Ir al contenido


Foto
- - - - -

[Segona Ronda Play-Off] Lleida - Leganes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
71 respuestas en este tema

#61 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 02 junio 2014 - 06:13

Estic d'acord amb el company IlerFran, es més afegiré una paraula per definir-lo: LAMENTABLE, aquest tio perd pilotes al mig del camp (va passar contra el Toledo, ahir...) que crec que un jugador del juvenil del Lleida no les perd... en fi crec que es l'únic que sobra en l'onze però clar la lesió de Molo no et done temps a  buscar res pel mercat i es el que hi ha.

 

 

Crec que tot i no ser un jugador de referència, quan el vam fitxar, li va donar l'equilibri necessari a l'equip que el va fer tornar a la bona ratxa de resultats que encara dura. Quan hi va haver la plaga de lesions, Molo inclosa, vam fer 4 derrotes seguides, i l'entrada de Beñat va ajudar. Tot i estar d'acord en que perd pilotes perilloses a vegades, crec que fas un anàlisi massa simple del jugador.



#62 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 junio 2014 - 07:36

O molts de vosaltres teniu memoria de peix o es que no vau venir a veure els partits de la lliga regular.... pero fins que Beñat Alemany no va fitxar pel Lleida i va debutar al mitg del camp contra el Valencia Mestalla, l'equip portaba una ratxa de 4 derrotes consecutives.... 

 

el que vui dir es que feia falta la figura de un pibot defensió que suplís a Molo, i tot-hi no ser Molo, Beñat ha aportat el just i necessari per acabar la Lliga com a tercers classificats



#63 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 junio 2014 - 07:37

Estic amb l'33ngel. 

 

Jo no sé si estem parlant del mateix jugador, però ni de llarg em sembla tant dolent amb el cap ni tant tosco amb els peus. Això sí, lent ho és un rato. 



#64 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 junio 2014 - 08:11

Evidentment a alguns els hi agradarà més i a altres menys...  :rialleta:  pero bé, cadascú té la seva opinió i jo tot i que amb ell haguem tingut aquells resultats opino el que he dit...  :be:

 

Per cert, algú va veure la colleja que li va fotre el Pau Bosch el día del Toledo? xd



#65 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 junio 2014 - 08:16

+1

Estic amb l'33ngel. 
 
Jo no sé si estem parlant del mateix jugador, però ni de llarg em sembla tant dolent amb el cap ni tant tosco amb els peus. Això sí, lent ho és un rato.



#66 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 junio 2014 - 10:21

Beñat es bon jugador, es una mica lent, pero per a res del mon es un paquet.

#67 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 junio 2014 - 10:50

A mi també m'esta agradant la tasca d'en Beñat, trobar un jugador per suplir Molo amb el mercat de fitxatges tancat no era gens facil i crec que sens dubte s'ha notat i molt la seva feina al mig del camp. Aixi que un 10 per la secretaria tecnica i pel jugador i la seva rapida adaptació.


  • o han agraït

#68 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 junio 2014 - 10:41

Doncs jo, tot i que consider a Beñat un jugador supervàlid per a fer la feina que fa (obviament, si l'hem de fer anar com a organitzador de joc, malament rai) continuo pensant que la feina que fa Beñat l'hagués pogut fer Monforte sobradament. A més, ens donaría un plus de control i organització.



#69 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 junio 2014 - 10:50

S'ha de tenir en consideració les circunstàncies que van rodejar el seu fitxatge. Com a fitxatge a corre-cuita, amb poc temps de mirar mercat i amb poques opcions de jugadors disponibles per fitxar , és un jugador força vàlid. Està clar que el que aporta Molo és molt superior al que pot aportar Beñat.

 

Jo el defecte més destacable que li veig i que ja ja he comentat en algun altre post, és la pèrdua de pilotes molt perillosses al mig del camp. Si les perd contra l'Ontinyent, no passa res. Però si provoca una pèrdua en un partit de play off ens pot sortir caríssim, i més en aquest tipus d'eliminatòries que es decideixen per petits detalls (pèrdua contra Toledo...gol, contra el Legenés..opció de contratac perillós). S'ha d'anar amb compte.



#70 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2014 - 11:04

Es podria provar de fer l'escut amb les dos grades. L'any passat vaig veure dissenys espectaculars per aqui al foro.

 

M'acabo de trobar amb el muntatge que vaig fer l'any passat.

 

Mpz4o2B.png

 

Si arribem a la final espero que el Segre prengui nota xD


  • sant_tornemi y Blau19 ho han agraït

#71 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 junio 2014 - 07:05

Per cert, el partit serà televisat diumenge?



#72 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2014 - 09:35

Gran muntatge RoD, genial! Tant de bo el facin.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos