Ir al contenido


Foto
- - - - -

Urko Arroyo proxim fitxatge ilusionant? vindra o no vindra?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#41 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 julio 2015 - 07:37

Quan jugava el Simplizio (doleeeeeeeeeeeeeeeent), era habitual que el Rivaldo vinguès al Camp d'Esports. 



#42 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 07:38

[quote name="samilof" post="242689" timestamp="1436830859"]Avui m'han dit que han vist a Maxi per l'esplanada del camp d'esports. Pot ser ha vingut a fer alguna prova per entrar al nostre equip o ves a saber potser ha firmat un contracte multianual.
M'ho ha comentat el meu amic Lo Pacheco, també usuari del foro i visionari futbolístic.[/quote
+1
Desde Toledo un company meu del twitter i que coneixen a Urko arroyo i segons han dit que tindria signat un acord amb el Lleida, en breu es faria oficial.

#43 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 julio 2015 - 08:25

Fa tufo aquesta història. Si tot està lligat, què estan esperant? i amb el noiet aquest del Saragossa igual...



#44 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:42

Fa tufo a "Maxi Rolón" tot plegat... Ens hem tornat a encallar amb aquests dos jugadors i no avancem... De mentres, la piloteta ja roda a molts dels camps d'entrenament rivals. Al tanto!!!

 

 

VISCA EL LLEIDA.



#45 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 12:16

[quote name="samilof" post="242689" timestamp="1436830859"]Avui m'han dit que han vist a Maxi per l'esplanada del camp d'esports. Pot ser ha vingut a fer alguna prova per entrar al nostre equip o ves a saber potser ha firmat un contracte multianual.
M'ho ha comentat el meu amic Lo Pacheco, també usuari del foro i visionari futbolístic.[/quote
+1
Desde Toledo un company meu del twitter i que coneixen a Urko arroyo i segons han dit que tindria signat un acord amb el Lleida, en breu es faria oficial.

 

[quote name="samilof" post="242689" timestamp="1436830859"]Avui m'han dit que han vist a Maxi per l'esplanada del camp d'esports. Pot ser ha vingut a fer alguna prova per entrar al nostre equip o ves a saber potser ha firmat un contracte multianual.
M'ho ha comentat el meu amic Lo Pacheco, també usuari del foro i visionari futbolístic.[/quote
+1
Desde Toledo un company meu del twitter i que coneixen a Urko arroyo i segons han dit que tindria signat un acord amb el Lleida, en breu es faria oficial.

 

en serio?? pots dirme el nom del teu amic q esta al twitter merci 77azozenk!



#46 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 julio 2015 - 02:59

Estimat Xorxi, licenciat en la "Harvard University" amb premi extraordinari;

 

Et donare dos dades:

 

1) Es cert que vaig veure en Maxi Rolón aprop del Camp d´Esports, tal com diu en Samilof. Estaba acompanyat del seu representant, del futbolista Abdulah Ahmed Konate (germa de Amara Konate) i de la estrella emergent de la selecció de Ghana Augustine Azuka Sule (germà de Baba Sule). Segons el representant de Maxi, es dirigien a les oficines a parlar amb Jordi Esteve, es veu que en breus firmaran els tres jugadors pel Lleida.

 

2) He parlat amb una periodista de Jaen anomenat Alan Rocha Miranda, aquest expert futbolistic diu que lo de Urko Arroyo ja esta casi fet amb el Lleida, i en menys de 4 dies firmarà, és a dir hi haurà "fumata blanca" o si més no esnifada de cocaina per alguns... jajaja

 

Salutacions a Dj Xevi i a Manu Dj.


  • o han agraït

#47 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2015 - 03:19

Jajaja que loco xD

Imágenes Adjuntas

  • Screenshot_2015-07-09-23-27-45.png


#48 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 julio 2015 - 03:32

Osti, aquest de la foto es el representant del jugador Urko Arroyo



#49 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 14 julio 2015 - 03:34

Son les escales de la casa que Anabel Junyent tenia llogada a Lleida!!

Pot ser el club li ha llogat la mateixa casa per usufructe del jugador?....

Ben aviat o sabrem.

Visca el Lleida!

#50 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 03:49

en serio?? pots dirme el nom del teu amic q esta al twitter merci 77azozenk!

Si el noi en qüestió és l'Alfonso Peces, el que passa que el twitter no el tinc, perquè el tinc agregat.

El vaig conèixer fa tres anys en una visita a la ciutat Imperial (Toledo) on té una armeria on venen armes de la edad mitjana molt coneguda a Toledo i on Urko arroyo anava a comprar algún cop, és un gran afeccionat a les ballestes, aquest noi va venir quan vam fer la promoció l'any passat contra el toledo i vam fer amistat, hi ha un amic seu que el coneix molt bé i perquè el va assessorar quan va tenir la lesió tant greu la passada temporada amb el Jaén en un partit contra l'Almeria B i segons ell diu, que el propi Urko Arroyo tindria signat un acord amb el Lleida i que és faria oficial durant aquesta setmana o la vinent.

No et puc proporcionar més dades és l'únic que se.

 

Voldria enviar molts ànims al Marc Sellarés ex del Lleida i  que està lluitant contra un càncer diagnosticat farà dos mesos ànims Marc, no estàs sol, t'en sortiràs!!!!!

 

Visca el Lleida!!!!



#51 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 04:05

Lo del Maxi Rolón és cert també aquest matí quan anava al Ekke l'he vist fent-se unes fotos amb unes noietes al mateix gimnas, el noi és majet...

Avia'm el que farà si lo de guapo també li valdrà quan jugui al Lleida o farà com Cristiano Ronaldo que cada vegada que faci un gol es posi en plan sexi per atreure al públic femeni. :rialleta: :rialleta: :rialleta: :rialleta:



#52 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 julio 2015 - 04:51

avr noi.. per dir aixo millor no di res q quedes fatal :)

 

El que quedes fatal ets tu, que sempre estas pel twitter presionant els jugadors per que vinguin.



#53 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 julio 2015 - 05:36

aquest post es en serio o esteu de conya?

 

me fa mes gracia tot plegat que il.lussió... els germans de Baba sule y Konate? jajjaja nomes falta el cusí de Emenalo



#54 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2015 - 05:59

Jo tambe estic flipant una mica la veritat. Podeu confirmar si es una broma o no jjajaja :)?

#55 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 julio 2015 - 06:24

La historia que jo he contat es totalment verídica. Es més Abdulah Ahmed Konate, jugador que com el germà de Baba Sule, també el porta el representant de Maxi. Abdulah m´ha comentat que estaba jugant a un equip de Kirguistán i amb un castellà una mica primitiu m´ha dit o això he entès "vengo a jugar al mejor club de España, después del Barça y del Madrid". El jugador en qüestió combinarà dos feines, la recollida de fruita a Alcarràs, i la seva carrera futbolística al Lleida Esportiu, però també podrà jugar al filial, ja que es sub 23


  • o han agraït

#56 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2015 - 06:29

En quina posició juguen? L'has vist jugar?

#57 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 06:43

Jo tambe estic flipant una mica la veritat. Podeu confirmar si es una broma o no jjajaja :)?

 

jo diria q tot lo q diuen es mentira.. ja mes caxondeo aki sembla el dia dels incocents xD



#58 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 06:46

El que quedes fatal ets tu, que sempre estas pel twitter presionant els jugadors per que vinguin.

 

curiosament sempre q dius algo es per rajar i putejar.. osento noi pero no tens rao ;)



#59 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:02

Alguns sou massa inocents :lol::lol:

#60 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 07:04

jo diria q tot lo q diuen es mentira.. ja mes caxondeo aki sembla el dia dels incocents xD

Jo crec Xorxi que quan hi ha varies persones sense coneixer-nos que diuen el mateix no serà fruit de la casualitat... el dels jugadors Africans qui sap no ho saben del cert, el Pacheco com diuen té un bon ull com a observador, diguem que té un sisé sentit, no serà perquè ha encertat varies vegades jugadors que vindràn al Lleida...  jo crec que en les seves hores lliures es dedica a ser agent futbolístic o ves a saber... tu mateix pensa el que vulguis...

En quan al Urko Arroyo jo estaria atent, la persona/nes que m'ho han dit no ho han dit perquè si, jo crec que saben més del que la gent de Lleida sap...

Com diu el Vago no pressionis més als jugadors perquè podria ser que no acabessin venint, jo sóc el primer que m'agradaria que el Lleida fitxes jugadors coneguts de la categoria i poguéssim fer un equip per estar a dalt.

 

Força Lleida!!!!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos