Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Mercat de fitxatges hivern

fitxatges

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
98 respuestas en este tema

#21 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 15 diciembre 2014 - 03:01

Molt bones companys,

 

Jo ben poca cosa espero d'aquest Lleida, dubto del entrenador i dubto sobretot de molts jugadors especialment a la davantera i la defensa, tant de bo aquests senyors directius tant guapos que tenim facin alguna cosa per rellançar aquest equip, perquè ara mateix no podem aspirar a res... aquí s'ha de moure fitxa, és necessita un revulsiu, canvi d'entrenador, canvi de sistema i sobretot canvis de jugadors que no estan donant la talla... aquesta temporada de moment el Lleida és mereix carbó, o sigui toca que pencar i molt...

Salutacions



#22 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2014 - 06:45

Aiiiiiiii si haguesim fitxat un tal " Urko Arroyo " !!! Quant el jugador estava disposat a venir...



#23 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2014 - 06:46

I tant criticar a Diego Sanchez, perquè no provem de posar de 9, que es on ha jugat tota la seva carrera i sentar al senyor Chamorro aveure que passa.... si juga malament al seu lloc després el critiquem, però no em sembla just criticar un jugador perquè no està rendint en una posició on ell va dir en una entrevista Catalunya Radio que no havia jugat mai!



#24 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 diciembre 2014 - 01:45

Acabo de llegir a twitter que Molo esta molt aprop del Huracan Llevant.... suposo que Toni Seligrat hi te molt a veure....  actualment Molo te una nul·la participació als partits del Lleida..... 

 

ME DONA ALGO!!!!  :enrabiat:  :enrabiat:  :enrabiat:



#25 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 17 diciembre 2014 - 01:46

http://www.lasegunda...acan-34798.html



#26 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 diciembre 2014 - 04:54

Ostras!!!!!!!! i no volen al Chamorro i al Osado???



#27 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 diciembre 2014 - 09:06

Bueno, espero que només sigui rumorologia i que no passi d'aquí. 

 

Per què com deixin marxar el Molo és per anar a un entrenament i liar-se a bufetades amb tot déu... 


  • Tornarem y Lo Pacheco ho han agraït

#28 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 diciembre 2014 - 09:18

I tant criticar a Diego Sanchez, perquè no provem de posar de 9, que es on ha jugat tota la seva carrera i sentar al senyor Chamorro aveure que passa.... si juga malament al seu lloc després el critiquem, però no em sembla just criticar un jugador perquè no està rendint en una posició on ell va dir en una entrevista Catalunya Radio que no havia jugat mai!

 

Només una puntualització company. Crec no anar equivocat si dic que al Sr. Dieguito Sanchez no se'l critica per que no rendeixi o no faci els gols que es presupossa que ha de fer. Se'l critica, i jo el primer, per la seva  actitut passiva, apàtica i indolent que mostra al camp cada dia que surt. Un jugador com ell, que a més ve de Segona tot i no jugar gaire, hauria de donar exemple. Portant tantes setmanes suplent, el que hauria de fer al sortir al camp és, com a mínim, menjar-se l'herba. Jo mai criticaré un jugador per qué estigui més o menys encertat. Ara bé, el que no soporto és la manca d'actitut i "passotisme" que aquest senyor transmet cada cop que surt a jugar.



#29 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 18 diciembre 2014 - 09:48

Que s'ha fet d'Eugeni? Porta unes setmanes q no va ni convocat, no?

#30 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 diciembre 2014 - 10:11

Que s'ha fet d'Eugeni? Porta unes setmanes q no va ni convocat, no?

Simples decisions tècniques del mister, és un dels que pot anar-se´n al mercat d´hivern



#31 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2014 - 11:53

Només una puntualització company. Crec no anar equivocat si dic que al Sr. Dieguito Sanchez no se'l critica per que no rendeixi o no faci els gols que es presupossa que ha de fer. Se'l critica, i jo el primer, per la seva  actitut passiva, apàtica i indolent que mostra al camp cada dia que surt. Un jugador com ell, que a més ve de Segona tot i no jugar gaire, hauria de donar exemple. Portant tantes setmanes suplent, el que hauria de fer al sortir al camp és, com a mínim, menjar-se l'herba. Jo mai criticaré un jugador per qué estigui més o menys encertat. Ara bé, el que no soporto és la manca d'actitut i "passotisme" que aquest senyor transmet cada cop que surt a jugar.

 

Home he de reconèixer que tens raó, però jo el vull veure jugar més minuts, perquè ultimament en juga de 15 a 20, i amb això es poc, i sis plau, de 9!!!! Jo tinc molta confiança amb aquest jugador...



#32 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 diciembre 2014 - 11:53

Bueno, espero que només sigui rumorologia i que no passi d'aquí. 

 

Per què com deixin marxar el Molo és per anar a un entrenament i liar-se a bufetades amb tot déu... 

Jo vinc amb tú tio...jeje, Doble pivot Molo-Albistegui!!!!


  • 33ngel y Calderon ho han agraït

#33 shhtnoi

shhtnoi

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 36 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 diciembre 2014 - 09:40

Eugeni no marxarà al mercat d'hivern! 100% segur

#34 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 23 diciembre 2014 - 06:01

Segons Dani Badia, el Lleida estaria negociant per incorporar Jofre Mateu. No tinc ni idea en quin estat de forma deu estar, però segur que podria aportar un punt de veterania. 

 

Una vella aspiració del Lleida que torna a sonar. 



#35 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 diciembre 2014 - 07:00

Segons Dani Badia, el Lleida estaria negociant per incorporar Jofre Mateu. No tinc ni idea en quin estat de forma deu estar, però segur que podria aportar un punt de veterania. 

 

Una vella aspiració del Lleida que torna a sonar. 

 

Jofre compleix al gener 35 anys. Personalment és un jugador que sempre m'ha agradat molt, però l'edat i el fet que ja l'última temporada a segona amb el Girona no rendís al nivell esperat, em fa desconfiar del fitxatge.

 

A més, el que més ens falta és gol i el màxim de gols en una temporada que ha marcat en tota la seva carrera Jofre han estat 6.

 

Serà complicat trobar algú que ens pugui soplir amb garanties aquesta mancança ara al mercat d'hivern, a no ser, clar està, que afluixem la cartera.



#36 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 23 diciembre 2014 - 08:42

Jofre compleix al gener 35 anys. Personalment és un jugador que sempre m'ha agradat molt, però l'edat i el fet que ja l'última temporada a segona amb el Girona no rendís al nivell esperat, em fa desconfiar del fitxatge.

 

A més, el que més ens falta és gol i el màxim de gols en una temporada que ha marcat en tota la seva carrera Jofre han estat 6.

 

Serà complicat trobar algú que ens pugui soplir amb garanties aquesta mancança ara al mercat d'hivern, a no ser, clar està, que afluixem la cartera.

 

si i la mitad de plantilla q tenim tenen 24 o mes i no foten res... penso q aket noi al tindre 35 anys te una experiencia molt bona!



#37 Murder1987

Murder1987

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2014 - 09:49

Aqui diu de donar de baixa a Diego Sanchez, per mi no hi ha color, si s'ha de donar de baixa algú jo donaria de baixa a Chamorro o Osado....



#38 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 diciembre 2014 - 01:01

Prefereixo Rolon, ara que no juga potser es més facil, no ho se.

 

Per arriscarnos amb Jofre, m'arrisco amb un més jove.



#39 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 diciembre 2014 - 08:25

Prefereixo Rolon, ara que no juga potser es més facil, no ho se.

 

Per arriscarnos amb Jofre, m'arrisco amb un més jove.

 

Però aquest encara sona? No era ja aigua passada o encara hem d'anar a pidolar una altra vegada a Can Portassoalsmorros?



#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 diciembre 2014 - 11:34

Però aquest encara sona? No era ja aigua passada o encara hem d'anar a pidolar una altra vegada a Can Portassoalsmorros?


No se si sone o no, es el que faria jo. No cal pidolar, lo que avegades son rucs (com a la pretemporada, que el devien demanar i chuparlis el cul 15 vegades). Sol cal preguntar-ho un cop i si diuen que si molt be i si marejen la perdiu, pues a pendre pel....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos