Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Konaté: sobrevalorat?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
104 respuestas en este tema

#1 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 febrero 2014 - 10:38

Bona nit, amics i companys foreros.

 

Obro aquest fil per parlar d'aquest davanter mediàtic que sembla ser que tenim en plantilla i dels afalacs envers ell, tal vegada, penso jo, no suficientment justificats.

 

A veure, cadascú té els ídols que té, però em sembla que aquest cas és un clar cas de (sobrevaloració?). Em fa certa gràcia (enteneu el sentit de l'expressió) que hi hagi gent que es queixi que si el Konate no està convocat, que si encara no té els papers, que si Konate amunt, que si Konate avall. No dic que estigui malament fer-ho, és fenomenal estar al dia del que succeeix a la plantilla i al club.

 

M'he decidit a escriure quan recentment he parlat amb amics lleidatans (que animen aquell club que està a uns 150 quilòmetres). Els parles del Lleida i et diuen "home, amb un jugador de la Roma aquest any han de pujar segur home" o "No entenc que Seligrat no faci jugar un jugador d'un equip Champions". Respecte a la primera frase que descric, m'agradaria dir que si en l'ascens depenem d'aquest home, ens tirem deu anys més com a mínim en terra de ningú.

 

No sé si sabeu que aquest home l'any passat jugava al Campobasso, a lo que seria una Segona B italiana (molt mediàtic, oi?). Si el van fitxar i se'l van treure de sobre és per una estratègia de mercat que tenen a Itàlia per alliberar jugadors extracomunitaris, i amb aquesta operació es va fer posible la incorporació del brasiler Maicon al club romà.

 

D'altra banda, he de dir que tot això de que no podía jugar pels papers "me huele a chamusquina", com dirien el veïns.    Ja us asseguro jo que, si tant supercrack fos, els brothers ja s'haguessin espavilat a tenir-los en regla...

 

Ei! Que jo sóc el primer que desitjo que sigui un supercrack, només extrapolo d'un fet com és la sobrevaloració per part d'alguns d'aquest jugador, i que per exemple, no et valoraran el treball que fa el Barreda o el Molo a cada partit.

 

He dit.

 

Editat: si faig aquesta (crítica?) és amb coneixement de causa: he vist jugar Konate i ja us dic que no té res a envejar a gairebé CAP membre de la plantilla.


  • o han agraït

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 febrero 2014 - 11:01

Bueno, sense anim d'ofendre pero crec que hauries de saber que la gran majoria de gent que veu al Lleida de forma habitual sap que el Konaté es un jugador que esta per sota del nivell de la plantilla i que el seu fitxatge es un xanxullo del qual prefereixo no saber el perque. Pero be, ja que de forma escrita la ironia i el sarcasme costen d'agafar t'ho aclaro xD

 

El fenomen Konaté es com el fenomen Cheick o el fenomen Baba Sule, simplement es catxondeo per que el jugador segurament sera un pufo sino com be has dit, estaria jugant des de la jornada 1 i no pas ara.



#3 Milinkovic

Milinkovic

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2014 - 11:26

Jo també pensó que Konaté té un nivell justet per estar en aquesta plantilla. Hi pot estar perfectament, però no per ser titular. Avui sense anar més lluny, he anat a comprar l'entrada a que opta cada soci i m'he quedat una estona veient com entrenava la plantilla.

 

Doncs bé, hi ha hagut una jugada en la que Konaté s'ha plantat sol davant de Pau Torres i quan ho tenia tot per definir, va el tio i mig entrepussa amb la pilota i sense ni arribar a rematar Pau l'ha blocat. No em vull ni imaginar que pensaríem si ho veguessim en un partit...En canvi quan veies a Mata t'adonaves que hi ha un món entre un i l'altre (els comparo perquè juguen en la mateixa posició.) Això sí, Konatés és un tio molt potent i té pinta de ser molt treballador, però tècnicament molt justet...

 

Per cert, he vist la jugada en que Imaz s'ha lesionat i si no m'equivoco ha sigut en una topada amb Fuster. No ha pogut ni continuar. És una llàstima perquè pot ser una lesió de llarga durada.



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 febrero 2014 - 11:55

Seligrat.... on tens el cap?

 

:deumeu:



#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 01:18

Jo també pensó que Konaté té un nivell justet per estar en aquesta plantilla. Hi pot estar perfectament, però no per ser titular. Avui sense anar més lluny, he anat a comprar l'entrada a que opta cada soci i m'he quedat una estona veient com entrenava la plantilla.

 

Doncs bé, hi ha hagut una jugada en la que Konaté s'ha plantat sol davant de Pau Torres i quan ho tenia tot per definir, va el tio i mig entrepussa amb la pilota i sense ni arribar a rematar Pau l'ha blocat. No em vull ni imaginar que pensaríem si ho veguessim en un partit...En canvi quan veies a Mata t'adonaves que hi ha un món entre un i l'altre (els comparo perquè juguen en la mateixa posició.) Això sí, Konatés és un tio molt potent i té pinta de ser molt treballador, però tècnicament molt justet...

 

Per cert, he vist la jugada en que Imaz s'ha lesionat i si no m'equivoco ha sigut en una topada amb Fuster. No ha pogut ni continuar. És una llàstima perquè pot ser una lesió de llarga durada.

 

Mata en definició es de lo milloret de la categoria, fins i tot te la flor al cul que te tot bon davanter centre (el 2n gol a Vilareial es d'una potra increible) pero esta clar que si vols aspirar a guanyar la lliga i pujar a 2na A et cal un paio com Mata i et calen davanters que un 1vs1 contra el porter te la fotin dins o com a minim que la pasin a algu per a que la foti dins pero mai pot entrepussar xD i si aixo ho fa en un entrenament no cal ni dir el que faria en un partit amb els nervis i la presió, seria d'aquelles jugades on acabariam amb les mans al cap.

 

Lo d'Imaz lamentablement segurament explica el per que era suplent els ultims partits, com va dir Seligrat, l'Imaz tornaria a ser titular tan bon punt estigues al 100% i ja s'ha vist que no ho estava per desgracia nostra. Tandebo torni el mes aviat possible per que es un jugador clau per poder superar el playoff i optar a guanyar la lliga.



#6 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 09:24

Sincerament no puc opinar, ni positivament ni negativament, sobre aquest jugador, ja que no l'he vist jugar. No obstant, això no treu que consideri que en Konaté és un fitxatge que em desperta molts dubtes. Se'm fa molt extrany que tinguem un jugador des del mes d'agost i que fins ara no tingui els papers per poder jugar. Per no parlar sobre els rumors que el situavenal COnstància. Una mica de "tufo" si que fa aquest fitxatge.

 

P.D. No vull deixar de remarcar la greu, i espero que no afecti massa a la dinàmica del grup, lesió de l'Imaz. Estem parlant del segón màxim golejador de l'equip en el que potser és el seu millor any amb el LLeida. Lo dit...que es recuperi aviat i que qui el substitueixi tingui tota la sort...i encert del món. Ho necessitarem.



#7 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 09:38

fins que no el veiem jugar no podem opinar... pero jo el vaig veure uns minuts al Miniestadi en pretemporada y en Copa del rey contra el Caudal i la sensacio de velocitat, força i perillositat va ser constant en els pocs minuts que va jugar

 

evidentment no te lloc a l'11 titular... pero potser aniria be x als minuts finals de les segones parts....

 

aixo el mister ho sabra millor q nosaltres



#8 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 10:17

faré un comentari ara que potser aixeca alguna "ballofa". No vull pas ofendre a ningú! Al loro.

 

He vist i hem vist jugar a Konaté molt poquets minuts, però tot i aixó, tots li tenim un especial aprecio a aquest noiet. Aixó té una explicació, i es la següent:

 

ELS JUGADORS "NEGRETS" FAN GRÀCIA!

 

Cheick, Konaté, Emenalo, Joseph M'Barga.... els jugadors negrets fan gràcia, per aixó en volem tenir un i veure'l jugar!!

 

Perdoneu, però algú ho havia de dir!!

jaja


  • o han agraït

#9 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 01:31

pos jo crec q Konatee No es pass el Cheick.. seguramentt donara moltes sorpreses.. ojala q siguin golss!! em de donarli una oportunitat entre tots si potse :)



#10 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 14 febrero 2014 - 02:03

faré un comentari ara que potser aixeca alguna "ballofa". No vull pas ofendre a ningú! Al loro.

 

He vist i hem vist jugar a Konaté molt poquets minuts, però tot i aixó, tots li tenim un especial aprecio a aquest noiet. Aixó té una explicació, i es la següent:

 

ELS JUGADORS "NEGRETS" FAN GRÀCIA!

 

Cheick, Konaté, Emenalo, Joseph M'Barga.... els jugadors negrets fan gràcia, per aixó en volem tenir un i veure'l jugar!!

 

Perdoneu, però algú ho havia de dir!!

jaja

L'has clavat jaja. I si a sobre ve de la Roma doncs encara més :D



#11 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 01:26

Parlant clar, konaté a jugat a 2 catalana i no era el millor jugador del lleida B. No te nivell per jugar a 2a B pero ni de lluny.



#12 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 01:49

Parlant clar, konaté a jugat a 2 catalana i no era el millor jugador del lleida B. No te nivell per jugar a 2a B pero ni de lluny.

 

es molt aviat per treure conclusions.. ahir va tindre un bon debut i ho va fer bastant b! :)



#13 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 03:34

I només va jugar 10 min



#14 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 07:33

es molt aviat per treure conclusions.. ahir va tindre un bon debut i ho va fer bastant b! :)


Ho dius enserio? Crec q va tocar tres pilotes, un la va pasar facil a Barreda, l'altra li van robar la pilota i l'altra al anar a fer el dribling el defensa va tocar la pilota que despres va rebotar en la cama de Konate i acabaroa sent saque de banda x ells.

Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk



#15 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 febrero 2014 - 11:53

es molt aviat per treure conclusions.. ahir va tindre un bon debut i ho va fer bastant b! :)

nose quin debut vas veure la veritat...jo l'he vist bastant a 2 catalana i res d res



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:01

nose quin debut vas veure la veritat...jo l'he vist bastant a 2 catalana i res d res

M'agradaria que no fos aixi, pero estic totalment d'acord amb el que dius.



#17 Lo Pacheco

Lo Pacheco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 febrero 2014 - 12:26

El Konate va tenir pocs minuts com per demostrar algo

#18 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 08:37

Konate ha tingut molts minuts amb el Lleida B.... i si amb el Lleida B no ha despuntat.... com ho ha de fer amb el primer equip?



#19 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 09:14

Konate ha tingut molts minuts amb el Lleida B.... i si amb el Lleida B no ha despuntat.... com ho ha de fer amb el primer equip?

 

El fútbol és un misterio siempre… per això és fútbol.



#20 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 10:21

Konate ha tingut molts minuts amb el Lleida B.... i si amb el Lleida B no ha despuntat.... com ho ha de fer amb el primer equip?

 

Amb el Lleida B no ha despuntat? Però si ha fet un munt de gols!






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos