Ir al contenido


Foto
- - - - -

[Segona Ronda Play-Off] Lleida - Leganes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
71 respuestas en este tema

#21 titosonik

titosonik

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 mayo 2014 - 04:30

Ja haurem de pedalar per tornar a eliminar a aquesta gent, ja. He vist alguna pàgina del Lega que a mitja lliga encara parlaven del "Lleidazo"... El Mario els va fer molt mal, aquell dia... 

 

Dit això, i tot i que continuo pensant que hauríem de sortir a pel partit al Camp d'Esports, s'ha de reconèixer que un 0-0 a casa no és pas cap mal resultat. Els fas un gol allà i es queden amb el moc. 

es queden amb el moc pero es millor portar un bon resultat de casa :)



#22 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 27 mayo 2014 - 05:15

El que hicieron el año no les sirvió de mucho.Espero que este año les pase lo mismo

 

El objectiu del spot del any passat era omplir butarque, i ho van fer. Si compares els espectadors de Leganés - Guijuelo d'aquest any amb el Leganés - Lleida del any passat, semblen dos competicions diferents...

 

Un altra cosa es que perdin, pero això ja es un tema deportiu, no hi te res a veure.



#23 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 mayo 2014 - 05:47

jo estic confiat en que el Lleida a Butarque pot marcar.. de fet ultimament hem marcat en tots els desplaçaments a domicili. Aquest pot ser un factor important i aconseguir que ells no ens facin gol al camp d'esports.... cosa que vec bastant complicada pq tb ens marquen tots els equips que passen x aqui....

 

jo apostaria x un 0-0 a l'anada i un 0-1 o 1-1 a la tornada

 

els que dieu que l'eliminatoria s'ha de resoldre a l'anada esteu equivocats... tornen els nervis i els desfibriladors una altra vegada

 

PD: l'any passat em vaig perdre el desplaçament.... aquest any crec q hi podre anar!

 

FORÇA LLEIDA



#24 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 27 mayo 2014 - 08:57

"Como ganemos en Lleida, Pau Torres va a pedir ser suplente en Butarque porque le puede llover de todo, y insultos tambien...

Vist al Twiter.

 

Però de que cony van? És normal això? Quin cervell s'ha de tenir per escriure coses així. Potser aquest no és el pitjor que he llegit (n'hi ha que he flipat més i tot) però m'ha fet saltar.

 

Que els jugadors llegeixin a aquesta gent, els i fotin 5 gols i els donguin ben donats.



#25 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 mayo 2014 - 09:24

"Como ganemos en Lleida, Pau Torres va a pedir ser suplente en Butarque porque le puede llover de todo, y insultos tambien...

Vist al Twiter.

 

Però de que cony van? És normal això? Quin cervell s'ha de tenir per escriure coses així. Potser aquest no és el pitjor que he llegit (n'hi ha que he flipat més i tot) però m'ha fet saltar.

 

Que els jugadors llegeixin a aquesta gent, els i fotin 5 gols i els donguin ben donats.

Esta clar que és innaceptable escriure això o voler fer això als jugadors, però també fixa't en la reacció del Pau quan Mario marca el 1-1 a Butarque..

És normal que li tinguin ganes, i jo també entenc al Pau, si durant tot el partit t'estant insultant és comprensible que al final reaccionis així.. però bé, són professionals s'ha d'anar amb compte amb que fan..



#26 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 mayo 2014 - 10:06

No s'ha de reaccionar mai com va fer Pau. Ho celebres amb el teu equip no a la cara de l'afició que acabes de deixar enfonsada.

 

De totes maneres bona part dels comentaris que es veuen per internet dels aficionats del Leganés son d'un odi totalment desmesurat i malaltís, tant cap als jugadors del Lleida, com cap a nosaltres els aficionats, com cap a la nostra terra en general.

Entres al seu fòrum i la meitat dels missatges son insults, entres en aquest fòrum i pràcticament ni parlem d'ells. En aquestes coses es veu quina afició val la pena :brindis:

 

Tant de bo el diumenge només s'escoltin crist d'ànim cap al nostre equip. Som-hi Lleida!


  • o han agraït

#27 Ronda36

Ronda36

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 7 topics

Escrito 28 mayo 2014 - 02:58

Esta clar que és innaceptable escriure això o voler fer això als jugadors, però també fixa't en la reacció del Pau quan Mario marca el 1-1 a Butarque..

És normal que li tinguin ganes, i jo també entenc al Pau, si durant tot el partit t'estant insultant és comprensible que al final reaccionis així.. però bé, són professionals s'ha d'anar amb compte amb que fan..

 

A Leganes el recordo corrent com un boig però res més. El dia que s'encara és a Jaén, no? Potser vaig equivocat jo...



#28 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 28 mayo 2014 - 03:14

A Leganes el recordo corrent com un boig però res més. El dia que s'encara és a Jaén, no? Potser vaig equivocat jo...

 

Es va encarar tant a Leganés com a Jaén.



#29 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 mayo 2014 - 03:15

A Leganes el recordo corrent com un boig però res més. El dia que s'encara és a Jaén, no? Potser vaig equivocat jo...

 Minut 8:43 fixa't cap on va, no s'aprecia del tot, però està clar que els provoque.. però que ja dic, és comprensible.. però sent un jugador de futbol professional ho trobo incorrecte.



#30 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 28 mayo 2014 - 03:58

Parlant de la vessant esportiva, que és la que ens interessa, s'ha de destacar al trident Eraso, Fran Moreno i Carlos Martínez. Eraso és el que porta el pes del Leganés, venint de la cantera del Bilbao B i Carlos Martínez segueix de l'any passat i té molta qualitat. Defensivament destacaria als centrals Mantovani (argentí procedent de l'Oviedo que està fent una temporada immensa), Paco Candela (tira les faltes amb molta potència, com feia el nostre ex Galiano) i com no, un altre ex de l'Oviedo, el porter Dani Barrios, segon menys golejat de tota la segona B amb 24 gols. No serà fàcil!

 

Per cert, els dos que ens van marcar l'any passat segueixen: Fer Ruiz i John Pírez.

 

Som-hi!



#31 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 28 mayo 2014 - 06:37

Ustia... el Eraso aquest el tenia jo al Football Manager 11... quins records jajajaja

#32 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 12:01

De cara a la pròxima ronda, si  passem, ja no ens poden tocar ni Llagostera ni Nàstic.



#33 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 02:01

De cara a la pròxima ronda, si  passem, ja no ens poden tocar ni Llagostera ni Nàstic.

 

Llagostera diria que sí, en cas que passin Hospi, Sestao i Llagostera, hi hauria sorteig.

 

Tot i això ens tenim que centrar primer de tot amb el Leganés, que no serà gens fàcil.

 

SOM-HI LLEIDA!



#34 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 05:11

No s'ha de reaccionar mai com va fer Pau. Ho celebres amb el teu equip no a la cara de l'afició que acabes de deixar enfonsada.

 

De totes maneres bona part dels comentaris que es veuen per internet dels aficionats del Leganés son d'un odi totalment desmesurat i malaltís, tant cap als jugadors del Lleida, com cap a nosaltres els aficionats, com cap a la nostra terra en general.

Entres al seu fòrum i la meitat dels missatges son insults, entres en aquest fòrum i pràcticament ni parlem d'ells. En aquestes coses es veu quina afició val la pena :brindis:

 

Tant de bo el diumenge només s'escoltin crist d'ànim cap al nostre equip. Som-hi Lleida!

La temporada passada al Camp d'Esports es va cantar "Puta Espanya" i "Puta Leganés". No entraré en discusions polítiques, donat que no és el lloc més adient, però quan dius segons què..doncs allò que diuen en castellà: "Quien siembra vientos, recoge tempestades". Altra cosa seria si aqui en tot moment s'hagués mantingut un respecte total.. Però sincerament quan cantes segons què, crec que perds "tota raó" que puguis arribar a tenir.


  • o han agraït

#35 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 31 mayo 2014 - 05:23

La temporada passada al Camp d'Esports es va cantar "Puta Espanya" i "Puta Leganés". No entraré en discusions polítiques, donat que no és el lloc més adient, però quan dius segons què..doncs allò que diuen en castellà: "Quien siembra vientos, recoge tempestades". Altra cosa seria si aqui en tot moment s'hagués mantingut un respecte total.. Però sincerament quan cantes segons què, crec que perds "tota raó" que puguis arribar a tenir.

 

Podríem tenir un debat llarg sobre això però prefereixo no desvirtuar el fil, que queden menys de 24 hores pel partit.


  • o han agraït

#36 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 06:18

La temporada passada al Camp d'Esports es va cantar "Puta Espanya" i "Puta Leganés". No entraré en discusions polítiques, donat que no és el lloc més adient, però quan dius segons què..doncs allò que diuen en castellà: "Quien siembra vientos, recoge tempestades". Altra cosa seria si aqui en tot moment s'hagués mantingut un respecte total.. Però sincerament quan cantes segons què, crec que perds "tota raó" que puguis arribar a tenir.

Estic d'acrod amb tu, pero es un debat que no s'acabaria mai això.

 

També estic d'acord amb el RoD.



#37 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 07:41

gallery_1848_4_564669.gif

 

Salut, companys!  :D



#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 31 mayo 2014 - 07:53

Venudes més de 9.500 entrades anticipades :aplaudiment:  Demà l'aspecte del Camp d'Esports tornarà a ser brutal.



#39 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 07:57

Se sap com serà el mosaic?



#40 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 31 mayo 2014 - 08:05

Se sap com serà el mosaic?

 

Suposo que faran el mateix. Llàstima que a l'hora de començar el partit encara queda molt gent per entrar al camp i el mosaic es desllueix una mica.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos