Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Comentaris sobre els partits del Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
391 respuestas en este tema

#101 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 octubre 2018 - 06:13

Partit en que patim la primera derrota en lliga que al meu parer és totalment justa.

Primers 45 minuts, novament, a les escombraries. La gent es centra en la rematada del gol al minut 44, però obvia que els primers 20/25 minuts de l'Hércules ens fot un bany de possessió i ocasions brutal. Per cert, el gol, al meu entendre, també és cagada de Pau torres. Es queda a mitja sortida i el jugador remata pràcticament a l'àrea petita.

 

No podem jugar al PC FUTBOL amb aquests rivals. No fa jugar a Leto que estava sent de lo milloret de l'equip. Fa debutar com a titular a Almagro. Alpha i Pedro a la banqueta. Podeu dir que estaven tocats. Però, aleshores, com es que juguen a la segona meitat?

 

En la segona part el Lleida va dominar més, però no va crear pràcticament cap ocasió de gol.

 

Vaig veure un rival molt consistent i, per mi, juntament amb el Villareal, es disputaran el primer lloc.

 

Albadalejo pot plorar i queixar-se a la roda de premsa. Però ell és l'entrenador. No val ser el número 1 a les rodes de premsa i després al camp fer una altra cosa.

 

TEMA INCIDENTS. Molt lamentable tot plegat i molt ruc s'ha de ser per agredir a un Mosso.

 

Encara més lamentable la picabaralla pública entre una directiva del club (la de sempre, vaja) i el mateix Alcalde. Molt penós tot plegat.

pots explicar millor axo de la picabaralla entre directiva i alcalde. (pagarie per veure en directe)



#102 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 octubre 2018 - 09:16

pots explicar millor axo de la picabaralla entre directiva i alcalde. (pagarie per veure en directe)

 

https://www.segre.co...59611_1110.html


  • o han agraït

#103 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 30 octubre 2018 - 09:48

Fa molt que tots sabem que aquesta senyora, per dir-ho d'alguna manera, té aquest tipus de sortides. Era qüestió de temps que la caguès ben cagada, tal com ha fet aquesta vegada. 

 

Pots posar-te tant xulo com vulguis amb els socis abonats al club, insultar-los, fer-los fora de l'estadi, anar fotent paridetes a les xarxes socials cada dos per tres... Nosaltres no tenim res a fer, més que esguerrar el carnet. Però soltar-li una així de grossa a un alcalde que acaba d'arribar a la Paeria (i que està obligat a marcar perfil) és jugar-se la pell.

 

Tinc ganes de veure com acaba això. Se m'acudeixen varies possibilitats: 

 

[OPCIÓ 1] El club la fulmina immediatament, fa una disculpa pública i tothom queda més o menys igual. 

[OPCIÓ 2] El club no fa res, però aquesta senyora es menja les paraules de forma pública i manifesta, per acabar dimitint al cap de dues setmanes. Estem una mica més emprenyats, però al final el temps tot ho cura. 

[OPCIÓ 3] El club no fa res i aquesta senyora segueix a la seva. La Paeria crema el club i la directiva a la Plaça Sant Joan. 



#104 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 octubre 2018 - 07:03

Avui el Lleida ha emés un comunicat!

 

Però no us feu il.lusions. Ni parla d'hisenda, ni de la compra del bàsquet, ni del Museu, ni la conversió del club en SAE.

 

Ho veieu com quan els hi convé si que parlen els catxondos?



#105 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2018 - 11:08

Volia fer una pregunta...sabeu si es pot entrar gratis al camp si portes una bandera o pancarta de caire politic??? Ho dic perque m'arriben rumorrs de que entra gent gratis per aquest tema. No vull polemitzar en temes politics. Maxim respecte pero trobaria injust que jo pago i altres no per aquest tema.....

#106 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 noviembre 2018 - 12:33

Volia fer una pregunta...sabeu si es pot entrar gratis al camp si portes una bandera o pancarta de caire politic??? Ho dic perque m'arriben rumorrs de que entra gent gratis per aquest tema. No vull polemitzar en temes politics. Maxim respecte pero trobaria injust que jo pago i altres no per aquest tema.....


D'on ho has tret això? Quina bestiesa. Serà que no hi ha mil maneres d'entrar gratis al futbol per haver de treure una bandera.

#107 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2018 - 01:22

D'on ho has tret això? Quina bestiesa. Serà que no hi ha mil maneres d'entrar gratis al futbol per haver de treure una bandera.

¿mil maneres? Cuenta, cuenta  :interrogant:



#108 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 noviembre 2018 - 06:18

Volia fer una pregunta...sabeu si es pot entrar gratis al camp si portes una bandera o pancarta de caire politic??? Ho dic perque m'arriben rumorrs de que entra gent gratis per aquest tema. No vull polemitzar en temes politics. Maxim respecte pero trobaria injust que jo pago i altres no per aquest tema.....


Doncs es el primer cop que ho sento! Jo no les porto les banderes, però si que les he vist a la gent del voltant. Doncs com no paguin el club està ben fomut econòmicament (més del que ja ho està).

#109 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 noviembre 2018 - 06:24

Fa molt que tots sabem que aquesta senyora, per dir-ho d'alguna manera, té aquest tipus de sortides. Era qüestió de temps que la caguès ben cagada, tal com ha fet aquesta vegada.

Pots posar-te tant xulo com vulguis amb els socis abonats al club, insultar-los, fer-los fora de l'estadi, anar fotent paridetes a les xarxes socials cada dos per tres... Nosaltres no tenim res a fer, més que esguerrar el carnet. Però soltar-li una així de grossa a un alcalde que acaba d'arribar a la Paeria (i que està obligat a marcar perfil) és jugar-se la pell.

Tinc ganes de veure com acaba això. Se m'acudeixen varies possibilitats:

[OPCIÓ 1] El club la fulmina immediatament, fa una disculpa pública i tothom queda més o menys igual.
[OPCIÓ 2] El club no fa res, però aquesta senyora es menja les paraules de forma pública i manifesta, per acabar dimitint al cap de dues setmanes. Estem una mica més emprenyats, però al final el temps tot ho cura.
[OPCIÓ 3] El club no fa res i aquesta senyora segueix a la seva. La Paeria crema el club i la directiva a la Plaça Sant Joan.


No es per justificar el tweet de la senyora Montse, però no us sembla una mica fora de lloc la reacció? Es a dir, no creieu que el tweet es exageradament visceral per ser una pixada fora de test? Alomillor no coneixem part de la película?

Ho dic principalment pel segon tweet que fa dient "que ella va estar amb el mosso tota l'estona". Pot ser que l'alcalde s'hagi marcat un 'postureo' amb el tweet quan realment va veure el percal i va marxar?

Nose si m'explico XD

#110 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 noviembre 2018 - 06:33

Bones!! Respecte al tema que he comentat vullrespectar totes les formes de pensar pero se que hi ha gent que entra sense pagar. Pregunteu als nois que penjen la pancarta a tribuna davall de la llotja presidencial...? Repeteixo...que cadascun pot pensar el que vulgui pero trobo molt injust que jo pagui un carnet i una entrada a 25 euros la tribuna i que hi hagi gent que els deixa pasaar per aixo.

#111 2naphtol

2naphtol

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 98 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 noviembre 2018 - 11:38

Potser hauries d'obrir un nou tòpic per discutir això, aquest és per comentaris sobre els partits del Lleida

#112 Maerx001

Maerx001

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2018 - 11:36

Mil disculpes. Tens rao....es el primer cop que participo i no se del tot el funcionament.

#113 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 noviembre 2018 - 12:32

No es per justificar el tweet de la senyora Montse, però no us sembla una mica fora de lloc la reacció? Es a dir, no creieu que el tweet es exageradament visceral per ser una pixada fora de test? Alomillor no coneixem part de la película?

Ho dic principalment pel segon tweet que fa dient "que ella va estar amb el mosso tota l'estona". Pot ser que l'alcalde s'hagi marcat un 'postureo' amb el tweet quan realment va veure el percal i va marxar?

Nose si m'explico XD


És igual si és postureo de l'alcalde, hi havi baralla de fons o el que sigui, el problema és que ho fas públic i l'insultes. No ens equivoquem, que l'alcalde de Lleida no és el regidor de festes de Candasnos.

#114 Masetdeltano

Masetdeltano

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 101 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 noviembre 2018 - 01:07

al gol nord fa uns partits que hi ha dos borinots que penjen pancartes polítiques, i d'una banda no crec que paguin entrada perquè no els havia vist mai al camp del Lleida (no sé pas si saben que els balus són els nostres), i segon, que aquestes pancartes impedeixen veure la ratlla de fons i de gol als que seiem a la part de dalt de gol nord, ara cal anar a la última fila de dalt per veure si la pilota entra o no...

 

Molt bé que fiquin pancartes però haurien de prevaldre els drets del soci o aficionat que paga per veure el partit....

 

voldria queixar-me al club però veient que es permeten les pancartes polítiques i que els nostres dirigents són socis del barça, poca cosa es pot fer... s'huria d'habiitar un espai per penjar cartells o pancartes sense privar de visió als assistents i no tapar la publicitat, i que també es puguès opinar de la directiva, però això segur que no seria llibertat d'expressió, oi?



#115 AntiTrolls

AntiTrolls

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 187 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2018 - 06:33

És igual si és postureo de l'alcalde, hi havi baralla de fons o el que sigui, el problema és que ho fas públic i l'insultes. No ens equivoquem, que l'alcalde de Lleida no és el regidor de festes de Candasnos.

ni el president dels Estats Units. Jo trobo que en un cas així lo primer que ha de fer l'alcalde es trucar al president per interesarse per lo que ha pasat i posarse a la seva disposició i després que foti els tuits que vulgui pero l'altre dia sortia als diaris que encara es hora que truqui. A la directiva del Lleida ja la coneixem tots, es una impresentable, pero en aquest cas crec que l'alcalde no está gens acertat entran en aquestes guerres a les xarxes i fent les declaracions que va fer dient que havia citat al president per demanar-li que "aquesta senyora" rectifiqui.



#116 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 noviembre 2018 - 07:31

És igual si és postureo de l'alcalde, hi havi baralla de fons o el que sigui, el problema és que ho fas públic i l'insultes. No ens equivoquem, que l'alcalde de Lleida no és el regidor de festes de Candasnos.

 

Tota la raó Calderón, però el que volia comentar es que alomillor ens estem perdent la meitat del culebrón que hi ha muntat aquí perquè estem sempre amb l'ull a la directiva, i potser a l'ajuntamehn també hi ha tema.

 

No se si m'explico.



#117 JOAN

JOAN

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 212 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2018 - 07:41

Contra l’Hèrcules es va perdre el partit per falta de concentració en el gol encaixat i Gerard molt emprenyat va donar un cop a la taula i els va propinar una monumental bronca a tots. Perquè els partits els perden tots i els guanyen tots.


Avui l'equip ha respost de la millor manera, concentració al màxim fins a l'últim segon.



#118 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 noviembre 2018 - 08:08

Tota la raó Calderón, però el que volia comentar es que alomillor ens estem perdent la meitat del culebrón que hi ha muntat aquí perquè estem sempre amb l'ull a la directiva, i potser a l'ajuntamehn també hi ha tema.

No se si m'explico.


Totalment. Però és que dóna igual, mai de la vida ho has de fer públic això.

#119 David_Terés

David_Terés

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 95 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 noviembre 2018 - 08:20

Com ha anat el partit d'avui? Algú l'ha pogut veure/escoltar?

 

Salutacions


  • o han agraït

#120 Llaveues

Llaveues

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 75 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 noviembre 2018 - 10:30

Jo l'he estat veient. He vist un partit trabat, on el castelló hauria merescut qedar-se un punt. La segona part ha tingut més ocasions que no pas el lleida, però també és cert que el lleida ha estat ferm i ordenat en defensa. En canvi m'ha semblat que al lleida li ha costat molt fer ocasions. Espero que Ortuño agafi una bona ratxa en algun moment de la temporada. Artilés tampoc l'he vist gaire. Entenc que a segona b costa molt guanyar partits i tots els rivals són molt complicats, però crec que per aspirar a la primera plaça hauriem de millorar una mica.
Qui sap, potser de cara a la segona volta l'equip comença a entendre's més. Tant de bo!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos