Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Konaté: sobrevalorat?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
104 respuestas en este tema

#41 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 09:01

ojala q sigui aixi!!! avui ha donat bones sensacions  :)

 

Bones sensacions? Doncs per la ràdio han dit que ha fallat un gol que fins i tot un xaval de 4 anys hagués marcat...



#42 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 09:24

Bones sensacions? Doncs per la ràdio han dit que ha fallat un gol que fins i tot un xaval de 4 anys hagués marcat...

 

 

El castiguem que no torni a jugar mai més?



#43 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 09:32

El castiguem que no torni a jugar mai més?

 

No fa falta castigar a ningú. Simplement he expressat el que van comentar, tant el Laso com el Iñigo Blanco a la ràdio. Em castigues per fer aquest comentari o aviat no es podrà expressar el que un pensi?



#44 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 09:35

No fa falta castigar a ningú. Simplement he expressat el que van comentar, tant el Laso com el Iñigo Blanco a la ràdio. Em castigues per fer aquest comentari o aviat no es podrà expressar el que un pensi?

 

Tots dos… al racó de pensar….

 

pd- Sóc Konatista… de moment.



#45 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 10:28

Doncs jo vaig escoltar la retransmissió d'Iñigo Blanco i no va fer referència a cap comparació. Simplement que va fallar un 1 contra 1 amb el porter. Tant ell com els altres dos comentaristes van fer més d'un comentari positiu respecte al seu rendiment.

 

 No recordo on he llegit certa comparació amb l'Oriol Esteve, en quant a "status" dins l'equip, però només dir quqe a Konaté ahir, p.e., li va donar crec que més o menys mitja hora.



#46 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 12:52

Ahir va fallat una ocasio bona, pero suposo que li donaran confiança, tampoc es que el nostre equip vagi sobrat de rebulsius, sobretot perque al mercat d'hivern no hem pescat res i a sobre Imaz fins a principia de Maig estara de baixa.

#47 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 24 febrero 2014 - 01:54

Konaté només amb velocitat pot aportar coses positives en partits encallats, si fins i tot Cheick la liava quan jugava 10 minuts i aixo que apart de fisic poca cosa més tenia, aixi que només que Konaté tingui una mica més de tecnica que Cheick, pot ser un jugador apte per foter-lo a correr per la banda al minut 75 i acabar de rebentar la defensa rival o per defensar una contra com fa Chupe moltes vegades.

 

El gol fallat d'ahir no es significatiu, la de gols cantats que ha fallat Imaz es interminable (i despres te'n fot un de xilena des del mig del camp i te la cola pe l'escaire)



#48 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 25 febrero 2014 - 08:31

Al resum de futbol cat va sortir l'ocasió que falla el Konaté. Està molt sol i la tira a fora. Em sembla que se li van apagar els llums, perquè li etziba una canonada que no va enlloc. No passa res, tots els jugadors fallen ocasions.

 

Crec que diumenge la victòria hauria estat justa. Llàstima de dos punts...



#49 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2014 - 07:47

És un pufo i dels grans, només veient-lo contra Huracan ja s' olora que li queda força gran la categoria.



#50 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 febrero 2014 - 09:06

Hem vist jugar a Konaté 4 ratets. Els suficients per a que alguns veieu en ell un no George Weah i per a que d'altres ja us aventureu a dir que serà el fracás més gran desde la invenció del Laser Disc.

 

Nois, Seligrat es qui l'entrena i qui el veu cada dia. Si ell li ha donat minuts, es perque creu que pot ser vàlid i perque el xaval s'ho haurà currat.

 

Ojo, que igual si eh! Que igual alguns de vosaltres en teniu prou amb 20 minuts i un resum del futbol cat per saber si un jugador serà el nou Messi o no val ni per a portar l'aigua als entrenos!! Cuidao!



#51 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 26 febrero 2014 - 02:20

És un pufo i dels grans, només veient-lo contra Huracan ja s' olora que li queda força gran la categoria.

 

bahhh.. parles massa rapid noi.. esperat unes jornades per veure si ho fa be o no q no coste! us queixeu per res..  :)



#52 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 26 febrero 2014 - 03:19

Hem vist jugar a Konaté 4 ratets. Els suficients per a que alguns veieu en ell un no George Weah i per a que d'altres ja us aventureu a dir que serà el fracás més gran desde la invenció del Laser Disc.

 

Nois, Seligrat es qui l'entrena i qui el veu cada dia. Si ell li ha donat minuts, es perque creu que pot ser vàlid i perque el xaval s'ho haurà currat.

 

Ojo, que igual si eh! Que igual alguns de vosaltres en teniu prou amb 20 minuts i un resum del futbol cat per saber si un jugador serà el nou Messi o no val ni per a portar l'aigua als entrenos!! Cuidao!

 

No sé si això ho dius per mi, però jo no he dit que el jugador sigui un paquet. El que dic és que li van apagar les llums  i que això li pot passar a tothom. Jo encara no l'he vist prou per saber si val o no. Ara, el que tinc bastant clar que el nou Weah no seria... 



#53 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 febrero 2014 - 03:24

No sé si això ho dius per mi, però jo no he dit que el jugador sigui un paquet. El que dic és que li van apagar les llums  i que això li pot passar a tothom. Jo encara no l'he vist prou per saber si val o no. Ara, el que tinc bastant clar que el nou Weah no seria... 

No ho dic per ningú en concret, però em sobta bastant que hi hagi gent que amb 4 estones que ha vist jugar al Konaté, ja s'aventuri a dir que serà un pufo.



#54 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2014 - 05:33

Hem vist jugar a Konaté 4 ratets. Els suficients per a que alguns veieu en ell un no George Weah i per a que d'altres ja us aventureu a dir que serà el fracás més gran desde la invenció del Laser Disc.

 

Nois, Seligrat es qui l'entrena i qui el veu cada dia. Si ell li ha donat minuts, es perque creu que pot ser vàlid i perque el xaval s'ho haurà currat.

 

Ojo, que igual si eh! Que igual alguns de vosaltres en teniu prou amb 20 minuts i un resum del futbol cat per saber si un jugador serà el nou Messi o no val ni per a portar l'aigua als entrenos!! Cuidao!

jaja jo esq el tinc bastant creuat amb aquest negre, he jugat aquesta temporada contra ell i nomes insulta en italià i va de estrella, res mes. Crec q el seu nivell no es per jugar al lleida a 2aB. Ara es quan diumenge al prat ens dona la victoria jaja!



#55 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2014 - 05:34

bahhh.. parles massa rapid noi.. esperat unes jornades per veure si ho fa be o no q no coste! us queixeu per res..  :)

 

Crec que he vist prou anys de fútbol per fer aquest comentari,tècnicament molt limitat.



#56 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 febrero 2014 - 10:19

Crec que he vist prou anys de fútbol per fer aquest comentari,tècnicament molt limitat.

 

 

Partint de la base que aquesta comparació és injusta, frívola i fora de lloc…. però jo recordo un entrenador que va venir a mitjans de la nefasta temporada 88 i que va ser molt xiulat i insultat , va ser uns dels "culpables" de baixar a la 2ªB….un tal Mané.

 

PD-Insisteixo que la comparació pot ser ridicula i tot…però el futbol és molt raro.



#57 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 28 febrero 2014 - 10:59

Crec que he vist prou anys de fútbol per fer aquest comentari,tècnicament molt limitat.

 

peroo si no ho sas si es bo o dolent el konate nomes perque diguis q en sas de futbol..! per dir q es un pufo millor no haver fet aquest comentari! em de esperar unes jornades si potse.. tot sigui perque ho faigi be   :)  



#58 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 marzo 2014 - 06:12

Amics, us convido a rellegir tots els missatges que ha ficat el company xorxi en aquest post.... DE -TRA-CA!

 

Va home va, ja li direm al marfileño que et firmi un autógrafo :rialleta:



#59 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 01 marzo 2014 - 09:20

Amics, us convido a rellegir tots els missatges que ha ficat el company xorxi en aquest post.... DE -TRA-CA!

 

Va home va, ja li direm al marfileño que et firmi un autógrafo :rialleta:

 

no cal, lo unic q fai es defensar els jugadors Soci! xD 



#60 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 marzo 2014 - 09:50

Ehem ehem... No diré que ho vaig dir, però ho vaig dir.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos