Ir al contenido


Foto
- - - - -

[Segona Ronda Play-Off] Lleida - Leganes


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
71 respuestas en este tema

#41 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 08:25

Suposo que faran el mateix. Llàstima que a l'hora de començar el partit encara queda molt gent per entrar al camp i el mosaic es desllueix una mica.

+1

Per cert, he llegit al web del Segre que el mosaic serà tot blau.



#42 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 08:56

Sense cap lema. Pues contan que les cadires ja son blaves je je je

#43 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 31 mayo 2014 - 09:19

Doncs millor tot blau xD



#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 09:47

Si perque lo de som i serem ho havies d'interpretar, almenys desde els gols, es veie fatal, solament desde el palco es pot llegir clarament el lema.

#45 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 09:57

Es podria provar de fer l'escut amb les dos grades. L'any passat vaig veure dissenys espectaculars per aqui al foro.



#46 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 31 mayo 2014 - 10:48

Tan difícil és posar la paraula LLEIDA a lateral? xd

 

Trobo que seria llegible i el nom del nostre equip. Una altra opció seria agafar els seients on posa ESPORTIU i posar paperines bleves, tot lo demés blanc... és a dir on hi hagi blau blau i on hi hagi blanc blanc

 

:nohose:



#47 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 junio 2014 - 09:01

Creieu que un 0-0 és un bon resultat? De moment a la primera ronda tots els locals que van empatar a 0 a l'anada van quedar eliminats.



#48 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 junio 2014 - 09:15

Creieu que un 0-0 és un bon resultat? De moment a la primera ronda tots els locals que van empatar a 0 a l'anada van quedar eliminats.

 

Depen molt dels equips, el nostre Lleida es un equip que amb un 0-0 s'hi troba comode aixi que veig la tornada força oberta ja que ells tampoc son coixos i son força bons al radere, de fet, qualsevol empat a gols ens serveix i no cal dir quin es el resultat predilecte del Seligrat no?

 

Visca l'uaunisme !


  • o han agraït

#49 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 junio 2014 - 09:36

No es que sigui un bon resultat però tampoc és dolent. Allà el Lleida jugarà el seu típic antifutbol, a veure-les venir, i a marcar un golet en un descuit del Leganés.

 

Ja tinc ganes de que arribi el diumenge. Som-hi Lleida!



#50 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 junio 2014 - 10:15

Doncs jo penso que el plantejament que oferirà a la tornada el Leganés ens anirà millor amb aquest 0-0 que el plantejament que hagués fet si haguèssim guanyat nosaltres 1-0. Amb això no vull dir que prefería el 0-0 al 1-0, ni molt menys...



#51 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 junio 2014 - 10:25

Doncs jo penso que el plantejament que oferirà a la tornada el Leganés ens anirà millor amb aquest 0-0 que el plantejament que hagués fet si haguèssim guanyat nosaltres 1-0. Amb això no vull dir que prefería el 0-0 al 1-0, ni molt menys...

 

Jo penso que el Leganes jugará igual, a guanyar... es el que ha de fer, sigui 1-0 o 0-0.

 

Dit això, el lleida per a mi ha jugat bastant bé (tenint en compte com es el seu joc habitualment, clar està), ha dominat el rival (cosa que no ens te acostumats) i llastima que no haigui pogut travessar el mur del Leganés, el cual per cert estava molt ben organitzat i semblava molt dificil fer gol.

Ens ha faltat el gol, si no m'equivoco aquest es el primer partit de la temporada on el resultat final ha sigut 0-0... hem de fer bo el fet de no haver encaixat cap gol.

 

I ja son 7 els partits del Lleida Esportiu en els play off de ascens a 2ª Divisió, 0 derrotes... pinta bé la cosa.



#52 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 junio 2014 - 10:50

Gran partit el d'avui, he vist bandes molt més obertes i un mig camp més estructurat que no pas contra el Toledo, crec que l'estil de joc "somnífer" del Toledo era molt més perillós que no pas el Leganés.

 

Els jugadors han anat a per totes, la segona part una mica menys d'intensitat pero el Leganés molt replegat a la seva àrea, cal destacar la gran defense del Lleida, i la gran feina del porter visintat, un tros de porter també, com el nostre.

 

Allí aniràn a per totes i estic convençut de que passarem a la ronda final.

 

Visca el Lleida!



#53 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 junio 2014 - 07:32

Sí que hem tingut el domini, però ens ha faltat molta claredat d'idees a dalt. Crec que s'ha notat que els jugadors (dels dos equips) són molt conscients del que es juguen. Si no compto malament, només un remat entre els tres pals dels dos equips, amb paradón del seu porter al cop de cap de Pere (?).

 

Veig una eliminatòria molt igualada, molt més que no m'hauria imaginat, però no oblidem que ara mateix només ens cal un gol a Butarque, en temps reglamentari o en prórroga, per gairebé sentenciar la seminifinal... 



#54 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 junio 2014 - 07:56

A mi la cosa que més em preocupava era com encararíem el partit i em va agradar molt com vam sortir. Vam dominar en tot moment i vam tenir control.lada la situació. És cert que ens va faltar una mica més de profunditat, però en general he vist l'equip ben assentat sobre el terreny de joc.

 

L'únic aspecte negatiu, sota el meu parer, van ser un parell de pilotes que va perdre el Beñat de forma perillossíssima al centre del camp. S'ha d'anar en compte, per que contra el Toledo una pèrdua seva ens va costar el gol.

 

A LEganés tocarà patir...i molt. El 0-0 no és mal resultat, però no ens enganyem, tampoc bo.

 

PD. Sabent que aniran més de 10.000 persones al camp, tant costa habilitar be els accessos al camp? Ahir ja havia començat el partit i havia un futimer de gent fora encara per entrar.


  • o han agraït

#55 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 junio 2014 - 08:57

Sí que hem tingut el domini, però ens ha faltat molta claredat d'idees a dalt. Crec que s'ha notat que els jugadors (dels dos equips) són molt conscients del que es juguen. Si no compto malament, només un remat entre els tres pals dels dos equips, amb paradón del seu porter al cop de cap de Pere (?).

 

Veig una eliminatòria molt igualada, molt més que no m'hauria imaginat, però no oblidem que ara mateix només ens cal un gol a Butarque, en temps reglamentari o en prórroga, per gairebé sentenciar la seminifinal... 

 

La més clara del partit la tenen ells al principi en l'1 contra 1 que treu PAu Torres després de l'error de Pere Milla. Allà partit a cara de gos i qui aprofiti les ocasions o la ocasió que tindrà passarà. 



#56 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 02 junio 2014 - 10:05

Durant tot el partit, vaig veure més por a perdre que ganes de guanyar per part dels dos equips, tot i que sí es cert que el Lleida va buscar el gol amb més insistència que el rival.

Butarque marcarà sentència i espero que l'equip surti a buscar el gol tot i essent sabedor que es VITAL que el Leganés no marqui. Tal com s'estructura el Leganés defensivament, crec que serà molt difícil fer-los-hi un gol amb 0-0, imagineu-vos com sería la cosa si ells es fiquen per davant....

 

Sobre lo dels accessos... sense paraules. Entre que la gent tenim uns ous com a cabassos (volem entrar al camp 5' antes del partit) i que s'obren les mateixes portes que si juguessim al febrer contra el Ontinyent, passa el que passa.

 

També vull tenir un especial record per a tots aquells que han decidit marxar a falta de 10 minuts per a acabar el matx: NO CAL QUE TORNEU!!!


  • o han agraït

#57 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 junio 2014 - 10:56

El que tingui l'error es quede fora.. i per una vegada, crec que tenir la tornada a Butarque ens afavoreix, si fos qualsevol altre equip estarie cagat, però sent el Lleida hi confio moltíssim. Això sí, sufrir sufrir sufrir i tornar a sufrir aquest diumenge, però passarem!!



#58 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 junio 2014 - 03:12

El joc de l'equip ahir no em va desagradar com alguns locutors de radio van citar... si bé és veritat que ens falta fer la última passada bé i tot el tema, també s'ha de dir que ahir tant el Lleida (com el Leganés) estaven força centrats per intentar treure un bon resultat.

 

Tot i això m'agradaria remarcar dos fets:

· Ho sento molt pero no serà la primera ni última vegada que ho dic: Beñat. Si us plau, com pot estar jugant aquest jugador uns play-off amb el Lleida, sento dir-ho pero no el veig un jugador vàlid:

  1. Mireu com corren jugadors com Pau Bosch i després mireu-lo a ell.
  2. Lent, és alt si... pero molt lent. Em recorda a Toño i els crits d'algun aficionat de fa anys (Alto como un pino, tonto como un pepino)
  3. Per alt no acostuma a veure moltes pilotes, molt saltar molt saltar pero no en toca ni una...
  4. Control amb els peus bastant pèssim i pilota que toca sol ocasionar recuperació de l'equip contrari i jugada de perill.

No sé, cadascú tindrà la seva opinió pero pel que jo he vist no té nivell ara mateix per jugar al Lleida i considero que no li posa els "collons" necessaris als partits.

 

 

· Segon aspecte: Ahir no sé si algú més se'n va donar compte però en Raul Fuster no va passar del mig camp i a la segona part tot el joc de banda el vam centrar al lateral de Carlos Barreda. Jo em pregunto... el Leganés, quan arribava ho feia pel mig amb alguns dels seus davanters. Per tant, em costava de creure que en Seligrat no volgués generar més perill per la banda de Fuster i més amb la qualitat que sol tenir a l'hora de centrar (a la primera part va penjar un parell o més de pilotes bastant perilloses)

 

---

Dit això, Visca el Lleida i a guanyar a Butarque o obternir un resultat que ens beneficii! Doncs a priori no veig el Leganés tan perillós com el Toledo!


  • sant_tornemi y ILER ho han agraït

#59 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 02 junio 2014 - 05:32

El joc de l'equip ahir no em va desagradar com alguns locutors de radio van citar... si bé és veritat que ens falta fer la última passada bé i tot el tema, també s'ha de dir que ahir tant el Lleida (com el Leganés) estaven força centrats per intentar treure un bon resultat.

 

Tot i això m'agradaria remarcar dos fets:

· Ho sento molt pero no serà la primera ni última vegada que ho dic: Beñat. Si us plau, com pot estar jugant aquest jugador uns play-off amb el Lleida, sento dir-ho pero no el veig un jugador vàlid:

  1. Mireu com corren jugadors com Pau Bosch i després mireu-lo a ell.
  2. Lent, és alt si... pero molt lent. Em recorda a Toño i els crits d'algun aficionat de fa anys (Alto como un pino, tonto como un pepino)
  3. Per alt no acostuma a veure moltes pilotes, molt saltar molt saltar pero no en toca ni una...
  4. Control amb els peus bastant pèssim i pilota que toca sol ocasionar recuperació de l'equip contrari i jugada de perill.

No sé, cadascú tindrà la seva opinió pero pel que jo he vist no té nivell ara mateix per jugar al Lleida i considero que no li posa els "collons" necessaris als partits.

 

 

· Segon aspecte: Ahir no sé si algú més se'n va donar compte però en Raul Fuster no va passar del mig camp i a la segona part tot el joc de banda el vam centrar al lateral de Carlos Barreda. Jo em pregunto... el Leganés, quan arribava ho feia pel mig amb alguns dels seus davanters. Per tant, em costava de creure que en Seligrat no volgués generar més perill per la banda de Fuster i més amb la qualitat que sol tenir a l'hora de centrar (a la primera part va penjar un parell o més de pilotes bastant perilloses)

 

---

Dit això, Visca el Lleida i a guanyar a Butarque o obternir un resultat que ens beneficii! Doncs a priori no veig el Leganés tan perillós com el Toledo!

 

 

El joc pel que porta apostant Seligrat en aquests dos anys, és a dir, joc directe en la seva gran part i poc combinatiu al mig del camp, llevat de comptades ocasions, fa que Beñat sigui el jugador perfecte per aquesta posició. Tots sabem que no és Molo, però el que li demana Seligrat és destrucció al mig del camp i que s'imposi en el joc aeri. Per mi, això ho compleix de sobres. La seva tasca d'ajuda als centrals en aquesta faceta, és impagable. Ja es veu que pateix amb la pilota als peus, però per sort, no la toca gaire. Vist com estava el mercat quan es va lesionar Molo, és el jugador més vàlid possible.



#60 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 junio 2014 - 06:03

Estic d'acord amb el company IlerFran, es més afegiré una paraula per definir-lo: LAMENTABLE, aquest tio perd pilotes al mig del camp (va passar contra el Toledo, ahir...) que crec que un jugador del juvenil del Lleida no les perd... en fi crec que es l'únic que sobra en l'onze però clar la lesió de Molo no et done temps a  buscar res pel mercat i es el que hi ha.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos