Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Lleida-Llagostera


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#21 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2014 - 03:52

imaz sempre ha de ser titular si!!

 

jo tb crec q el alcoyano acabarà més a dalt q el balears



#22 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 enero 2014 - 05:33

Soc un soci del Lleida Esportiu. Segur que no en sabeu res, un altre cop, gràcies, medis de desinformació. En aquesta carta vull manifestar el meu rebuig a la repressió dels mossos d’esquadra cap a la zona de gol nord del Camp d’Esports i més concretament la mostrada a la penya RUDES LLEIDA. Primerament dir que no es pot tolerar el que està passant des de fa ja molt de temps al Camp. Els Rudes no són més que un grup de gent que el únic que fa es anar al camp a animar el seu equip i no és just que rebin aquest tracte per part dels mossos ni per part de ningú; no se quins seran els seus objectius però cada partit i, des del primer moment, els tenen en el punt de mira, van a demanar-los-hi la documentació i els obliguen a abandonar l’estadi en contra de la seva voluntat, on arribarem així? Què volen els mossos? Acabar amb els joves del Camp d'Esports que animen a l’equip durant tot el partit? Ahir en el partit contra el Llagostera els Mossos van agredir per radere un aficionat del Lleida i el van tirar al terra, que havia tirat malament la pilota al porter. Després d'agredir-lo no, li van posar una multa de 3000 euros i el mosso responsable de l'agressió es va negar a donar en numero de placa. El més trist però és que crec que només els busquen i els culpen de tot per la seva estètica, quan en els temps en que ens trobem, tothom sap que no es pot jutjar una persona per la imatge sinó pels fets. Demano per favor que actuïn amb tothom igual, es molt indignant el que va ocórrer aquest passat dissabte dia 18 de Gener, com tots els que estàvem al gol nord podem dir que en primer lloc que l'actuació policial va ser totalment desmesurada i fora de lloc, en segon lloc no en va haver-hi prou, que li van posar una multa de 3000 euros, i en tercer lloc, penso que els Mossos haurien d'actuar com a ciutadans que vetllen per la seguretat i no com a "éssers superiors als ciutadans". Si no ho feu passar ho silenciaran! Prou repressió al Camp d'Esports! #ACAB



#23 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2014 - 08:07

Victoria importantíssima, i contundent contra el líder. Aquest del Llagostera són una colla de flipadets començant pel senyor Sellarés (quin personatge més prepotent és pensa que juga a 1era mínim el esperpèntic) i acabant amb els que porten el seu twitter. Quina colla de ploramiques. Imaz espectacular 8 gols ja porta i això que va estar fora mes i mig per lesió. Voldria remarcar una cosa que poca gent està comentant; Mata porta molts partits sense marcar, amb la punteria molt poc fina fallant moltíssim davant de porta. Espero que afini la punteria perquè necessitem gols i molts!

 

PD: Lo dels Rudes Lleida i els mossos molt trist i indignant. Els mossos ja sabem quin peu calcen però últimament està sent exagerat prou persecució sisplau!



#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 enero 2014 - 01:35

 

Victoria importantíssima, i contundent contra el líder. Aquest del Llagostera són una colla de flipadets començant pel senyor Sellarés (quin personatge més prepotent és pensa que juga a 1era mínim el esperpèntic) i acabant amb els que porten el seu twitter. Quina colla de ploramiques. Imaz espectacular 8 gols ja porta i això que va estar fora mes i mig per lesió. Voldria remarcar una cosa que poca gent està comentant; Mata porta molts partits sense marcar, amb la punteria molt poc fina fallant moltíssim davant de porta. Espero que afini la punteria perquè necessitem gols i molts!

 

 

PD: Lo dels Rudes Lleida i els mossos molt trist i indignant. Els mossos ja sabem quin peu calcen però últimament està sent exagerat prou persecució sisplau!

 

 

 

Mata s'esta reservant per la part important de la temporada, no tinguem cap dubte que tornara a ser decisiu!

 

D'altra banda, lo dels 2 ultims anys al Gol Nord es d'escandol, porto des del 99 anant cada temporada al Gol Nord i en ma vida he vist tanta presencia policial, ni quan jugavam a 2na A !!! Pero es que ademes van a provocar, a un company meu quasi el foten fora el dia del Olimpic per mirar a un dels mossos per veure si era un dels que va estovar a un amic nostre en un 11 de setembre de fara 3 o 4 anys. I si que ho era si.



#25 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 enero 2014 - 01:36

Ahir en el partit contra el Llagostera els Mossos van agredir per radere un aficionat del Lleida i el van tirar al terra, que havia tirat malament la pilota al porter

 

Abans de res, dir que estic totalment d'acord amb la major part del teu comentari. Penso que la prepotencia dels mossos comença a ser preocupant, tampoc em sembla GENS bé que no donin la seva indentificació quan es OBLIGATORI. A més, si no fan res "fora de la llei" ¿quin problema han de tenir amb donar el seu nº de placa?

 

Dit això, m'agradaría formularte una pregunta. ¿Quina necesitat hi havia de tirar la pilota malamnet al porter? Per qué ho comentes com si fos una cosa normal, i no es el primer cop que he vist accions (que es poden considerar "agresió fisica") aixi desde el gol nord.

¿Quina culpa tenia el porter de tot això? ¿Va insultar a aquell noi? ¿Li va pendre la novia potser? No sé, m'agradaría saber-ho, més que res per poder analitzar més la situació  :be:


  • o han agraït

#26 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 20 enero 2014 - 02:33

1. L'acció del mosso és d'escàndol, espero que hi hagi denúncia per part de la víctima, hi ha una bona pila de testimonis.

 

2. En cap cas s'hauria d'haver multat, espentejat, pegat al detingut, simplement se'l fa fora del camp i punt.

 

3. Amb 1-0 i l'únic porter que no ha perdut temps aquí a casa i no ha faltat el respecte a ningú, trobo lamentable que se li tiri la pilota a la cara sense cap motiu.

 

4. S'ha de ser consequent, si et queixes de l'agressió del mosso (evidenment lamentable), no s'ha d'amagar que se li ha tirat la pilota a la cara al porter, i per tant, també és una agressió.

 

5. Si us queixeu de la violència emprada per la policia (totalment d'acord en queixar-nos), tingueu en compte que el primer gest de violència l'ha fet el que ha llençat la pilota. Dit això, injustificable i lamentable les dues accions.


  • RoD y mr_raulman ho han agraït

#27 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 20 enero 2014 - 09:14

Pel que fa al tema Mossos...algú pot aclarir si al noi que van tirar a terra era el que li va tirar la pilota al porter?

 

Deixant de banda l'actitu xulesca, prepotent, arrogant i intolerable del Mossos, cosa desgraciadament bastant habitual, també trobo penosa l'actitut del noi tirant d'aquella forma la pilota al porter del Llagostera.

Es pot animar al teu equip sense necessitat d'aquest tipus d'accions, ni d'escopir al rival, cosa que també es bastant habitual.


  • o han agraït

#28 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 enero 2014 - 09:49

Pel que fa al tema Mossos...algú pot aclarir si al noi que van tirar a terra era el que li va tirar la pilota al porter?

 

Deixant de banda l'actitu xulesca, prepotent, arrogant i intolerable del Mossos, cosa desgraciadament bastant habitual, també trobo penosa l'actitut del noi tirant d'aquella forma la pilota al porter del Llagostera.

Es pot animar al teu equip sense necessitat d'aquest tipus d'accions, ni d'escopir al rival, cosa que també es bastant habitual.

 

Y sempre aquest tipus d'accions venen de la mateixa zona del camp... Penso que es una pena, ja que es admirable el treball dels Rudes, animant al equip durant tot el partit, sigui el resultat que sigui, estigui guanyant o perdent l'equip.

Opino com el ILER, tant dificil es "limitarse" a animar al equip? Després es queixen que el 80% dels mossos repartits al camp están al Gol Nord, pero es que es l'unic lloc del Camp on es creen conflictes... 



#29 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 20 enero 2014 - 10:03

estan totalment en desacord amb l'actitud dels mossos, i desitjant que la penya rudes continui animant com fan sempre, sol recordar que cantics de puta espanya, puta leganes, espanyoles hijos de puta.... son agressions verbals cap a una aficio que ve al camp desports, i tambe de forma inmerescuda rep insults. Jo vaig esta al Benito Villamarin, i realment agraeixo que no hi hagues CAP cantic en contra nostra per part dels supporters gol sud


  • o han agraït

#30 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 enero 2014 - 11:13

estan totalment en desacord amb l'actitud dels mossos, i desitjant que la penya rudes continui animant com fan sempre, sol recordar que cantics de puta espanya, puta leganes, espanyoles hijos de puta.... son agressions verbals cap a una aficio que ve al camp desports, i tambe de forma inmerescuda rep insults. Jo vaig esta al Benito Villamarin, i realment agraeixo que no hi hagues CAP cantic en contra nostra per part dels supporters gol sud

 

i això, que nassos té que veure amb el tema que estem parlant??

 

Pel que sé (no estava al camp) es va agredir de forma totalment desmesurada i desproporcionada a un afeccionat del Lleida.

 

Només aquest fet, ens hauria de fer bullir de rabia per la actitud xulesca dels mossos. Actitud que ve de antic ja!



#31 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 20 enero 2014 - 11:22

repeteixo que estic totalment en contra de l'actitud dels mossos. Es una forma de fer reflexionar i de dir que de vegades nosaltres(m'incloc perque pa lo bueno i pa lo malo TOTS som l'afició del lleida) també hem de ser respectuosos i no fer cantics totalment desmesurats i desproporcionats cap a 200 aficionats que venen de leganes, jaen, o d'on sigui.

i creume que una cosa no treu l'altra, i aquest acte em fa bullir de rabia perque la policia ha d'impartir justicia, i lo k fan es repartir a la minima que poden.



#32 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 20 enero 2014 - 05:54

Al company de la penya, tirar-li la pilota a un porter professional amb la ma li ha suposat la expulsió del camp, 3000 euros de multa, un clatellot i una patada que l'ha tirat a terra per part d'un Mosso d'Esquadra. 

 

Actuació dels Mossos: Emportar-se a gent del Gol Nord indiscriminadament fent-los-hi perdre el partit i agressió a un dels detinguts (patada ben donada que l'ha tirat al terra) sense cap tipus de justifiació. Acte que ha provocat la indignació de tots els que ho han vist, la majoria padrins ja que l'agressió ha tngut lloc entre tribuna i el Gol Nord.  Resultat: El Mosso agressor no portava el numero de placa obligatori i ha abandonat el Camp d'Esports ràpidament gràcies a l'ajuda dels seus "companys" i el sargent l'ha encobert amb total impunitat.

 

ACAB



#33 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 20 enero 2014 - 09:18

Al company de la penya, tirar-li la pilota a un porter professional amb la ma li ha suposat la expulsió del camp, 3000 euros de multa, un clatellot i una patada que l'ha tirat a terra per part d'un Mosso d'Esquadra. 

 

Penso que es exagerat. Amb expulsarlo del camp, i potser una petita multa (3000€ es algo desproporcionat) hagués set suficient... però bé, al menys això servirà per a que el próxim cop la gent s'ho pensi 2 cops abans de intentar liarla d'aquesta manera contra jugadors del equip rival. 



#34 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 enero 2014 - 11:45

És un tema on tots ens volem solidaritzar amb el noi en quant a l'agressió, ell i només ell té l'última paraula.

 

T'animo des d'aquí a que el denunciïs i que "pagui" d'una vegada per totes de la inaptitud com a professional que vetlla per la seguretat de la gent, que s'emporti el que es mereix, en aquest aspecte estic amb tu.

 

De la mateixa manera que li dic, que reflexioni i que tots els que tingueu l'actitud com ell, de justificar pagar un carnet o entrada i que això doni postestad per fer el que vulgueu, en aquest aspecte en quan a actitud us invito a que no xafeu més el Camp d'Esports i ningun recinte tu i tots els que feu el mateix, això és de "bestiola de clavegueram", nosaltres o per lo menos jo vull que aquest noi sigui un Rude, "Es un Sentiment" o Molero que vagi a animar, dit això no justifico el que t'ha fet el policia, aquest paio "que l'inhabilitin".

 

Pel que fa el partit, ha sortit rodó, 3 punts retallat al "ex-líder", líder en el moment i guanyar-li el golaverage.



#35 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 enero 2014 - 12:59

estan totalment en desacord amb l'actitud dels mossos, i desitjant que la penya rudes continui animant com fan sempre, sol recordar que cantics de puta espanya, puta leganes, espanyoles hijos de puta.... son agressions verbals cap a una aficio que ve al camp desports, i tambe de forma inmerescuda rep insults. Jo vaig esta al Benito Villamarin, i realment agraeixo que no hi hagues CAP cantic en contra nostra per part dels supporters gol sud

A Leganes i Jaen van cantar TOT el camp puta Lleida i puta Catalunya, tema apart a Jaen amb 2 banderes pre-constitucionals que la policia no va dir res...



#36 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 enero 2014 - 01:18

Dprs de la pilotada va anar aixi, van venir el mossos al gol nord i van emportar-se i expulsar del Camp d'Esports 2 nois de Rudes que no tenien res a veure, quan el noi ja habia marxat de la grada...

I la manera de detenir al noi va ser totalment desproporcionada amb una patada al genoll x tirar-lo a terra, devant de tothom un agent sense numero d'identificacio... i 3000 euros



#37 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 21 enero 2014 - 08:30

A Leganes i Jaen van cantar TOT el camp puta Lleida i puta Catalunya, tema apart a Jaen amb 2 banderes pre-constitucionals que la policia no va dir res...

 

A Leganes es veritat que TOT el camp va cridar "Puta Lerida", lo de puta catalunya no ho vaig sentir (a Jaen no hi vaig anar, aixi que no ho sé). A Lleida només una part del camp (els de sempre) van cridar "Puta Leganés" i "Españoles hijos de puta", això si, la anada era al Camp d'Esports, i van sortir molt cremats els seguidors de la afició rival.

 

No intento justificar ni a uns ni als altres, només dic les coses com van ser.



#38 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 21 enero 2014 - 09:06

Jo aportaré el meu granet de sorra també. L'agressió al noi no la vaig veure, però tota la gent del gol nord ho va confirmar.

 

El que sí que van veure els meus ulls fou que, un cop el noi va tirar la pilota, va arrencar a correr. Després van venir els Mossos i amb un aire desafiant van cridar a un noi que estava amb els Rudes per que anés cap a ells a explicar el que havia passat. Després se'l van endur i jo i dos companys més els hi vam dir que el noi que s'emportaven no havia fet res, a lo que un d'ell ens va contestar textualment: "vosotros chitón, que esto no os interesa". Vam insistir dient que el noi no havia fet res, i ens van tornar a dir que "no nos interesaba".

 

Posteriorment, es van endur un altre noi, d'estètica molt semblant al que havia llençat la pilota, però que tampoc tenia res a veure. Fins aquí la història que vaig veure.

 

També vull explicar que un membre de seguretat privada del club ens va dir que no els hi va dir res als MOssos, tot i que havia vist al noi correr, fet que l'honra, alhora que lamentava l'actuació dels Mossos.

El que va venir després ja ho heu explicat.



#39 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 enero 2014 - 03:12

Estic d'acord en tot el que dieu pero una puntualització:

 

A la gent que li incomodi que canteu Visca Catalunya, és tan senzill com que cantin a favor d'Espanya o les seves ideologies així que sou lliures de dir per la vostra boca el que volgueu. Ànims i a seguir amb la feina i animació que feu partit rere partit!



#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 21 enero 2014 - 09:05

L'actuació dels mossos ha estat desporporcionada, i el agent que l'ha agredit ha de ser denunciat. Tots estem d'acord. jo el primer. A gol nord hi ha més presencia perque alli es on hi ha mes risc de que es produeixin mes actes vandalics i qualsevol tipus d'incidents, les coses com siguin. Ara bé, si que trobo que van masa a saco i moltes vegades van molt sobrats, aquesta no es la imatge que m'agradaria que dones el cos de seguretat dels mossos. L'actuació del mosso en concret que va pegar al noi dels rudes no es correcta, no es pot defensar, es més, es denunciable. (també s'ha de dir que hi han mossos exemplars, no tots es poden posar al mateix sac).

 

Pero dir aixo, no vol dir exculpar a aquest noi, tots els que us queixeu dels mossos també hauriau de reconeixer primer de tot l'error que va fer el vostre company i acceptar que el que va fer el diumenge passat no ho tenia que haver fet, esta malament i no es pot defensar per cap costat.

 

Aquest individu va agredir al porter sense cap motiu justificable i s'ha de castigar. Pero mai s'ha de castigar amb la porra o amb una patada. 1.000 euros si que li hagues posat ja que si et toquen la butxaca, el proxim cop et pensaras mes be de fer qualsevol cosa com la que va fer.... (pero 3mil euros son massa).

 

També trobo correcte que el facin fora del camp i uns mesos sense poder entrar al camp d'esports.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos