la gent d'allà, que es molt més apassionada amb el futbol i <font color=red>perque</font> enseguida crean rivalitats amb els altres equips, el que enforteix el sentiment cap l'equip local.
No cregueu que si a Catalunya el Barça no fos hegemonic, llavors hauria una afició cap a la resta d'equips de la terra com succeix a Andalusia, <font color=red>perque</font> aquí a Catalunya, per caràcter general, a la gent no li motiven els equips que lluiten per fites modestes. Nomès valoren l'exit facil, tot a lo gran. Es un caracter molt comode, de buscar allò més facil, el que et reporti alegries mes inmediates.
El caracter general dels catalans respecte al futbol més modest no canviaria per que el Barça acapares més o menys. En tot cas, si el Barça acapara tant es per culpa del caracter dels propis catalans. Ells, nosaltres, amb les seves ansies de buscar un equip que aconseguís rapidament els mes alts objectius, s'han volcat amb el Barça de forma desmesurada.
En conclusió, que la culpa no es del Barça, sino que el Barça es com es <font color=red>perque</font> els catalans en la seua majoria l'han volgut fer així.
Espero que m'hagueu entès.


I tant Lukather i tant, no saps quanta raó tens. Jo soc i era del Barça també quan anava malament però la immensa majoria de gent que conec quan el Barça anava malament apa que no s'amagaven ni res i deien que el futbol no els motivava i tal....Ara que el Barça torna a anar la mar de bé, tornen a sortir culés sota les pedres :twisted: Amb això crec que estàs en lo encertat.
I que la culpa no es del Barça, això per descomptat que no, només faltaría que a sobre fotessim les culpes al Barça dels mals resultats del Lleida....Faltaría més, si us plau. Cada apartat al seu lloc, el Lleida ens procupem de nosaltres i dels nostres resultats i els culés (que jo també en soc orgullosament) que es preocupin dels seus, pero no barregem vinagre amb pastilles d'Avecrem perque el truc no funciona ok?

No se aquesta manía persecutòria contra el Barça ostia, que no ens ha fet res de dolent, tot al contrari!! :evil: :evil:

#69 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2007 - 05:36

[

5) Jo sóc del Lleida i no sóc del Madrid. Quina mania teniu en què els que no som del BArça hem de ser del MAdrid? Què penseu que només hi ha dos equips al món? Jo no sóc del Barça perquè crec que és incompatible ser del Lleida i del Barça. LA història ens ho demostra.



¿On es la diferencia entre "no ser barcelonista" i ser "antibarcelonista"? En les moltes opinions que s'han aportat en aquest tema, aquesta diferència no es palpa enlloc. No ho dic particularment per tu, company Babunski, sino que es l'apreciació general que em queda.

I el que la història demostra es que durant molts anys, i no només durant la dictadura franquista, el F.C. Barcelona, ha jugat un paper protagonista en el paisatge sociologic de Catalunya. ¿Per que?. Per moltes causes, segurament tots en sabem més d'una. ¿I per que el F.C. Barcelona? ¿Per que no el Gimnàstic de Tarragona, per posar un exemple d'una entitat amb la mateixa solera o diga-li antiguitat?. Imagino que per la mateixa causa que a Baviera el Bayern Munchen omple espais socials que podrien ser del Freeburg, o del Nuremberg; o per la mateixa causa que a la Bélgica flamenca, l'Anderlecht de Brusel.les omple espais que podrien ser del Bruggen o del Antwerpen; o si vols fer un pas més, a Irlanda del Nord, el Celtic de Glasgow, es l'institució hegemònica tot i que juga una altra lliga.
Si que tens raó quan dius que la història ens ho demostra, però t'has oblidat de dir que ens demostra que, per be o per mal, l'afinitat entre una part important de la societat civil catalana i l'institució del F.C. Barcelona, te un pes molt important i perllongat en el temps, si vols per questions socio-ideològiques, si vols per questions socio-identitàries, i sobretot per la particular història del nostre pais durant el segle XX.
Les altres entitats esportives del futbol professional a Catalunya, no tenen la mateixa quota, o diga-li plus, de protagnisme social. Per tant fins que no superem la nostra història, no serà possible equilibrar les quotes de mercat dels clubs de futbol professional a Catalunya. L'antibarcelonisme que he vist en alguns companys, no te res a veure amb tot això, es només antibarcelonisme, per raons potser dificils de reconeixier i de manifestar.

Salutacions, company!



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#70 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 enero 2007 - 11:26

¿On es la diferencia entre "no ser barcelonista" i ser "antibarcelonista"? En les moltes opinions que s'han aportat en aquest tema, aquesta diferència no es palpa enlloc. No ho dic particularment per tu, company Babunski, sino que es l'apreciació general que em queda.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


1) La diferència la veig molt clara en això del "no ser" i del "ser anti". Suposo que molta gent no és de l'Sporting de Gijón però tampoc és anti, simplement es mostra indiferència cap a un equip de futbol que realment ni et va ni et bé.

2) M'agradaria que donéssim el tomb a un argument força utilitzant pels barcelonistes... "El Barça té molt pes en els mitjans de comunicació perquè té una gran massa social"... i jo proposo la següent afirmació "El Barça té molta massa social per culpa de la influència dels mitjans de comunicació"...

Jo reconec que de petit era del Barça (en créixer i madurar vaig adonar-me dels errors, però encara guardo la samarreta de Maradona). Però si vaig deixar de ser del Barça va ser fonamentalment per dues coses:
a) "Per agobio". Viure a Catalunya i no ser del Barça és gairebé tenir una mala vida. Catalunya Ràdio, RAC1, TV3, Sport, Mundo Deportivo, SEGRE... tot és Barça per tot arreu. Hi ha un desprestigi o no-prestigi simplement cap al futbol català per part de tot l'àmbit periodístic català, cosa que comporta un mateix no-prestigi cap a l'àmbit social.
b) Per incompatibilitat. Modestament crec que sent del Lleida no puc ser del Barça. primer perquè no entenc que es pugui ser de 2 clubs (com la cançó "Como se puede amar a dos mujeres a la vez y no estar loco"). Es pot tenir simpatia per un altre equip.. però això de ser de 2 equips... i segon perquè crec la història és testimoni que Lleida i Barça no han tingut mai bones relacions i crec que més per culpa dels de la Panadella enllà que no pas pels d'aquí.

Gràcies per la lectura.

#71 xen

xen

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2007 - 11:57

[

5) Jo sóc del Lleida i no sóc del Madrid. Quina mania teniu en què els que no som del BArça hem de ser del MAdrid? Què penseu que només hi ha dos equips al món? Jo no sóc del Barça perquè crec que és incompatible ser del Lleida i del Barça. LA història ens ho demostra.



¿On es la diferencia entre "no ser barcelonista" i ser "antibarcelonista"? En les moltes opinions que s'han aportat en aquest tema, aquesta diferència no es palpa enlloc. No ho dic particularment per tu, company Babunski, sino que es l'apreciació general que em queda.

I el que la història demostra es que durant molts anys, i no només durant la dictadura franquista, el F.C. Barcelona, ha jugat un paper protagonista en el paisatge sociologic de Catalunya. ¿Per que?. Per moltes causes, segurament tots en sabem més d'una. ¿I per que el F.C. Barcelona? ¿Per que no el Gimnàstic de Tarragona, per posar un exemple d'una entitat amb la mateixa solera o diga-li antiguitat?. Imagino que per la mateixa causa que a Baviera el Bayern Munchen omple espais socials que podrien ser del Freeburg, o del Nuremberg; o per la mateixa causa que a la Bélgica flamenca, l'Anderlecht de Brusel.les omple espais que podrien ser del Bruggen o del Antwerpen; o si vols fer un pas més, a Irlanda del Nord, el Celtic de Glasgow, es l'institució hegemònica tot i que juga una altra lliga.
Si que tens raó quan dius que la història ens ho demostra, però t'has oblidat de dir que ens demostra que, per be o per mal, l'afinitat entre una part important de la societat civil catalana i l'institució del F.C. Barcelona, te un pes molt important i perllongat en el temps, si vols per questions socio-ideològiques, si vols per questions socio-identitàries, i sobretot per la particular història del nostre pais durant el segle XX.
Les altres entitats esportives del futbol professional a Catalunya, no tenen la mateixa quota, o diga-li plus, de protagnisme social. Per tant fins que no superem la nostra història, no serà possible equilibrar les quotes de mercat dels clubs de futbol professional a Catalunya. L'antibarcelonisme que he vist en alguns companys, no te res a veure amb tot això, es només antibarcelonisme, per raons potser dificils de reconeixier i de manifestar.

Salutacions, company!



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


crec que a vegades vols anar massa de llest company bidekari. Em fa força gracia llegir les teves divagacions

#72 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 12:25

Us recordo que en aquests ultims anys han estat 3 catalans a 2ª Divisió A. Lleida, Terrassa i Gimnàstic de Tarragona. Aquest any és una excepció. Pero de catalans a la Divisió de Plata si que hi han hagut. I mreu ara el Nastic, patint pero estàn a la maxima categoria. Tant de bo es salvi el Nastic. ANIM NASTIC!!!!!!!!! Estic segur que Terrassa i Lleida estaràn l'any que ve a la Divisió de Plata. Tant de bo hi hagin 2 catalans més, pero ho veig molt dificil. Pero Lleida i Terrassa els veig a la Divisió de Plata l'any que vé.

#73 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 12:34

[

2) M'agradaria que donéssim el tomb a un argument força utilitzant pels barcelonistes... "El Barça té molt pes en els mitjans de comunicació perquè té una gran massa social"... i jo proposo la següent afirmació "El Barça té molta massa social per culpa de la influència dels mitjans de comunicació"...

.


Benvolgut company Babunski:

El sistema capitalista de mercat només coneix la llei de la oferta i la demanda, desgraciadament. Els mitjans de comunicació no son una exepció, i estic convençut que abans d'orientar la seva linia editorial s'han invertit molts quartos en prospectar el mercat. També desgraciadament pels lleidatanistes, la nostra quota de presència al conjunt del mercat català es molt baixa, i a l'ambit geogràfic natural de les nostres comarques, m'atreveria a afirmar que minoritària. Amb aquestes premises, es fa dificil que una empresa que es al mercat amb el proposit d'obtenir beneficis inverteixi una part del seu potencial cap a un segment que no li aporta més que l'opció segura i majoritària.
No obstant, respecto i comparteixo la teva opinió quan matises que "no ser" no te per que estar relacionat forçosament amb ser "anti".
Jo estic conveçut que el creiximent del nostre club ha de venir per altres vies: sinergia amb la seva societat per polítiques d'implicació (foment de la pedrera) per exemple, i no pas per combatre una realitat, que tot i que ens es adversa no tenim actualment arguments per capgirar-la. Tant de bo el temps i l'estratègia del nostre club ens acabi donant la raó a tots dos.

Una forta abraçada, company!.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#74 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 12:44

[

crec que a vegades vols anar massa de llest company bidekari. Em fa força gracia llegir les teves divagacions


Benvolgut company Xen:

T'asseguro que no tinc cap arrogància presumptuosa. Només intento participar en un debat de forma constructiva, i si pot ser divertida, sense faltar ni acusar a ningú de dir ximpleries, per una simple qüestió de respecte. Per tant, cel.lebro que et facin gràcia les meves ... com tu has dit ¿divagacions?. Només son aportacions, que potser l'unic merit o defecte que tenen es que son una mica massa treballades. Es la diferència entre argumentar una opinió propia empleant l'espai que calgui, o desmereixer les dels altres amb dos simples linies.

Bones Pasques, company!.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#75 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 03:37

Tinc uns quans dubtes que m'inquieten: ¿Quina relació hi ha entre els exits del F.C. Barcelona i els fracassos de l'U.E. Lleida? ¿I per extensió la resta de clubs professionals del futbol català? ¿Es pot parlar de futbol català quan els nostres clubs competeixen en una lliga estatal enquadrats amb altres clubs no catalans? ¿Es pot parlar de futbol català quan les polítiques de pedrera son quimeres i els equips tenen de tot i de tot arreu? ¿Algú pot assegurar que si el R.C.D. Espanyol fos el club hegemònic a Catalunya no practicaria la mateixa suposada política que se li retreu al F.C. Barcelona? ¿I si ho fos l'U.E. Lleida?.
A mi aquestes alegries antibarcelonistes no m¡aporten res. Més aviat em semblen un seguidisme madridista camuflat a l'empara d'una questionable alineació al club local.
SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


1) Simplement és una qüestió d'estadística. Si el Barça anés malament, la resta d'equips catalans tindrien molta més afició. Imagina't què passa a Andalusia. No hi ha cap equip que vulgui ser tan acaparador com el Barça i entre 1a i 2aA tenen un munt d'equips que a Catalunya és impensable. El Barça ens tapa a tots.

2) Es pot parlar de futbol català perquè les llicències federatives les reparteix la FCF. I Catalunya és la regió (o comunitat o nació) d'Espanya on hi ha més fixes.

3) Les pedreres a Catalunya no existeixen perquè són xuclades pel Barça a cop de talonari o per una venda de fum als joves en forma d'il·lusions esportives.

4) No sé què passaria si l'Espanyol fos hegemònic. Però ara l'Espanyol no ho és i el Barça sí. L'ideal seria que no hi hagués cap hegemònic i tenir 5 equips catalans a 1a divisió.

5) Jo sóc del Lleida i no sóc del Madrid. Quina mania teniu en què els que no som del BArça hem de ser del MAdrid? Què penseu que només hi ha dos equips al món? Jo no sóc del Barça perquè crec que és incompatible ser del Lleida i del Barça. LA història ens ho demostra.


Babunski sobre el punt 1 recordo kuant el Barça lluitava x entrar a la uefa no fa gaires anys i al camp i anave el mateix nombre de gent..

#76 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 enero 2007 - 03:41

[

2) M'agradaria que donéssim el tomb a un argument força utilitzant pels barcelonistes... "El Barça té molt pes en els mitjans de comunicació perquè té una gran massa social"... i jo proposo la següent afirmació "El Barça té molta massa social per culpa de la influència dels mitjans de comunicació"...

.


Benvolgut company Babunski:

El sistema capitalista de mercat només coneix la llei de la oferta i la demanda, desgraciadament. Els mitjans de comunicació no son una exepció, i estic convençut que abans d'orientar la seva linia editorial s'han invertit molts quartos en prospectar el mercat. També desgraciadament pels lleidatanistes, la nostra quota de presència al conjunt del mercat català es molt baixa, i a l'ambit geogràfic natural de les nostres comarques, m'atreveria a afirmar que minoritària. Amb aquestes premises, es fa dificil que una empresa que es al mercat amb el proposit d'obtenir beneficis inverteixi una part del seu potencial cap a un segment que no li aporta més que l'opció segura i majoritària.
No obstant, respecto i comparteixo la teva opinió quan matises que "no ser" no te per que estar relacionat forçosament amb ser "anti".
Jo estic conveçut que el creiximent del nostre club ha de venir per altres vies: sinergia amb la seva societat per polítiques d'implicació (foment de la pedrera) per exemple, i no pas per combatre una realitat, que tot i que ens es adversa no tenim actualment arguments per capgirar-la. Tant de bo el temps i l'estratègia del nostre club ens acabi donant la raó a tots dos.

Una forta abraçada, company!.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


En això compartim opinió. Ja era hora de poder parlar civilitzadament en aquest fòrum sobre aquest aspecte. NO cal ni insultar-se ni crear disputes inútils, tothom té punts de vista diferents i en això rau l'enriquiment intel·lectual de la societat.

Crec que el Lleida ha d'intentar combatre aquest problema amb polítiques pròpies... però també crec que sols no podrem lluitar i ens cal mitjans d'implantació territorial.

#77 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 03:53



¿On es la diferencia entre "no ser barcelonista" i ser "antibarcelonista"? En les moltes opinions que s'han aportat en aquest tema, aquesta diferència no es palpa enlloc. No ho dic particularment per tu, company Babunski, sino que es l'apreciació general que em queda.

SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


1) La diferència la veig molt clara en això del "no ser" i del "ser anti". Suposo que molta gent no és de l'Sporting de Gijón però tampoc és anti, simplement es mostra indiferència cap a un equip de futbol que realment ni et va ni et bé.

2) M'agradaria que donéssim el tomb a un argument força utilitzant pels barcelonistes... "El Barça té molt pes en els mitjans de comunicació perquè té una gran massa social"... i jo proposo la següent afirmació "El Barça té molta massa social per culpa de la influència dels mitjans de comunicació"...

Jo reconec que de petit era del Barça (en créixer i madurar vaig adonar-me dels errors, però encara guardo la samarreta de Maradona). Però si vaig deixar de ser del Barça va ser fonamentalment per dues coses:
a) "Per agobio". Viure a Catalunya i no ser del Barça és gairebé tenir una mala vida. Catalunya Ràdio, RAC1, TV3, Sport, Mundo Deportivo, SEGRE... tot és Barça per tot arreu. Hi ha un desprestigi o no-prestigi simplement cap al futbol català per part de tot l'àmbit periodístic català, cosa que comporta un mateix no-prestigi cap a l'àmbit social.
b) Per incompatibilitat. Modestament crec que sent del Lleida no puc ser del Barça. primer perquè no entenc que es pugui ser de 2 clubs (com la cançó "Como se puede amar a dos mujeres a la vez y no estar loco"). Es pot tenir simpatia per un altre equip.. però això de ser de 2 equips... i segon perquè crec la història és testimoni que Lleida i Barça no han tingut mai bones relacions i crec que més per culpa dels de la Panadella enllà que no pas pels d'aquí.

Gràcies per la lectura.


Hi estic d'acord. Però la veritat me la sue bastant, he arribat al punt k passo de tot lo k sigui ekips de fora, mitjants de comunicació, la gent d'akí lleida...pk si m'hi poso a pensar hem cabrejo sola xD.

Simplement: visca el Lleida!!!! :twisted:

#78 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 07:25

http://www.pericosrc.../snmontjuic.jpg


Visca Catalunya sense culers![/img]

#79 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 20 enero 2007 - 08:11


per la victòria d'un club català com és l'Espanyol i


No ho deus dir per l' afició no?
Perque jo per la tele vaig veure moltes banderes espanyoles, si aixo es ser català no se...
Pero admeto que la victòria del dissabte contra el Barça va ser totalment merescuda i els felicito per aquest fet.

No se perque hi ha tant rencor en aquest foro contra el Barça. I a l' Espanyol no. Ells ens van fer un favor amb el Tamudo?
Es com si li donessis una joguina a un nen i l' endemà li prenguessis.


Se pueden sentir a la vez catalanes y españoles, ¿no?

En otro orden de cosas, desde luego merecida victoria del Espanyol... el Barça dejo mucho que desear. Decir también que ese finde estaba en Barcelona y me hizo gracia ver a muchos coches que iban pitando por la calle celebrando la victoria perica... como ganan pocas veces al Barça, el gran enemigo...jeje.

Saludos!

#80 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 enero 2007 - 10:11

Segueixo insistin que cadascu odio al equip que vulgui te el seu dret pero no enmerdeu aquest forum, aixo va a altres temes i no hauria destar entre els missatges destacats




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos