Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Maxi Rolon Si o no


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
139 respuestas en este tema

Encuesta: Maxi Rolon (17 member(s) have cast votes)

El Barça B finalment ens çedira al Maxi Rolon?

  1. Si (7 votos [41.18%])

    Porcentaje de voto: 41.18%

  2. No (10 votos [58.82%])

    Porcentaje de voto: 58.82%

Votar Invitados no pueden votar

#101 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 septiembre 2014 - 12:07

Jo també penso que només ha estat un  problema esportiu.. si el barça ahir hagués pagat la clausula de rescició al mallorca per Asensio, maxi hauria vingut.. pero el malorca no va voler negociar... un altar cosa es que maxi hagués marxat  al celta per exemple..



#102 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 02:02

Ho sento, però fa massa anys que segueixo el Lleida com per saber que de Can Barça mai ha vingut res de bo sense pagar. En canvi:

  • Sí han marxat la meitat dels jugadors amb projecció de la base del Lleida a canvi de res. 
  • Sí han arribat alguns jugadors cedits del Madrid i de l'Espanyol a canvi de res. 

Hi ha vida més enllà del filoculerisme. 

 

I sobre el jugador desodorant (gran aportació :partirsederiure: ) dir que em va sorprendre molt més el dia que el Segre va dir que estava fitxat i que se l'esperava per la tarda que no pas avui quan, havent tancat el termini de fitxatges, el Barça ha descartat cedir-nos-el. Espero que acabi sent un jugador enorme i segur que hauria aportat algun moment de qualitat, però a veure si aprenem:

 

DE CAN BARÇA NOMÉS ARRIBEN PEDREGADES. 

Aleshores suposo que tu també critiques al Lleida cuan es dedica a fitxar tots els jugadors amb projecció d'altres clubs de la provincia a canvi de res, no? Fins i tot de l'estranger (l'Aragó..) jejej

Quin jugador a arribat d'aquest equip de la messeta que tant t'agrada? Perdona, però no en recordo cap.

 

Salut!



#103 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 septiembre 2014 - 05:37

No tinc perquè fer cap llistat, i menys quan vas d'entrada amb aquest to.

 

Qualsevol seguidor del Lleida sap quines han estat les relacions amb un i altre club. També amb l'Espanyol. Que et tiri el Barça fins l'extrem de no veure la realitat i no ho vulguis reconèixer és el teu problema, no el meu. 


  • o han agraït

#104 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 06:43

No, si esta clar que el Barça no ha fet cap favor al Lleida... Tampoc crec que hi tingui cap obligació a fer-li...

Ara, el Madrid... encara menys, diria.

 

Salut i no t'enfadis, home!



#105 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 06:59

Historicament el Madrid ha fet més favors al Lleida que no pas el Barça.

Ens agradi o no, això és així. Després busco una entrevista on el gran Carmelo Moncayo explicava les ajudes que el Lleida va rebre.



#106 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 08:03

No, si esta clar que el Barça no ha fet cap favor al Lleida... Tampoc crec que hi tingui cap obligació a fer-li...

Ara, el Madrid... encara menys, diria.

 

Salut i no t'enfadis, home!

 

potser ets jove x enrecordarte, pero el Madrid ens va cedir Emilio Amavisca..... i la temporada d'abans el Galvez ("Maestro") que era un crack del castilla....

 

si que d'aixo fa molts anys i x aquella epoca el Lleida era un equip punter de segona a que cada any lluitaba x l'ascens


  • o han agraït

#107 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 septiembre 2014 - 08:06

potser ets jove x enrecordarte, pero el Madrid ens va cedir Emilio Amavisca..... i la temporada d'abans el Galvez ("Maestro") que era un crack del castilla....

 

si que d'aixo fa molts anys i x aquella epoca el Lleida era un equip punter de segona a que cada any lluitaba x l'ascens

No em vull equivocar pero amavisca va venir a lleida perque li va tocar fer la mili a lleida, si li hagués tocat a Melilla no hagués vigut..


  • o han agraït

#108 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 08:08

No em vull equivocar pero amavisca va venir a lleida perque li va tocar fer la mili a lleida, si li hagués tocat a Melilla no hagués vigut.

 

 

 

aquesta dada no la conec, pero els futbolistes profesionals sempre feien la mili a on jugaven...

 

mon pare va fer la mili amb jose antonio camacho a madrid... i cuidaven mes al camacho que a la bandera es veu... jajajja



#109 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2014 - 08:09

PD: a mi me donen igual el Barça que el Madrid... no us penseu que defenc el Madrid.... son la mateixa merda



#110 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 02 septiembre 2014 - 11:26

Bones a tothom,
Ja fa dies que vaig dir que tinc 30 pico d'anys, veig comentaris que no m'assemblen acertats fa moltissims anys que segueixo el Lleida i inclus abans de estar a primera divisio 93-94, m'estimo al Lleida pero tambe soc del barça...
pero jo per davant de tot anire a favor del Lleida, alguns esteu defenent al barça a capa i espasa del barça em revut cessions de m...a, menys quan hi havia el sr Taxto and cia i la seva vinculacio amb el barça jugadors com moreno, setvalls i alvarez i fins i tot van poder fitxar a Nakor bueno no se ni com, pero amb els tres primers amb opcio de compra pels blaugranes.
Per mi les millors sessions que em tingut a lleida no han sigut precissament del barça si no de altres clubs esmentats anteriorment, mes algun altre que crec que va ser el ath de Bilbao, pero no recordo el nom del jugador.
Enfi que hem rebut del barça??? pos la veritat ben poc.
I ara podem continuar tractant aquest tema si voleu que ja esta obert, perque maxi rolon ja no esta al lleida.
No se avere que os sembla pq el bloc ja esta obert.. .
Salutacions desde Alcarras.
,

#111 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2014 - 12:30

No, si esta clar que el Barça no ha fet cap favor al Lleida... Tampoc crec que hi tingui cap obligació a fer-li...

Ara, el Madrid... encara menys, diria.

 

Salut i no t'enfadis, home!

 

Historicament el Madrid ha fet més favors al Lleida que no pas el Barça. Cal dir que l'Osasuna també ens va ajudar.

Ens agradi o no, això és així.

 

Aqui en queda constància, concretament a la pregunta número 12.

 

http://peradelleida....lo_moncayo.html

 

Cuan algun cop el Barça faci algo semblant llavors diré que ens han ajudat per igual els 2 equips, pero de mentres segueix sent així.

 

P.D: De la pàgina 94 a la 104 del Llibre: "Història del futbol a Lleida, mig segle de la Unió Esportiva Lleida", veuràs ben explicat el tema de col·laboracions que va existir amb Santiago Bernabeu.



#112 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 septiembre 2014 - 12:44

Jo com a dada sol dire, que el Lleida va refusar portar cedit a Adan del Zaragoza, per esperar a Maxi Rolon... i allo si que ere sol decisió del Lleida, perque va ser el propi Zaragoza el que el va oferir (no per dolent, sino pel limit de 18 fitxes que tenen, havien de treures jugadors de sobre). Resultat final: nosaltres sense Maxi ni Adan. I Maxi jugant a 2a divisio igual que Adan (Racing, on en principi sera titular).

Tot lo anterior ere DBM, lo de ara, es un simple comentari del directo esportiu del Racing. Adan ha anat alli, i es el Zaragoza el que assumeix TOT el sou del jugador, no se si es cert la afició del zaragoza no s'ho acaben de creure, pero ho ha dit el Dir. Deportiu del Racing...
  • o han agraït

#113 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 septiembre 2014 - 08:15

Bé...després d'estar marejant la perdiu amb aquest tal Maxi que ha generat 6 pàgines del post, ja tenim el resultat final. Crec que ja podríem tancar aquest fil, no? O alguns encara teniu esperances que al mercat d'hivern ho tornem a intentar?



#114 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 noviembre 2014 - 02:30

Bé...després d'estar marejant la perdiu amb aquest tal Maxi que ha generat 6 pàgines del post, ja tenim el resultat final. Crec que ja podríem tancar aquest fil, no? O alguns encara teniu esperances que al mercat d'hivern ho tornem a intentar?

Reobro el fil, potser el Maxi Rolón pot venir al mercat d'hivern?

 

No ho se, pero no es que estigui fen gaire cosa al Barça B.



#115 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 09 noviembre 2014 - 03:22

Reobro el fil, potser el Maxi Rolón pot venir al mercat d'hivern?

 

No ho se, pero no es que estigui fen gaire cosa al Barça B.

 

no crec q vingui... aquests del barça son tossuts com una mula! xD



#116 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 noviembre 2014 - 02:25

Sincerament, no crec que vingui. Tot i això, no el consideraria mal revulsiu per a la davantera (vista la situació actual...) de cara al mercat d'hivern. A més, no sé el perquè (potser està lesionat) però no va ni convocat al partit SD Ponferradina v FC Barcelona B. Desconec si ha jugat molt o que a Liga Adelante amb el filial blaugrana. Diria que no...



#117 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 noviembre 2014 - 02:25

Sincerament, no crec que vingui. Tot i això, no el consideraria mal revulsiu per a la davantera (vista la situació actual...) de cara al mercat d'hivern. A més, no sé el perquè (potser està lesionat) però no va ni convocat al partit SD Ponferradina v FC Barcelona B. Desconec si ha jugat molt o que a Liga Adelante amb el filial blaugrana. Diria que no...



#118 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 21 noviembre 2014 - 05:09

jo penso que el problema greu que tenim es la davantera! es un desastre portem moltes jornades sense marcar.. nesecitem algun killer o canvis en la davantera pq diego i chamorro ens porten una mica de decepcio... tan debo hi hagi sorpreses al mercat de hivern i poguem ser mes positius!



#119 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 23 noviembre 2014 - 04:36

Bones de nou a tothom,
Avui partit important si no es guanya al valencia pot passar de tot, la paciencia de molts i sobretot dels que manen es pot acabar...
Per anar fent boca noticies fresquetes tinc desde algun xivatasso que m'ha fet algu proxim al club.
1-Maxi rolon fa les maletes i ve definitvament, sempre i quan els señors zubi i eusebio & cia facin el que toca.
2-canvis en la plantilla possible baixa d'algu mes de 23 per poder fitxar un davanter contrastat davant les deficencies que tenim a la davantera que no fan gols ni al arcoiris, igual avui donen el callo i demostren el pq es van fitxar mai se sap...
3-Aputalament a la defensa amb possible fitxatge d'un jugador defensiu davant del munt de gols que em encaixat en els ultims partits.

Aixo es tot amics, aveure si avui podem calmar els anims amb una victoria ni encara que sigui per 1-0... que falta que fa.
Molta sort i salut companys

#120 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 24 noviembre 2014 - 08:33

Bones de nou a tothom,
Avui partit important si no es guanya al valencia pot passar de tot, la paciencia de molts i sobretot dels que manen es pot acabar...
Per anar fent boca noticies fresquetes tinc desde algun xivatasso que m'ha fet algu proxim al club.
1-Maxi rolon fa les maletes i ve definitvament, sempre i quan els señors zubi i eusebio & cia facin el que toca.
2-canvis en la plantilla possible baixa d'algu mes de 23 per poder fitxar un davanter contrastat davant les deficencies que tenim a la davantera que no fan gols ni al arcoiris, igual avui donen el callo i demostren el pq es van fitxar mai se sap...
3-Aputalament a la defensa amb possible fitxatge d'un jugador defensiu davant del munt de gols que em encaixat en els ultims partits.

Aixo es tot amics, aveure si avui podem calmar els anims amb una victoria ni encara que sigui per 1-0... que falta que fa.
Molta sort i salut companys

 

Bé, a veure si alguna cosa d'aquestes es compleix. 

 

¬ Com trobo a faltar el Mata  :plorar:






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos