Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#361 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 09:13

Amb això, en la meva humil opinió, no ni ha prou, ni de lluny, per afrontar la lliga. A més: 

  • Amb tot el carinyo, trobarem a faltar mooooolt el Barreda.
  • Molo és un tros de jugador, però l'any passat se'l va passar tot lesionat i si volem jugar al tiki-taka, al mig centre no el pots posar. 
  • Doncel jugarà a primer equip?? Ja m'agradarà veure-ho. 
  • Rami fent de Miramón?? Ni de conya. Com a molt de mig centre defensiu i suplent. 
  • Suárez, com ja vaig dir en un altre post, no pot ser el davanter de referència. 
  • Lo de Urko... en fin. Fins l'octubre??? PERÒ EN QUÈ CARAI ESTEM PENSANT??? QUE HEM ANAT A FITXAR A L'ARNAU DE VILANOVA O QUÈE??

Segons tot això, falta: 

  • Un lateral suplent que pugui jugar per les dos bandes (Vaig llegir que en un partit va posar el Mia de lateral, si funciona, ok). 
  • Un mig centre amb vocació defensiva (potser el tio aquell del Nàstic seria un perfil, Rami pot ser un bon suplent, aire fresc al minut 65). 
  • Un mitja punta organitzador que marqui diferències. 
  • Un davanter centre de referència. Tot i que jo mantindria Dieguito. Tinc la sensació que encara té algo amagat aquest noi. 

 

Per mi, la realitat és aquesta: 

 

                                 Crespo

                                 (Cobo)

 

O. Rúbio          Molo              Ekhi               Fuster

 (Pau)                     (Toño / Pau)                 (Mia?) 

 

 

                        Albis             (????)

                       (????)           (Rami)

 

   Urko                       (?????)                Colinas

(Doncel)                    (?????)                (?????)

 

 

                                  Suárez

                                (Dieguito?)

 

 

Desgraciadament estic força d'acord amb aquest post de CALDERON. Ara mateix i a falta de 3 setmanes per visitar l'Espanyol B, tenim un equip de mitja taula en avall...

 

 

VISCA EL LLEIDA.


  • o han agraït

#362 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 11:45

Amb això, en la meva humil opinió, no ni ha prou, ni de lluny, per afrontar la lliga. A més: 

  • Amb tot el carinyo, trobarem a faltar mooooolt el Barreda.
  • Molo és un tros de jugador, però l'any passat se'l va passar tot lesionat i si volem jugar al tiki-taka, al mig centre no el pots posar. 
  • Doncel jugarà a primer equip?? Ja m'agradarà veure-ho. 
  • Rami fent de Miramón?? Ni de conya. Com a molt de mig centre defensiu i suplent. 
  • Suárez, com ja vaig dir en un altre post, no pot ser el davanter de referència. 
  • Lo de Urko... en fin. Fins l'octubre??? PERÒ EN QUÈ CARAI ESTEM PENSANT??? QUE HEM ANAT A FITXAR A L'ARNAU DE VILANOVA O QUÈE??

Segons tot això, falta: 

  • Un lateral suplent que pugui jugar per les dos bandes (Vaig llegir que en un partit va posar el Mia de lateral, si funciona, ok). 
  • Un mig centre amb vocació defensiva (potser el tio aquell del Nàstic seria un perfil, Rami pot ser un bon suplent, aire fresc al minut 65). 
  • Un mitja punta organitzador que marqui diferències. 
  • Un davanter centre de referència. Tot i que jo mantindria Dieguito. Tinc la sensació que encara té algo amagat aquest noi. 

 

Per mi, la realitat és aquesta: 

 

                                 Crespo

                                 (Cobo)

 

O. Rúbio          Molo              Ekhi               Fuster

 (Pau)                     (Toño / Pau)                 (Mia?) 

 

 

                        Albis             (????)

                       (????)           (Rami)

 

   Urko                       (?????)                Colinas

(Doncel)                    (?????)                (?????)

 

 

                                  Suárez

                                (Dieguito?)

Cert, està clar que falten jugadors, amb això em referia a que falte banqueta per tal d'afrontar la lliga i poder tenir variants de posició. Tot i així, per començar la lliga no trobo que tinguem un mal 11. Ens hem descuidat Genís Morera com a suplent de Fuster també. 

 

El problema que li vec amb aquest equip és que hi ha moltíssims jugadors (Rubio, Genís, Rami, Urko, Suárez, Doncel) que no sabem quin rendiment donaran ja que venen de lesió o són joves, i a part que s'hauran de conjuntar. En el cas de Rami jo el poc que vaig veure l'any passat em va agradar bastant, però clar no va jugar gairebé res així que haurem d'esperar. Trobo que tot serà esperar a que comencem a competir, però confio força amb el grup.

 

A opinió personal, potser no tindrà la millor passada, però el Molo de Seligrat al mig del camp recuperava, driblava, la pujava, anava bé per alt i sobretot li fotia uns collons que aquest últim any he trobat moooooooltíssim a faltar. Encara que juguem a tocar-la, si no està tocat per les lesions prefereixo tenir-lo al mig, sobretot tenint bons centrals com Toño, Ehki o Pau.


  • o han agraït

#363 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 01:08

Amb això, en la meva humil opinió, no ni ha prou, ni de lluny, per afrontar la lliga. A més:

  • Amb tot el carinyo, trobarem a faltar mooooolt el Barreda.
  • Molo és un tros de jugador, però l'any passat se'l va passar tot lesionat i si volem jugar al tiki-taka, al mig centre no el pots posar.
  • Doncel jugarà a primer equip?? Ja m'agradarà veure-ho.
  • Rami fent de Miramón?? Ni de conya. Com a molt de mig centre defensiu i suplent.
  • Suárez, com ja vaig dir en un altre post, no pot ser el davanter de referència.
  • Lo de Urko... en fin. Fins l'octubre??? PERÒ EN QUÈ CARAI ESTEM PENSANT??? QUE HEM ANAT A FITXAR A L'ARNAU DE VILANOVA O QUÈE??
Segons tot això, falta:
  • Un lateral suplent que pugui jugar per les dos bandes (Vaig llegir que en un partit va posar el Mia de lateral, si funciona, ok).
  • Un mig centre amb vocació defensiva (potser el tio aquell del Nàstic seria un perfil, Rami pot ser un bon suplent, aire fresc al minut 65).
  • Un mitja punta organitzador que marqui diferències.
  • Un davanter centre de referència. Tot i que jo mantindria Dieguito. Tinc la sensació que encara té algo amagat aquest noi.
Per mi, la realitat és aquesta:

Crespo
(Cobo)

O. Rúbio Molo Ekhi Fuster
(Pau) (Toño / Pau) (Mia?)


Albis (????)
(????) (Rami)

Urko (?????) Colinas
(Doncel) (?????) (?????)


Suárez
(Dieguito?)
Quina bojeria de alineació. toño és central titularisim i en un cas podria jugar de lateral esquerre. I molo de suplent. La meva ès.

Crespo
(Cobo)

Rubio Ekhi. Toño Fuster
(Mia) (Molo). (Toño)

Albis. Fragoso??
(Bosch)

Doncel. Urko. Colinas
(Rami)

Suarez

Per tant cal un mig defensiu i un davanter + un extrem

#364 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 agosto 2015 - 01:35

Quina bojeria de alineació. toño és central titularisim i en un cas podria jugar de lateral esquerre. I molo de suplent. La meva ès.
Crespo
(Cobo)
Rubio Ekhi. Toño Fuster
(Mia) (Molo). (Toño)
Albis. Fragoso??
(Bosch)
Doncel. Urko. Colinas
(Rami)
Suarez
Per tant cal un mig defensiu i un davanter + un extrem


Fragoso???
Ho has posat enserio?
Si tenim que repescar aquest petardo anem ben apanyats...
Seria caure molt baix tornar a portar aquest paio.

#365 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 02:56

Marc Martínez està a punt de firmar.



#366 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 03:13

Fragoso???
Ho has posat enserio?
Si tenim que repescar aquest petardo anem ben apanyats...
Seria caure molt baix tornar a portar aquest paio.


Segons el meu parer no ho feia tant malament. El que passa es que es va lesionar. Tècnicament no era dolent

#367 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2015 - 03:28

Patoso no pot tornar, no fotem. Ni ell ni Baquero (que per cert, ja té equip).



#368 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 agosto 2015 - 07:28

Quina bojeria de alineació. toño és central titularisim i en un cas podria jugar de lateral esquerre. I molo de suplent. La meva ès.

Crespo
(Cobo)

Rubio Ekhi. Toño Fuster
(Mia) (Molo). (Toño)

Albis. Fragoso??
(Bosch)

Doncel. Urko. Colinas
(Rami)

Suarez

Per tant cal un mig defensiu i un davanter + un extrem

 

Per ser que dius que és una "Bojeria d'alineació", amb la teva t'has quedat ben a gust

 

- Toño espero que sigui un tros de crack, però el deus haver vist jugar molt per afirmar tant clarament que és "titularíssim". 

- Fragoso? Et refereixes a aquell que fa setmanes que no és jugador del Lleida?

- Doncel ja veurem si juga gaire. Amb els seus 18 anys, feina tindrà per jugar 10 partits de suplent (ojalà m'equivoqui). 

- Rami d'extrem. Pues claaaaaro, con un par. 

- Si no recordo malament, Urko és extrem, no mitja punta. Deu haver-se reconvertit mentre estava lesionat. 



#369 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 10:03

A mi em segueix faltant un mig " destructor ", de fet jo faria jugar Molo si recuperar el nivell mostrat amb Seligrat, un extrem, i un mitjapunta " top ", ah i em quedaria amb Diego Sanchez per ferlo jugar de 9.



#370 AJSC92

AJSC92

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 38 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 10:42

El Lleida Esportiu es fa amb els serveis del davanter Manuel Onwu (Valtierra, Navarra,11 de gener del 1988) de 27 anys i 1,87 cm d'alçada.

Davanter d'enorme gambada, potència física, control i velocitat tot i la seva alçada. Ha passat pel Tudelano, l'Iruña, l'Osasuna B, l'Alzira, l'Osasuna (on va jugar i marcar a Primera, i on va gaudir de molts minuts a Segona) i finalment al Dinamo Tblisi.

#371 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 agosto 2015 - 10:48

Bé, atenent al tema del davanter de referència, hem fitxat Manuel Onwu, del Dinamo de Tiblisi. Ha jugat 22 partits a primera divisió per un total de 510 minuts i ha marcat un gol.

 

http://www.lleidaesp...u.cat/node/5091

 

http://www.transferm...l/spieler/94570



#372 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 agosto 2015 - 10:48

Bé, atenent al tema del davanter de referència, hem fitxat Manuel Onwu, del Dinamo de Tiblisi. Ha jugat 22 partits a primera divisió per un total de 510 minuts i ha marcat un gol.

 

http://www.lleidaesp...u.cat/node/5091

 

http://www.transferm...l/spieler/94570



#373 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 11:21

El Lleida Esportiu es fa amb els serveis del davanter Manuel Onwu (Valtierra, Navarra,11 de gener del 1988) de 27 anys i 1,87 cm d'alçada.

Davanter d'enorme gambada, potència física, control i velocitat tot i la seva alçada. Ha passat pel Tudelano, l'Iruña, l'Osasuna B, l'Alzira, l'Osasuna (on va jugar i marcar a Primera, i on va gaudir de molts minuts a Segona) i finalment al Dinamo Tblisi.

 

aQUEST es el nou Chamorro... alt, fort i contundent... si algu es feia ilusions de veure a Chamorro de nou de blau, amb aquest fitxatge ja s'ho poden treure del cap jajaj



#374 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 12:03

aQUEST es el nou Chamorro... alt, fort i contundent... si algu es feia ilusions de veure a Chamorro de nou de blau, amb aquest fitxatge ja s'ho poden treure del cap jajaj

 

jajajjajaja, bona aquesta!!



#375 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 12:11

Colinas d.suarez urko

Unwu

A falta dels dos tres q falten, no trobeu q es molt ofensiu, mirant una mica x on van els tiros, en quant a idiakez es refereix.

#376 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 01:14

Urko fins l' octubre res , ell mateix va dir que no està apunt.

 

Doncel està fent bona pretemporada.

 

Unwu i Diego Suárez podria estar bé, són jugadors que cauen a banda, ja veurem que passa amb Dieguito.

 

Al mig del camp el veig coix, a veure Marc Martínez del Nàstic si vé finalment, encara que diuen que és de vidre i es lesiona sovint.



#377 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 agosto 2015 - 01:26

Per ser que dius que és una "Bojeria d'alineació", amb la teva t'has quedat ben a gust.

- Toño espero que sigui un tros de crack, però el deus haver vist jugar molt per afirmar tant clarament que és "titularíssim".
- Fragoso? Et refereixes a aquell que fa setmanes que no és jugador del Lleida?
- Doncel ja veurem si juga gaire. Amb els seus 18 anys, feina tindrà per jugar 10 partits de suplent (ojalà m'equivoqui).
- Rami d'extrem. Pues claaaaaro, con un par.
- Si no recordo malament, Urko és extrem, no mitja punta. Deu haver-se reconvertit mentre estava lesionat.


A veure. El format en el que escric no em deixa centrar les paraules. Rami va al mig. Si llegeixes bé, el club cada vegada que parla de urko parla de mitjapunta, si mo t-ho creus, mira totes les noticies en les quals surt urko. Amb fragoso s'està negociant encara.

#378 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 agosto 2015 - 01:13

Fragoso s'esta negociant?? d'on ho has tret aixo?? FRAGOSO NO te cabuda pel nou Lleida, que te tecnica? SI en perdre pilotes i donar-les al contrari... crec que no te ni cabuda al Alcarras, potser es la nineta del PRESI.
Me comença a agradar el Lleida, despres del fitxatge de Manu Unwu i el mes que probable que diu Dani Badia que arribara Mitja punta... em te intrigat!

Força Lleida!!

#379 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 06 agosto 2015 - 01:22

Ahhh m'oblidava, despres de tota la mega revolucio de la plantilla a veure com encaixen les peces i si el Sr.Idiakez sap treure partit, arano valen excuses...

#380 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 06 agosto 2015 - 09:06

Osti, a part del Manuel Onwu, hem fitxat també a Oscar Vega, un altre jugador de tall ofensiu.

 

Pel que veig, l'equip de mig camp cap a munt está molt més que complert. Jugadors de banda, davanters, jugadors polivalents.... On veig alguna que altra carència es a la "sala de màquines" i a la defensa. Si bé tenim jugadors per fer un 11 de garantíes, crec que ens falten peces de recanvi ja no per a ser suplents, si no per donar competència als teòrics titulars.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos