Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#81 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 octubre 2018 - 05:13

bueno tambe deu influir el tema de Catalunya, qui sap



#82 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 octubre 2018 - 04:15

iribar, por lo de hacienda no hay ningún juicio sino un embargo por impago de obligaciones tributarias



#83 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 octubre 2018 - 07:07

Crec que avui el Lleida ha fet un partir molt intel·ligent, sobre tot desprès de haver jugat partit dimecres y tenir desplaçar-se a Olot.

La primera part ha segut de tanteig, controlant el partit i sense desgastar-se molt.

A la segona part han canviat el chip i han sortit a jugar a l’atac descaradament fins que han marcat el gol y han seguit una estona més buscant el segon gol.

Quan faltava un quart d’hora aproximadament l’Olot se la tenia que jugar i anar a per totes. Però Gerard, que ha sabut llegir molt be tot el partit   a tret a Noel per reforçar la defensa.

Esta clar que aquest Lleida sap atacar i defensar molt be, igual que ho va fer contra el VILLARREAL (de moment líder)



#84 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 octubre 2018 - 12:37

 

Crec que avui el Lleida ha fet un partir molt intel·ligent, sobre tot desprès de haver jugat partit dimecres y tenir desplaçar-se a Olot.

La primera part ha segut de tanteig, controlant el partit i sense desgastar-se molt.

A la segona part han canviat el chip i han sortit a jugar a l’atac descaradament fins que han marcat el gol y han seguit una estona més buscant el segon gol.

Quan faltava un quart d’hora aproximadament l’Olot se la tenia que jugar i anar a per totes. Però Gerard, que ha sabut llegir molt be tot el partit   a tret a Noel per reforçar la defensa.

Esta clar que aquest Lleida sap atacar i defensar molt be, igual que ho va fer contra el VILLARREAL (de moment líder)

 

La primera part ha estat patètica i ni molt menys han controlat el partit. L'Olot ens ha fotut un meneo guapo, no se quina primera part has vist....

 

A la segona part si, han sortit més enchufats i a mossegar per aconseguir la victòria.

 

Seguim tenint partits bipolars, una part nefasta i l'altra molt bona.

 

Lo millo es que tenim 3 punts i em guanyat fora de casa, que ja era hora.


  • o han agraït

#85 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 22 octubre 2018 - 08:23

Important victòria del Lleida ahir a Olot, la primera a domicili.

Que els 3 punts no ens enceguin.

A la primera part vam jugar amb foc i no és el primer cop que ho fem. Els 30 primers minuts va ser per oblidar amb un domini total i absolut de l'Olot. L'últim quart d'hora la cosa es va igualar.

La segona meitat, també com és habitual, el Lleida va ser un altre i va sortir amb una marxa més. El més destacat, crec jo, fou que un cop aconseguit el 0 a 1 , el Lleida no va patir i va saber control.lar el partit.

 

Molt bons 3 punts, però algun dia ens farem mal a la primera meitat.



#86 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 22 octubre 2018 - 08:40

Totalment d'acord. La primera part és un desastre absolut. Només cal veure l'estadística de la possessió dels primers 15 minuts, que era algo així com 80/20 per l'Olot.  En canvi a la segona l'equip sembla un altre i es mengen l'Olot. Igual que amb el Badalona, si Juanto encerta la meitat de les que va tenir haguès estat un resultat d'escàndol. 

 

L'equip va estar bé en línies generals. Albístegui em va agradar especialment. Sembla que aquest noi s'ha fet jove, perquè està a tot arreu i a totes les jugades, i això es nota en defensa. Corregiu-me si m'equivoco, però diria que Pau no fa cap parada de mèrit. Recordo un xut centrat a la primera part i un remat de cap de Nierga i res més que anès a dins. 

 

En canvi, segueixo esperant veure-li alguna cosa al Artiles i que les lesions de Musa i Alpha no siguin res. 



#87 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 octubre 2018 - 11:37

Totalment d'acord. La primera part és un desastre absolut. Només cal veure l'estadística de la possessió dels primers 15 minuts, que era algo així com 80/20 per l'Olot.  En canvi a la segona l'equip sembla un altre i es mengen l'Olot. Igual que amb el Badalona, si Juanto encerta la meitat de les que va tenir haguès estat un resultat d'escàndol. 

 

L'equip va estar bé en línies generals. Albístegui em va agradar especialment. Sembla que aquest noi s'ha fet jove, perquè està a tot arreu i a totes les jugades, i això es nota en defensa. Corregiu-me si m'equivoco, però diria que Pau no fa cap parada de mèrit. Recordo un xut centrat a la primera part i un remat de cap de Nierga i res més que anès a dins. 

 

En canvi, segueixo esperant veure-li alguna cosa al Artiles i que les lesions de Musa i Alpha no siguin res. 

primera part desastre absolut i en canvi a Pau no li recordes cap parada de mérit. Curiós, no? Després del desgast de Badalona i Ebro crec que l'equip intenta fer un partit més práctic, controla el primer temps i li dona la pilota a l'Olot per a que faci un rondo horitzontal (una mica més i m'adormo) però dona un pas endavant al segon i te les millors ocasions. Només al final quan ells ja van a la desesperada patim una mica i ens falta un punt de frescura (venim de tres partits en una setmana) per sentenciar en alguna contra. Per mi gran partit de Calavera i Albistegui, important el treball sense sense descans d'Ortuño i pel que fa a Artiles quan el fica a jugar per dins es treu les asistències a Ortuño que acaben una al pal i l'altra en gol. Musa i Alpha paguen l'acumulació de minuts i acaben fosos.

I una cosa que ahir vaig escoltar a la ràdio i crec prou encertada. A Olot anem sense Soriano (central titular esquerra en casi tots els partits), Marc (el nostre timó) i Pedro (el nostre golejador) i l'equip no sembla que ho noti. Imagineu l'any passat un partit sense Eneko, Manu i Ortuño? Enguany tenim fons d'armari i aixó pot acabar sent molt important.



#88 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 23 octubre 2018 - 06:47

primera part desastre absolut i en canvi a Pau no li recordes cap parada de mérit. Curiós, no? Després del desgast de Badalona i Ebro crec que l'equip intenta fer un partit més práctic, controla el primer temps i li dona la pilota a l'Olot per a que faci un rondo horitzontal (una mica més i m'adormo) però dona un pas endavant al segon i te les millors ocasions. Només al final quan ells ja van a la desesperada patim una mica i ens falta un punt de frescura (venim de tres partits en una setmana) per sentenciar en alguna contra. Per mi gran partit de Calavera i Albistegui, important el treball sense sense descans d'Ortuño i pel que fa a Artiles quan el fica a jugar per dins es treu les asistències a Ortuño que acaben una al pal i l'altra en gol. Musa i Alpha paguen l'acumulació de minuts i acaben fosos.
I una cosa que ahir vaig escoltar a la ràdio i crec prou encertada. A Olot anem sense Soriano (central titular esquerra en casi tots els partits), Marc (el nostre timó) i Pedro (el nostre golejador) i l'equip no sembla que ho noti. Imagineu l'any passat un partit sense Eneko, Manu i Ortuño? Enguany tenim fons d'armari i aixó pot acabar sent molt important.


Et compro tot el que comentes, Antitrolls, excepte en un punt. La dinàmica de "veure-la venir" a la primera part no crec que sigui un tema de desgast, sino que ja s'ha vist en partits anteriors que es un estrategia de l'entrenador.

No critico que estigui més bé o més malament, però em dona la sensació que a la segona volta ens emportarem un bon grapat de pals si seguim mantenint aquesta filosofia. Els equips ens estant començant a agafar la mesura...

#89 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 octubre 2018 - 08:11

hi han hagut osties entre seguidors del lleida i del hercules?

 

semble que si, molt malament doncs i 2 mossos ferits per seguidors del lleida, los rudes segur com sempre.



#90 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2018 - 09:58

Pel que he llegit, mes que osties entre aficionats i ha hagut llançament de pedres amb dos mossos ferits i la posterior càrrega.
Parlant del partit... El tema de les primeres parts, de veritat creieu que es una estratègia? Sí que ahir la segona part va ser molt bona (tot i que sense gols ni jugades molt molt clares), però opino que també s'assumeixen molts riscos com per ser una estratègia.
D'altra banda, ahir escoltant la roda de prensa del Albaladejo, el vaig sentir molt enfadat per encaixar a pilota aturada. De fet em va sembla que en certa manera culpava a qui havia de cobrir el número 2 en aquell corner, donant a entendre que va ser el mateix per qui em encaixat altres gols similars. Sabeu qui havia de marxar el rematador del gol?

#91 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 octubre 2018 - 06:31

Vist el resum, error imperdonable del Lleida en el seu gol. Remata sol! Hem sembla que es Soriano qui falla en la marca



#92 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 octubre 2018 - 06:58

Vist el resum, error imperdonable del Lleida en el seu gol. Remata sol! Hem sembla que es Soriano qui falla en la marca


Tens per allí l'enllaç al video del resum?

#93 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 octubre 2018 - 07:38


  • 2naphtol y David_Terés ho han agraït

#94 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 octubre 2018 - 10:13


Mare meva quin error garrafal!

#95 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 29 octubre 2018 - 09:20

Partit en que patim la primera derrota en lliga que al meu parer és totalment justa.

Primers 45 minuts, novament, a les escombraries. La gent es centra en la rematada del gol al minut 44, però obvia que els primers 20/25 minuts de l'Hércules ens fot un bany de possessió i ocasions brutal. Per cert, el gol, al meu entendre, també és cagada de Pau torres. Es queda a mitja sortida i el jugador remata pràcticament a l'àrea petita.

 

No podem jugar al PC FUTBOL amb aquests rivals. No fa jugar a Leto que estava sent de lo milloret de l'equip. Fa debutar com a titular a Almagro. Alpha i Pedro a la banqueta. Podeu dir que estaven tocats. Però, aleshores, com es que juguen a la segona meitat?

 

En la segona part el Lleida va dominar més, però no va crear pràcticament cap ocasió de gol.

 

Vaig veure un rival molt consistent i, per mi, juntament amb el Villareal, es disputaran el primer lloc.

 

Albadalejo pot plorar i queixar-se a la roda de premsa. Però ell és l'entrenador. No val ser el número 1 a les rodes de premsa i després al camp fer una altra cosa.

 

TEMA INCIDENTS. Molt lamentable tot plegat i molt ruc s'ha de ser per agredir a un Mosso.

 

Encara més lamentable la picabaralla pública entre una directiva del club (la de sempre, vaja) i el mateix Alcalde. Molt penós tot plegat.


  • o han agraït

#96 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 octubre 2018 - 09:50

Opino igual que Iler. Aquí n'hi ha algun que diu que això de fer primeres parts lamentables és una estratègia... per despistar el rival suposo. En fin. Aquella gent van tirar  en curt tots els córners que van tenir, i a tots ens van posar l'ai al cor. Tot sigui dit, fa díes que em sembla que són el millor equip de la lliga i ferm aspirant a l'ascens per la via ràpida, però sóm un equip molt vulnerable a pilota aturada i no podem estar patint d'aquesta manera si volem asprirar a alguna cosa. 

 

Ja m'havia semblat que al gol el paio aquell rematava molt sol, però mirant la repetició (diria que es) Soriano fa una cagada de marcatge de infantil. Veus que comença a seguir la seva parella i després se li va l'olla i es tira a sobre de la melé... Pau també podria fer alguna cosa més, però lo del marcador és de jutjat de guàrdia. 

 

Molt bé el tema del Twitter de la senyora 0123456789 amb el nou Alcalde. Una altra per la llista. S'ha de tenir molt poca vista. 

 

Tema apart lo dels incidents... No podem anar així. Hi ha gent que s'ho ha de fer mirar. 


  • o han agraït

#97 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 octubre 2018 - 10:24

Amb la plantilla de jugadors que tenim clarament ens falla l'entrenador. Tàcticament, no sap al que juga tot i que s`ha de dir que Albadalejo és un paio que fa grup i ho dóna tot. És una llàstima perquè la direcció esportiva clarament l`ha encertat amb els fitxatges i mantenint els millorets jugadors de lany passat (amb alguna excepció) però tot no pot ser que per alguna cosa sóm el Lleida



#98 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 octubre 2018 - 10:55

Molt malament lo de les primeres parts, cada dia igual, fins ara anavem remontant però algún dia s'havia d'acabar la sort...l'entrenador hauria de fer alguna cosa perquè ja són massa dies, tot i que estic d'acord en que fa pinya i moltes rotacions per tenir a tots endollats, encara que sigui un entrenador limitat no crec que fos millor un entrenador de fora que no coneix la 2a b.

 

Lo dels rudes lamentable un cop més, i lo de la hooligan del club, sense paraules...si fos un club seriós, dimissió o cessament inmediat de la boques del club.


  • o han agraït

#99 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 29 octubre 2018 - 04:35

Que ha passat concretament a Twitter amb l'alcalde? Que m'ho he perdut!

#100 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2018 - 05:56

A Lopetegui li han donat un equip excel·lent, que ja era una pinya i s'ha donat el Piñazo.

A Gerard li han donat una plantilla amb 15 jugadors nous i ha fet una pinya de la qual, com a mínim, hi ha 16 o 18 jugadors que semblen tots titulars. Estem tercers, en playoof, i ens hem enfrontat als primers classificats.

 Per a mi, de moment, Gerard i Cortés ho estan fent molt bé.

Jo personalment veig com a primer candidat a campió al Vila-real. Si ara mateix no són líders és perquè el nostre Lleida va fer un partidàs contra ells i els va guanyar a lo campió amb un jugador menys tota la segona part.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos