Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#121 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 09 noviembre 2018 - 11:51

Jo l'he estat veient. He vist un partit trabat, on el castelló hauria merescut qedar-se un punt. La segona part ha tingut més ocasions que no pas el lleida, però també és cert que el lleida ha estat ferm i ordenat en defensa. En canvi m'ha semblat que al lleida li ha costat molt fer ocasions. Espero que Ortuño agafi una bona ratxa en algun moment de la temporada. Artilés tampoc l'he vist gaire. Entenc que a segona b costa molt guanyar partits i tots els rivals són molt complicats, però crec que per aspirar a la primera plaça hauriem de millorar una mica.
Qui sap, potser de cara a la segona volta l'equip comença a entendre's més. Tant de bo!

 

A veure si contra l'Alcoyano fem més bon partit!

 

Qui va al camp?



#122 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 12 noviembre 2018 - 08:35

Doncs vaig veure un partit bastant complert per part del Lleida Esportiu.

Primera part bastant plàcida (em vaig perdre els primers 10 minuts de partit amb el penal aturat de Pau Torres). L'Alcoyano no feia gaire perill, Tano estava molt atent. Grandíssima feina defensiva de Joan Oriol, quin tip de tallar pilotes. Un altre que es va sortir ahir va ser Cano, que es va fer amo i senyor de les pilotes recuperades a mig camp, en va tallar nosequantes i en va posar nosequantes més que construir perill.

Per mi, el penal favorable al Lleida es claríssim, el vaig poder veure des de l'esquena dels jugadors i no va haver dubte. Molt murri el jugador del Lleida (no vaig veure qui va ser), el jugador de l'Alcoyano va caure al parany de quatre potes. Després del penal i gol, segon gol de Pedro amb un xut de davanter pur, potent i inesperat.

Al principi de la segona part l'Alcoyano va apretar força, però va ser tot un miratge de 10 minuts, ja que Noel va posar múscul al mig del camp i l'equip visitant no aconseguia passar de 3/4 de camp. Amb l'entrada d'Alpha i Musa es va refrescar el terç ofensiu de l'equip i van aconseguir traslladar la pressió al camp de l'Alcoyano un altre cop.

La nota negativa del partit se l'emporta Artiles. Bastant bé a la primera part però molt descafeïnat a la segona, va fallar passades fàcils i no va aconseguir posar cap pilota a l'espai.

I els jugadors 9 i 11 de l'Alcoyano molt barroers, tota l'estona intentant provocar als jugadors del Lleida.

Apa! Tres puntets més i a un punt de l'Hércules!
  • o han agraït

#123 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 12 noviembre 2018 - 09:21

Partit resolt amb més facilitat i solvència de la prevista. Que certa és la frase que s'acostuma a dir en el sentit que "el futbol es resol per petits detalls". De passar del 0 a 1 en que el partit s'hagués posat costa amunt de ben aviat, a posar-nos amb 2 a 0 en només mitja hora de joc.

 

Molt important seguir mantenint porteria a 0. Crec que la parella Tano-Trilles s'ha consolidat i ara per ara és la que ofereix més garanties. Demolidor Pedro, que ja suma més gols que en tot l'any passat i partidàs de Pau que s'està confirmant com un porter que et dona punts. Albístegui molt fluix (va comptar 3 o 4 passades seguides fallades).

Em va agradar molt, i ja porta partits en línia ascendent Cano qui, a més de la seva qualitat, no dóna cap ilota per perduda.

 

A la segona metitat vam sortir massa conservadors i els primers 15 minuts ens hagués pogut costar car. La resta del segon temps vam saber administrar molt bé i sense ensurts la renta aconseguida al primer temps.

En definitiva, bon partit i trs puntes més a la saca que ens serveixen per posar-nos a només 1 del líder.



#124 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 17 noviembre 2018 - 08:04

Partit boig el que hem pogut veure aquesta tarda contra l'Ejea.

 

La primera part ha estat una bogeria. Els dos equips han sortit bastant ofensius i poc encertats en defensa, ja des del primer moment s'han vist imperfeccions en les dues porteries. El primer avís ha estat el gol anul·lat a l'Ejea al minut 9 o 10 de partit (al meu veure ben anul·lat) que ha desembocat en el gol del Lleida a pilota parada. Acte seguit, i sense temps a reaccionar l'Ejea ens ha fet dos golets seguits, en cosa d'un minut. El primer per mi es una errada defensiva del Lleida i el segon una bona combinació de l'Ejea que finalitza De Mesa. El Lleida, al veure's per darrera al marcador es torna a estirar i aconsegueix arraconar a l'Ejea a la seva banda de camp fins al minut 42 de la primera part que marca Juanto de falta directa, un golàs!!. Dos minuts després, De Mesa, un altre cop amb una pasada a l'esquena de la defensa blava, posa el 3-2 al marcador i marxem als vestidors ben escaldats.

 

Segona part com la primera, els dos equips buscant l'esquena de la defensa rival constantment. Albadalejo decideix fer un doble canvi i fa entrar a Alpha i Josimar per Soriano i Artiles, canviant a una defensa de tres i assegurant-se el control de la pilota a 3/4 de camp. l'Ejea també fa un canvi de caire defensiu i s'arraconen a la porteria. En aquest moment comença l'atac i gol del Lleida que finalitza amb el gol polèmic de Pedro. Dic polèmic perquè a la repetició es veu clarament que està més avançat que la línia defensiva de l'Ejea, però no es fora de joc perquè la toca un jugador rival abans, pel que el gol es vàlid.

 

Amb 3-3 al marcador, l'Ejea fa el seu segon canvi i torna al 4-2-3-1 del principi. El partit es torna a equilibrar i al minut 76 l'àrbitre marca penal (clamorós) a favor de l'Ejea que Lafita converteix en el 4-3. Per tercer cop al partit el Lleida es veu per darrera al marcador i tercer cop que empeny per recuperar punts. Finalment, al minut 81 Musa treu petroli d'una centrada al segon pal que es converteix en el 4-4 final del partit.

 

El resum es que l'Ejea ha fet un molt bon partit i ha aconseguit superar la defensa del Lleida amb massa facilitat. La part positiva es que veig que l'equip és més sòlid a pilota parada, tant en defensa com en atac. Un altre cop bravo per Albadalejo, canvis revulsius que han donat fruit, no tant com potser s'esperava però al final hem puntuat fora de casa.

 

Gols:

  • 0-1. Noel 13'
  • 1-1. De Mesa 17'
  • 2-1. De Mesa 19'
  • 2-2. Juanto 42'. (Falta directa)
  • 3-2. De Mesa 44'
  • 3-3. Pedro 72'
  • 4-3. Latifa 76'. (Penal)
  • 4-4. Musa 81'

  • o han agraït

#125 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 noviembre 2018 - 01:47

Reivindico més minuts pel Josimar Quintero, sempre que surt revoluciona el partit. El primer partit de copa va ser el millor, en el segn partit de copa va passar desapercebut, i en lliga, els dos dies que ha sortit de la banqueta ho ha fet força bé, el dia del Badalona va fer la pasada de gol al Pedro, i ahir gairebé totes les pilotes que va tocar les va donar bé al primer toc. Crec que pot jugar tant en banda com va fer a la copa com al mig del camp com ahir, té molta técnica i visió de joc, jo el ficaria enlloc de l'Artiles o del Fernando Cano algún dia de titular o bé de revulsiu a les segones parts però més sovint.

 

També m'agraden les rotacions que fa l'entrenador tant en l'equip inicial com a les convocatòries perquè així els té a tots endollats i motivats.

 

Ara, quan s'obri el mercat d'hivern ja ens podem oblidar del Pedro perquè segurament marxarà. Com cada any el jugador que fa més gols marxa, tot i que si volen pujar cal mantener-lo a la plantilla, ja veurem que passa, ara tornarem a veure les intencions del xerif, si realment volen pujar o només fer calers com sempre.


  • o han agraït

#126 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2018 - 07:22

Sí, jo també crec que QUINTERO ha d'anar participant una mica més. És un dels 18 jugadors importants que, com a mínim, té l'equip. GERARD està fent molt bé les rotacions. La lliga és molt llarga i cal pensar en els 6 partits extra del play-off.


Està clar que PEDRO s'està convertint en un jugador molt desitjable. Penso que també ha contribuït molt la bona actuació de tot l'equip. Però si li fan una oferta temptadora no podrem fer res, únicament cobrar la clàusula.


De moment dóna la sensació que aquesta temporada no caldrà fitxar ningú en el mes de gener. El problema és que no poden jugar tots al mateix temps i el millor de tot és la mentalitat de tots els jugadors, que sempre estan manifestant el bon ambient que regna al vestidor i lo difícil que està guanyar-se un lloc en aquest equip, donada la gran competència que hi ha.



#127 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 19 noviembre 2018 - 08:23

Partit boig el jugat dissabte contra l'Ejea. Partit vistós pels espectadors en el que, de ben segur, tots dos entrenadors no deuen estar massa contents donades les facilitats en defensa que han donat ambdòs contrincants. Posats a empatar, prefereixo fer-ho així, la  veritat, tot i que a llarg termini i si volem ser un equip amb serioses aspiracions de pujar, no podem permetre que un equip com l'Ejea ens clavi 4 gols.

 

L'Ejea fins al partit contra el Lleida havia anotat només 6 gols i en un sol partit, va fer pràcticament el 70% de gols que portava anotats.

 

La sensació és agredolça. Per un costat, content per sumar un punt més i per la capacitat de reacció de l'equip que fins i tot va tenir el 4 a 5 als últims minuts. I, d'altra banda, contrariat per què aquest Ejea no és l'Ebro. Crec que estant més atents en defensa haguèssim pogut endur-nos facilment els 3 punts ja que l'Ejea no va mostrar-se com un equip gaire sòlid.

Estic d'acord en que Quintero ha d'entrar més a l'equip. És dels pocs jugadors que saben jugar la pilota amb criteri i quan la té en les seves botes saps que pot passar alguna cosa.

Soriano, sentit-ho molt, no està per jugar de titular. Sempre surt retratat.

 

Com a dada curiosa, el davanter de l'Ejea, Adrià de Mesa, havia estat al futbol base del Lleida. Quin partit li va sortir (hat trick).

 

En definitiva, bon punt que ens permet seguir a la pomada i no donar un alè de respir al líder VillareaL.

La setmana vinent ens visita un òs com el Sabadell de Seligrat.



#128 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2018 - 11:34

Avui fa 25 anys.

 

https://www.bing.com...36&&FORM=VRDGAR


  • EFAC_Hooligans, David_Terés y Masetdeltano ho han agraït

#129 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 20 noviembre 2018 - 11:55

Avui fa 25 anys.

https://www.bing.com...36&&FORM=VRDGAR


Mare meva quins records!

Llàstima que vaig perdre la col·lecció dels cromos que tenia del Lleida de primera... I les caricatures que regalaven amb el diari Segre!

#130 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 noviembre 2018 - 12:56

Ja no sé ni quantes vegades he vist aquest vídeo...  :trist:



#131 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 noviembre 2018 - 04:25


 

 

 

Sí, jo també crec que QUINTERO ha d'anar participant una mica més. És un dels 18 jugadors importants que, com a mínim, té l'equip. GERARD està fent molt bé les rotacions. La lliga és molt llarga i cal pensar en els 6 partits extra del play-off.

Està clar que PEDRO s'està convertint en un jugador molt desitjable. Penso que també ha contribuït molt la bona actuació de tot l'equip. Però si li fan una oferta temptadora no podrem fer res, únicament cobrar la clàusula.

De moment dóna la sensació que aquesta temporada no caldrà fitxar ningú en el mes de gener. El problema és que no poden jugar tots al mateix temps i el millor de tot és la mentalitat de tots els jugadors, que sempre estan manifestant el bon ambient que regna al vestidor i lo difícil que està guanyar-se un lloc en aquest equip, donada la gran competència que hi ha.

 

 

Algú sap quina clàusula de rescissió té lo Pedro? 150.000€? Jo confio amb que es quedi al menys fins al final de temporada home

 

 



#132 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2018 - 09:37

I al Madrid també el vam guanyar. No sabria dir quina de les dos victòries va ser més espectacular. Llàstima no haver pogut comptar amb MATOSAS i ANDERSEN en la primera volta. Si la lliga hagués durat dos partís més crec ens haguessin salvat.

https://www.bing.com...DE&&FORM=VRDGAR



#133 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 21 noviembre 2018 - 10:12

 

I al Madrid també el vam guanyar. No sabria dir quina de les dos victòries va ser més espectacular. Llàstima no haver pogut comptar amb MATOSAS i ANDERSEN en la primera volta. Si la lliga hagués durat dos partís més crec ens haguessin salvat.

https://www.bing.com...DE&&FORM=VRDGAR

 

 

Ja sé que la memòria em fa aigües, però diria que l'Andersen va arribar al començament de la temporada. Recordo que havia estat el màxim golejador de Dinamarca sub 21 o algo així i que ens pensàvem que faria gols com a xurros (que innocents, erem joves XD), però només en va fer dos o tres. Dolent ho era un rato, ara, s'ha de reconèixer que de córrer pel camp en sabia força. 

 

El Matosas sí que va arribar al gener i realment va suposar un plus de qualitat. Tot i això, no tinc massa clar que ni tant sols tenint-lo a començament de la temporada ens haguéssim salvat. A més a més que teníem un equip molt i molt just, aquell any ens van fer la pell a base de bé, fins al punt que per Carnaval molts semàfors de Lleida van despertar-se amb àrbitres penjats... 

 

Encara recordo el partit amb l'Atlético de Madrid al Camp d'Esports, crec que era la penúltima jornada de Lliga... QUIN ROBATORI, MARE MEVA!!! Anys després es sabria que la dona de Díaz Vega (qui va arbitrar el partit) pocs díes després del partit va rebre un abric de visó cortesia de Gil y Gil. Devia ser casualitat. Coses del fútbol. 



#134 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2018 - 12:44

Ja sé que la memòria em fa aigües, però diria que l'Andersen va arribar al començament de la temporada. Recordo que havia estat el màxim golejador de Dinamarca sub 21 o algo així i que ens pensàvem que faria gols com a xurros (que innocents, erem joves XD), però només en va fer dos o tres. Dolent ho era un rato, ara, s'ha de reconèixer que de córrer pel camp en sabia força. 

 

El Matosas sí que va arribar al gener i realment va suposar un plus de qualitat. Tot i això, no tinc massa clar que ni tant sols tenint-lo a començament de la temporada ens haguéssim salvat. A més a més que teníem un equip molt i molt just, aquell any ens van fer la pell a base de bé, fins al punt que per Carnaval molts semàfors de Lleida van despertar-se amb àrbitres penjats... 

 

Encara recordo el partit amb l'Atlético de Madrid al Camp d'Esports, crec que era la penúltima jornada de Lliga... QUIN ROBATORI, MARE MEVA!!! Anys després es sabria que la dona de Díaz Vega (qui va arbitrar el partit) pocs díes després del partit va rebre un abric de visó cortesia de Gil y Gil. Devia ser casualitat. Coses del fútbol. 

Soren Andersen arriba a finals d'octubre quan l'equip portava dos punts després de vuit partits i encara no havia guanyat. O sigui portavem una projecció de 10 punts a final de temporada i vam acabar amb 27. No és que s'unflés a fer gols perquè relment era justet pero aportava un plus de intensitat i en el segon partit ja marca a San Sebastián on conseguim la primera victoria. Matosas ens va donar un salt de qualitat. Amb els dos des del principi segurament l'equip hagués donat més guerra.



#135 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 noviembre 2018 - 03:07

Algú sap quina clàusula de rescissió té lo Pedro? 150.000€?

 

Doncs ni idea  :pensant:



#136 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2018 - 10:32

 

Ahir es va tornar a repetir el guió del molts partits. Gerard i el seu equip tècnic preparen molt acuradament el partir durant tota la setmana i l’equip contrari, en questa ocasió el Sabadell (aspirant també a fer playoof), ens sorprèn i s’avança al marcador.

Està clar que els contraris també preparen el partit amb tota la intenció de guanyar. Però l’equip de Gerard també ens te acostumats a saber reaccionar i remuntar els partís, cosa que molts pocs equips aconsegueixen. Penso que és aquesta la diferència que fa que avui siguem els líders del grup després de 14 jornades disputades. Sembla com si els nostres jugadors esperesin a que els contraris els donin la primera bufetada per després començar a reaccionar.

També em va alegrar moltíssim el doblet de Juanto. El gol de l’empat va ser espectacular, només un jugador de la seva categoria el por marcar. Fins ara havia tingut poc premi de cara al gol, però la seva aportació a l’equip es impressionant.

Encara es molt aviat, però amb l’ilusió que te aquesta plantilla, pràcticament nova i en construcció, es pot aspirar fins i tot a ser campions.



#137 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 noviembre 2018 - 09:44

Heu sentit les queixes dels periodistes del Sabadell del tracte rebut pel Lleida?

 

El programa d'esports local de Ràdio Sabadell Hotel Suís dedica els tres primers minuts de l'editorial del programa del dilluns a parlar d'això, es veu que els van fer la feina molt difícil i estem fent el ridícul i patètic fa anys...se senten molt maltractats pel Club a molts nivells....i diu que és vox populi al mon del futbol (jugadors, directius, periodistes) com veuen al Lleida, ja no és un equip simpàtic com era sino al revés...molt jevi tot plegat.

 

No he pogut seguir si els periodistes de Lleida han fet comentaris d'això aquesta setmana...

 

https://radiosabadel...hotel_181126.mp

 

Algú sap qui és el cap de premsa del Club? LA carpetorras portser? M'agradaria saber-ho...



#138 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 29 noviembre 2018 - 10:45

Heu sentit les queixes dels periodistes del Sabadell del tracte rebut pel Lleida?

El programa d'esports local de Ràdio Sabadell Hotel Suís dedica els tres primers minuts de l'editorial del programa del dilluns a parlar d'això, es veu que els van fer la feina molt difícil i estem fent el ridícul i patètic fa anys...se senten molt maltractats pel Club a molts nivells....i diu que és vox populi al mon del futbol (jugadors, directius, periodistes) com veuen al Lleida, ja no és un equip simpàtic com era sino al revés...molt jevi tot plegat.

No he pogut seguir si els periodistes de Lleida han fet comentaris d'això aquesta setmana...

https://radiosabadel...hotel_181126.mp

Algú sap qui és el cap de premsa del Club? LA carpetorras portser? M'agradaria saber-ho...

Si que ho havia llegit jo tb lo de les queixes. Es curiós perquè la resta de clubs no s'han queixat no? Almemys públicament.

Crec que la responsable de premsa es la vicepresidenta, o això em va semblar a mi, quan a Ejea li va pegar la bronca al periodista de la Cadena SER xD

#139 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2018 - 11:33

El nostre Lleida tenia que defensar ahir el liderat, i per el que he llegit, ho va fer jugant un gran partit, demostrant perquè som els líders del grup.

Lo de Juanto ja ho sabíem, però lo de Pedro es increïble. La temporada passada jugant al Múrcia, un dels grans de la segona B, només va fer 5 gols en tota la temporada. Aquí amb nosaltres només amb 15 jornades ja n’ha fet més del doble.

Quina diferència tan gran entre el Pedro del Murcia i el Pedro del Lleida!. Segurament te molt a veure  la gran feina de tota la plantilla i de l’equip tècnic liderat pel Gerard. Ara es troba en un hàbitat molt diferent al que tenia la temporada passada.

A partir d’ara tothom voldrà guanyar al líder i serà una mica més difícil. Però els nostres jugadores tenen al seu favor la motivació i la il·lusió per continuar així.



#140 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 diciembre 2018 - 01:14

Ningú més el va veure/escoltar?

 

Jo no vaig poder, però segons he escoltat a les tertúlies, els primers 25 minuts de la primera part van ser dels millors del Lleida aquesta temporada.

 

Llàstima no haver-ho vist!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos