Ir al contenido


Foto
* * * - - 6 votos

Confecció de la plantilla 2015/16


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
397 respuestas en este tema

#341 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 30 julio 2015 - 08:15

Penso el mateix Calderon, de venir vindran segur, ara be si no espavilen potser de tant mirar ja no quedara ningu decent, algun petardo i si que un esta impacient perque a hores d'ara no tenim plantilla de garanties, encara haurem de repescar al Fragoso si encara esta lliure i menjar-nos les sobres, vull pensar que no i trobar un Miramon 2.0. doncs no se que dir, tios en hi han, pero tambe en hi han altred que van mes rapid.

#342 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 julio 2015 - 11:23

Segons Dani Badia, volem fichar a Marc Martínez, del Nàstic, per fer de Miramón. No me sone. Ha jugat molt amb el Nàstic aquest any? Que tal es?



#343 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 julio 2015 - 11:28

Segons Dani Badia avui i segons Sergi Caufapé ahir. Seria una bona incorporació penso.


VISCA EL LLEIDA.

#344 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 julio 2015 - 12:25

Jo no n'he vist mai cap de partit del B, pero havent vist alguns partits (uns 8 en les 2 darreres temporades, 3 l'any passat) del Lleida. No creieu que pot veure's millor futbol en els partits del B?

#345 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 julio 2015 - 11:00

Ups! Disculpo per l'improperi. Pero algu ho havia de dir...
De totes formes, per categoria, el B es un dels millors equips de la terra ferma que competeixen a nivell nacional... Amen! Cash!
Misèria...

#346 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 31 julio 2015 - 07:23

Segons Dani Badia, volem fichar a Marc Martínez, del Nàstic, per fer de Miramón. No me sone. Ha jugat molt amb el Nàstic aquest any? Que tal es?

 

11/04/1986 en  Navarcles   157.png Edad: 29 Nacionalidad: 157.png  España Tamaño: 1,70 m    

 

Les estadístiques del jugador l'any passat:

19 partits de lliga x 851',

2 partits de copa x 167'

2 partits de promoció d'ascens x 109'. 

 

No va aconseguir cap gol i li van treure 5 grogues. 



#347 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 julio 2015 - 10:51

Però més enllà de les dades...es bon jugador? Per les dades que dones, sembla que al Nàstic era suplent.

 

Ojo, que no l'he vist jugar però sembla un fitxatge de "no sé, no sé". Ojalà m'equivoqui,



#348 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 julio 2015 - 11:12

Marc Martínez es un suplen amb certes garanties, pero ni de bon tros es un Miramón. Ja ens podem afanyar a buscar un bon titular que no sigui aquest.

 

Ha jugat 40 minuts en la meitat de partits de la lliga.



#349 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 31 julio 2015 - 12:23

Paciència. Els últims fitxatges solen ser els que són més prometedors i que acaben sortint bé. A partir d'ara vindran els "jugadorassos"

#350 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 31 julio 2015 - 01:00

Paciència. Els últims fitxatges solen ser els que són més prometedors i que acaben sortint bé. A partir d'ara vindran els "jugadorassos"

Lo de de jugadorassos veurem... si ens surten com Baquero, Fragoso, Chamorro o fins i tot Dieguito... ojala no sigui aixi, i no voldria que es comences a esperar descarts d'ultima hora es a dir les sobres, perque no podem aixi, contra abans millor perque aixi podran començar a entrenar.
Aquesta setmana sembla que 0 patatero d'incorporacions quan falta 3 setmanes per la lliga, a que esperem!!!
De venir vindran segur, pero el que dic en hi hab d'altres que van mes rapid.
A veure si encara tindrem que anar a l'AFE a fitxar un com Nieto, esperem que no
pero la impaciencia es comença a fer evident.
Per cert aquest Marc Martinez del Nastic, no se com es, l'unic que se es que es va lesionar la passada temporada, un recanvi de Miramon?? tot umisteri, de qualitat diuen que no n'hi falta, la gent que el coneix, pero es el que dic, es jugarte-la despres de la temporada irregular que ha fet...

#351 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 31 julio 2015 - 02:15

enguany estem confiant l'equip a jugadors que surten de greus lessions.... Molo, Urko Arroyo, Rubio.... ara Marc Martinez? el mes probable es que algun tingui alguna recaiguda no? i perdoneu que us digui, pero Miramon es insustituible a menos que no anem a fitxar a segona a jugadors contrastats, per que Miramon no estara enguany al Leganes de casualitat.... esta x que es un jugadoràs!



#352 hooligan315

hooligan315

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 66 mensajes
  • 2 topics

Escrito 31 julio 2015 - 03:36

A Carlos Doncel el vec al primer equip. No fitxaria un mitjapunta més.

#353 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 agosto 2015 - 07:38

La lliga comença el 23 d'agost. Avui falten 20 dies per visitar l'Espanyol B i falten, almenys, 4 jugadors importants. 

 

 

-> Algú pot proposar un onze inicial amb la gent que hi ha ara?



#354 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 agosto 2015 - 07:56

La lliga comença el 23 d'agost. Avui falten 20 dies per visitar l'Espanyol B i falten, almenys, 4 jugadors importants. 

 

 

-> Algú pot proposar un onze inicial amb la gent que hi ha ara?

L'onze inicial, a priori, no revesteix problemes.

 

On veig jo el punt débil es en les peces de la banqueta. I no vull dir jugadors que no jugaran un sant minut, si no una banqueta de garantíes que pugui disputar el lloc als teòrics titulars!



#355 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 agosto 2015 - 12:34

Home és lo que ha dit La veu de torres, 11 inicial el tenim:

 

 

Crespo

 

Rubio Toño Ehki Fuster

 

Albistegui Molo

 

Doncel Rami Colinas

 

Suarez

 

 

 

El problema és la banqueta:

 

Cobo, Pau Bosch, Diego Sánchez, (Urko fins l'octubre ha dit que nanai), Mia?, ?..



#356 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 agosto 2015 - 01:54

Arroyo no podrà jugar fins a l'octubre.



#357 Traped

Traped

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2015 - 02:02

Doncs a mi, no magrada gaire com pinta aquest Lleida. Tant de bo m'equivoqui. Pero, a falta dels 3-4 q falten, a mi no m'engresca gaire de moment el q veig.

#358 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 agosto 2015 - 03:47

Jo estic també a la banda dels que estan una mica preocupats per la configuració de la plantilla d'enguany.

 

A falta de 3 setmanes per iniciar la temporada ens faltes 3/4 jugadors importants.

 

On veig més dubtes és en la part que hauria de marcar la diferència, és a dir, la de dalt. Primer. trobo a faltar un tio que assumeixi la creativitat al mig del camp i abasteixi de pilotes als nostres jugadors de davant. Un Miramon vaja.

D'altra banda, llegeio comentaris que parlen meravelles de la gent que tenim a davant. Jo a dia d'avui llegeixo que tenim un tio que sembla ser que serà el mega crack (Urko) i que fins a l'octubre no el veurem jugar i ja veurem en quines condicions.

 

També parlen del "nou" Ronaldo Nazario (mode ironia on), em refereixo a Suarez, i no sé jo si aquest noi podrà assumir la responsabilitat de ser el 9 que necessitem i més després del fiasco de Chamorro. De qualitat segur que en té, però això no és garantia de res. A més, si mirem les estadístiques de Suarez tampoc ha fet mai més de 10 gols en una temporada (potser aquí es surt, ves a saber).

 

Com és diria, amb la mancança de peces a dalt, també llegeixo que ens volem treure de damunt a Diego. Coi! Primer fitxem i després ja filtrarem això, per qué si al final ens l'hem de quedar, amb quina motivació sortirà a jugar un tio que sap que se'l volien treure de sobre?

 

A tot això, a priori sembla bon fitxatge Òscar Rubio, però recordem que també ha estat lesionat i si us poseu a foros del Cadis no és que en guardin gaire bon record precissament.

 

Per tant, el Lleida 2015/2016 és un meló per obrir. I a mi personalment em fa molta por l'inici de lliga que tenim, per qué si les coses no surten com esperen podem arrastrar una dinàmica negativa de bon començament que ja sabem que són difícils de revertir.

 

FORÇA LLEIDA!



#359 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 04 agosto 2015 - 12:17

Penso exactament el mateix que ILER i jo ja fa dies que ho dic, si falten 3 ó 4 fitxatges millor que vinguin l'abans possible per acoplar-se al equip, em té massa preocupat aquest tema i veig mancances al equip, tinc també dubtes. A mi no me val que el D.T digui que s'ha d'esperar el moment del Lleida, ja que no som rics, però quin moment???? a que quedin les sobres, a que falti una setmana per començar la lliga i llavors vinguin les presses, a què es faci un mal començament de lliga i es digui, bé és que falten jugadors, perquè es vegin mancances?????

Aquí no val tenir més o menys calers i que em de tenir paciència, aquí s'ha d'espavilar i ja perquè si no, ja veig que no farem res de bo enguany...

A més si el Urko no pot jugar fins l'octubre i  a veure com va, perquè coi es fitxa??? a vegades no entenc les coses... i què em perdonin però un ja comença a tenir la mosca sota la orella.



#360 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 agosto 2015 - 07:42

Crespo

 

Rubio Toño Ehki Fuster

 

Albistegui Molo

 

Doncel Rami Colinas

 

Suarez

 

 

Banqueta:

 

Cobo, Pau Bosch, Diego Sánchez, (Urko fins l'octubre ha dit que nanai), Mia?, ?..

 

 

Amb això, en la meva humil opinió, no ni ha prou, ni de lluny, per afrontar la lliga. A més: 

  • Amb tot el carinyo, trobarem a faltar mooooolt el Barreda.
  • Molo és un tros de jugador, però l'any passat se'l va passar tot lesionat i si volem jugar al tiki-taka, al mig centre no el pots posar. 
  • Doncel jugarà a primer equip?? Ja m'agradarà veure-ho. 
  • Rami fent de Miramón?? Ni de conya. Com a molt de mig centre defensiu i suplent. 
  • Suárez, com ja vaig dir en un altre post, no pot ser el davanter de referència. 
  • Lo de Urko... en fin. Fins l'octubre??? PERÒ EN QUÈ CARAI ESTEM PENSANT??? QUE HEM ANAT A FITXAR A L'ARNAU DE VILANOVA O QUÈE??

Segons tot això, falta: 

  • Un lateral suplent que pugui jugar per les dos bandes (Vaig llegir que en un partit va posar el Mia de lateral, si funciona, ok). 
  • Un mig centre amb vocació defensiva (potser el tio aquell del Nàstic seria un perfil, Rami pot ser un bon suplent, aire fresc al minut 65). 
  • Un mitja punta organitzador que marqui diferències. 
  • Un davanter centre de referència. Tot i que jo mantindria Dieguito. Tinc la sensació que encara té algo amagat aquest noi. 

 

Per mi, la realitat és aquesta: 

 

                                 Crespo

                                 (Cobo)

 

O. Rúbio          Molo              Ekhi               Fuster

 (Pau)                     (Toño / Pau)                 (Mia?) 

 

 

                        Albis             (????)

                       (????)           (Rami)

 

   Urko                       (?????)                Colinas

(Doncel)                    (?????)                (?????)

 

 

                                  Suárez

                                (Dieguito?)






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos