Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Mercat de fitxatges hivern

fitxatges

  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
98 respuestas en este tema

#1 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 noviembre 2014 - 09:29

Obro nou tema per comentar possibles moviments de cara l'obertura inminent del mercat de fitxatges d'hivern.

#2 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 29 noviembre 2014 - 02:06

Aviam, no sóc director esportiu de cap equip de futbol, però m'he fixat en una serie de futbolistes, la majoria joves i de gran futur. He ficat bastants jugadors del Sporting, perquè per el que he vist de moment, el primer equip està jugant molt bé (els hi han inculcat l´estil barça, amb una pressió a dalt dels davanters interessantComençem doncs:

 

-Del primer equip del SportingÀlex Serrano, nascut a Barcelona, mitjapunta. No està tenint minuts amb el primer equip del Sporting, seria interessant una cessió.

-Del Sporting B, m´agrada en Sergio Mendigutxia(davanter centre), sisi es diu així jajaja Àlvaro Bustos (extrem). També seria interessant la cessió per la progressió d´aquests jugadors, encara que el filial del Sporting també està a 2aB.

 

- Del Barça B, evidentment en Maxi Rolón, per tots coneguts jajaja

- Del Sabadell, destacaria el davanter centre Ariday Cabrera, ex hospitalet, que l'any passat es va fer un fart de fer gols amb la samarreta dels de la comarca del Barcelonès. Aquesta operació seria díficil, ja que encara que Ariday no és titular amb els del Vallès Occidental, està tenint força minuts.

- Del Llagostera, evidentment m´he fixat en Jesus Imaz, que està jugant poc amb la samarra dels del Gironès.

- Del Saragossa, interessaria la cessió de Jorge Ortí (crec que està lesionat, però és un fantàstic jugador) i Diego Suárez (aquest paio és molt bo i està a cavall entre el primer equip i el filial).

 

Evidentment explicaria més coses sobre aquests jugadors, però amb aquestes nocions bàsiques sobre cada un d´ells n´hi ha prou.


  • samilof y shhtnoi ho han agraït

#3 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 noviembre 2014 - 02:31

Molt be pacheco molt bona previa!!!
Tant de bo algun acabi caient!!! i mes que anirem desvelant els proxims dies.
El cas Rolon es el "ara si, ara no", es com treure els petals a una margarita, vindra o no vindra????, pero esta a "puntillo", sabrem el desenllaç, aixxx... com es de preuat aquest xaval per alguns, aixxx

Records de la senyora Maximiliana, molt amiga i bona persona!!!!
aixx

#4 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 29 noviembre 2014 - 02:54

Molt be pacheco molt bona previa!!!
Tant de bo algun acabi caient!!! i mes que anirem desvelant els proxims dies.
El cas Rolon es el "ara si, ara no", es com treure els petals a una margarita, vindra o no vindra????, pero esta a "puntillo", sabrem el desenllaç, aixxx... com es de preuat aquest xaval per alguns, aixxx

Records de la senyora Maximiliana, molt amiga i bona persona!!!!
aixx

 

me alegro q siguis molt optimista am el cas rolon jo tambe ho espero aixi com tu!!!  :)



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 noviembre 2014 - 03:10

Ariday i Rolón.

 

Son les meves preferencies, per aquest ordre.



#6 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 29 noviembre 2014 - 10:43

Com a seguidor del Lleida, i veient de la manera que s ' ha. perdut es necessita una sol.lucio URGENT...
cadascu que prengui consciencia i que desde el club es faci alguna cosa.

AIXO NO RULLA!!!
Saluts.

#7 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 29 noviembre 2014 - 10:46

Com a seguidor del Lleida, i veient de la manera que s ' ha. perdut es necessita una sol.lucio URGENT...
cadascu que prengui consciencia i que desde el club es faci alguna cosa.

AIXO NO RULLA!!!
Saluts.

 

URGENT no SUPER URGENT!!! q canvin els davanters lo primer i despues veurem... ara si q tinc ganes de q vingui el rolon xD



#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 noviembre 2014 - 12:18

Cal algun reforç devant, sí... La falta de gol dels davanters que tenim ja és inquietant. Ni que sigui per posar les piles a algú o altre, cal alguna incorporació. De baixes, no veig qui podria sortir... 



#9 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 noviembre 2014 - 12:28

lo d'ahir es pot catalogar de decepcionant... no vam saber jugar amb el resultat favorable... pero ni ahir, ni molts altre dies... el mateix dia del Valencia B, guanyant 2-0 ens van fer un gol tonto i ja ens van ficar la por al cosa, menys mal que rapidament ens vam refer i vam fer el tercer, pero l'argument era practicament igual al de ahir al inici de la segona part....

 

quan es guanya 0-2 s'ha de fer un altre tipus de plantejament... gestionar la victoria... deixar pasar els minuts, fotre cuatre patadons i llavors si: deixar sol en punta al davanter de turno.... Pero no s'ha de continuar fent el mateix plantejament que amb el 0-0

 

ahir vaig comprar el partit i vaig acabar molt i molt empipat... pero que des de el 1-2 que es veia venir que acabaria malament el partit pels interesos del Lleida...

 

de totes maneres, ni quan guanyem som tant bons ni en perdre som tant dolents... Si guanyem els dos propers a casa tornarem a ser candidats a tot no? Dons ja esta.... crec que tenim moltes coses a millorar i que encara no s'ha trobat la "tecla" en temes defensius.... queda molta temporada i estic segur que al final estarem a dalt de tot, pero s'ha de continuar millorant i aprenent dels errors...... 

 

FORÇA LLEIDA



#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 30 noviembre 2014 - 12:29

perdon me equivocat de post... ara el fico al lloc adhient



#11 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2014 - 09:58

Douglas :be:



#12 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2014 - 11:53

Vui pensar que si incoporarem un davanter en el mercat d'hivern.

A l'estiu és va intentar que vingues si o si un extrem (Urko del Toledo, Maxi Rolon del Barça B, etc.) i finalent no va vindré ningú.

 

Idiakez demanarà reforç, que vingui o no ja es un altre tema.

 

Força Lleida!



#13 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 diciembre 2014 - 02:01

Jo també espero aquest "extrem profund" que no vam poder lligar a l'estiu i poguem supler bé d'una vegada per totes la baixa d'Imaz.



#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 diciembre 2014 - 12:01

paciencia i no anticipem aconteixements....

 

tenim plantilla x a ser primers de grup sobrats.... extrems profunds? Chupe i Didac no us agraden? Fuster puja la banda tb i miramont te molta profunditat pero li falta el gol....

 

tenim equipas



#15 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2014 - 06:22

Crec que són masa irregulars Chupe i Didac. Em quedo amb el primer. Un reforç no aniria malament.  Potser podria provar més partits de fer jugar Fuster i Fornies junts.

Miramon totalment d'acord li falta gol, tant de bo comenci a marcar gols , es un jugadoràs



#16 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 diciembre 2014 - 08:54

Crec que són masa irregulars Chupe i Didac. Em quedo amb el primer. Un reforç no aniria malament.  Potser podria provar més partits de fer jugar Fuster i Fornies junts.

Miramon totalment d'acord li falta gol, tant de bo comenci a marcar gols , es un jugadoràs

 

tens raó amb Fornies... no m'havia enrecordat... pero sembla que Fuster i Fornies juguen a la mateixa banda... i Carlos Barreda x mi es indiscutible a l'equip



#17 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 diciembre 2014 - 10:15

No vull anarme'n del tema del post pero una banda amb Fuster-Fornies en comptes de la manta del Osado per alli pululant seria un bon recurs, però això ja depen mes del Mister!



#18 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 15 diciembre 2014 - 11:07

Per cert el Nastic s´ha fet amb els serveis del veterà extrem Xisco Muñoz, ex Valencia, Betis, Levante... que estava al Dinamo de Tbilisi georgià i nosaltres que cony estem esperant? 

 

http://www.vavel.com...isco-munoz.html



#19 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2014 - 12:29

Ahir va haver moltes crítiques cap a Salva chamorro i per mi encara es mes criticable l'actitud de Diego Sánchez. Indolència total, molt malament nois..falta actitud amb aquest noi. Al migdel camp falta Molo pero ja, i mes agressivitat



#20 orgullponentí

orgullponentí

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 diciembre 2014 - 01:40

- Chamorro desespera, amb el cos que té les pilotes aèries tindrien que ser 80-90% seves al meu entendre i no hi ha manera, quan l'ha de pentinar la toca endavant, quan ha de jugar al primer toc la controla o a l'inrevés, ahir va haver moments que algún company ala 2ºpart no li va donar per falta de confiança cap amb ell crec jo.

- Diego Sánchez com algú ha dit va estar molt indolent, anàrquic i sense collons (que és lo primer que has de fer en aquestes categories)

- Em va agradar molt el davanter de l'Olot, el número 7 Carlitos, crec que seria bon fitxatge ja que ens falta moltíssim gol, i no ho dic pel partit d'ahir només.

- Tot i això el que hem de fer es recolzar l'equip per complir el somni de pujar a segona A d'una p.....vegada!!! que anem sisens però a 3puntets del líder

 

 

                                 VISCA EL LEIDA!!!!!!!!!!!!!!!!


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos