Ir al contenido


Foto
- - - - -

No es plena ni un autocar!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
63 respuestas en este tema

#61 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 01:29

Soc apolitic, no voto, odio els politics i els periodistes en general, son uns manipuladors, en aixo estic d'acord,(no a tots es una regla general).
L'unic que demano jo es que els meus impostos si jo vull pugin anar al marroc, i que em deixin poguer tria a la meva comunitat autonoma si vol animar les seves seleccions. Vull que respectin les meves opinions. No vull parla més d'aquest tema, se molt bé el que vols dir, sembla que ets un crac i ho saps tot, el que no saps, es pq penso el que penso, i et dic jo que no ho desitjo a ningu el que em va pasar. I que uns senyor vagin a la guerra pq vulguin, amenacin a egipte i paisos del tercer mon pq votin el no a catalunya, que ens deixen sense un projecte cinetific importantisim...
l'unic que vull es que som d'espanya per a tot o no som, i que es fiquin d'acord, si he se espanyol o sere, pero vull que ha madrid es trenquin les banyes per mi. en fi que no es per ficar a explicar detalls sense importansia.

p.d no dir falacies , amic meu, no dic mentides, tot el que dic se pq no dic , i ho he vist o viscut no mo ha dit ningu d'ERC.. .company !!!!

-doncs hauries de votar. i hauries de votar erc, x lo ke dius q penses. si pensar es lliure, jo tan sols dic lo q es cert del q dius i lo q no, i demano objectivitat.
- si vols tot axo vota erc. si jo no et condemno el q creguis, tan sols rectifico allà on teqivoques.
- aquests detalls "sense importancia" tb passe amb les cel.lules mare, i molts camps, etc.
- kuan dic q dius mentides, kem ratifico, es kuan entres en termes històrics. no no tan dit q votis erc, xo la comunió del teu voltant social, l'educació rebuda, etc. et fa mes sensible a les seves noticies. el mateix passe amb alguns de targna xo a linversa.

#62 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 02:36

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O me perdut.. akesta es la pagina www.unioesportivalleida.com ?... 8O 8O 8O 8O 8O 8O entro per saber kuants autokars van finalment a Tarraco.. i hem trobo amb el Llibre "historia de Catalunya i Espanya"... Aixo, si algu sap kuants autokars van a Tarraco.. q ho digo!

#63 Guest_brian_*

Guest_brian_*
  • Anónims
  • 12 topics

Escrito 17 diciembre 2004 - 03:06

Sóc del nàstic, sols dir que com més afeccionats del lleida veniu millor!!! mes festa farem o no? sols dir k kapullos kom el nastic españa akets i d'altres ni han a tot arreu i que no penseu que som tots uns putus faxes de merda, aixi doncs VISCA EL NASTIC, VISCA EL LLEIDA I KOM NO VISCA CATALUNYA !!! PD: spero k us u passeu molt b guanyeu o no. ;)

#64 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes

Escrito 17 diciembre 2004 - 03:23

Teniu rao aquest no es el lloc, amics, me exidit, ahir estaba calent, i vaig dir grans veritat, que han ofes, se que el que he dit no es correcte a ciencia certa, que tot te una rao de ser, jo em vaig sentir insultat en alguns misatges que he vist ultimament, i volia que respecteisin la meva comunitat atunoma i tot el que aporta a espanya, que es molt sigui pel que sigui, i el que reben a cambi es poc. mes = si es culpa del burgeso, o del que sigui, ara som al 2004 i el que no pot ser que mori gent x un tema estupid, si som espanyols o som per tot i si no ho som res i punt.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos