Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Maxi Rolon Si o no


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
139 respuestas en este tema

Encuesta: Maxi Rolon (17 member(s) have cast votes)

El Barça B finalment ens çedira al Maxi Rolon?

  1. Si (7 votos [41.18%])

    Porcentaje de voto: 41.18%

  2. No (10 votos [58.82%])

    Porcentaje de voto: 58.82%

Votar Invitados no pueden votar

#41 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 10:27

Jo no entenc aquest fervor desmesurat de molt de vosaltres amb aquest jugador amb nom de desodorant.. A veure si ara el xaval resultarà ser el nou Messi. Jo, personalment, del Barça no vull cap almoïna.


  • RoD y sant_tornemi ho han agraït

#42 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 11:28

Jo no entenc aquest fervor desmesurat de molt de vosaltres amb aquest jugador amb nom de desodorant.. A veure si ara el xaval resultarà ser el nou Messi. Jo, personalment, del Barça no vull cap almoïna.


Amb lo del desodoran m'has guanyat!

A mi els comentaris que no m'han agradat han set els que per defensar que sera una bona incorporació diuen "ve del barça B". I jo no opinó xk no el conec de res.

#43 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 12:00

no vindra

 

ja veureu...

 

des de primera divisio que no ens deixen res de res



#44 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 27 agosto 2014 - 12:25

no vindra

 

ja veureu...

 

des de primera divisio que no ens deixen res de res

 

Què ens van deixar a primera? Jo no recordo cap jugador vingut del Barça. De fet, cedits del Barça, en tots els anys que segueixo el Lleida només recordo Juan Carlos Moreno, que va vindre en una operació amb Quique Alvarez i Setvalls.

 

Si no recordo malament, es va pagar 200 milions de peles pels tres, però només quedaven en propietat els dos últims. I amb clàusules que si es venien els jugadors, com finalment va ser, el Lleida havia de pagar comissions a totes bandes. 



#45 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 01:07

no vindra

 

ja veureu...

 

des de primera divisio que no ens deixen res de res

 

q si home... has de tindre fe!  ;)



#46 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 agosto 2014 - 02:05

Com no vingui a més d´un li agafarà un batistot, un patatús en castellà.Com va dir l´usuari Samilof o es quedarà al Barça B o anirà cedit al Lleida, no hi cap opció més (ni Toledo, ni Celta, ni res). El cas Munir ens pot entorpir la cessió. Des de aquí envio una salutació a tots els "Jordis".



#47 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 02:19

Xorxi, et fas una mica pesat, sincerament. 

 

Jo si vé millor, però també penso que si fos tant bo com diuen, amb 19 anys ja estaria al Barça B.


  • o han agraït

#48 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 02:28

Xorxi, et fas una mica pesat, sincerament. 

 

Jo si vé millor, però també penso que si fos tant bo com diuen, amb 19 anys ja estaria al Barça B.

 

Pesat tampoc.. es simplement q avegades teniu poca paciencia nomes demano q sigeu optimistes!  :)



#49 Matosas

Matosas

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 02:36

Barça B pendent de l'incorporació d'Asensio (RCD Mallorca ). De moment ha deixat sense dorsal a Rolón pendent de cessió .



#50 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 27 agosto 2014 - 02:44

Ufff jo ja tinc ganes que s'acabi aquest tema... que vingui al Lleida o que es quedi al Barça B, ja m'es igual, fa massa dies que dura, ni que fos un deu aquest tio...  si no ve a més d'un li tindràn que donar un valium, no entenc res... el segre diu que esta fet, els altres que no... vaya toston!!!!!!

Un saludo a tots els gats i els Jordis d'alcarràs i l'albagès!!!!!!


  • samilof y Lo Pacheco ho han agraït

#51 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 27 agosto 2014 - 06:41

Barça B pendent de l'incorporació d'Asensio (RCD Mallorca ). De moment ha deixat sense dorsal a Rolón pendent de cessió .

 

bona noticia!! el Barça B per ara no compten amb el jugador  :)



#52 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 agosto 2014 - 07:22

La veritat és que també em té bastant cansat aquesta història. A més, està ben clar que pel Barça B és justet, així que no crec que ens estiguin deixant cap gran cosa.

 

I si acaba venint, temps al temps, però li vaticino una temporada de graderia. Feina tindrà per pendre-li el lloc al Chupi o al Osado. 



#53 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 agosto 2014 - 09:52

Maxi Rolon es un gran jugador, i te un estil de joc que pel meu gust al Lleida li manca, i per mi si acaba arribant serà titular a l'equip, te molta qualitat... Munir tornarà al B, ara es la sensació per que en el primer partit va fer un gol i un pal, però s'ha de contar que no estaven ni Neymar, ni Pedro ni Luis Suarez.. i amb aquests al davant tindrà molt poques oportunitats de jugar. Al barça B hi han grandisims jugadors, que ara aquí sembla que ens poguem comparar amb qualsevol.. el famós "Dieguito" que te que fer de Mata ve de la Ponferradina en que amb feines jugava cap minut.. Dit això, Xorxi, canses molt xato.. pren-te un "Cola-Cao". 


  • o han agraït

#54 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2014 - 11:30

Si vingués del Saragossa B no farieu tant soroll no... per mi Canadell és igual de vàlid, s'ha de donar oportunitat a gent d'aquí. Si ve doncs benvingut però la veritat és que aquest tema ja cansa i molt.


  • o han agraït

#55 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 28 agosto 2014 - 12:29

Maxi Rolon es un gran jugador, i te un estil de joc que pel meu gust al Lleida li manca, i per mi si acaba arribant serà titular a l'equip, te molta qualitat... Munir tornarà al B, ara es la sensació per que en el primer partit va fer un gol i un pal, però s'ha de contar que no estaven ni Neymar, ni Pedro ni Luis Suarez.. i amb aquests al davant tindrà molt poques oportunitats de jugar. Al barça B hi han grandisims jugadors, que ara aquí sembla que ens poguem comparar amb qualsevol.. el famós "Dieguito" que te que fer de Mata ve de la Ponferradina en que amb feines jugava cap minut.. Dit això, Xorxi, canses molt xato.. pren-te un "Cola-Cao". 

 

q jo et canso??? sera el tema xato no jo O_K-95 te vendrie be a tu el Cola-cao...  en fi de moment lo q esta clar es q no se sap res del Rolon per ara!



#56 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 28 agosto 2014 - 03:34

Bones a tothom,

 

Sobretot calma i una mica de seny... Maxi rolón no és un deu, ni és el messies, solament és la guinda del pastis a una plantilla que per mi és una de les més compeitives que tenim durant aquests últims anys, per això convido a fer una reflexió:

 

-El barça és una casa molt gran, tenen molts fronts oberts, si no recordo malament volen fitxar a un tal asensio o com és digui del mallorca, a més a més els que els hi passa que segons la fifa no poden fitxar fins el 2016 de moment, cosa que volen recorrir.

-Si en el cas que ens el haguessin volgut cedir ja ho haurien fet fa uns dies, en cap cas dic que no ho acabin fent, mireu aquest no que és diu joel del barça b i l'han col.locat al badalona.

-També penso que hi ha molts interessos pel mig econòmics, o els que siguin, o que simplement se'l quedin al filial xupant banquillo si no els hi surt cap oportunitat.

-Aquest tema fa massa dies que dura i a mi personalment em comença a cansar, penso que l'únic que estan fent és marejar la perdiu i vendre fum desde el barça, no em de caure en aquest parany...

-El mercat s'acaba el 31 d'agost i penso que el lleida està en la labor de aconsseguir una cessió interessant tal com s'ha comentat pel twiter i si no, pel mercat d'hivern.

 

Dit això perdoneu aquest rollo, però simplement és el que penso, si ens l'acaben cedint tant de bo demostri al lleida el que molt de vosaltres comenteu, jo no l'he vist jugar personalment...

 

El que estic intentant fer és tranquilitzar els ànims, una salutació a totes les mixetes.

 

P.D: M'acabo de pendre un colacao ben fresquet i estava bonissim!!!!!


  • samilof, 33ngel y xorxi93 ho han agraït

#57 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 28 agosto 2014 - 06:56

La veritat és que es fa molt pesat aquest tema ja. Només pel fet que estan demorant la decissió, casi gairebé prefereixo que no el cedeixin. Em fa l'efecte que és el típic jugador que a casa ens pot anar be, però que a fora de casa i ens camps de capsa de llumins li fotran un bon viatge i el noi s'amagarà (ja ho tenen això aquests jugadorets que van d'estrelles tan joves).

 

D'altra banda, caldria fer una reflexió sobre si és convenient anar a demanar jugador a Can Far$a. Sempre la mateixa història. Al final sembla que estem demanan almoïna.


  • o han agraït

#58 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 28 agosto 2014 - 10:18

Bones a tothom,

 

Sobretot calma i una mica de seny... Maxi rolón no és un deu, ni és el messies, solament és la guinda del pastis a una plantilla que per mi és una de les més compeitives que tenim durant aquests últims anys, per això convido a fer una reflexió:

 

-El barça és una casa molt gran, tenen molts fronts oberts, si no recordo malament volen fitxar a un tal asensio o com és digui del mallorca, a més a més els que els hi passa que segons la fifa no poden fitxar fins el 2016 de moment, cosa que volen recorrir.

-Si en el cas que ens el haguessin volgut cedir ja ho haurien fet fa uns dies, en cap cas dic que no ho acabin fent, mireu aquest no que és diu joel del barça b i l'han col.locat al badalona.

-També penso que hi ha molts interessos pel mig econòmics, o els que siguin, o que simplement se'l quedin al filial xupant banquillo si no els hi surt cap oportunitat.

-Aquest tema fa massa dies que dura i a mi personalment em comença a cansar, penso que l'únic que estan fent és marejar la perdiu i vendre fum desde el barça, no em de caure en aquest parany...

-El mercat s'acaba el 31 d'agost i penso que el lleida està en la labor de aconsseguir una cessió interessant tal com s'ha comentat pel twiter i si no, pel mercat d'hivern.

 

Dit això perdoneu aquest rollo, però simplement és el que penso, si ens l'acaben cedint tant de bo demostri al lleida el que molt de vosaltres comenteu, jo no l'he vist jugar personalment...

 

El que estic intentant fer és tranquilitzar els ànims, una salutació a totes les mixetes.

 

P.D: M'acabo de pendre un colacao ben fresquet i estava bonissim!!!!!

 

aixi es parla!!!!  :)



#59 9àzazo

9àzazo

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarràs

Escrito 28 agosto 2014 - 10:50

Molt bee xorxi, penso que aquí s'ha donat bola amb un tema que pot ser que és compleixi o no,

Jo estimo al Lleida i tinc els meus 30 i pico anyets, fa molts anys que segueixo al lleida... les cessions del barça van arribar quan el lleida estava a primera divisió i la veritat es que ni fa ni fu... després va venir el Sr. Taxto benet i els seus lligams amb el Barça i vam poder portar al moreno, pep setvalls i un altre que no recordo el nom que fins no fa gaire es va retirar això quan hi havia la unio esportiva Lleida, però mig mig amb opció de compra i no se que més perquè fa anys d'això...

Per mi el barça és mou pels €€€€€ i perquè és un dels clubs més importants del món, dit això penso que el lleida i quan parlo del lleida també em refereixo a la u.e Lleida ha obtingut bones cessions i no han sigut precissament del barça si no d'altres clubs que no penso dir el nom...

Jo si ve rolón millor i si no m'es igual a mi ja em cansa.... siguem realistes nosaltres venim d'on venim, som un club humil i cal trucar a la porta dels grans perquè et facin un regalet????  jo penso i desde el punt meu que això no cal... tenim humiltat i jo com a Lleidatà no vull que ens tractin de tontos i de pidolaires, desde el Bar$$$$a, penso que aquest any tenim ven clares les directrius i sabem on volem anar... cap a segona A que és on ens mereixem, plantilla tenim suficient qualitat per estar entre els primers i un dels millors entrenadors de la categoria.

Siguem realistes i no ens quedem amb aquest nom de "desodorant", com he comentat el mercat de fitxatges es tanca el 31 d'agost i jo crec que si la directiva del Lleida vol i pot... pot obtindre una cessió interessant i si no tirarem de on sempre que de plantilla per sort aquest any en tenim i si no a esperar al mercat de fitxatges.

Dit això i pedoneu aquest rollo i espero que no hagi ofés a ningú i per part meva dono tancat aquest tema, si ve rolón benvigut i si no la vida continua...

Desde aquí salutacions de un seguidor del Lleida, saludos a tot alcarràs que ara estem de festa majoooooor!!!!



#60 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 29 agosto 2014 - 12:32

Tranquils, no cal obsesionar-se amb aquest jugador.

 

Diumenge sabrem si finalment ve o no.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos