Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bravo Espanyol


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
88 respuestas en este tema

#1 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:14

(perdoneu per ficar el tema aquí pero es que mai m'havia fixat que no hi havia un post de primera, una critica per la web)

Doncs bé, ahir vaig estar enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf de l'Espanyol sobre la Farsa. Es en part, un triomf de tots el clubs catalans no barcelonistes. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB.

LA FARSA NO ES CATALUNYA SENYORS COM ENS VENEN.

ahir l'espanyol va humiliar la farsa, 3-1,

ENHORABONA PERICOS I MOLTISSIMES GRACIES

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 14 enero 2007 - 12:24

És un tiomf (merescut, s'ha de dir) de l'Espanyol sobre el Barça, la resta de clubs catalans no hi tenen res a veure

#3 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:25

Jo em vaig alegrar moltissim.

#4 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:34

:D :D :D :D gran espanyol

#5 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 12:49

Merescuda victòria de l'Espanyol,tot sigui dit, s'ha de saber perdre ien aquest cas el Barça va perdre ahir clarament i merescudament,no hi fico "peros" a la derrota :roll:

Els primers 20 minuts de partit el Barça va controlar perfectament el partit i va dispusar d'una gran oportunitat per inaugurar el marcador amb la magistral llençament de falta de Ronaldinho al travesser,però després l'Espanyol es va espavilar i va saber tancar molt bé les sortides de Xavi e iniesta a més de fer-li un marcatge férri al Ronaldinho que amb prou feines podía conduir la pilota amb comoditat.Tot i així crec que la primera part va ser suficientment igualada per arribar al descans amb 1-1.

Però a la segona part....Res a dir, molt millor l'Espanyol, sobretot tàcticament on crec que Valverde li ha fotut un bany tàctic al Rijkaard i on l'equip dirigit magistralment per De la Peña va ser superior al Barça,no tinc res a dir, per desgràcia es clar :evil:
No vaig entendre de cap de les maneres l'entrada al camp de Motta (inutil com ell sol :evil: ),era per tapar les incursions de De la Peña i mireu per on....precisament amb l'entrada de Motta el De la Peña va fer els seus millors minuts. Bravo Rijkaard,bravo, te has lucido míster :evil:

Enhorabona pericus, soc un gran guanyador, m'agrada guanyar sempre però per sobre de tot un ha de saber perdre i ahir el meu segon equip després del Lleida,va perdre el derby merescudament.

P.D:Vid :x aqui la unica Farsa que hi ha aquí ets tu, so payasso,t'ha quedat clar??Perque pensa que hi ha gent, molta gent com jo, que després de la UE Lleida som del FC Barcelona ok chaval?

#6 HoRiTzO

HoRiTzO

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:01

Visca Catalunya sense culers!!!


Quin partidàs de l'Espanyol.... ja era hora de que algú fes front a la prepotència blaurana!

#7 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:03

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA



CATALUNYA MES QE UN CLUB!!

#8 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:07

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:

#9 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:41

espanyol tot un club si senyors quin partidas 3-1 i perque no ni van fer mes que podien haverni fet 5 pero es igual van umillar al barça i aixo es l'importat Bravo Espanyol!!

#10 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 01:53

Després de la victoria del Lleida, només espero la victoria del Sevilla!

#11 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:00

No m'ha agradat gens que el barça perdés aquest partit, però s'ha de reconèixer que l'espanyol va fer molt bon partit. Aquest barça està en la corda fluixa.

#12 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:00

VISCA CATALUNYA SENSE CULES!!!

CATALUNYA MÉS QUE 1 CLUB!!!!


Bon partit de l'Espanyol!!!! que gran!!!! ara ens toca a naltrus al camp nou :oops:

#13 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:37

ke pase ke nomes es parla del Barça quan perd??
Aixo es un foro del Lleida... o no??
ke si cancer , ke si visca catalunya sense culers, ke si osties.. no fotem home! Parlem del LLEIDA!
Som molt els que també som del barça, i kuan guanyem no ens dediquem a postejar parlant de les glories del barça.

Asroc, antibacelonista avanç que del Lleida????




Visca el LLEIDA i visca CATALUNYA amb culers, merengues, pericos, colxoners.......

#14 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:37

Aixo hi ha un apartat que es diu forum altres temes, tan dir que es parla del barsa i nomes surten posts criticanlo quan perd un partit. Despres la gent es queixa de parlar del barsa pero nomes i a temes quan l'equip perd. Magradarie que algu obris un post si guanya el saragosa al madrid llavors direu que els del barsa aneu a parlar a un altre lloc perque aixo es un forum del lleida

Parlan del partit a set molt superior l'espanyol pero livan el luis i el raul no man sorpres son uns monstres els tres


Cada post al seu lloc si us plau

#15 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 02:46

Doncs si tota la rao, aixo es un foro del Lleida!!! pero weno ja arribarem a primera i wanyarem el barça i el madrid. xDD

pero bé vist aixo em vek obligat a dir... VIsCA EL LLEIDA, VISCA EL BARÇA...

ESPANYOL I SEVILLA A 2A!!
JAJAJ

PD: Sense ànim de ofendre

#16 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:01

kin gran partit del Espanyol, no es ke el Barça jugues malamen, pero ske el Espanyol el va superar en tot momen i al Ronaldinho jo si fossa el Barça cap a italia

#17 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 14 enero 2007 - 03:08

<font color=red>que</font> pase <font color=red>que</font> nomes es parla del Barça quan perd??
Aixo es un foro del Lleida... o no??
<font color=red>que</font> si cancer , <font color=red>que</font> si visca catalunya sense culers, <font color=red>que</font> si osties.. no fotem home! Parlem del LLEIDA!
Som molt els que també som del barça, i kuan guanyem no ens dediquem a postejar parlant de les glories del barça.

Asroc, antibacelonista avanç que del Lleida????




Visca el LLEIDA i visca CATALUNYA amb culers, merengues, pericos, colxoners.......


Las clavat amb aquesta frase, hi ha gent que posa el contar-hi, avere si ara els culers haurem de marxar de catalunya, qui sigui del Barça benvingut a catalunya, qui sigui de l'espanyol benvingut a catalunya, qui sigui del mardid benvingut a catalunya, .... Señors això es un pais lliure

#18 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:31

vaya repàs que li van fotre al farça ahir. el ronaldinho q pobre no sabia an anava, tota l'estona demanant faltes..igual es pensa q no sel pot ni tokar potse.. barsa a 2A!xD

#19 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:51

em vaig alegrar moltisim, no per la victoria de lespañol, sino per el antibarcelonisme qe corre per les meves venes....

VISCA EL LLEIDA, EL BARÇA EL CANCER DEL LLEIDA


CATALUNYA MES QE UN CLUB!!


T'agairia si us plau que si tu penses això del Barça tinguis en compte per favor que hi ha altra gent que apart de ser del nostre estimat Lleida, som també del Futbol Club Barcelona.
Sé i comprenc que potser no ho hagis dit amb mala intenció però no diguis això perque a mi això que has dit em fereix, d'acord?
Moltes gràcies i sobretot Visca el Lleida i a guanyar avui a l'Alacant al Camp d'Esports :wink:


q tu siguis del fraça no vol dir q no sel pugui criticar.
anticuler fins la mort!!!

#20 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 enero 2007 - 03:51

(perdoneu per ficar el tema aquí pero es que mai m'havia fixat que no hi havia un post de primera, una critica per la web)

Doncs bé, ahir vaig estar enormement i perquè no dir-ho orgullós del triomf de l'Espanyol sobre la Farsa. Es en part, un triomf de tots el clubs catalans no barcelonistes. CATALUNYA ES MES QUE UN CLUB.

LA FARSA NO ES CATALUNYA SENYORS COM ENS VENEN.

ahir l'espanyol va humiliar la farsa, 3-1,

ENHORABONA PERICOS I MOLTISSIMES GRACIES



Primer de tot felicitar a l'Espanyol. Va mereixer la victoria i inclús va mareixer marcar més gols dels que va marcar ahir. Pero no estic d'acord en que diguis que el Barça no és un equip català. És un equip català el Barça i més que l'Espanyol.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos