Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Konaté: sobrevalorat?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
104 respuestas en este tema

#21 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 10:33

Amb el Lleida B no ha despuntat? Però si ha fet un munt de gols!

 

Salat destacava un munt amb el Benavent i a Segona B es va menjar els mocs, per tornar a Segona Catalana i tornar a destacar i fotre milions de gols.

 

Temps nois, temps. Ja es veurà! El cas es que si Seligrat (que no es casa amb ningú) l'ha fet debutar, per algo serà. Ell és qui el veu cada dia entrenant.



#22 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:03

Salat destacava un munt amb el Benavent i a Segona B es va menjar els mocs, per tornar a Segona Catalana i tornar a destacar i fotre milions de gols.

 

Temps nois, temps. Ja es veurà! El cas es que si Seligrat (que no es casa amb ningú) l'ha fet debutar, per algo serà. Ell és qui el veu cada dia entrenant.

Pero si no va marxar ni un cop dels centrals del pardinyes i va acabar desquiciat i expulsat jaja, com a de marxar dels centrals de 2aB !! i salat li done 4 milions de voltes al konaté aquest!



#23 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:31

Aquest fil em sembla una tontería... ¿Konaté sobrevalorat? Si no sabem el seu rendimen encara, no ha jugat ni 10' amb el primer equip, i en partits morts on ja estava tot decidit.

 

Y els que diuen que amb el Lleida B no ha despuntat... ¿que ha de fer per despuntar, 5 gols per partit o que?

Ara mateix es el segon jugador de la taula de golejadors del grup del Lleida B que te millor promitg de gols per partit, 13 gols amb 12 partits jugats (cap de penal). Només el supera el Salat, que te una cantitat de gols estratosferis.

 

Tampoc s'ha de oblidar on juga, una divisió on tot son camps "ratoneres" (i amb gespa artificial) on no hi ha lloc ni per correr (segur que una de les caracteristiques més a tenir en compte de aquest noi). Penso que en aquestes circunstancies ja es pot tenir un jugador de 1ª divisió que li costaría molt poder despuntar.

 

 

No vull dir que el Konaté sigui bon jugador, de fet tinc els meus dubtes si te calitat suficient per estar tan sols a la banqueta del primer equip, però el que si que vull dir es que no es pot criticar el que ha fet fins ara, ja que no ha tingut cap oportunitat per poder demostrar res.



#24 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:42

Jo sincerament crec que el Seligrat li va donar minuts més com una picada d'ull a l'afició que el demanava i a l'estar el partit pràcticament sentenciat, que no pas per una altra cosa.

 

En 15 minuts no va poder demostrar gran cosa, però el vaig veure una mica esbalotat. Com ja vaig comentar en un altre post, en aquest Lleida no té lloc ni a la banqueta per mi i dubto que, si no és com a revulsiu, pugui aportar gran cosa a l'equip.

 

Com va comentar el company La Veu de Torres ens fan gràcia els jugadors "morenets", tot i que jo aquesta afirmació l'extendria a tots aquells jugadors "estrafalaris" (enteneu-me el que vull dir).

 

Recordeu Yasunaga, M'Barga i moltissims anys enrera Ali Benhalima, per posar sols uns exemples.
 



#25 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:49

 

 

Jo sincerament crec que el Seligrat li va donar minuts més com una picada d'ull a l'afició que el demanava i a l'estar el partit pràcticament sentenciat, que no pas per una altra cosa.

 

En 15 minuts no va poder demostrar gran cosa, però el vaig veure una mica esbalotat. Com ja vaig comentar en un altre post, en aquest Lleida no té lloc ni a la banqueta per mi i dubto que, si no és com a revulsiu, pugui aportar gran cosa a l'equip.

 

Com va comentar el company La Veu de Torres ens fan gràcia els jugadors "morenets", tot i que jo aquesta afirmació l'extendria a tots aquells jugadors "estrafalaris" (enteneu-me el que vull dir).

 

Recordeu Yasunaga, M'Barga i moltissims anys enrera Ali Benhalima, per posar sols uns exemples.
 

 

 

Estimat.... Benhalima era internacional amb Argelia i era molt bo.



#26 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 12:54

 

 

 

 

 

Estimat.... Benhalima era internacional amb Argelia i era molt bo.

 

 

Si home...ja ho se que era internacional i era molt bo, però això no treu que el component "exòtic" que tenia fes que per l'espectador també fos atractiu.

 

Hem de tenir en compte que abans no era com ara amb els jugadors estrangers, ja que el fet que només en puguessin jugar dos feia que els aficionats els "idolatressin" de forma desmesurada.



#27 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 01:13

 

Anderssen era un gran petardo que poca gent idolatrava en canvi Matosas va estar 4 dies i va ser un ídol... Però entenc el que dius...Yasunaga és l'exemple.



#28 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 06:18

Aquest fil em sembla una tontería... ¿Konaté sobrevalorat? Si no sabem el seu rendimen encara, no ha jugat ni 10' amb el primer equip, i en partits morts on ja estava tot decidit.

 

Y els que diuen que amb el Lleida B no ha despuntat... ¿que ha de fer per despuntar, 5 gols per partit o que?

Ara mateix es el segon jugador de la taula de golejadors del grup del Lleida B que te millor promitg de gols per partit, 13 gols amb 12 partits jugats (cap de penal). Només el supera el Salat, que te una cantitat de gols estratosferis.

 

Tampoc s'ha de oblidar on juga, una divisió on tot son camps "ratoneres" (i amb gespa artificial) on no hi ha lloc ni per correr (segur que una de les caracteristiques més a tenir en compte de aquest noi). Penso que en aquestes circunstancies ja es pot tenir un jugador de 1ª divisió que li costaría molt poder despuntar.

 

 

No vull dir que el Konaté sigui bon jugador, de fet tinc els meus dubtes si te calitat suficient per estar tan sols a la banqueta del primer equip, però el que si que vull dir es que no es pot criticar el que ha fet fins ara, ja que no ha tingut cap oportunitat per poder demostrar res.

 

Demostres no tenir ni idea de quin peu calça la 2na Catalana. Ja et dic jo que hi han camps millors que els de 2na B.

Jo vaig jugar contra Konate en la pretemporada i a part de correr (MOLT!) i de protestar en italià, poc més! No te ni tindrà la qualitat de la nostra plantilla ni de conya, i per tenir un portent físic tornem a portar al Cheick que en aquests aspecte li pega mil patades.



#29 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 07:33

Demostres no tenir ni idea de quin peu calça la 2na Catalana.

 

Curiós que digues això, quan tractaves a la gent de "ignorant" quan deien que el Lleida B podría lluitar per ascendir a 1ª Catalana. Això va ser abans de començar la temporada:

 

 

No perque sigui jo un dels integrants de la categoria, pero la segona catalana no te absolutament res a veure a la 3era i veig practicament impossible que puguin lluitar per l'ascens.

 
Y contestant a un que deia que el Lleida B sería un dels aspirans:
 

Amb tots els respectes del mon, em sembla que no segueixes gaire la categoria

 

Per acavar:

 

Mira't la classificació de la 2na catalana d'aquest any. Dels 4 ascendits de 3era catalana, sol el pardinyes s'ha pogut salvar, i a l'ultima jornada despres d'amanyar el partit contra l'alpicat. En el cas del miralcamp, no ha pogut ni competir en la categoria. L'albi te 15 jugadors de Valls, que cobren entre els 100 i 500 €, lo que cobren els de l'efac i cervera, arribant als 600, ni et conto.. I abans estava landorra amb plantilla semiprofesional i cobran jugadors mes de 1000 euros... Realment creus que no hi ha diferiencia entre categories?? T'invito a que repasis numeros de les ultimes temporades i vegis algun partit dambdues categories... Llavors, opina.

 
 
Si, està clar que tu hi entens molt sobre aquesta categoria, els teus pronostics sobre el Lleida B que deies que no tindria opcions de poder fer res (el cual esta 3er empatat amb el 2on) ho abalen.
 
-----------------------------
 
I dit això, et contestaré al post inicial. Desconec si hi ha molts camps millors que els de 2ªB, pero el 50% dels partits es juguen com a local, i el camp dels magraners es petit i amb gespa artificial, tampoc crec que sigui el millor escenari del Konaté per despuntar. I tinc els meus dubtes si els restants camps de 2ª catalana ho siguin, però com ja has dit abans, no en tinc ni idea de 2ª Catalana (i no t'ho nego, però tu de moment t'has columpiat bastant també, no crec que siguis el més indicat per donar lliçons).


#30 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 07:37

Konate ha tingut molts minuts amb el Lleida B.... i si amb el Lleida B no ha despuntat.... com ho ha de fer amb el primer equip?

 

Que no ha despuntat Konaté al LLeida B??.............. apaga i vamonos!!     Konate al Lleida B ha fotut un sac de gols i ha fet grans partits.

 

Unaltra cosa es que no es un jugador per a 2B.



#31 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 07:45

Que no ha despuntat Konaté al LLeida B??.............. apaga i vamonos!!     Konate al Lleida B ha fotut un sac de gols i ha fet grans partits.

 

Unaltra cosa es que no es un jugador per a 2B.

Sempre desestabilitzant el fòrum, deu ni do quin troll.. ara que tot esportivament va bé a  dir que el Konate no és un jugador valid per 2na B.... :D



#32 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 07:48

Sempre desestabilitzant el fòrum, deu ni do quin troll.. ara que tot esportivament va bé a  dir que el Konate no és un jugador valid per 2na B.... :D

Es un tema actual d'un jugador que acaba de debutar al primer equip.

 

Resucitar el post d'Adria Gallego amb la ironia que has utilitzat no te sentit. A veure si tu i el company Sherk parleu mes positivament del nostre equip i parleu en els posts positius i en els psots dels partits que guanyem, cosa que mai feu, perque aquest equip s'ho mereix i no pas de coses que no venen al cas. El sherk es tot un expert en obrir posts per desestabilitzar, pero tu amb el comentari que has fet.....

 

Seligrat on tens el cap? portem 20 partits seguits sense perdre i estem a 1 punt del lider. Les coses es poden fer millor collons....

 

:deumeu:



#33 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 08:28

Que no ha despuntat Konaté al LLeida B??.............. apaga i vamonos!!     Konate al Lleida B ha fotut un sac de gols i ha fet grans partits.

 

Unaltra cosa es que no es un jugador per a 2B.

 

clar q sii!!! 2a catalana no es una categoria facil.. konate ens ha demostrat al filial q al primer equip tambe pot arrivar a les mateixes xifres! 13 gols no se fan sols. algo deu de ser no?   :)



#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 febrero 2014 - 11:44

Quan jugui una mica més tornem a recuperar aquest post.



#35 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 febrero 2014 - 08:30

Que el Konaté està sobrevalorat? Però algú esperava algo d'aquest xaval ja quan el van fitxar???  :rialleta:  :rialleta:  :rialleta:

 

PD: Les seves xifres de gols/partit a segona catalana no estan gens malament. 



#36 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 febrero 2014 - 01:10

 

Curiós que digues això, quan tractaves a la gent de "ignorant" quan deien que el Lleida B podría lluitar per ascendir a 1ª Catalana. Això va ser abans de començar la temporada:

 

 

 
Y contestant a un que deia que el Lleida B sería un dels aspirans:
 
 

 

Per acavar:

 

 
 
Si, està clar que tu hi entens molt sobre aquesta categoria, els teus pronostics sobre el Lleida B que deies que no tindria opcions de poder fer res (el cual esta 3er empatat amb el 2on) ho abalen.
 
-----------------------------
 
I dit això, et contestaré al post inicial. Desconec si hi ha molts camps millors que els de 2ªB, pero el 50% dels partits es juguen com a local, i el camp dels magraners es petit i amb gespa artificial, tampoc crec que sigui el millor escenari del Konaté per despuntar. I tinc els meus dubtes si els restants camps de 2ª catalana ho siguin, però com ja has dit abans, no en tinc ni idea de 2ª Catalana (i no t'ho nego, però tu de moment t'has columpiat bastant també, no crec que siguis el més indicat per donar lliçons).

 

Amb l'equip de l'any passat era impossible, ara bé, poc em podria imaginar que el Lleida tindria un "pressupost" com per portar jugadors com el Mia, Konate o Fran Perales per al seu filial.. cosa que no entenc d'on surten les peles, però bé. A 2na Catalana, camps realment desatroços sols hi han el de la Pobla, que segueix sent de terra i petit, i el de Linyola, que tot i ser molt gran es un autèntic patatal. Si Magraners, Borges, EFAC, Pardinyes.. consideres "ratoneres"... la 2na B, tota ella, ho és.



#37 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 19 febrero 2014 - 07:23

esperem ome esperem.. l'hem de veure jugar un partit complet almenys.. ;)



#38 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 febrero 2014 - 08:42

No crec que tinguem aquesta sort :elcrack:



#39 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 febrero 2014 - 10:54

Jo aposto que Konaté serà un Lezaun 2.0; ens donarà l'ascens.

 

Temps al temps... :D :D :D :D :D



#40 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 23 febrero 2014 - 06:24

Jo aposto que Konaté serà un Lezaun 2.0; ens donarà l'ascens.

 

Temps al temps... :D :D :D :D :D

 

ojala q sigui aixi!!! avui ha donat bones sensacions  :)






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos