Ir al contenido


Foto
- - - - -

Urko Arroyo proxim fitxatge ilusionant? vindra o no vindra?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#1 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 10 julio 2015 - 12:59

be, doncs per alguns q ho demanaeu pos ja he fet el tema cualsevol novetat del jugador ho comenteu aki! 



#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2015 - 01:14

Prefereixo que vingui Óscar Rubio. Ara, si poden venir els dos, MILLOR.

 

 

 

VISCA EL LLEIDA!



#3 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 julio 2015 - 01:36

Jajaja. Vec que al final ho eu fet. Òscar Rubio no em fa gens d'il•lusió. Preferiria mil vegades més a Urko.

#4 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 10 julio 2015 - 03:39

Jajaja. Vec que al final ho eu fet. Òscar Rubio no em fa gens d'il•lusió. Preferiria mil vegades més a Urko.

 

jaja tota la rao :)



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 julio 2015 - 04:01

be, doncs per alguns q ho demanaeu pos ja he fet el tema cualsevol novetat del jugador ho comenteu aki!


Diuen que torne a sonar un tal Maxi Rolón.

#6 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 10 julio 2015 - 04:20

Tema Urko arroyo, si ve benvingut i milor pel Lleida, pero si no ve no em treura la son, un jugador que va canviant d'equip cada any... no se que dir, el veig tipo Nieto...
El que no pot ser que per un jugador anomenat urko es faci tant resso... alla cadascu...
Maxi Rolon ha preguntat si tindria mes minuts aqui, que al Barça B, s'esta valorant segons han dit alguns mitjans de la ciutat Condal una cessio a algun equip de segona B, ja que el Lleida es va mostrar molt interessat igual... almenys aquest vindria gratis...

#7 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 10 julio 2015 - 05:01

Mirem al planter collons i deixem-nos d'Urko's i històries.



#8 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 10 julio 2015 - 08:00

Tema Urko arroyo, si ve benvingut i milor pel Lleida, pero si no ve no em treura la son, un jugador que va canviant d'equip cada any... no se que dir, el veig tipo Nieto...
El que no pot ser que per un jugador anomenat urko es faci tant resso... alla cadascu...
Maxi Rolon ha preguntat si tindria mes minuts aqui, que al Barça B, s'esta valorant segons han dit alguns mitjans de la ciutat Condal una cessio a algun equip de segona B, ja que el Lleida es va mostrar molt interessat igual... almenys aquest vindria gratis...

 

per aixo molts diuen q sera el culebron de l'estiu 2015 i es q de moment es aixi.. massa silenci per ara 



#9 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 10 julio 2015 - 08:14

Penso que Urko Arroyo no vindra, ja va tenir l'oportunitat de venir l'any passat, mes m'estimaria repescar a algun jugador format a cas. nostra i que senti els colors i que li posi ous, tenim clars exemples al Castello d'aquesta passada temporada i Mia Guasch, que collons donem una oportunitat a gent jove i amb esperit, no un tio que acaba de sortir d'una lesio i que va de floreta amb floreta.
Ja fitxarem a altres jugadors, pero molt em temo que Urko es un jugador bo, pero que no encaixa amb el perfil que volen, penso...

#10 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 10 julio 2015 - 08:35

Penso que Urko Arroyo no vindra, ja va tenir l'oportunitat de venir l'any passat, mes m'estimaria repescar a algun jugador format a cas. nostra i que senti els colors i que li posi ous, tenim clars exemples al Castello d'aquesta passada temporada i Mia Guasch, que collons donem una oportunitat a gent jove i amb esperit, no un tio que acaba de sortir d'una lesio i que va de floreta amb floreta.
Ja fitxarem a altres jugadors, pero molt em temo que Urko es un jugador bo, pero que no encaixa amb el perfil que volen, penso...

 

pero mia guasch segueix al lleida?? ja se q se l'hi a acabat la cessio..



#11 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 10 julio 2015 - 09:13

pero mia guasch segueix al lleida?? ja se q se l'hi a acabat la cessio..

Mia Guasch es nostre i espero que aquest any es quedi al primer equip i no marxi cedit, es un jugador jove i que s'ha forjat aquesta passada temporada amb l'equip de la Pobla de Mafumet que ha pujat a segona B.
Si no recordo malament ha jugat aqui.

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 julio 2015 - 10:42

Mia Guasch al primer equip, ya.

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 julio 2015 - 10:59

Pregunto... els que parleu de Mia Guasch l'heu seguit uns quants partits o sol 1 pretemporada i algun entreno?

En cas de que sigui sol pretemporada em sembla molt arriscat treure conclusions de sol 1 pretemporada (quants... 3? 4 partits?), o inclus sol alguns entrenos. I més si despres ens queixem si no fem play-off.

#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 julio 2015 - 11:56

Pregunto... els que parleu de Mia Guasch l'heu seguit uns quants partits o sol 1 pretemporada i algun entreno?

En cas de que sigui sol pretemporada em sembla molt arriscat treure conclusions de sol 1 pretemporada (quants... 3? 4 partits?), o inclus sol alguns entrenos. I més si despres ens queixem si no fem play-off.

 

Em pots citar i parlarme de forma directa que no mossego.

 

Mia ha estat titular en molts partits, en la seva banda la toque collonudamen, no he vist motls partits d'ell, pero mes de 5 si, i també hi han amics que l'han anat a veure. Mai cap m'ha dit algo negatiu del seu joc.

 

Ja et dic que es un jugador que done la talla per substituir les baixes que tenim. Es una garantia. Ha estat titular i la pobla de mafumet ha quedat segon. I cal dir que no suposa una despesa gran de diners.

 

També es una aposta de la casa, jo crec que s'ha de tenir molt en compte.

 

No cal dir res més.

 

P.D: foten el tema de playoff per aqui al mig pixes fora de test.


  • o han agraït

#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 julio 2015 - 04:02

Em pots citar i parlarme de forma directa que no mossego.

Mia ha estat titular en molts partits, en la seva banda la toque collonudamen, no he vist motls partits d'ell, pero mes de 5 si, i també hi han amics que l'han anat a veure. Mai cap m'ha dit algo negatiu del seu joc.

Ja et dic que es un jugador que done la talla per substituir les baixes que tenim. Es una garantia. Ha estat titular i la pobla de mafumet ha quedat segon. I cal dir que no suposa una despesa gran de diners.

També es una aposta de la casa, jo crec que s'ha de tenir molt en compte.

No cal dir res més.

P.D: foten el tema de playoff per aqui al mig pixes fora de test.



No tinc perque citar-te, no ets l'únic que ha parlat de Mia Guasch. Per sort no ets el centre del món.

#16 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 julio 2015 - 04:34

Em pots citar i parlarme de forma directa que no mossego.

Mia ha estat titular en molts partits, en la seva banda la toque collonudamen, no he vist motls partits d'ell, pero mes de 5 si, i també hi han amics que l'han anat a veure. Mai cap m'ha dit algo negatiu del seu joc.

Ja et dic que es un jugador que done la talla per substituir les baixes que tenim. Es una garantia. Ha estat titular i la pobla de mafumet ha quedat segon. I cal dir que no suposa una despesa gran de diners.

També es una aposta de la casa, jo crec que s'ha de tenir molt en compte.

No cal dir res més.

P.D: foten el tema de playoff per aqui al mig pixes fora de test.

Anem per parts.

Jo si pregunto es perque tinc absoluta desinformació. Sol el recordo de algun partit a la pretemporada amb el Lleida, i no se si és exactament el noi que em penso. I si és cert, que no ho va fer gens malament. Pero ni de bon tros treuria conclusions de un parell de partits de pretemporada, es casi més perillos que treure'ls del tipic video de youtube.

No se, no hi han estadistiques de aquest noi? Ha estat a la Pobla, doncs que tal ho ha fet, partits jugats, gols, asistencies... cap comentari al diari? Diria que la Pobla es el filial del Nastic, no? Mai va anar convocat amb el Nastic? (En cas de que per contracte pogues, que no ho se).

Per tu sera pixar fora de test, em sembla totalment respectable. Pero a mi em sembla totalment logic, que si el que volem es fer play-off, és molt arriscat jugartela amb jugadors que encara són un meló per obrir. Que potser que donin molt bon resultat, o potser que no, o potser que tardin un temps en donar bon resultat i qui sap si ja serie tard per assolir l'objectiu del Play-off?

No veig malament confiar en la gent jove, pero també crec que s'ha de saber fer. Arriscar-te a que un jugador que no saps realment quin rendiment pot tenir, com a jugador important en l'equip, no ho trobo molt logic. Per mi ho seria més, tenir un jugador "referencia" en la seva posició i que Mia (o qualsevol altre), anes tenin minuts durant la temporada. Si demostra que pot fer el mateix paper que el "referència" doncs a l'any següent jo sere el primer en demanar que fotin fora a l'altre i es quedin amb Mia, que segur que cobra menys. Per mi, això, seria lo logic, tampoc vol dir que no puguis agafar un tio del juvenil que "no hagi demostrat res" en futbol així de més nivell que no sol un juvenil (ni filial ni res, directe des del juvenil) i et surti bo.


I per altra banda, Mia Guasch és el que va vindre de la Damm, oi? Fins quin punt considerem això com a planter? Diria que no ha estat ni al juvenil del Lleida, no?

I bé, tan de bo sigui un super crack. La seva sort sera la nostra.

(Veus, ara que comento coses en concret sobre un comentari únic teu, doncs et cito ;) )

#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 julio 2015 - 12:34

M'he equivocat, no t'havia citat.

 

El misatge està a sota.



#18 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 11 julio 2015 - 12:36

Anem per parts.

Jo si pregunto es perque tinc absoluta desinformació. Sol el recordo de algun partit a la pretemporada amb el Lleida, i no se si és exactament el noi que em penso. I si és cert, que no ho va fer gens malament. Pero ni de bon tros treuria conclusions de un parell de partits de pretemporada, es casi més perillos que treure'ls del tipic video de youtube.

No se, no hi han estadistiques de aquest noi? Ha estat a la Pobla, doncs que tal ho ha fet, partits jugats, gols, asistencies... cap comentari al diari? Diria que la Pobla es el filial del Nastic, no? Mai va anar convocat amb el Nastic? (En cas de que per contracte pogues, que no ho se).

Per tu sera pixar fora de test, em sembla totalment respectable. Pero a mi em sembla totalment logic, que si el que volem es fer play-off, és molt arriscat jugartela amb jugadors que encara són un meló per obrir. Que potser que donin molt bon resultat, o potser que no, o potser que tardin un temps en donar bon resultat i qui sap si ja serie tard per assolir l'objectiu del Play-off?

No veig malament confiar en la gent jove, pero també crec que s'ha de saber fer. Arriscar-te a que un jugador que no saps realment quin rendiment pot tenir, com a jugador important en l'equip, no ho trobo molt logic. Per mi ho seria més, tenir un jugador "referencia" en la seva posició i que Mia (o qualsevol altre), anes tenin minuts durant la temporada. Si demostra que pot fer el mateix paper que el "referència" doncs a l'any següent jo sere el primer en demanar que fotin fora a l'altre i es quedin amb Mia, que segur que cobra menys. Per mi, això, seria lo logic, tampoc vol dir que no puguis agafar un tio del juvenil que "no hagi demostrat res" en futbol així de més nivell que no sol un juvenil (ni filial ni res, directe des del juvenil) i et surti bo.


I per altra banda, Mia Guasch és el que va vindre de la Damm, oi? Fins quin punt considerem això com a planter? Diria que no ha estat ni al juvenil del Lleida, no?

I bé, tan de bo sigui un super crack. La seva sort sera la nostra.

(Veus, ara que comento coses en concret sobre un comentari únic teu, doncs et cito ;) )

Amb el recorregut que porte Mia, ja es sap de sobres el rendiment que pot tenir. Esta clar que fins que no jugue a 2B i es veu jugar, no es pot dir res 100%. Pero et dic que pel que ha anat fent, es bastant logic pensar que pot desenvolupar el seu paper amb certes garanties al primer equip del Lleida.

 

Noto una certa ironía cuan parles de la damm, i preguntar si aixo es pot considerar com a planter..... Mare meva, no deus saber gaire de futbol i no t'has degut patejar molts partits d'aquestes categories.

 

En fin, es pot considerar com a planter, si. Ja t'ho dic jo, tranquil que la damm no es una categoria feta per a basures futbolístiques, que es lo que has insinuat.

 

P.D: et recordo que jugadors com Baquero o Fragoso, segons tu segur que tenien garanties perque el seu curriculum es gran i no venen de la Damm, pero ya veus tu, en teoria no tenien que demostrar res perque ja venien amb "nivell".

 

Llastima que els dos han fet un tufo de temporada......Com he dit abans, has pixat fora de test.



#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 julio 2015 - 12:57

Amb el recorregut que porte Mia, ja es sap de sobres el rendiment que pot tenir. Esta clar que fins que no jugue a 2B i es veu jugar, no es pot dir res 100%. Pero et dic que pel que ha anat fent, es bastant logic pensar que pot desenvolupar el seu paper amb certes garanties al primer equip del Lleida.

Noto una certa ironía cuan parles de la damm, i preguntar si aixo es pot considerar com a planter..... Mare meva, no deus saber gaire de futbol i no t'has degut patejar molts partits d'aquestes categories.

En fin, es pot considerar com a planter, si. Ja t'ho dic jo, tranquil que la damm no es una categoria feta per a basures futbolístiques, que es lo que has insinuat.

P.D: et recordo que jugadors com baquero o Fragos, segons tu segur que tenien garanties perque el seu curriculum es gran, pero ya veus tu, en teoria no tenien que demostrar res perque ja venien amb "nivell".

Llastima que els dos han fet un tufo de temporada......Com he dit abans, has pixat fora de test.

Que dius ara de ironia de la Damm? :huh: (Vaig coneixer de 1a mà el treball que fan a la base de la Damm, i ara no se, pero en aquells temps treballaven MOLT millor que no la del Lleida. E inclus millor que la del Atl. Segre, que per mi també treballen millor que la del Lleida Esportiu, pero clar... el nom del Lleida té molt pes per sort, i la sortida de un equip filial i un 2a B doncs també).

Per mi per considerar-lo un jugador del planter i format al Lleida, no se, doncs em fa més gracia que hagi estat a alguns equips de la base, el més semblant que tenim ara es Canadell (o Pau, tot i que aquest de jove ja no ho és jajaja), algú d'aquest estil. Un noi que ha vingut al filial i que a més a més el deixem cedit al filial del Nastic. Doncs JO, no el considero un noi del planter.
També he de dir que si és bo me la bufe si és de la base o de la Micronesia.

Per altra part, he intentat buscar estadistiques sobre Mia, he mirat molt per sobre xk no tenia temps pero no he trobat res, també logic al ser 3a divisió ja coste trobar dades fiables de 2a B (si algú en té les podrie compartir), el que si he trobat es que a les dos noticies desde Tarragona en que parlen sobre l'incorporació a la Pobla, en totes dues parlen de fixatge i no de cesió.

#20 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 11 julio 2015 - 01:24

Nois crec que no me cal citar a ningu, lo del Mia Guasch, va ser un simple comentari dins del post que va obrir el Xorxi sobre Urko arroyo quan l'unic que es va dir i jo inclus vaig dir que no calia portar jugadors que segons el meu parer eren gent que podien ser valids, pero que tambe cal tenir present jugadors formats aqui joves que posin un parell d'ous o jugadors cedits en altres equips.
Un clar exemple s'ha vist amb Baquero i Fragoso que en alguns partits no es van aguantar els pets, es tant ilicit fer un comentari com aquest de que es podria repescar gent...o no... sempre em de fixar-nos en gent de fora???
Per un respecte al post del xorxi es pot continuar debatint en un altre post, tenint enn compte l'opinio dels companys.... que per sort tothom pot tenir punts de vista diferents si no seria aborrit...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos