Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Maxi Rolon Si o no


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
139 respuestas en este tema

Encuesta: Maxi Rolon (17 member(s) have cast votes)

El Barça B finalment ens çedira al Maxi Rolon?

  1. Si (7 votos [41.18%])

    Porcentaje de voto: 41.18%

  2. No (10 votos [58.82%])

    Porcentaje de voto: 58.82%

Votar Invitados no pueden votar

#81 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 01 septiembre 2014 - 05:59

Bon dia Rolon adictes
Ara quan anava currar m'ho ha confirmat un vei meu que hi trebaballa que si que l'ha vist......
P.D: Xorxi, aixo esta al rojo vivo....

Uy, uy, uy....
  • o han agraït

#82 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 08:07

Bon dia Rolon adictes
Ara quan anava currar m'ho ha confirmat un vei meu que hi trebaballa que si que l'ha vist......
P.D: Xorxi, aixo esta al rojo vivo....

Uy, uy, uy....

 

Avui he pres el cafe amb Maxi Rolon i m'ha dit que no ho acaba de tenir clar si fitxar o no... es veu que el bocata no estaba gaire ben fet....

 

Suposo que abans de les 18h llençara una moneda a l'aire i m'ha dit que si surt cara vindra i si surt creu es quedara al Barça b... o al c? 

 

:)



#83 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 09:51

Estic nervios, on es farà el llansament de moneda? Un amic meu de TV Lleida m'ha dit que potser o televisen. Es la primera vegada a la historia que un jugador del Barça pren una decisió aixi. Altres jugadors d'altres equips ja ho han fet anteriorment.

A veure si diuen algo al diari sobre el tema.

P.D: yo també l'he vist fer el café al Punt Estrella avui, tenie el audi tunejat aparcat a dins de l'esglèsia de Montserrat. Crec que el jugador deu estar buscan casa per aquella zona.

#84 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 septiembre 2014 - 01:31

Estic nervios, on es farà el llansament de moneda? Un amic meu de TV Lleida m'ha dit que potser o televisen. Es la primera vegada a la historia que un jugador del Barça pren una decisió aixi. Altres jugadors d'altres equips ja ho han fet anteriorment.

A veure si diuen algo al diari sobre el tema.

P.D: yo també l'he vist fer el café al Punt Estrella avui, tenie el audi tunejat aparcat a dins de l'esglèsia de Montserrat. Crec que el jugador deu estar buscan casa per aquella zona.


  • o han agraït

#85 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 septiembre 2014 - 01:39

Estic nervios, on es farà el llansament de moneda? Un amic meu de TV Lleida m'ha dit que potser o televisen. Es la primera vegada a la historia que un jugador del Barça pren una decisió aixi. Altres jugadors d'altres equips ja ho han fet anteriorment.

A veure si diuen algo al diari sobre el tema.

P.D: yo també l'he vist fer el café al Punt Estrella avui, tenie el audi tunejat aparcat a dins de l'esglèsia de Montserrat. Crec que el jugador deu estar buscan casa per aquella zona.

Per cert, el llançament de moneda serà a la sala de plens de l'ajuntament de Lleida, xorxi estàs invitat. I em comuniquen per "el pinganillo" que el retransmetran en directe per canal + liga, en un programa presentat per Julio Maldonado

#86 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 03:29

Us confirmo que Maxi Rolón no ve al Lleida, prefereix visitar el Jardi de l'Abadesa a Pedralbes ja que el Punt Estrella no l'ha convençut.



#87 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 01 septiembre 2014 - 03:46

Us confirmo que Maxi Rolón no ve al Lleida, prefereix visitar el Jardi de l'Abadesa a Pedralbes ja que el Punt Estrella no l'ha convençut.

 

Osti!! Però a qui se li acud enviar-lo al punt estrella enlloc del punt x???? Quina manera de despreciar un fitxatge!!!


  • o han agraït

#88 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 03:47

em consta que encara estan confiats de que vingui... jajajajaaj

 

li acaba d'arribar lo del punt x i s'ho esta pensant una altra vegada



#89 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 03:47

Pos ale, misteri resol.

 

Suposo que tant el Barcelona com el jugador han valorat que era lo millor per a ells. No els culpo.

 

Que ens serveixi per a futures: a can Barça no hi hem d'anar a pidolar RES. Ni a nosaltres ens hauria de fer falta ni ells son cap ONG.



#90 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 05:42

No se perquè, però sempre que entro en aquest post penso que estem parlant d'un desodorant.

 

PD: Millor que no hagi vingut, i  avere si aprenem d'una vegada a no demanar res a aquell club que el resultat sempre es el mateix.



#91 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 01 septiembre 2014 - 07:04

Bones Rolon adictes,

Xorxi on estas? que estas a can Bar$$$a presentant la instancia com a ultim inten per a que vingui el colega Rolon, jo crec que et faran cas, tu nomes ens el pots portar aqui Lleida, comfio amb tu no ens defraudis ara...
ets la unica persona que el pot convecer nosaltres no tenim suficient classe per parlar amb l'eusebio i zubi!!!
Podemos, en aquesta vida tot pot. passsar.
Un saludo a alcarras i l'albages.

#92 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 01 septiembre 2014 - 07:45

Ademes afegir un ole!!!! amb algun mitja de comunicacio Lleidata dient que aquest xicot ja estava fitxat i que ja estava fent les maletes.... ole sus huevos.
Que serveixi d'escarment i tinguem ja un bon precedent que amb aquesta colla de gent les paraules se les enduu el vent, no podem fer tractes amb can bar$$$a mai es dignaran a ajudar a un club com el Lleida i despres donant lliçons de que el bar$$$a es el club de catalunya per exelencia.... a la merda... els seus diners... i tanta fama que es donen... si no son capaços ni de ajudar al lleida que es catalunya!!!! visca el Lleida i aquest any anirem a mort!!!
Esperarem el mercat de hivern aveure...
  • samilof y 33ngel ho han agraït

#93 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 08:26

Jo era i sóc partidari de donar minuts a nois de la base com Canadell, així que això que no vingui tant se me'n fot.

 

Això sí, he vist molta rialla i burla per part de molts cap a usuaris que el volien tenir, potser no passa o potser sí, però si aquest any o el pròxim, aquest noi acaba sent un supercrack m'és d'un s'arrepentirà de la burla.

 

Amb això vull dir que si ja som pocs tinguem la festa en pau, cadascú opini lo que vulgui i no cal enfotre's d'ell.

 

Au salut!



#94 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 10:40

Tant que us en enfoteu alguns... Rolon era un fitxatge necessàri per aquest Lleida (o un altre jugador per aquella posició..). Crec que hi tenim pocs efectius...

Tant que parleu del Barça, tamporada rere temporada, el Bar$$$$a que diu algu, cedeix jugadors a equips catalans de 2aB com el Badalona o l'Hospi... Molt fàcil demanar jugadors a preu 0...i despres plorar perque no ens els volen "regalar". Perque el Bar$$$$a cedeix jugadors a aquests equips i no al Lleida? (Quintillà, un lleidatà, per exemple)Ahhhh i no es culpa del Barça, que a Lleida hi hagi 10.000 vegades mes d'aficionats seus, que del Lleida... Potser tenim algo de culpa nosaltres, no? O tots els mals del Lleida son culpa del Barça??? Per favor...

Per últim...si algun equip lleidatà (de categoria inferior al Lleida) demana la cessió d'algun jugador del Lleida (juvenil o filial) a cost 0, és a dir, que el Lleida li pagui mes a mes la seva fitxa, també estariau tant animats a cedir-lo i criticariau al Lleida per no fer-ho? No crec...

 

I ara ja podeu començar a criticar... jajajaja


  • o han agraït

#95 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 11:23

Jo era i sóc partidari de donar minuts a nois de la base com Canadell, així que això que no vingui tant se me'n fot.

 

Això sí, he vist molta rialla i burla per part de molts cap a usuaris que el volien tenir, potser no passa o potser sí, però si aquest any o el pròxim, aquest noi acaba sent un supercrack m'és d'un s'arrepentirà de la burla.

 

Amb això vull dir que si ja som pocs tinguem la festa en pau, cadascú opini lo que vulgui i no cal enfotre's d'ell.

 

Au salut!

 

No ens confonguem.

 

Que altres usuaris no hagin enviat missatges cada dos per tres dien coses (i de vegades comentaris banals) sobre el tema Rolón, no vol dir que no desitjem igual o més que aquests usuaris el fet de que aquest jugador hagues vingut al Lleida.


  • 33ngel y Blau19 ho han agraït

#96 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2014 - 11:26

Tant que us en enfoteu alguns... Rolon era un fitxatge necessàri per aquest Lleida (o un altre jugador per aquella posició..). Crec que hi tenim pocs efectius...

Tant que parleu del Barça, tamporada rere temporada, el Bar$$$$a que diu algu, cedeix jugadors a equips catalans de 2aB com el Badalona o l'Hospi... Molt fàcil demanar jugadors a preu 0...i despres plorar perque no ens els volen "regalar". Perque el Bar$$$$a cedeix jugadors a aquests equips i no al Lleida? (Quintillà, un lleidatà, per exemple)Ahhhh i no es culpa del Barça, que a Lleida hi hagi 10.000 vegades mes d'aficionats seus, que del Lleida... Potser tenim algo de culpa nosaltres, no? O tots els mals del Lleida son culpa del Barça??? Per favor...

Per últim...si algun equip lleidatà (de categoria inferior al Lleida) demana la cessió d'algun jugador del Lleida (juvenil o filial) a cost 0, és a dir, que el Lleida li pagui mes a mes la seva fitxa, també estariau tant animats a cedir-lo i criticariau al Lleida per no fer-ho? No crec...

 

I ara ja podeu començar a criticar... jajajaja

 

No et critico, es més, tens raó.

 

La nostra ciutat esta plagada de culers que pasen olímpicament del club de la seva ciutat.

 

Esta clar que cap jugador cedit (segur que algun si), ve de gratis, tots generen un cost que varia en % i que a d'assumir el club de destí.

 

El que puc dir també es que el Lleida no demanava en cap moment la cessió gratis, el Lleida assumiria una part de la seva nómina, pero Rolón finalment no ha vingut per temes esportius.

 

Ho dic perque o se de primera mà, qui vulgui que em cregui i qui no, que no em cregui.



#97 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 01 septiembre 2014 - 11:38

Respecte aquest ultim comentari tens part de rao, pero no tota al barça li sobren els diners i al lleida no...
El que si esta clar es que necessitavem un home com rolon amb suficient qualitat per desbordar i malhauradament no ho tindrem almenys fins que s'obri el mercat de fitxatges, i ja veurem el que trobem, estic decebut:
1-El Lleida hauria d'haver posat algo mes de diners, per pagar la seva fitxa, pero igual no podia, se'l ha deixat escapar si...podia haver fer algo mes alomillor.
2-El barça crec que li podia haver deixat al lleida per foguejar-lo durant aquest any i l'any que ve repescar- lo, crec que els dos clubs podrien haver sortit beneficiats i no ha estat aixi lamentablement, crec que la culpa es tant dek un com del altre, pero al final el que surt perdent es el de baix (nosaltres), potser abans de demabar una altra cessio al barça interessant hauren d'assumir part de fitxa.

Salutacions company.

#98 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 01:28

Jo sincerament del Far$$elona no vull res. Li desitjo la millor sort del mon al Maxi aquest que de ben segur es un molt bon jugador, però d'aquest club (que deu ser l'únic que cau per aqui a Catalunya) no en vull ni les bones tardes.

 

I per tots els culers que van al camp nou algun finde i només trepitgen el camp d'esports per veure el play-off lo mismo!

 

VALORS



#99 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 septiembre 2014 - 07:40

Ho sento, però fa massa anys que segueixo el Lleida com per saber que de Can Barça mai ha vingut res de bo sense pagar. En canvi:

  • Sí han marxat la meitat dels jugadors amb projecció de la base del Lleida a canvi de res. 
  • Sí han arribat alguns jugadors cedits del Madrid i de l'Espanyol a canvi de res. 

Hi ha vida més enllà del filoculerisme. 

 

I sobre el jugador desodorant (gran aportació :partirsederiure: ) dir que em va sorprendre molt més el dia que el Segre va dir que estava fitxat i que se l'esperava per la tarda que no pas avui quan, havent tancat el termini de fitxatges, el Barça ha descartat cedir-nos-el. Espero que acabi sent un jugador enorme i segur que hauria aportat algun moment de qualitat, però a veure si aprenem:

 

DE CAN BARÇA NOMÉS ARRIBEN PEDREGADES. 


  • samilof, 33ngel y PapaNoel ho han agraït

#100 LoPresident

LoPresident

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 11:22

Pel que he pogut llegir, Rolón no ha vingut perque el Barça s'ha trobat amb que Munir i Sandro jugaran molts partits al primer equip mentres Suárez no debuta i no s'han volgut gasta el 5 milions de la cláusula de rescisió del xaval del Mallorca que volien fitxar. Al final la conclussió es que Rolón no ve perque continua al Barça, amb la qual cosa no crec que tinguem molts motius per criticar al Barça, almenys en aquest cas. Si el xaval hagués marxat a un altre equip, com ha pasat gairebé sempre, sí que podiem criticar, pero en aquest cas en concret crec que no s'han portat tan malament. El problema es que ja estem escaldats desde fa molts anys i ara ho volem veure tot negre i com si el Barça fos el dimoni, pero com ja s'ha dit al cap i a la fi tampoc tenen cap obligació de cedirnos jugadors






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos