Ir al contenido


Foto
- - - - -

No es plena ni un autocar!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
63 respuestas en este tema

#1 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:04

Després de tan demanar q fessin autocars va i no plenem ni un!!! quin ridicul, som de tercera divisio!!!

#2 Q

Q

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:14

Es veu que la gent de Lleida deurem ser així... sempre som els primers en queixar-nos... i els últims en reaccionar! Ja és ben trist, ja...

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:18

molta gen anira am koxe jo avia de se un xo no puk ana :cry: juer ya es els segon derbi k em perdo aixo no pot se

#4 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:21

em sembla k laficio de leibar va plenar 5 busos per na a vitoria, i naltres no podem ni un.

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:40

Es normal, i jo ja mo imaginava. Lo q son els ilergetes la gran majoria niran en cotxe, i esq en un desplaçament curt la gent q pot hi anira amb el seu cotxe. es de logica. En camps com a vitoria o Eibar si q tindrien q ficar busos.

#6 Guest_Gandul de Gandulandia_*

Guest_Gandul de Gandulandia_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:53

PASSEM PEL VENUS I AGAFEM TOT DE PROSTITUTES I SEGUR QUE TRIOMFEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DESPRÉS ALLÀ A CERVERA OMPLIM LA RESTA AMB LES DE FONOLLERES I ET JURO K CAUREM BÉ A CADA DESPLAÇAMENT I NOSALTRES KEDAREM BEN SASSIATS,

QUE HO PROVEM????????????????????????????????????????????????

#7 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:58

lo importan de aket partit es k i agi mol kolo blau a ls grades ja sigi nan am bus o am kotxe

#8 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 04:59

completament d'acord amb el gandul.... pero que pagui el massana!!!! :D:D:D

#9 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 05:14

Si però fa unes setmanes os queixaveu de q el club no feia desplaçaments, doncs jo q abans criticava el club els entenc perfectament, sempre hi ha excuses per no anar-hi, doncs no faria cap mes desplaçament,si no es plena ni un autocar per anar a tarragona je em diras tu. Crec q els demés q es volien fer ,per anar a alava i eibar era pq 30 tios volien anar i així els hi sortia mes barat.

Ara q es el moment de pensar i ser mes intel.ligents ( si hagués ahgut una bona resposta aquesta vegada) després se n´haguessin fet mes despl´çaments. Quin fracás aquesta afeccio lleidatana.

No oblideu q el PP l´any passat va plenar 5 autocars per anar a veure el BARÇA-LLEIDA

#10 Angel24

Angel24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 330 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 05:25

calcamonia pq critiques tant als que es queixen?
SI TU ETS EL PRIMER QUE ES QUEIXA SEMPRE!
Des d'aquestes linees et convido a que callis la boca d'una vegada pq només saps que criticar a la gent del Lleida! Si no t'agrada el Lleida i la seva gent te fas del barça o el madrid!
Els que son del Lleida nem igual a on sigui en cotxe, moto o com es pugui!
Tu hi vas a Tarragona?

#11 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 05:25

NALTROS PER AL LLEIDA VS NASTIC S'ESPERA OMPLIR 10 AUTOCARS O MES, COM VAM FER PER ANAR A TERRASSA, I CREC Q A LA GENT DE TARRAGONA LI AGRADA FORÇA MÉS EL LLEIDA QUE EL TERRASSA, ALMENYS A MI QUE TINC FAMILIA ALLI.

ESPEREM QUE US ANIMEU I VINGUEU AMB TREN O COTXES, DEW AMICS

#12 calcamonia

calcamonia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 149 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 06:14

Angel24 calla la boca q yo vinc des de Andalusia a veure els partits i tu segur q hi faltes,nomes dic q tan criticar i no es plena autocars,jo vaig criticar pq pensava q la gent s´apuntaria i em queixo d´unes enquestes d´aqui a la web q suspenieu la gestió de la junta en els temes dels autobusos,la meva pregunta es: per a que coi s´han de fer autobusos sino hi va ningu? com es pot suspendre una gestió si la seva demanda es inexistent? millor no fer res q fer el ridicul com ara. Força Junta directiva q sino fossin per ells estariem a 3ª,bueno mes aviat no hi hauria futbol. Tu angel24 quin numero de carnet de soci ets? jo el 500 i algo i tu? a veure q ui es mes del lleida? fas riure

#13 Q

Q

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 06:22

Tampoc siguem il·lusos... si ens costa ficar 5.000 persones al camp d'esports, no esperem que ara n'hi vagin 500 a Tarragona amb cotxes particulars... hi haurà presència lleidatana, això segur, però ara tampoc ens pensem que, com que els autobusos no acaben de rutllar es per que tothom anirà en cotxe... la gent està molt acomodada i punt.

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 06:44

NALTROS PER AL LLEIDA VS NASTIC S'ESPERA OMPLIR 10 AUTOCARS O MES, COM VAM FER PER ANAR A TERRASSA, I CREC Q A LA GENT DE TARRAGONA LI AGRADA FORÇA MÉS EL LLEIDA QUE EL TERRASSA, ALMENYS A MI QUE TINC FAMILIA ALLI.

ESPEREM QUE US ANIMEU I VINGUEU AMB TREN O COTXES, DEW AMICS


10 autocars?? si per na a tarragona sol fem un autocar o ni aixo i despres ni venen 10 de tarragona al camp desports... deu ni do. no se k collons pasa a lleida, els pocs k nem al camp desports ens podem sentir afortunats pk la ciutat de lleida no es mereix un ekip a segona.

#15 posi

posi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 06:46

yo i avia d'anar. u vam parla ja am ls amiks i tot xo sk ara resulta k no i puk na pk man kanviat el dia dl partit i jugo disabte al mati a barna
!! :x kina puta merda , yo ya mestava preparan !

#16 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 06:54

jo = jugo disabte x l tarda eske es mal orari disabte a l tarda xq molta gen dakesta web juga a futbol i llavors xo wnu mala sort

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 4 topics

Escrito 15 diciembre 2004 - 07:26

jo i nire directamen am cotxe

#18 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes

Escrito 15 diciembre 2004 - 07:31

Totalment d´acord amb tu Calcamonia, ens queixem de que el club no fica autocars i no en plenem ni un, a una ciutat que està a 95 km de Lleida ( VERGONYóS )

Això no vol dir Angel24 , que els que hi anem, que suposo serem molts els que hi anem amb cotxe , ens deixem la veu animant i que veritablement estimem el nostre Lleida. Simplement , jo vaig ser un dels que va criticar al club quan no va ficar autocars a Eibar i Vitoria, i potser la culpa de que la gent no viatge amb l´equip no es del club .....
Ja sabem que els verdader aficionats ens rasquem la butxaca i pilllem als nostres colegues i els nostres cotxes ( jo aquest any he estat a Terrassa , Eibar i Vitoria ), però es hora de dir dir la veritat.

Potser es que la gent de Lleida passa totalment del futbol..... En fi a guanyar i a veure si poc a poc.....

#19 Guest_Nàstic_España_*

Guest_Nàstic_España_*
  • Anónims

Escrito 15 diciembre 2004 - 08:02

menos chistes y más cojones. Menuda afición JAJAJA

Sólo tenéis que ver la gente que fuimos a Lerida a ver la eliminatoria de la Copa de nuestra comunidad autónoma este verano, que cuando marco el Nàstic se levantó más gente que cuando marcó el Lerida... JAJAJA

Pues imaginaros en un partido de liga.

A ver cuantos venís este sábado. Llegaréis a 100?? o no?? Q VERGUENZA

Eso si, seguid con los chistes :lol:

VIVA LA ROJIGUALDA

#20 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 diciembre 2004 - 08:04

Com sabeu que no s'ha plenat cap bus si encara quede tota la tarda de dimecre (desde que s'ha ficat el tema) i tot lo dia de demà??
Quan hi vaig anar jo hi havien 25, dubto molt que no s'apuntin 25 mes en dos dies. Un bus segur que s'omplena.

calcamonia me semble molt be que critiquis a la aficio de Lleida cada dos per tres pero a vere si fas una mica de critica constructiva, que et pases una mica... Ja sabem lo que hi ha, i aixo no es d'aquest any ni de l'any passat, aixo ha sigut aixi desde tota la vida, a Lleida no hi ha caliu pel futbol (ni per re).




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos