Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Moviments de cara a la propera temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
304 respuestas en este tema

#41 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 junio 2014 - 02:23

Aldalur i Nuñez deixen el Lleida?

 

Algú pot confirmar alguna cosa?



#42 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 11 junio 2014 - 02:35

Aldalur i Nuñez deixen el Lleida?

 

Algú pot confirmar alguna cosa?

 

 

Nuñez té tota la pinta que si. Aldalur, té contracte.



#43 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 02:58

He vist a Núñez plorar com un nen petit a Jaén i a Leganés, em sabria molt greu que marxes si no és perquè vol tenir minuts per jugar. Ojalà es quedi, crec que s'ha implicat moltíssim amb el club, ciutat, afició i equip.

 

No olvidem que una de les claus de l'èxit d'aquests 2 anys és la família en que s'ha convertit la plantilla i l'afició. Com menys marxin, millor.

 

I al tanto, renovació dels capis Pau Bosch i Biel ja sisplau, per mi són la insignia d'aquest Lleida.



#44 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 junio 2014 - 04:14

A mi dieume "pitonisso" o algo però em sembla que Seligrat anirà a l'Alcoyano i sincerament, crec que alguns dels jugadors dels que normalment es quedaran (si, una afirmació massa positiva pero 4 o 5 d'aquesta temporada crec que seguiran) i sino, s'hauria de fer un esforç per a que segueixin  :be:



#45 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:09

Doncs pel que sembla tenim avançades les negociacions amb l'ex entrenador del Toledo, Idiákez.



#46 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:09

SELIGRAT MARXA I IDIAQUEZ (TOLEDO) VE????



#47 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 junio 2014 - 08:39

Llastima no poder veure la plantilla que té Seligrat amb Idiakez... Els del Toledo (tot i no ser un expert de la 2a B) de jugadors ni m'ensonava cap i la veritat que com a equip ho van fer força be.


I petit dubte, Seligrat tenie contracte? No havia renovat feia poc? O potser patino i el que vaig llegir es que potser renovava o no se que d'una clausula?

#48 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 11 junio 2014 - 08:43

El Toledo la remenava bé, els anti-Seligrat del foro estaran contents :rialleta:



#49 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 junio 2014 - 09:05

Suposo que demà hi haurà confirmacions oficials...

Tocarà actualitzar el primer post :)

#50 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:30

He vist a Núñez plorar com un nen petit a Jaén i a Leganés, em sabria molt greu que marxes si no és perquè vol tenir minuts per jugar. Ojalà es quedi, crec que s'ha implicat moltíssim amb el club, ciutat, afició i equip.

 

No olvidem que una de les claus de l'èxit d'aquests 2 anys és la família en que s'ha convertit la plantilla i l'afició. Com menys marxin, millor.

 

I al tanto, renovació dels capis Pau Bosch i Biel ja sisplau, per mi són la insignia d'aquest Lleida.

 

Biel Medina, té contracte per l'any que ve. SI no es retira, seguirà!



#51 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2014 - 07:14

No em desagrada el canvi, però Seligrat mereix un lloc a la (curta) història del Lleida Esportiu.



#52 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 12 junio 2014 - 07:33

agrair a Seligrat tota la feina i esforç pel nostre club, però Idiakez m'agrada molt. miran pel foro del toledo s'estan cagant amb tot, i per lo que diuen idiakez s'emportara el seu cervell, albistegui, lo k ens faria falta junt amb molo i miramon



#53 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 junio 2014 - 08:10

Segons el diari d,avui, la intenció de Seligrat es seguir entrenant al Lleida.

#54 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2014 - 07:23

Declaracions de Seligrat al Segre d'avui:
(Poso les meves opinions posteriorment a les que trobo clau)

«El año pasado un córner nos hizo pasar ante el Leganés y en éste ha sido un córner el que nos dejó fuera»
- Comentari: una eliminatòria fins on jo sé dura 180 minuts. Si en 180 minuts justifiques la derrota a un córner ho trobo una mica lamentable. Els partits s'intenten "matar" amb una agresivitat superior a casa.
--

«El objetivo de la próxima temporada debe estar acorde con los recursos que destine el club»
- Comentari: evidentment, desconec les reunions internes d'entrenadors amb directiva, etc. Però no pagant més del que tenim es va fer un equip força competitiu com bé s'ha comentat pel foro per jugar a "alguna cosa més"... pero vaja, si en Toni jo vol justificar d'aquesta manera...
--

«Para mi es una decepción que no me hayan renovado ya»
- Comentari: si no ho han fet, per alguna cosa serà... l'autocrítica de vegades és útil, Toni.

--

Bé, demà veurem que passa finalment, pero espero que tinguem un nou entranador i més sabent que de totes maneres a l'equip es mouran bastantes fitxes.

Salut!

#55 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 junio 2014 - 09:47

Oficial:

https://twitter.com/...632991158439936

 

Toni Seligrat deixa de ser entrenador del Lleida, Idiakez sembla ser el nou entrenador:

https://twitter.com/...636163579015168

 

 

Tot i els problemes que potser hi han hagut entre directiva-entrenador, sembla que volen canviar que sempre ens falti aquesta "passeta més" per triomfar :)

Gràcies Toni i sort al nou entrenador!

(1r missatge actualitzat amb out i (?))



#56 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 junio 2014 - 07:55

Mata al girona, nomes li cal passar la revissio médica...

#57 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 junio 2014 - 08:00

Al tanto!!! Miramon també té ofertes de Girona i Numància i està aparaulat que en cas que arribessin ofertes de segona, el jugador podria marxar. Per mi, sense dubte, si es confirmés, la baixa més important que podríem patir.



#58 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 junio 2014 - 08:47

Al tanto!!! Miramon també té ofertes de Girona i Numància i està aparaulat que en cas que arribessin ofertes de segona, el jugador podria marxar. Per mi, sense dubte, si es confirmés, la baixa més important que podríem patir.

Bufff ara em deixes glaçat... això si que seria una mala noticia.. esperem que Miramón és quedi si no patirem!



#59 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 junio 2014 - 09:00

Bufff ara em deixes glaçat... això si que seria una mala noticia.. esperem que Miramón és quedi si no patirem!


A Imaz també li van prometre l'any passat, i al final no el van deixar. (Motiu pel qual en privat Imaz parla com el cul d'aquesta directiva.)

#60 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 17 junio 2014 - 09:11

A Imaz també li van prometre l'any passat, i al final no el van deixar. (Motiu pel qual en privat Imaz parla com el cul d'aquesta directiva.)

 

La diferència, si no vaig errat, és que Imaz tenia contracte i "unicament" hi havia l'acord verbal de deixar-lo marxar en cas d'ofertes de superior categoria. El cas de Miramon crec que és diferent, ja que la renovació està únicament aparaulada i pendent de signatura, pel que el contracte de Miramon a dia d'avui es troba resolt i el jugador podria anar lliuremant on vulgués.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos