Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Mercat de fitxatges hivern

fitxatges

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
98 respuestas en este tema

#41 shhtnoi

shhtnoi

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 36 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 diciembre 2014 - 02:42

Sincerament ni jofre ni rolon, necessitem un golejador i cap dels dos ho son. No tenim problemes en arribar a porteria els tenim per definir. Jo personalment repescaria d'on fos a raul tamudo o un jugador veterà d'aquest perfil!

#42 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 25 diciembre 2014 - 03:25

segons el twitter de 2aDivisionB diuen q 4 equips contan a nosaltres sesta negociant fitxar al jugador Ito del numancia q us sembla?? 



#43 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 25 diciembre 2014 - 06:37

segons el twitter de 2aDivisionB diuen q 4 equips contan a nosaltres sesta negociant fitxar al jugador Ito del numancia q us sembla?? 

 

el Oviedo va darrera d'aquest jugador? no hi tenim res a fer....



#44 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 diciembre 2014 - 09:51

Segons m'ha dit un amic del Lleida B, que esta al grup de whatsapp dels jugadors del primer equip (xk de tan en tan puja a entrenar). Ruben Rayos, vol tornar a Espanya, i es casi segur que vindrie al Lleida fins a final de temporada com a escaparat per a donar salt a un equip de més renom ja la temporada que ve.

P. Bosch ha estat clau en convencer a Rayos per a que vingues al Lleida.
  • o han agraït

#45 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 diciembre 2014 - 01:48

Segons m'ha dit un amic del Lleida B, que esta al grup de whatsapp dels jugadors del primer equip (xk de tan en tan puja a entrenar). Ruben Rayos, vol tornar a Espanya, i es casi segur que vindrie al Lleida fins a final de temporada com a escaparat per a donar salt a un equip de més renom ja la temporada que ve.

P. Bosch ha estat clau en convencer a Rayos per a que vingues al Lleida.

 

bon intento de inocentada! jajajaj



#46 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 28 diciembre 2014 - 02:52

Segons m'ha dit un amic del Lleida B, que esta al grup de whatsapp dels jugadors del primer equip (xk de tan en tan puja a entrenar). Ruben Rayos, vol tornar a Espanya, i es casi segur que vindrie al Lleida fins a final de temporada com a escaparat per a donar salt a un equip de més renom ja la temporada que ve.

P. Bosch ha estat clau en convencer a Rayos per a que vingues al Lleida.

 

jajaja a mes de un li agradaria aixo q dius! xD



#47 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 diciembre 2014 - 11:20

S'havia d'intentar... :(

#48 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 29 diciembre 2014 - 12:24

Jijijiji! Ho he llegit avui i se m'han posat els ulls com a plats per un segon. Després he recordat que ahir era 28 de desembre  :plorar:



#49 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 04 enero 2015 - 08:25

Avui hem pogut veure a Dieguito jugant de davanter, uns 20-15 minuts. I així fent un recordatori ràpid: ha provocat 1 penal, ha provocat 2 targetes grogues, 1 gol, i un parell d'ocasiones (algunes d'elles fabricades per ell mateix).


  • o han agraït

#50 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 enero 2015 - 08:52

Si company, 100 d'acord amb tú, jo es el que vaig dir per aqui  fa 2 jornades, Diego es Davanter Centre i NO extrem, espero que quant ens en adonem no sigui massa tard.



#51 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 enero 2015 - 09:32

Dieguito, Eugeni i Molo titulars



#52 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 enero 2015 - 03:50

Per cert el Nastic s´ha fet amb els serveis del veterà extrem Xisco Muñoz, ex Valencia, Betis, Levante... que estava al Dinamo de Tbilisi georgià i nosaltres que cony estem esperant? 

 

http://www.vavel.com...isco-munoz.html

 

No sé, a que vingui una empresa lleidatana com Sorigué i ens pagui 700.000 euros de patrocini?

 

A tot això, avui s'ha rescendit el contracte de Dídac Devesa. Crec que ben aviat anunciarem el fitxatge de Jofre.



#53 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2015 - 09:24

acabo de veure una entrevista a un jugador que podria ser interessant pel nostre equip, Ivan Bolado, davanter 25 anys, en fa 3 o 4 que hi havia equips bastant interessats en aquest jugador. Acaba de jugar a la lliga indía. Crec que s'hauria de buscar jugadors així, sense equip, selecció AFE...no podem competir en pressupost amb equips com Oviedo, Cadis, fàstic, Hèrcules...hem de ser més ingeniosos en aquest sentit, no podem oferir fitxes tan altes, però si dir que som un club amb història, camp de primera i estan a segona B un equip professionalitzat al màxim.

Per acabar l'opció Jofre no m'acaba de convèncer, encara que si arriba ojalà ens ofereixi un bon rendiment.

 

                                                              VISCA EL LLEIDA!!!!!!!!!!!!!



#54 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 enero 2015 - 09:51

Un jugador molt interesant es josu hernaez, ara juga al mirandes pero lany passat va fer una gran temporada amb el sestao
Es un jugador de banda esquerra amb técnica depurada.
También miraría de donar la baixa a Dani Fragoso i buscar un migcentre. A día d,avui ha rendir Per. Sota de l,esperat.
I de davanter centre Jorge orti o Suárez del saragossa

#55 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 09 enero 2015 - 11:43

,



#56 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 09 enero 2015 - 11:48

El meu nom,i a mi fa temps que em té enamorat, és el de Gerard Puigoriol, l'he vist jugar en directe i es nota que la categoria se li queda petita. És un habitual de la selecció catalana amateur i enguany juga a l'Europa. Rondant per internet he trobat el seu perfil futbolístic:

 

El jove jugador de Calders ha deixat petjada a Manlleu. Des de la seva arribada a Manlleu en la última etapa com a juvenil, Putxi s’ha consolidat al mig del camp dels seus equips. És un jugador que encara que no ho sembli, sempre hi és i quasi bé sempre respon amb escreix. Amb un físic excel·lent, Putxi sap anticipar-se abans que ningú als moviments dels rivals, sap quan és el moment de fer aquell pas que talli una acció rival i sap moure’s perfectament a la medular del terreny de joc.

 
Ha estat doncs un fixe en aquestes tres temporades que ha estat al primer equip de l’AEC Manlleu, tant el primer any amb Francesc Cargol com en els dos últims amb Jordi Dot. Amb ell com a titular indiscutible, el Manlleu ha aconseguit classificar-se dues vegades seguides per al play-off d’ascens. A més, Putxi és un dels fixes i un dels capitans de la selecció catalana amateur dirigida per Toni Almendros, que està fent història a la Copa de les Regions UEFA.

A més, Putxi està agafant el bon costum de treure bé la pilota i repartir bé el joc des del mig del camp arran que al Manlleu no compta amb un migcampista organitzador. I tot això amb només 22 anys. Està clar que Gerard Puigoriol ‘Putxi’ té un gran recorregut futbolístic per endavant. Ha decidit abandonar el Manlleu i fitxar per l’Europa per motius econòmics, els quals porten a grans ambicions esportives, fet que a Manlleu avui en dia no es pot prometre.

De ben segur, però, Putxi no trigarà a demostrar el per què del seu fitxatge, així com tampoc trigarà gaire en demostrar que aquesta categoria se li fa petita.


#57 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 23 enero 2015 - 01:43

Per fiii el barça ens cedira un jugador!! es tracta de joel huertas jugador de 19 anys del juvenil A!! molt jove pero amb experiencia  :)



#58 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 enero 2015 - 09:47

El darrer que vaig sentir és que la cessió de Joel Huertas (de Juneda i sub 23) és que encara no està confirmada. Ara per ara, esta cedit al Badalona, però no té minuts. Ja m'agradaria veure si al Lleida li aniria millor, perquè si no recordo malament, juga de mitja punta / interior dret, i aquí ja hi tenim a un manyo amb barba. 



#59 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 25 enero 2015 - 05:02

La meva opinió es:

 

1. Espero que no vingui el Joel Huertas i que vingui algun altre am una mica més de nivell.

2. Desitjo una ràpida recuperació de Fuster, m'ha fet mal fins i tot a mi veure el colze doblegat d'aquella manera.

 

A part de l'accident, avui s'ha jugat un gran partit al camp d'esports i ens consolidem en llocs de playoff.

 

El próxim partit a casa el dia 8 de febrer, Lleida vs Huracan. Partit que afrontaràn amb gran motivació.

 

Visca el Lleida!!



#60 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 enero 2015 - 06:16

Aquest sería el fitxatge bo!!!

 

http://www.marca.com...18&t=1422292431

 

Que me'n dieu??? Ademés compleix les característiques, amb experiència a 2a B, sense equip i vindria amb un equip amb aspiracions de pujar.

 

Ho vec una ganga que no tindriem que deixar passar!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos