Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Moviments de cara a la propera temporada


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
304 respuestas en este tema

#21 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 junio 2014 - 08:46

Adrià Gallego - Deportivo B

Ernesto Galán i Luismi - Espanyol B

 

Pere Milla - Getafe B

 

Al tanto, Pere...



#22 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2014 - 08:51

Imaz i Mata és difícil que continuïn, veurem que passa finalment, el primer és comenta que ho te fet amb el Reus, i el segon té oferta del Sporting de Gijon si aquest no puja a Primera.

 

Ara tot son rumors..

 

M'ha sorprès la baixa del Pere Milla, no pensava pas que marxaria.

La millor notícia de moment és que Miramon va renovar.

 

La meva opinio:

Haurien de continuar:    Pau T, Barreda, Fuster, Biel, Molo, Miramon, Imaz , Mata

Tinc dubtes amb Devesa , Chupe i Monforte

Baixes:  Aldalur, Mario Fuentes, Beñat, Pau Bosh

 

 

Estic convençut que farem un equip competitiu.



#23 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2014 - 10:30

Pels que us queixeu de que Milla va estar a la grada, us ASSEGURO que Seligrat tenie (i ho dic jo que no m'agrada gens Seligrat). I ara si algu també sap el que va passar que ho conti, i se que més d'un d'aquest foro també ho sap, perque a mi m'ho van contar foreros.

PD: se que es putada deixar-ho així, pero moralment no veuria bé explicar-ho en public, pero simplement ho dic perque sapigueu que Toni tenie motius més que justificats per castigar-lo. Si algú esta molt interessat i creu que no podra dormir sense saber el motiu, que m'el demani per privat.
  • o han agraït

#24 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2014 - 10:55

Artur Gòdia, que també encara té contracte amb el club fins 2015, tinc entés que no vol continuar, ja que ell és un jugador de mig camp i Seligrat no contava amb ell... Per mi és un jugador perfectament vàlid a 2nab.



#25 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2014 - 10:57

Imaz marxa per anar al Reus???...Entendria que marxés a un 2a perquè crec que te condicions per fer-ho però marxar per anar al Reus, em sorprendria molt la veritat...

 

Mata crec que volarà de Lleida malauradament, i no entenc com equips de 2a no es fixen en Miramon, per a mi, el millor de l'equip. Tant de bo, hagués renovat per quedar-se, i no per a fer caixa com algú diu.

 

Força Lleida!!!


  • o han agraït

#26 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 10 junio 2014 - 11:13

Imaz al Reus?????? 

 

Collons, suposo que amb aquesta lògica Miramón anirà al Mariano Poblet i Mata al Aitona... 



#27 AlbertJ

AlbertJ

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 30 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2014 - 11:20

El tema del Reus no se com acabarà però la cosa està així.  Pinta a que els sous del jugadors poden ser alts.

 

Copio diferents articles:

 

Ahora, el CF Reus desea dar un paso más hacia el progreso. Ha entrado dinero con la aparición del máximo accionista de la recién creada Sociedad Anónima Deportiva. Joan Oliver ha apostado por un modelo ambicioso. Con la mirada puesta en Segunda A. Y eso genera cambios

 

Joan Oliver, nuevo máximo accionista de la Sociedad Anónima Deportiva del CF Reus Deportiu con el 95% de las acciones ha comparecido públicamente por primera vez esta mañana. El nuevo dirigente rojinegro no ha tenido ningún reparo en afirmar que: "El objetivo es subir a Segunda A... Si la próxima temporada no jugamos el play off, no podremos darnos por satisfechos".

 

 

Oliver, quien fuera director general del F.C. Barcelona durante el último período de Joan Laporta, avanzó además que el presupuesto del club la próxima temporada superará el millón de euros y aseguró la profesionalización del club y de la primera plantilla.

 

 

 

Natxo González va ser presentat ahir com a entrenador per a la temporada que ve del Reus, que té l'objectiu de pujar a segona A, com ja va fer amb el l'Alavés


  • o han agraït

#28 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 10 junio 2014 - 12:09

BpwOMsZCUAA5Wyr.jpg

 

Situació actual de la plantilla del @Lleida_Esportiu (vía @LaManyanacat) - @javikiko



#29 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 junio 2014 - 12:25

Essencial primer renovar a Imaz i a Torres, despres si es pot retenir a fuentes i mata millor!

#30 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2014 - 12:33

Essencial primer renovar a Imaz i a Torres, despres si es pot retenir a fuentes i mata millor!

 

Imaz seria extrany que renoves. Us recorodo que el van prometre que el deixarien marxar l'estiu passat si renovave (per aixi fer caixa, i no marxar gratis) i despres no el van deixar. Sera dificil tornar-lo a "pillar"



#31 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 junio 2014 - 03:10

A mni també em sorprendria que Imaz no renovés per anar al Reus. Vaja...em cauria bastant baix el jugador.



#32 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 10 junio 2014 - 03:39

Jo sense saber com ha anat el cas Imaz amb el club i deixant-me guiar pels comentaris del foro, tinc clar que faria, jo de ell ja estaria a Reus. 



#33 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2014 - 05:54

A mi me da igual en que equipo trabajeís la temporada que viene, EXCEPTO que no sea en BUTARQUE.

Gracias a los jugadores por estas dos grandes temporadas.



#34 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2014 - 05:58

Imaz seria extrany que renoves. Us recorodo que el van prometre que el deixarien marxar l'estiu passat si renovave (per aixi fer caixa, i no marxar gratis) i despres no el van deixar. Sera dificil tornar-lo a "pillar"

Crec que aqui t'equivoques. Si el van renovar és perque deixes quelcom a caixa. El Girona el volia gratis, per tant, no va poder marxar.. Vaja estúpidesa seria renovar a un paio per acabar deixant-lo marxar de franc..



#35 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2014 - 06:06

Crec que aqui t'equivoques. Si el van renovar és perque deixes quelcom a caixa. El Girona el volia gratis, per tant, no va poder marxar.. Vaja estúpidesa seria renovar a un paio per acabar deixant-lo marxar de franc..


Bé doncs tenim informacions diferents... a mi el q me van comentar es precisament que el deixarien marxar ni que fos de franc, però que l'havien dit que renoves per veure si "enganyaven" a algun equip que estigues dispossat a pagar per Jesus.

#36 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:10

Tot indica que, com a mínim, l'any que ve estrenarem davantera sencera... No és una bona notícia. A més, també he llegit que el CD Alcoyano intentarà seduir a Toni Seligrat. Aquest estiu es preveu ben mogut.



#37 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:24

Tot indica que, com a mínim, l'any que ve estrenarem davantera sencera... No és una bona notícia. A més, també he llegit que el CD Alcoyano intentarà seduir a Toni Seligrat. Aquest estiu es preveu ben mogut.

 

Sí també havia escoltat alguna cosa. Però si per desgràcia marxés en Toni Seligrat, sempre podem fitxar entrenadors de la casa o de la provincia de Lleida, com  Luís Elcacho, o els dos entrenadors que son de Mequinenza ( raul agné -ex Girona a segona- o el mateix Juan Carlos Oliva)



#38 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:37

El Reus paga molt i molt bé... us penseu que Alex Colorado va anar a aquest equip per la gastronomia de la seva ciutat?? aixó si, s'han fumat l'Emili Vicente... no se si ell tenia re a veure en la futura contractació del Jesús. I del Pere Milla també tinc entes que la va liar a mitja temporada.. 



#39 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 10:57

jo crec que Imaz o Mata o algun altre podiren fitxar de cara a l'any que ve a un Hospitalet o Nastic de segona a... pero aixo es vere en 10 dies



#40 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 11 junio 2014 - 11:51

jo crec que Imaz o Mata o algun altre podiren fitxar de cara a l'any que ve a un Hospitalet o Nastic de segona a... pero aixo es vere en 10 dies

Exacte.. sobretot el Nàstic..






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos