Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#321 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 julio 2015 - 11:19

A mi em segueix faltant un migcampista creador que sopleixi el gran buit deixat per Miramon i un altre davanter de garanties.

 

+1

 

 

Doncs jo també crec que amb això que diu el company ILER, faríem. Més encara si, com sembla, Dieguito no compta...

 

 

VISCA EL LLEIDA!!!



#322 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 julio 2015 - 04:26

Era molt important en aquesta pre-temporada rescindir contractes de Baquero , la de Dieguito ( un tio que no ha donat el rendiment esperat i mira que li hem donat oportunitats ) i la no renovació de Fragoso...A veure que tal la baixa de Chamorro ( jo no sóc tant crític com molts de vosaltres amb ell..però evidentment si vol marxar . adeu i barca nova....)

 

il-lusiones alguns fitxatges..( urko, rubio, suarez, colinas..) però encara falta un sis, un altre davanter i un altre central experimentat... 

 

M´hagués agradat molt comptar un altre cop amb Adrià Gallego i Pere Milla .. trobo a faltar mes lleidatanisme a la plantilla ( només tenim a Pau, Genís i Oscar Rubio )..

 

salut a tothom!!!


  • La veu de torres y ILER ho han agraït

#323 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 27 julio 2015 - 06:16

De davanters en faltarien 2 si finalment es confirma la marxa de Dieguito



#324 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 28 julio 2015 - 11:21

Be jo ara estic de vacances i fora de Lleida, pero no puc desconectar del nostre Lleida.
Continuo comentant el que deien el Calderon, la veu de Torres, el Joan 69 etc...
A priori sembla una plantilla menys competiva respecte la passada temporada, pero mira ves per on que no es va fer ni play-off, amb aixo no estic dient que m'agrada la d'enguany...
Es cert que s'esta fent neteja, doncs perque una serie de jugadors dels quals es tenien certes expectatives no han donat el callo, em dona la sensacio, be fet s'esta fent una revolucio en la banqueta i aquest cabreig del tecnic i director esportiu cap als jugadors es tradueix en recissions de ctes a Baquero o fins i tot a Diego suarez i pq doncs pel que comentava abans.
Falten peces importants i jo diria fins a 4: un mig repartidor per cobrir Miramon, un mig defensiu que pugui actuar davant la defensa tallant el joc de l'equip rival, un mitja punta i un davanter i ojo perque si marxa Dieguito no en calgui dos, a Diego Suarez no el podem posar de referent.
P:D: El Elx te fins al 31 de juliol per pagar els deutes als jugadors si no se'n va a Segona B crec, qu. podria recuperar la plaça seria el Barça B ja que la va perdre al camp, Bartomeu estaria disposat a rascar-se la butxaca, ja que Racing,Recre, ni Sabadell no tindrien intencions de fer-ho i aquest seria l'ordre, pero no hi ha res com el Barça o Madrid i tindre quartos malahuradament.

Força Lleida!

#325 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 28 julio 2015 - 01:07

Diego Sanchez volia referirme a l'anterior, me lio amb els dos.

#326 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 28 julio 2015 - 05:28

El que trobo sorprenent és la increible remodelació de plantilla que hi ha hagut, molts jugadors de l'any passat han marxat a equips de 2b.

Crec que hi va haver problemes o discrepàncies amb l'entrenador i la directiva, si no no s'entén tanta marxa de jugadors i el final de temporada tan pessim que van fer.



#327 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 julio 2015 - 06:48

Pero vosaltres no vau escoltar les declaracions dels jugadors, treientse culpa i de l'Esteve donantlis la culpa a ells? Esta clar que algo passave.

#328 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 28 julio 2015 - 11:37

Exactament remember final de la temporada passada Jordi Esteve donant la culpa als jugadors i ells traient-se les puces de sobre, aixo demostra la poca professionalitat de alguns jugadors de la passada temporada, menys mal que ja no hi son, per molt que reneguem dels Esteve alli tenien rao! a qui es fitxa per dona el callo a un club com el Lleida i seguranent d'altres i no el dona al carrer, no som rics per tenir gent que no sui la samarreta i esperant que li caiguin uns quartets a final de mes, mes val que no hi estiguin, aixi es.

#329 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 28 julio 2015 - 11:50

Però jo crec que aquí hi va haver malestar amb l'entrenador



#330 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 julio 2015 - 01:15

Però jo crec que aquí hi va haver malestar amb l'entrenador

Pero nomes ho creus o ho saps del cert.... es pot intuir, doncs si amb idiakez hi havia mal rollo, amb Seligrat ni te cuento... i si l'hagues continuo dient no es motiu per tot el que va passar a finals de temporada, poca professionalitat dic jo, be de fet la gota que va colmar elgot va ser lo que va passar amb Jordi Esteve.
Si dieu que hi ha mal rollo amb el mister es veura clar aquest any amb la plantilla quasi nova, veure'm que passa...

#331 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 julio 2015 - 01:18

A l'Idiakez li falta mà dura.

Seligrat era tan Seligrat que va passar a ser un "pulso" entre la directiva i ell, i es vulgui o no, sempre mane el qui pague.
  • o han agraït

#332 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 julio 2015 - 01:37

Exactament remember final de la temporada passada Jordi Esteve donant la culpa als jugadors i ells traient-se les puces de sobre, aixo demostra la poca professionalitat de alguns jugadors de la passada temporada, menys mal que ja no hi son, per molt que reneguem dels Esteve alli tenien rao! a qui es fitxa per dona el callo a un club com el Lleida i seguranent d'altres i no el dona al carrer, no som rics per tenir gent que no sui la samarreta i esperant que li caiguin uns quartets a final de mes, mes val que no hi estiguin, aixi es.

Per mi la culpa va ser dels Esteve. Raó tens en que les jugadors no van donar el callo però, qui és el encarregat de fitxar? Jordi Esteve. Si els jugadors no van donar la talla és perquè potser no es va fitxar bé. Conclusió. Es va fitxar malament, culpa Esteve.
Molo no va donar la talla. Pero Segons Esteve, estaba en " unes condiciones físiques excepcionals" . Rami, fitxat per Esteve, no va jugar gairebé res. Eugeni, más de lo mismo. Podría continuar amb fitxatges erronis de Esteve però no val la pena. Ha fitxat bé, vale, però el que es nota més són els errors.

#333 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 julio 2015 - 07:47

A l'Idiakez li falta mà dura.

 

Completament d'acord. 



#334 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 julio 2015 - 10:00

A l'Idiakez li falta mà dura.

 

+1

 

Però ara i veient que estem fent equip nou, molt em temo que MOLTS jugadors importants que ja no hi són, sabien de fa temps que no hi serien... Així, podríem explicar el LAMENTABLE final de lliga i les imatges PATÈTIQUES després del 2-0 a Olot...

 

 

VISCA EL LLEIDA.



#335 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 julio 2015 - 09:49

No se a que estem esperan per a fitxar a un davanter i a un Miramón 2.0

 

Sense dos pedazo jugadors en aquestes posicions no farem res de rés.


  • o han agraït

#336 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 julio 2015 - 11:56

No se a que estem esperan per a fitxar a un davanter i a un Miramón 2.0

 

Sense dos pedazo jugadors en aquestes posicions no farem res de rés.

Fa dies que penso que no vindrà "un Miramón".



#337 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 julio 2015 - 11:58

S'haurien de fitxar ja, perque son dos peces claus i contra abans comencin a entrenar amb el grup i sistema millor, molt millor.
Pero com gaire be sempre es mira tambe el tema economic... pero estic una mica cansat d'aixo, som el Lleida i si volem fotre algo aquesta campanya hem de fitxar be, per no dir molt be i si que tambe el que va passar la temporada passada sempre he pensat que el dire esportiu tenia tambe a veure perque no es va firxar prou be, si la caguem en aquestes dues posicions apaga i vamonos... vull pensar i ja no dic en l'economic que s'esta filant prim i mirant qui ens pot anar millor, ja sigui per no tornar a cagar-la.
Que espavilin que les oportunitats no cauen soles del cel.

#338 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 julio 2015 - 11:58

S'haurien de fitxar ja, perque son dos peces claus i contra abans comencin a entrenar amb el grup i sistema millor, molt millor.
Pero com gaire be sempre es mira tambe el tema economic... pero estic una mica cansat d'aixo, som el Lleida i si volem fotre algo aquesta campanya hem de fitxar be, per no dir molt be i si que tambe el que va passar la temporada passada sempre he pensat que el dire esportiu tenia tambe a veure perque no es va firxar prou be, si la caguem en aquestes dues posicions apaga i vamonos... vull pensar i ja no dic en l'economic que s'esta filant prim i mirant qui ens pot anar millor, ja sigui per no tornar a cagar-la.
Que espavilin que les oportunitats no cauen soles del cel.
  • o han agraït

#339 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 julio 2015 - 12:53

Si esperem als dos ultims dies de mercat per fitxar algú, llavors sol quede la roña.

#340 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 30 julio 2015 - 07:28

Ja fa dies que ho veig. Aquest any, la confecció de la plantilla està anant excessivament lenta. 

 

Com no arribi un Miramón 2.0 i un altre davanter centre (mínim!), ja em direu com s'afronta la temporada. No sé si s'ho estan mirant molt, però ja poden espavilar a tancar fitxatges, perquè la temporada comença en menys d'un mes. 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos