Ir al contenido


Foto
- - - - -

No es plena ni un autocar!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
63 respuestas en este tema

#41 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 02:41

http://mx.geocities....16tgn/luigi.bmp

#42 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 02:42

CATALUNYA IS NOT SPAIN,CATALUNYA NO ESTA DINS ESPANYA,CATALUÑA NO ESTADENTRO DE ESPAÑA

SI VOLS TU DIK AM FRANÇES X SINO O ENTENS AM AKESTOS IDIOMES

#43 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 02:56

Penso que la distància del desplaçament ha estat clau. Està relativament aprop, una horeta en cotxe no mata.
Crec que si s'hagues montat un desplaçament a Vitoria o s'en montes un cap a Vigo.
No ho se... l'únic que puc dir és que jo i tres més hi aniriem segur.

#44 roger0013

roger0013

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 638 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:02

Jo oh sento molt pero no hi puc anar!!
Tinc partit a sassagossa a les 16 i...

Quina PUTADA!!!

#45 Guest_Ultra del Nastic_*

Guest_Ultra del Nastic_*
  • Anónims
  • 2 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:08

pero sois tontos? mirar los mapas, SOIS ESPAÑOLES OS GUSTE O NO, CATALUÑA ESPAÑOLA SIEMPRE

#46 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:16

GARRULO!!!!!!!!!

#47 Guest_El Gato AE_*

Guest_El Gato AE_*
  • Anónims
  • 12 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:23

AL DEL NASTIC ESPAÑA



I TANTO EL TROFEO DE VUESTRA CIUDAD K EL ESPAÑOL EN 1 MINUTO OS REMONTÓ, JA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJAJA JAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gandul de Gandulandia lo que nos remontó el Español era la COPA CATALUÑA, cuando nos remontó fue ....mmmmm, espera que piense...la temporada 200/01 en el partidito de presentación. Que si que era "el Trofeu Ciutat de Tarragona".

Por cierto, yo seguramente también vaya en coche particular cuando juguemos contra vosotros...igual que con el Terrasa. Asi que tambien espero que muchos de vosotros vengais, ya que no parece que venga el BUS.

Un Saludo desde Tarraco!!!
NÀSTIC 4EVER!!! :lol:


#48 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 03:31

AQUESTA ES LA MILLOR BANDERA
Posted Image

#49 Guest_NÀSTIC_ESPAÑA_*

Guest_NÀSTIC_ESPAÑA_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 07:30

CATALUNYA IS NOT SPAIN,CATALUNYA NO ESTA DINS ESPANYA,CATALUÑA NO ESTADENTRO DE ESPAÑA

SI VOLS TU DIK AM FRANÇES X SINO O ENTENS AM AKESTOS IDIOMES


Encima inculto.... De verdad piensas que la traducción de "CATALUNYA IS NOT SPAIN" es CATALUÑA NO ESTADENTRO DE ESPAÑA???

Menudo listo. Supongo que aún debes ir al instituto no?? Se nota

Catalunya is not Spain, por supuesto que no. Tampoco Andalucia, ni Madrid, ni Galicia son España.

Juntas forman España.

Catalunya is a part of Spain, PRINGAO!!!

#50 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 07:54

aixi es millor.

#51 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 09:56

lleidatic clavada tiu!!

#52 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 10:27

yo tb i volia anar pero al final no i puk anar! maure de conformar veient-lo a la tele! K vagi be per la gen k i vagi!!!

#53 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 10:53

noseki no va insti un pallaso k no deu teni ni aprovat el graduat escolar si vols tu dik aam françes listillo a no k no en deus sabe sol saps di xorades am el merda idioma aket k no vull di a i va x tu nastic__ españa
VISKA KATALUNYA TERRA LLIURE

#54 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 11:25

pq pq pq no ens deixen lliures, aquests d'espanya?
reposta ; pq els hi aportem un 22% de la seva economia, el 2 areroport mes gran del pais i un dels mes gran d'europa, una de les ciutats mes modrernes, i la comunitat amb mes universitaris, i a mes futur... i punt
o sigui que els que defensin espanya, que ho facin pero que sapiguin qui es el motor del país, que sapiguin que no se pq no ens deixen tenir seleccions propies(escocia, anglaterra,gales,macau, twain etc no son paisos i tene seleccions, pq ens obliguen a pagar mes impostos que las bascos,pq ens no ens deixen ser lliures... pero es un debat que aqui no toca amics, i la gent de catalunya hauria de ser prou inteligent per tenir paciencia fer les coses ben fetes i no entra en aquest piques, no veieu que l'insult, la repudia, es l'unic que sabem fer... siguem mes llestos, demostrem pq som el motor de l'economia d'espanya i pq tenen por de deixar-nos se lliures, deixem-los fem que ja hem tingut, barcelon 92, i ells la tindran 20 anys mes tard, o sigue prepareuvos pel forum de les culteres madrid 2024, deixen que continuint compran alts forns(fabriques d'acer inventades a catalunya el 1900 exportades a finalandia, i ara que son obsoletes, i poc funcionals ells les compren), que sapiguin que un 20% de l'energia electrica espanyola es produeix a catalunya, que ho sapiguin i punt no entrem em piques estupids.
VISCA EL LLEIDA
VISCA CATALUNYA
VISCA EL MON SENCER
TOTS SOM HUMANS, TOTS TENIM DRET A SER LLIURES I A VIURE

et donare resposta objectiva:
bibliografia els millors historiadors de la catalunya moderna i contemporania: john elliot i pier vilar,
font udl. (pero totes igual)
-tots caieu en la desconeixenxa, els afeccionats del nastic q no respecten la diversitat ni tu (ets un exemple lleidatic)amb la teva explicació basada en acciomes falsos.
1- cat. pais basc, i en general la periferia de la peninsula sempre han sigut el motor del q s'anomena spain.
2- la causa es q el control polític desde la centralització amb l'unió ferran i isabel ha sigut portada x els terratinents castellans pk tenien més "agafat dels collons" al poble, x això es volia extendre akesta llei x tota peninsula. xo, en aquest cas, els burgesos catalans sempre han mantingut el tiraiafluixa amb aquests x mantenir les seves institucions, pero sense oblidar les seves remuneracions. es a dir, a canvi de poder polític la burgesia catalana revia poder econòmic.
3- les seleccions es tema polític. i jo recomanria referndum com han dit ades per la heterogeneitat de la societat catalana. no es pot comparar amb altres societats mes tancades q la nostra.
4- lo dels bascos q dius q paguen menys fou pk negociaren despres el seu estatut kel de sau. els catalans foren els 1 i anaven trepitjan terra desconeguda. pero el q varen perdre en model econòmic el guanyaren en poder educatiu, cultural, lingüístic i social en general.
5- dius q no cal incorrer en l'insult i tu ho fas. lo de l'energia electrica es lògic, pk el franquisme afavorí els empresaris catalans, ja que els seus plans de desenvolupament implicavent no invertir en zones rurals sino centralitzar-ho en zones industrials. la industria metal.lurgica i química va anar a parar tota al país basc i catalunya. i s'ha mantingut, x axo q es produeix mes energia. fou franco qui va dissenyar tots els pantans, començant x el d'oliana, fins-hi-tot rialp, (encara q la seva situació geològica no fos la idonia), etc, per a que els empresaris burgesos de les grans ciutats resolgueren els seus problemes energètics.
conclusió: catalunya econòmicament es superior a altres arees per la seva situació geoestratègica (kuan diem cat. es bcn, ja q es costat del mar), i x q la burgesia a sigut SEMPRE afavorida x la centralitat del govern peninsular. X AXO EL NACIONALISME NEIX A MITJANS SEGLE XIX PK ELS HI TALLEN ELS SEUS BENEFICIS KE NEXTRIEN FINS ALESHORES i daki neixen els partits solidaritat catalana, etc. en macià mes tard, etc. etc. etc.
reitero, cap CAP de vatres sabeu del q dieu. us recomano aquests llibres de debó, alguns sou molt joves x a llegir-vos els pero si arribeu a una certa edat us serà de gran utilitat per tenir els peus a terra i no caure en ingerències.

#55 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 12 topics

Escrito 16 diciembre 2004 - 11:36

al final sa plenat lautocar¿?

#56 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 09:48

Onliane tinc 24 anys i soc llicienciat, de quimica a la Ub i treballo en un laboratori de la facultat, fent un doctorat de quimica de materials, de historia vaig treure un 10 a la selectivitat i tinc una autentica colecció de llibres, reconec que me deixat emportar amb el cor.
Lo del impostos;
1- del que tu parles ha plogut molt i molt i molt , lo dels bascos es dius concert economic. Nosaltres no el tenim per un 11 de setembre vam perdre un batalla. Lo que feisin ho deixesin de fer els burgesos en aquella época no ho sap ningu, jo no hi era i en els llibres hi ha diferents punts de vista...
2- Segon que les seleccions es un tema politic? per desgracía si, per aixo el mon va com va, pero a verue si 11 tios volen seguir jugant com a catalunya no ho deixen vota al poble, pq no ens deixen?? societat tancada els anglesos???? veslos a visitar un 6 mesos com hi estat jo... i la meva novia es d'allar.. per començar en 6 mesos com jo, i potser son tancats pero tenim molt apendre.
3- em podríes passar el fragment a que insulto espanya, (puto, tontos, etc... es veritat o no que paguem mes impostos?? es veritat que no ens deixen vota si volem se lliures o tenir seleccions?? no es veritat que som el motor del país????? ho insulto jo????
4- tu ets lincult a part dels pantans que va fer franco ( dissenyats per un engieyer catala (ere molt bons en el segle passat van inventar un munt de coses , per exemple els motors dels cazes americans estan pre-deissenyats per catalns pero no hi habia cales per fer-ho) doncs ve a part de mori milers de persones en la seva constriccio, i d'estar mal situats jo em referia a que miris quina es la comunitat amb mes energia solar, eolica, i de les renovables.. central nuclerar (per desgracia ), per cert la generalitat amb els diners dels catalans ha invertit milions i milions per millorlar-les i n'han fet de noves...
5- ja se que tot es per situació estrategica, pero tmb crec que almenys ens podrien pagar desde madrid un tren digne per anar a BCN, rebaixans el pagament de les autopistes, i tenir un president del constitucional que no digui que mentres natres no sabiem llegir els feien carreteres pq es al reves.
Jo se que soc un previliejat, pero un previlejat que no puc ajudar a nens del tercer mon??' saps pq ?? pq pago un munt de diner que sen van al govern central , per poguer fes mes metro a madrid, un avem madrid-lleida que no funciona??? i si jo vull ser solidari nomes amb els andalusos? o amb el marroc??? evidenment no em crec amb el poder de viure com un rei per neixer a catalunya. EL que no soporto es que no ens deixen expresar les nostres idees, que rebem aqui la facultat sen una uni publica el 65 % menys que qualsevol uni de madrid i si vols segueixo, els llibres estan be, pero la realitat es mes dura i cruel...

#57 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 12:54

i jo tinc 23 i ja tenviat privat on et dic pk magafo aquesta llicencia de rectificar. x molta histora dinstitut kagis aprovat no val res. les col.leccions de llibres no son les correctes sino son amparades per l'objectivitat, akest el cancer de la historia, i mes si intervenen periodistes i autors polititzats. la historia no es pot lliga a la politica, tant pp, psoe, iu, erc, tenen els seus historiadors, pero aquests perden credibilitat.
1- ho diuen els llibres no et confonguis, la historia es una ciencia com la quimica, pero no et pots creure-ho tot. a plogut molt d'ençà sí, pero aquest concert econòmic que varen aconseguir els bascos fou x lo q te dit ades. lo del 11 set. veus es un exemple d'accioma fals ke tens del.liminar.
2- etem dacord, referendum. dic societat tancada xo referint-me a escocia, gales, irlanda no anglaterra (colonies etc.)han estat aillats fins a finals segle XIX. cat. sempre a sigut poble de pas, tenim cognoms jueus, francesos, aragonesos, castellans, italians, etc. per la seva situacio geoestrategica la nostra societat es heterogenia, i durant segle XX tb.(lerrouxisme, les migracions 45-75,etc.)
3- al noi de dalt las insultat. es veritat, es veritat, xo x les raons esmentades amb l'anterior post.
4- nom digos incult amb aquest tema(llegeix privat). xo ki les va fer i impulsar? franco, pk? x les raons de dalt.
5- la mateixa llicencia q tagafes tu amb els anteriors acciomes falsos per escriure, aquell tb ho va fer. (tothom parle d'historia i no en teniu ni idea). lo del tren ke vols ket diga, si tot s'inverteix a bcn i no rodalies? cat. es el motor d'espanya dius, i bcn de cat.
em barreges conceptes, ets d'erc, pel q llegeixo, mb. republicà i si vols ajudar al 3 mon ho pots fer. i si es vol canviar es votarà al nou estatut, parlaem d'historia.
p.d.: tu has anat mes enllà dels monegros? pk les mateixes keixes tenen els la resta d'spain. i si ten vas a frança, el mateix. italia, idem.
veus el ke deie abans, tu ets un clar resultat de l'informació d'erc q surt a la tv, no has arribat a aquestes conclusions x tu sol, sino x el q llegeixes, veus, la historia d'institut i egb, eso, es manipulada x el govern, compara llibres de text d'altres territoris i depen partit politic sacostara o no.
Hi ha un catedràtic de l'udl, q sempre diu q si x ell fos desde petits ficarie una assignatura d'objectivitat, i te tota la rao, fa falta. tan uns com els altres sou un clar exemple.

#58 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:18

Soc apolitic, no voto, odio els politics i els periodistes en general, son uns manipuladors, en aixo estic d'acord,(no a tots es una regla general).
L'unic que demano jo es que els meus impostos si jo vull pugin anar al marroc, i que em deixin poguer tria a la meva comunitat autonoma si vol animar les seves seleccions. Vull que respectin les meves opinions. No vull parla més d'aquest tema, se molt bé el que vols dir, sembla que ets un crac i ho saps tot, el que no saps, es pq penso el que penso, i et dic jo que no ho desitjo a ningu el que em va pasar. I que uns senyor vagin a la guerra pq vulguin, amenacin a egipte i paisos del tercer mon pq votin el no a catalunya, que ens deixen sense un projecte cinetific importantisim...
l'unic que vull es que som d'espanya per a tot o no som, i que es fiquin d'acord, si he se espanyol o sere, pero vull que ha madrid es trenquin les banyes per mi. en fi que no es per ficar a explicar detalls sense importansia.

p.d no dir falacies , amic meu, no dic mentides, tot el que dic se pq no dic , i ho he vist o viscut no mo ha dit ningu d'ERC.. .company !!!!

#59 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:22

aixi es millor.

#60 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:22

ajnm




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos