Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra Lleida-Llagostera


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 16 enero 2014 - 09:06

Doncs ens trobem davant d'un dels 3 o 4 partits durant la temporada que marquen cap a on anirà l'equip. Tenim l'oportunitat de posar-nos de ple en la lluita pel primer lloc (si guanyem ens posarem a 5 puntets del Llagostera i amb un partit menys), o be de resignar-nos per entrar a lluitar pel play off (oblidant-nos del lideratge), que tampoc és poca cosa.

 

Realment es presenta un partit molt dur. S'anuncia mal temps (possibilitat de pluja), tenim les baixes de Mario  i probablement de Barreda (dos titulars indiscutibles) i d'Aldalur, i el que per mi fa més perillós el rival, el Llagostera ve de dos derrotes seguides, la qual cosa el fa més perillós. És a dir, ha perdut el doble de partits en dos jornades, que en tota la primera volta.

 

El líder va fer una primera volta per emmarcar, fins i tot diria que sorprenent, i sembla que pot acusar el ritme que va imposar.

 

Podríem dir que ha arribat l'hora del Lleida. Després d'una primera volta amb molts als i baixos, sobretot pel mal començament a fora de l'equip, ara se'ns presenta una oportunitat única de dir "aquí estem".

 

1-1

 

P.D. Lamentable, un cop més, el diari Segre, que a manca de 3 dies per aquest vital partit, la notícia del Lleida sortia ahir a la quarta plana d'esports per darrera d'altres notícies com el basquet, el Barça, la copa, el Dakar, el Cadi LA Seu, piragüisme....i no continuo per que em foto de mala llet.



#2 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 16 enero 2014 - 10:09

3-1



#3 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 enero 2014 - 10:15

Estic convençut que guanyarem. 2-0



#4 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 enero 2014 - 11:25

Jo estic convençut de que dissabte donarem un cop d'autoritat, estic una mica mes animat tot i el partit que vam fer contra el Reus, no vam jugar a res.

 

Aposto per un 2 a 0.

 

Dissabte serà un gran dia.

 

Visca el Lleida!! :aplaudiment:



#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 enero 2014 - 06:16

Tot i el camp (millor que no en parlem) per mi avui l'equip ha estat molt bé, sacrificant-se en totes les jugades, amb compromís...

Monforte fent bones centrades, Biel molt centrat, Molo a tope amb el joc i l'afició, Pau Torres i Bosch ni en parlem! Tambié amb mostres a l'afició, Fuster com sempre molt centrat i la resta (mig camp i davantera) també molt en el partit.

 

Mereixíem la victòria i així ha sigut!

Grans!  :be:



#6 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 enero 2014 - 07:05

Gran alegria al Camp d'Esports. LLàstima de l'horari, de l'estat del camp i de la poca gent que hi ha acudit, però els que hem pogut anar hem vist un Lleida amb gran empenta, agressivat, ofensiu i ambiciós, i un Llagostera molt decepcionant. Realment costa creure com aquest equip pot anar líder.

 

De moment en els altres resultats de la jornada que ens interessen Huracan 1-0 Llevant "B" (que és el nostre proper rival) i Vila-Real "B" 4-1 Elx "B".

 

Aquest mes ens guiarà cap a on haurem de lluitar, si pel liderat o per entrar al play "off". De moment hi anem llençats i ja acumulem 14 jornades sense perdre.

Per cert, veient l'Imaz avui...algú em pot explicar a quina ment li entra de tenir-lo suplent els darrers partits?

 

P.D. Lamentable l'actuació dels Mossos d'Esquadra al Camp d'Esports. Agressió amb un noi que no havia fet res i se n¡han endut dos més del camp que tampoc havient fet res. Tot això, arrodonit amb l'habitual dosis de prepotència, xuleria i arrogància. Quina pena...

 

FORÇA LLEIDA!!!



#7 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 18 enero 2014 - 07:08

ha sigut tot plegat molt lamentable  i aquell chaval que han pegat davant de tothom hauria de denunciar els fets, i nosaltres que estabem alli com a testimonis, refermar la seva denuncia

 

despres de lo vist... no tinc ni ganes de parlar de futbol



#8 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 enero 2014 - 07:11

Quan ha passat lo de l'agressió? No m'he donat compte.

 

M'han agradat més el Badalona i el Nàstic que el Llagostera. És cert que el camp estava com estava però igualment avui no han demostrat res. Ara que ens apropem a la lluita pel primer lloc, començo a pensar que el rival a batre per sobre del Llagostera i del Balears és el Alcoyano



#9 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 18 enero 2014 - 09:49

Quan ha passat lo de l'agressió? No m'he donat compte.

 

M'han agradat més el Badalona i el Nàstic que el Llagostera. És cert que el camp estava com estava però igualment avui no han demostrat res. Ara que ens apropem a la lluita pel primer lloc, començo a pensar que el rival a batre per sobre del Llagostera i del Balears és el Alcoyano

 

De vital importancia guanyar al Alcoyano al Camp d'Esports. Lo millor d'avui després de la victoria es tenir el golaverage a favor contra el Llagostera, també necesitem el mateix contra el Alcoyano aixi que hauriam de guanyar a poder ser de més de 1 gol de diferencia...Sinó al acavar la lliga potser ens lamentarem de haver tingut uns resultats tan dolents amb els de dalt...



#10 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 enero 2014 - 09:50

P.D. Lamentable l'actuació dels Mossos d'Esquadra al Camp d'Esports. Agressió amb un noi que no havia fet res i se n¡han endut dos més del camp que tampoc havient fet res. Tot això, arrodonit amb l'habitual dosis de prepotència, xuleria i arrogància. Quina pena...

 

FORÇA LLEIDA!!!

 

Home, jo ho he vist de molt aprop, i fer si que ha fet; li ha llençat la pilota al porter rival amb "excessiva violencia", i no calia. Segurament tampoc calia que els Mossos anessin allà a buscar-lo, perquè no deixava de ser una "xorrada", però tampoc calia que el noi li tirés la pilota així (crec). De la posterior agressió no en puc parlar ja que no he vist res.



#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 enero 2014 - 10:06

Home, jo ho he vist de molt aprop, i fer si que ha fet; li ha llençat la pilota al porter rival amb "excessiva violencia", i no calia. Segurament tampoc calia que els Mossos anessin allà a buscar-lo, perquè no deixava de ser una "xorrada", però tampoc calia que el noi li tirés la pilota així (crec). De la posterior agressió no en puc parlar ja que no he vist res.

 

Llavors que detinguin a Cristiano Ronaldo per que aquest si que llença pilotes amb "excessiva violencia" cap als porters rivals. Diri que en Roberto Carlos porta 10 anys empresonat per lo mateix.

 

Fora bromes, quina parida i quina poca feina dels mossos del camp d'esports, son ganes de molestar i de tocar els collons, pero be, ells son aixi, sobretot els que ronden pel Gol Nord son una colla de macarres amb placa, ja no només pel que han fet avui sino pel que solen fer a les manis, que n'hi ha un que el tenim força vist i te força estima a certs col·lectius d'aquesta ciutat.



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 enero 2014 - 01:39

A veure, no cal defensar lo indefensable, tal i com no defensare als mosos, primer de tot perque no he vist (i no puc opinar d'algo que no he vist) que l'hi han fet al noi, tampoc defensare lo que si que he vist ja que a sigut deplorable, que es que algu li ha tirat la pilota a tota la cara del porter, cosa lamentable.

 

No hi ha res a dir, el que ha fet aquesta persona no es pot permetre, simplemen l'haurien d'agafar i fer-lo fora del camp. No cal que el detinguin ni que li fotin amb la porra, simplement fora del camp d'esports.

 

Es poden fer moltes coses, no donarli la bola al porter, insultarlo, cagarse amb ell, tirarli paperets, fer veure que li vas a donar i la tires cap al corner, etc., tot aixo ho entenc i pase a qualsevol camp, pero tirarli la pilota a la cara amb la distancia tan curta amb la que estaven i amb la mala llet que ho ha fet no es correcte i es motiu d'expulsio del recinte.

 

El que no pots fer es foterli la bola a la cara al porter cuan el tens a 2 metres i et ve a buscar la pilota per continuar el partit. Tots tirem cap a casa, pero s'ha de ser realiste i veure la veritat més enllà dels interesos propis o colectius. Cuan algu fa alguna cosa mal feta ho ha d'assumir i ja esta, no passa res. El porter no li havia fet res amb aquesta persona per a que li foti la pilota a la cara.

 

Ara pots surtir dien que aixo no es res o que no n'hi ha per tant..., pero pensa que et semblarie a tu si vas pel carrer i ve un tio i et fot una pilota de cuir a la cara. Aquestes coses s'han de vigilar ja que no es pot acceptar cap tipus d'agresio per poca que sigui. Si aquesta persona fa aixo i no se li fa res, aqui tothom podrie fer el mateix i serie un percal. Repeteixo, no l'han de pegar ni agredir els mossos al que ho ha fet, pero repeteixo que ferlo fora es lo primer que haurien d'haver fet. Pero sol amb aquet, ja que els mosos si que es cert que despres han comensat a senyalar i agafar mes gent de gol nord sense cap tipus de sentit, cosa que també he vist i no trobo bé.

 

Cal dir que l'arbit no ho ha vist, pero si ho arribe a veure també ens la podrie haver liat e, i estic segur que ningu vol que ens fotin multa o s'aturi un bon rato el partit per culpa d'un espectador.

 

P.D: un dubte que tinc es si el noi al que han agredit els mosos era el mateix que li ha tirat la bola a la cara al porter, ja que he sentit alguna versio on es diu que els mosos s'han enfrontat contra un altre. De totes formes, no cal pegar a ningu per aixo, simplemen ferlo fora que es la solucio facil i rapida. Estic en contra de qualsevol agresio fisica ja sigui de mossos o de no mossos.


  • o han agraït

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 enero 2014 - 01:45

Pel que fa al tema esportiu, que es el que m'interesa, he encertat la porra!!

 

Com canvie el joc del Lleida posant a Imaz de titular, a veure si apren el Míster i repeteix alineació per als proxims partits.

 

Hem anat a mossegar i hem tret un penal i el segon gol de corner.

 

Res a dir, m'ha agradat bastant, comparat amb el trunyo partit que van fer a Reus....

 

Com a observació he de dir que el camp estave amb unes condicions pésimes, el sistema de drenatge que tenim es del paleolític.

 

Gran partit i una gran victoria.

 

Visca el Lleida :aplaudiment:



#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 enero 2014 - 08:30

a vere si algu troba en algun lloc el partit d'ahir penjat en la xarxa...

m'agradaria tornarlo a veure i escoltar els comentaris de tv3



#15 nacho

nacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 enero 2014 - 10:48

gran victoria si senyor!!!

 

jo crec que quan miramon juga al centre del camp, l'equip millora més en el joc, es crean més jugades de perill...a veure si el seligrat es dona compte d'això i no posa dos centrals reconvertits com bosch i molo al mig camp!!

 

força lleida!!



#16 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 enero 2014 - 11:53

gran victoria si senyor!!!

 

jo crec que quan miramon juga al centre del camp, l'equip millora més en el joc, es crean més jugades de perill...a veure si el seligrat es dona compte d'això i no posa dos centrals reconvertits com bosch i molo al mig camp!!

 

força lleida!!

 

Jo a Miramon li sumaria Monforte...



#17 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 enero 2014 - 12:45

I que posi a Imaz de titular!!!!!!!

 

No cal ser entrenador per veure que amb el plantejament d'ahir s'ha jugat més be i hem guanyat al lider que fins ahir era el llagostera. Avui hi ha agut un resultat molt favorable als nostres interesos: empat a 1 entre el balears i l'Alcoyano.



#18 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 enero 2014 - 12:46

Endavant Lleida!!!!

 

 

A l'assalt del liderat, estem a 6 punts amb un partit menys,

 

FORÇA LLEIDA!!!!



#19 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 enero 2014 - 01:03

he vist el Balears vs Alcoia... i el Alcoia te un autentic equipas! Sera molt dificil guanyals a casa... pero si juguem amb els collons d'ahir, segur que ho podem aconseguir



#20 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 enero 2014 - 02:35

Amb l'Alcoyano serà un partit complicat. Dos equips en ratxa, que han rebut pocs gols últimament..Veig un partit de 1-1 o 0-0






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos