Ir al contenido


Foto
- - - - -

Urko Arroyo proxim fitxatge ilusionant? vindra o no vindra?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#61 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 07:04

jo diria q tot lo q diuen es mentira.. ja mes caxondeo aki sembla el dia dels incocents xD

Jo crec Xorxi que quan hi ha varies persones sense coneixer-nos que diuen el mateix no serà fruit de la casualitat... el dels jugadors Africans qui sap no ho saben del cert, el Pacheco com diuen té un bon ull com a observador, diguem que té un sisé sentit, no serà perquè ha encertat varies vegades jugadors que vindràn al Lleida...  jo crec que en les seves hores lliures es dedica a ser agent futbolístic o ves a saber... tu mateix pensa el que vulguis...

En quan al Urko Arroyo jo estaria atent, la persona/nes que m'ho han dit no ho han dit perquè si, jo crec que saben més del que la gent de Lleida sap...

Com diu el Vago no pressionis més als jugadors perquè podria ser que no acabessin venint, jo sóc el primer que m'agradaria que el Lleida fitxes jugadors coneguts de la categoria i poguéssim fer un equip per estar a dalt.

 

Força Lleida!!!!



#62 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:09

Jo crec Xorxi que quan hi ha varies persones sense coneixer-nos que diuen el mateix no serà fruit de la casualitat... el dels jugadors Africans qui sap no ho saben del cert, el Pacheco com diuen té un bon ull com a observador, diguem que té un sisé sentit, no serà perquè ha encertat varies vegades jugadors que vindràn al Lleida...  jo crec que en les seves hores lliures es dedica a ser agent futbolístic o ves a saber... tu mateix pensa el que vulguis...

En quan al Urko Arroyo jo estaria atent, la persona/nes que m'ho han dit no ho han dit perquè si, jo crec que saben més del que la gent de Lleida sap...

Com diu el Vago no pressionis més als jugadors perquè podria ser que no acabessin venint, jo sóc el primer que m'agradaria que el Lleida fitxes jugadors coneguts de la categoria i poguéssim fer un equip per estar a dalt.

 

Força Lleida!!!!

 

ome una cosa es lo del urko pero lo del maxi es casi impossible q fitxi pel lleida i per com diuen q l'han vist.. insisteixo jo crec q un o altre esta foten massa el bullo i per com ho dieu i tal..



#63 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 07:13

ome una cosa es lo del urko pero lo del maxi es casi impossible q fitxi pel lleida i per com diuen q l'han vist.. insisteixo jo crec q un o altre esta foten massa el bullo i per com ho dieu i tal..

Bé jo dic que estiguis al aguait, aquesta setmana hi hauran sorpreses i de les bones, avui portem dos incorporacions ja i lo bo esta per venir... jo no descartaria res



#64 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:19

Bé jo dic que estiguis al aguait, aquesta setmana hi hauran sorpreses i de les bones, avui portem dos incorporacions ja i lo bo esta per venir... jo no descartaria res

 

val val estare al aguai espero q les sorpreses siguin de les q te fan botar a la cadira ;)



#65 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:21

Mare de deu lo que fa la calor als caps de segons quí....



#66 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:39

Mare de deu lo que fa la calor als caps de segons quí....


Lo pitjor es que alguns sembla que s'ho creuen!!

#67 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:43

Lo pitjor es que alguns sembla que s'ho creuen!!

 

jaja si ja es veu q tot es mentira.. xD



#68 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2015 - 07:45

Pacheco, no es que dubti de la teva professionalitat però, tens alguna prova per demostrar-ho?



#69 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 08:04

val val estare al aguai espero q les sorpreses siguin de les q te fan botar a la cadira ;)

Agarra't bé a la cadira que potser algú caura més d'un cop :D :D



#70 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 08:05

Pacheco, no es que dubti de la teva professionalitat però, tens alguna prova per demostrar-ho?

???????????????



#71 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:06

Agarra't bé a la cadira que potser algú caura més d'un cop :D :D

 

jaja el primer segur q seras tu ;)



#72 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:06

Agarra't bé a la cadira que potser algú caura més d'un cop :D :D

 

jaja el primer segur q seras tu ;)



#73 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:06

Agarra't bé a la cadira que potser algú caura més d'un cop :D :D

 

jaja el primer segur q seras tu ;)



#74 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 08:07

Jo ja vaig caure quan vam portar al Tito Vilanova i al Emenalo



#75 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:09

Jo ja vaig caure quan vam portar al Tito Vilanova i al Emenalo

 

jajaja ome ja se sap l'epoca mes bona q teniem.. qui no s'anrecorda? xD



#76 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 08:18

L'epoca gloriosa del Lleida va estar entre els anys 92 al 95 amb Jose Manuel Esnal "Mané"

 

 

92-93 Ascens a primera divisió

93-94 Primera divisió i descens a segona

94-95 Promoció d'ascens a primera després d'anar tota la primera volta com a líders i destacats i dolorosa derrota a la famosa promoció per l'ascens a primera contra l'Sporting de Gijón.

 

La resta doncs es va estar a punt, de fer promoció sobretot en la temporada 99-2000 amb Juande Ramos crec i també es va fer alguna temporada bona amb Víctor Muñoz i el pas breu d'una temporada 97-98 crec del Tito Vilanova.

A partir del 95 l'Unió esportiva Lleida ja no era el que era a principis dels 90 poc a poc va anar difuminant-se i va coincidir amb la marxa de Mané, el millor entrenador sens dubte que em tingut... fins al primer descens a Segona B a la temporada 2000-01.

I després la història ja la sabem tots...

Un breu repàs de la història en els últims 20 anys aproximadament.


  • o han agraït

#77 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:22

L'epoca gloriosa del Lleida va estar entre els anys 92 al 95 amb Jose Manuel Esnal "Mané"

 

 

92-93 Ascens a primera divisió

93-94 Primera divisió i descens a segona

94-95 Promoció d'ascens a primera després d'anar tota la primera volta com a líders i destacats i dolorosa derrota a la famosa promoció per l'ascens a primera contra l'Sporting de Gijón.

 

La resta doncs es va estar a punt, de fer promoció sobretot en la temporada 99-2000 amb Juande Ramos crec i també es va fer alguna temporada bona amb Víctor Muñoz i el pas breu d'una temporada 97-98 crec del Tito Vilanova.

A partir del 95 l'Unió esportiva Lleida ja no era el que era a principis dels 90 poc a poc va anar difuminant-se i va coincidir amb la marxa de Mané, el millor entrenador sens dubte que em tingut... fins al primer descens a Segona B a la temporada 2000-01.

I després la història ja la sabem tots...

Un breu repàs de la història en els últims 20 anys aproximadament.

 

molt petit era llastima de no haver-ho viscut :)



#78 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 14 julio 2015 - 08:29

molt petit era llastima de no haver-ho viscut :)

Doncs si... qui sap ara si hi tornarem amb aquella época, el món del fútbol ha canviat molt, amb pocs diners feies un equip d'allò més competitiu i jugadors d'aquí, ara l'economia és la que mana.

Tant de bo i espero que almenys tornem a segona divisió que és on ens pertoca per la nostra història com a club, però estar a un pou com la segona B i sortir-ne és molt i molt difícil, si no que li preguntin al Oviedo o al Càdis ara mateix...

Un cop que ets a segona A tot canvia, fer promoció d'ascens a primera no és tant difícil, si no que li preguntin al Girona, que a més va estar a punt de pujar directament a no ser del desafortunat gol del Lugo als últims minuts... una pena...

S'ha de pensar en positiu i que aquest any ojala sigui l'últim en aquest maleït pou.



#79 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:32

Doncs si... qui sap ara si hi tornarem amb aquella época, el món del fútbol ha canviat molt, amb pocs diners feies un equip d'allò més competitiu i jugadors d'aquí, ara l'economia és la que mana.

Tant de bo i espero que almenys tornem a segona divisió que és on ens pertoca per la nostra història com a club, però estar a un pou com la segona B i sortir-ne és molt i molt difícil, si no que li preguntin al Oviedo o al Càdis ara mateix...

Un cop que ets a segona A tot canvia, fer promoció d'ascens a primera no és tant difícil, si no que li preguntin al Girona, que a més va estar a punt de pujar directament a no ser del desafortunat gol del Lugo als últims minuts... una pena...

S'ha de pensar en positiu i que aquest any ojala sigui l'últim en aquest maleït pou.

 

jo tambe ho espero i desitjo jeje   ;)



#80 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2015 - 08:35

Doncs si... qui sap ara si hi tornarem amb aquella época, el món del fútbol ha canviat molt, amb pocs diners feies un equip d'allò més competitiu i jugadors d'aquí, ara l'economia és la que mana.
Tant de bo i espero que almenys tornem a segona divisió que és on ens pertoca per la nostra història com a club, però estar a un pou com la segona B i sortir-ne és molt i molt difícil, si no que li preguntin al Oviedo o al Càdis ara mateix...
Un cop que ets a segona A tot canvia, fer promoció d'ascens a primera no és tant difícil, si no que li preguntin al Girona, que a més va estar a punt de pujar directament a no ser del desafortunat gol del Lugo als últims minuts... una pena...
S'ha de pensar en positiu i que aquest any ojala sigui l'últim en aquest maleït pou.


Haurien de tornar a fer dos grups a segona b, aligual que fa una anys. No sé com ho farien però ho han de fer.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos