Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Lleida-Llagostera


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#41 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 22 enero 2014 - 01:06

Estic d'acord en tot el que dieu pero una puntualització:

 

A la gent que li incomodi que canteu Visca Catalunya, és tan senzill com que cantin a favor d'Espanya o les seves ideologies així que sou lliures de dir per la vostra boca el que volgueu. Ànims i a seguir amb la feina i animació que feu partit rere partit!

 

Perdó si m'he perdut però... ¿A quí li pot incomodar que es canti Visca Catalunya? Apart que no es un cant que s'escolti sovint al Camp d'Esports, però deixant de banda això, dubto que a ningú de la aficio local, o de la rival, li pugui incomodar.

 

Es com si jo vaig a veure el Betis - Lleida i la gent canta "Viva Andalucía". ¿Per qué m'ha de molestar? Penso que es bonic que la gent s'estimi a la seva terra.



#42 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 enero 2014 - 10:37

Per a que aquest post no es torni a desviar del tema (ho dic perque ere el de la porra, pero al final es parla del incident que va haver-hi a gol nord), recomano a tots aquelles que tinguin ganes de tornar a desviar l'atenció cap  ala politica que es dirigeixin cap aquest post http://www.lolleida..../17464-si-o-no/

 

No tornem a mesclar les coses que no tenen res a veure, aqui estem parlan de la pilotada a la cara i de lactuacio dels mossos. No estem parlan ni de cantics ni de banderes. No es poden parlar 3 temes a l'hora en un sol post, es pot, pero llavors es imposible seguir el fil.



#43 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 enero 2014 - 01:53

Samirlof ets l'amo, dir que el Gol Nord es el lloc on més risc hi ha de que es produeixin actes violents/vandalics es ser un flipat i no tenir ni idea (Oh si, porten el cabell curt i una estetica ¿estranya? i molts cops entren trompes al camp i fumen canuts, segur que son violents). Porto des del 1999 anant a Gol Nord (vaja, des que tenia 9 anys, un crio) i podria comptar amb els dits d'una mà els cops que hi ha hagut merder al Gol Nord i encara me'n sobrarien. 

 

Que el que va fer aquell noi no era correcte, es cert, no ho es, pero be, tampoc es una agressio, ho haguessin acabat rapid fent-lo fora del camp d'una forma correcta i ja esta. Pero una multa de 3000 euros i 6 mesos sense entrar a qualsevol recinte esportiu es exagerat i abusiu.



#44 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 enero 2014 - 02:34

Samirlof ets l'amo, dir que el Gol Nord es el lloc on més risc hi ha de que es produeixin actes violents/vandalics es ser un flipat i no tenir ni idea (Oh si, porten el cabell curt i una estetica ¿estranya? i molts cops entren trompes al camp i fumen canuts, segur que son violents). Porto des del 1999 anant a Gol Nord (vaja, des que tenia 9 anys, un crio) i podria comptar amb els dits d'una mà els cops que hi ha hagut merder al Gol Nord i encara me'n sobrarien. 

 

Que el que va fer aquell noi no era correcte, es cert, no ho es, pero be, tampoc es una agressio, ho haguessin acabat rapid fent-lo fora del camp d'una forma correcta i ja esta. Pero una multa de 3000 euros i 6 mesos sense entrar a qualsevol recinte esportiu es exagerat i abusiu.

 

A veure, potse m'explico malament o agafes les coses com vols. Vui dir que normalment els japos, pilotades,etc etc. per part de l'aficio local cap a l'equip rival venen de gol nord i es normal que la poli es posi per aquella zona, qualsevol persona ho enten. Sol volia dir aixo. Clar que poden pasar coses a qualsevol punt del camp, aixo esta clar, pero hi ha mes risc de que pasi algo en una zona on es criden insults cap a les altres aficions i jugadors, que no en una zona on la gent mira sense dir res i de tan en tan apaludeix. (no entrem a valorar que es millor o pitjor, no parlem d'aixo) .

També he de dir que que tens rao i estic d'acord amb tu cuan dius lo de rapats i que fumen i calr per aixo an de ser violents.. la societat es aixi i jo se del cert que les apariencies no han de servir per a res a l'hora de jutjar aabns d'hora a una persona. També t'he de dir que si el gol nord estigues ple de gent amb camises de 100 euros pero insultesin, cridesin, i fosin agresius verbalement parlant,  els mossos també estarien alli independentment de la vestimenta.

 

Pero que esta clar que es deixen guiar molts cops per les apariencies.

 

Lo que dius a les ultimes 2 linies estic totalment d'acord, menys en lo de la multa, que dius que l'haguesin fet fora i prou, jo estic a favor de multarlo, d'una manera mes proporcionada clar, 3mil euros no te sentit.



#45 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 enero 2014 - 03:51

Perdó si m'he perdut però... ¿A quí li pot incomodar que es canti Visca Catalunya? Apart que no es un cant que s'escolti sovint al Camp d'Esports, però deixant de banda això, dubto que a ningú de la aficio local, o de la rival, li pugui incomodar.

 

Es com si jo vaig a veure el Betis - Lleida i la gent canta "Viva Andalucía". ¿Per qué m'ha de molestar? Penso que es bonic que la gent s'estimi a la seva terra.

Hi ha molta xusma per lateral (gent de 60 anys més o menys amb cara de fatxilles) que comenten amb la dona que no haurieu de dir això i blablabla

 

Pero bàsicament dic que no té perquè incomodar, que jo estic a favor xd i de vegades fins i tot m'emociono com un partit de playoff en que Rudes va cantar els segadors a capela alçant les estelades  :D

 

A qui no li agradi que no escolti :P

 

Visca el Lleida!



#46 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 enero 2014 - 06:03

Jo flipo!!! Un equip de segona b (per ara) que som, que anem 4 gats al camp, és així, i encara ens discutim per lo que un diu o deixa de dir, per on s'asseu, per si menja pipes o fuma porros! Deixeu a la gent amb pau i que facin lo que vulguin! 4 gats i mal avinguts... Millor que parlem de temes esportius perquè sempre és repeteix el mateix aquí. Si algú no vol sentir quelcom que no vingui i punt, total no és notarà massa.



#47 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 enero 2014 - 06:33

El tracte dels mossos i la multa són dos temes diferents.

 

Els mossos, i no és el primer, cop, van actuar amb prepotència i abusant del seu poder. I una agressió injustificada pel que se suposa que és un representant de la llei és MOLT més greu que no el que pugui fer un ciutadà qualsevol. La presència dels mossos al Camp d'Esports sobra, en tots els anys que he estat al Gol Nord els he vist crear més problemes que no pas solucionar-ne. De fet, no sé si n'han soucionat mai cap.

 

La multa ve determinada per una Llei de l'Esport que multipica desproporcionadament el càstig pel mateix tipus de falta si aquesta es produeix dins del recinte esportiu o fora.



#48 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 enero 2014 - 02:07

El tracte dels mossos i la multa són dos temes diferents.

 

Els mossos, i no és el primer, cop, van actuar amb prepotència i abusant del seu poder. I una agressió injustificada pel que se suposa que és un representant de la llei és MOLT més greu que no el que pugui fer un ciutadà qualsevol. La presència dels mossos al Camp d'Esports sobra, en tots els anys que he estat al Gol Nord els he vist crear més problemes que no pas solucionar-ne. De fet, no sé si n'han soucionat mai cap.

 

La multa ve determinada per una Llei de l'Esport que multipica desproporcionadament el càstig pel mateix tipus de falta si aquesta es produeix dins del recinte esportiu o fora.

 

 

Alla on hem anat els Mossos quan han intervingut ha sigut mes per crear merder que per ajudar en alguna cosa, encara recordo aquell partit contra el Barça B on vam guanyar 0-1 i al company OK95 li van requisar una bandera (al principi de partit li van dir educadament que no la ensenyés i la va guardar per evitar merder) i al acabar el partit de poc li va anar que li foten una multa similar ademes que tambe ens va anar de poc a la resta que hi eram de pillar pals per part dels antidisturbis (n'havien més que gent eram nosaltres)

 

I al Gol Nord igual, posar als anormals de l'Arro al Gol Nord es tensar la corda i provocar merder on no n'hi ha ni n'ha hagut mai, porto 15 anys de Gol Nord i si algun cop ha hagut merder o algun problema ha sigut sempre per culpa de la policia, per que mira que han vingut aficions espanyolotes pel nostre estadi i mai ha passat res (potser una mica el dia del Valladolid fora del camp i poc més). I no, no has de multar a ningu per una parida com aquesta, i menys quan a qui multes es un noi jove que segur que no li sobren pas 50 o 100 euros (i molt menys 3000!!!! Es una animalada!) Com a molt el fas fora del camp i l'adverteixes.

 

També cal afegir que els propis del Gol Nord som els primers en fotre bronca als que llençen objectes al camp (pel play off en va haver més d'un que es va endur alguan escidassada) i si una altra cosa te el nostre estadi es el factor que dona atacar a la nostra porteria a les 2nes parts, hi ha porters de 2na B que se'ls hi arriba a menjar la moral i d'aixo es tracta, aixo es el factor camp.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos