Ir al contenido


Foto
- - - - -

Si o no?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
87 respuestas en este tema

#21 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 07:16

ni m'ho he llegit tot aixo...

 

pero q no estem aqui x parlar del Lleida?

 

la meva politica es la meva.... i no necessito que ningun em convenci de res... aixi que deixeu de parlar sempre de lo mateix i centreu-se en lo Lleida



#22 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 10:14

Hace 4 meses hablamos de los recortes, de la Prima de riesgo, etc... ahora nos marean con la independencia y todos como borregos a hablar de la independencia, de España... y los politicos siguen a lo suyo, chupando del bote y robando!!!! Hay que pasar de esta gentuza y ir al Camp d'Esports para animar al equipo!!!

 

FORÇA LLEIDA!!!!!!!!!!!



#23 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 10:42

ni m'ho he llegit tot aixo...

 

pero q no estem aqui x parlar del Lleida?

 

la meva politica es la meva.... i no necessito que ningun em convenci de res... aixi que deixeu de parlar sempre de lo mateix i centreu-se en lo Lleida

+1



#24 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 04:53

M'avorreix tota una pàgina sencera del LLEIDA parlant de política. M'AVORREIX!!!

 

Cadascú que pensi el que li roti. He llegit algunes barbaritats, com que no ser independentista és no defensar la teva terra.Jo soc independentista, però entenc que hi pot haver gent que defensi la seva terra a través d'altres mitjans. I això no vol dir que siguin millors o pitjors catalans que jo. Lo dels carnets de bons i mals catalans ja està molt vist i qui ho utilitza no es dona comte que es posa al nivell del bandol que critica.

 

Es tendeix molt a relacionar no independentista o espanyol amb fatxa. Una altra barbaritat!!!

 

I per últim, la guerra de successió fou de SUCCESSIÓ no de SECESSIÓ. Als llibres que he llegit d'història, i en són uns quants, en cap d'ells he llegit que Catalunya fos independent abans, la qual cosa no impedeix que ara ho pugui ser. Una altra cosa és que tingues unes lleis i constitucions pròpies, però ara també en tenim i no per això som independents.

Tret d'aquestes puntualitzacions, per que no seguim parlant de futbol i del Lleida, que al cap i a la fi és el que ens uneix a tots els que estem al foro?


  • o han agraït

#25 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 06:14

Tot i que jo tinc opinió política, prefereixo no comentar res sobre el cartell, o sobre l'estelada, millor dit. L'únic que s'ha de dir és que és una punyetera passada i m'agrada moltíssim el cartell!!!! És un detall tant insignificant vers el que significa el cartell en si, que trobo una xorrada entrar en polèmiques. És un cartell pel Lleida - betis, senyors, disfrutem-ho i no entrem en polèmiques absurdes, o almenys aquí, al futbol, no toca.


  • o han agraït

#26 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 noviembre 2013 - 11:49

Segons el barometre del CEO publicat avui els resultats d'un referendum a Lleida serien 61,2% cap al SI i un 17,2% cap al NO,  despres d'aixo encara m'agradaria saber quin % de l'afició del Lleida no es independentista.  I no ser independentista no es ser un feixista (hi ha molts independentistes que es senten espanyols) no ser independentista es anar en contra de la teva terra i demostrar que no te l'estimes una merda (qui collons vol ser subdit podent ser l'amo? O es que us agrada ser subdits?). Pero be, com que et conec personalment se que ets un bon paio i tampoc et fotre la xapa sobre aixo xD (si et trobo pel carrer potser si jajaja).

 

 

Ah, i qui compara posar una bandera espanyola a posar una estelada es que no te ni puta idea de la historia del nostre club i dels seus origens (i dels origens del nostre estadi) posar una bandera espanyola seria un insult als pioners del futbol a Lleida com la Joventut Republicana.

 

Segons el barometre CEO, extret del diari La Vanguardia d'ahir dissabte 23 de novembre de 2013, resa així: La independencia s'estanca en el 54'7% i el pacte fiscal guanya suport.

 

Osigui que lo de que la independencia es lo que volen la majoria de catalans, si ok, pero una majoria fregan l'empat amb els que no la volen, de inmensa majoria res de res...

 

Si extrapolem aquestes dades a la teva opinio personal, un 46% dels Catalans, casi la meitat de Catalunya, no s'estime una merda la seva terra :malament:  :osti: (jo crec que lo que vas dir es una falta de respecte perque menysprees la ideologia dels altres dien que si no pensen com tu, estimen al seu poble una merda, pero be, allí cadascú amb el seu parer)



#27 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2013 - 08:50

Si la meva terra es Lleida i me la estimo amb tot el meu cor, obligatoriament he de lluitar perque aquesta sigui independent? I així fins arribar a la republica independiente de mi casa. Tot va més enllà de política, independencia SI independencia NO és un sentiment social. Jo estic en contra de les fronteres i si el govern de Madrid toque la nostra llengua, cultura, interessos... reivindiquem-nos però fugir del problema no es solucionar-lo.

 

Pel que fa la constitució i la consulta... Si no som nosaltres els que demanem que el poble (tant sigui català, com galleg, com rus) tingui el poder de decidir el que vol, vivim enganyats pensant que formem part d'un model democràtic.



#28 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2013 - 10:26

Ja pots dir missa Butter amb que si es canvies el "format" de la independència igual t'agradaria.. ja es veu de quin peu calces.



#29 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 noviembre 2013 - 11:39

 

 

I al que diu que Catalunya mai ha sigut independent, be, no se si et sona la guerra de seccesio i la conquesta de Catalunya per part de Felip V i l'abolicio de les nostres lleis i el decret de nova planta el qual avui encara es vigent.  I per demostra-te aixo hi ha un mapa molt maco de 1854 que pots trobar a la Biblioteca Nacional de Madrid, on podras veure el que realment som: territori assimilat.

 

 

 

Crec que segons quines afirmacions s'hauria de ser més curós. Guerra de Seccessió, com tu anomenes, no en va haver cap, en tot cas Guerra de Successió. Només per puntualitzar i no barrejar conceptes. I precissament es deia de SUCCESSIÓ per que es tractava de buscar un successor al Rei Carles II d'Ecs-panya, mort sense descendència, i en que havia dos canditats, Felip V (Casa dels Borbons) i l'Arxiduc Carles d'Austria (dels Austries). Catalunya recolzava als Austries.

 

Res més...continuem parlant de futbol.


  • o han agraït

#30 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 27 noviembre 2013 - 11:52

Ja pots dir missa Butter amb que si es canvies el "format" de la independència igual t'agradaria.. ja es veu de quin peu calces.

 

Dis el que vulguis, em considero una persona objectiva amb tots els sentits, i no tinc cap problema a estar obert de ment per a nous canvis, sempre i quan aquests vaiguin a millor, clar.

I haven't aclara't això, afegeixo que sobretot respecto totes les formes de pensar, això si, no puc amb els radicalismes/extremismes, ni de un cantó ni de un altre, sobretot per qué aquests son els primers que no respecten res, la seva manera de pensar es l'unica opció possible i tot lo demés està equivocat. No es paren a pensar que hi pot haver alternatives, están completament cegats per una idea, no disposen de personalitat propia, com si de una secta es tractés.



#31 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 noviembre 2013 - 01:00

A tot això... despres de tota aquesta discussió inutil, ja que no crec que ningu pugui canviar la forma de pensar dels altres en aquests temes... ¿Ningu s'ha parat a pensar que potser aquell parell d'estelades no pretenen representar al club, si no a les penyes?

#32 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 noviembre 2013 - 12:29

Banderes estelades se'n veuen amb assiduïtat al Camp d'Esports. Espanyoles, no. Només per això té més sentit que en un cartell del club hi aparegui una i no l'altra. Ah, i la bandera espanyola és la bandera d'un Estat que homenatja gent com Alfredo Kindelán, que va signar aquest document l'any 1937. https://twitter.com/...502842451894272 Si això no és una falta de respecte a la nostra terra, que vingui algú i m'ho digui.



#33 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 noviembre 2013 - 02:28

Banderes estelades se'n veuen amb assiduïtat al Camp d'Esports. Espanyoles, no. Només per això té més sentit que en un cartell del club hi aparegui una i no l'altra. Ah, i la bandera espanyola és la bandera d'un Estat que homenatja gent com Alfredo Kindelán, que va signar aquest document l'any 1937. https://twitter.com/...502842451894272 Si això no és una falta de respecte a la nostra terra, que vingui algú i m'ho digui.

 

¿Peró estem parlant de una guerra no? ¿Que  volies, que llencessin caramels? Coses com aquesta n'hi va haver als dos bandos, per desgracia. A més es el fundador el excercit de aire. Penso que busqueu cualsevol noticía per anar de victimes, podríau mirar bé els motius per els cuals es homenetjat no?

 

 

"El nombre obedece a un histórico de la aviación española; independientemente de en qué bando combatió. Buscamos que todos los pilotos sean reconocidos, tanto de un bando como del otro", explica el capitán José Guerreria, del Ejército del Aire, a Público. Guerreira desconoce si existe iniciativa de retirar el nombre de Kindelán a la cátedra sobre aviación en cumplimiento de la Ley 52/2007 de Memoria Histórica. Esta norma establece en su artículo 15, relativo a la simbología franquista, la retirada de las "menciones conmemorativas de exaltación personal (...) de la sublevación militar, de la Guerra Civil (...)". Asimismo indica que las Administraciones públicas deben tomar las medidas oportunas para el cumplimiento de este precepto.

En la web del Ejército del Aire figura un listado de pilotos con información sobre su trayectoria en el ámbito de la aviación y méritos realizados en diferentes campañas, entre las que se incluye la Guerra Civil española. El capitán Guerreira recuerda que en 2014 se celebra el 75 aniversario de la creación del Ejército del Aire, y que entre las iniciativas figura la de recordar a los pilotos históricos de la aeronáutica. "Es independiente el bando en el que participaran [durante la Guerra Civil] siempre que hayan realizado hazañas importantes en el mundo de la aviación", incide.

 

 

Pero que si, que ho fan exprés per tocarnos els ous als catalans, clar que sí, queda millor aixi no? Aixi ja tenim un motiu més per odiar la bandera espanyola i ja hem fet un pas més de cara a la independencia. ;)


  • o han agraït

#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 noviembre 2013 - 04:45

Banderes estelades se'n veuen amb assiduïtat al Camp d'Esports. Espanyoles, no. Només per això té més sentit que en un cartell del club hi aparegui una i no l'altra. Ah, i la bandera espanyola és la bandera d'un Estat que homenatja gent com Alfredo Kindelán, que va signar aquest document l'any 1937. https://twitter.com/...502842451894272 Si això no és una falta de respecte a la nostra terra, que vingui algú i m'ho digui.

:deumeu:

 

Bajanades van haver-hi dels 2 bandos, no anem de victimes. Recordeu que era una guerra, no un cumpleañs, alli tothom feia anar el armament que disposava.

 

Si vols saber el que feien els d'esquerres a la gent de dretes durant la guerrra a la plaça de l'ataúd de Lleida, et dono el mobil de mapadrí i et contará el que ell va poder veure amb directe fa 77 anys, t'aseguro que es algo molt "bonic" (modo iron ON).

Repeteixo, bajanades no sol del bandol guanyador, no siguem tan ingenus.



#35 brotao

brotao

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2013 - 05:44

Un club de futbol no deveria meterse en politica... en el camp d'esports hay gente independentista y no indepen... Creo que la directiva comete un error en entrar en una guerra de banderas!!! Yo me considero Lleidata, català y español y lo más importante del LLEIDA!!!!!!!!!!

 

A dia de hoy hay muchos jugadores del resto de España que se sienten españoles y estan defendiendo nuestra camiseta, un respeto por ellos!!!!!!!!


  • o han agraït

#36 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 noviembre 2013 - 08:50

I els que sol som lleidatans? Jo també vull que fiquin banderes amb l'escut de lleida!!! :plorar: :plorar:

 

 

PD: Molt mal la directiva ficant politica en aquestes ( i ho dic tan amb estelades, com amb banderes d'espanya ), per mi les dos sobren/sobrarien.


  • o han agraït

#37 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 diciembre 2013 - 10:23

Justifiqueu que un militar feixista, colpista i que va autoritzar bombardejos sobre la població civil sigui homenatjat per una democràcia. A qualsevol país normal això seria impensable. I els que ens queixem som uns victimistes. No us fa una mica de vergonya?

 

El "bajanades n'hi va haver pels dos costats" només és un discurs que vol equiparar irrealment les accions d'uns i altres. Bajanades en va haver pels dos costats. De campanya sistemàtica d'eliminació de l'oposició, només una. I no només durant la guerra, sinó durant molts anys després. Aniria bé llegir alguna cosa, a poder ser que l'autor no sigui Pío Moa. Ah, i considerar els militars d'ambdós bàndols de la mateixa manera independentment de per a qui lluitessin és oblidar que uns es van aixecar per implantar un règim feixista. Tinguem-ho en compte.


  • o han agraït

#38 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 12:00

Justifiqueu que un militar feixista, colpista i que va autoritzar bombardejos sobre la població civil sigui homenatjat per una democràcia. A qualsevol país normal això seria impensable. I els que ens queixem som uns victimistes. No us fa una mica de vergonya?

 

El "bajanades n'hi va haver pels dos costats" només és un discurs que vol equiparar irrealment les accions d'uns i altres. Bajanades en va haver pels dos costats. De campanya sistemàtica d'eliminació de l'oposició, només una. I no només durant la guerra, sinó durant molts anys després. Aniria bé llegir alguna cosa, a poder ser que l'autor no sigui Pío Moa. Ah, i considerar els militars d'ambdós bàndols de la mateixa manera independentment de per a qui lluitessin és oblidar que uns es van aixecar per implantar un règim feixista. Tinguem-ho en compte.

 

Si, també hauries de llegir la historia d'espanya abans d'esclatar la guerra civil. Un pais sense direccions, sense objectius, un pais on els d'esquerres només feien que liar la troca. I no m'ho invento yo e.....

 

Tu t'hauries de llegir aixo (a sota) per saber d'on venie historicament Espanya i perque hi havie moltisima gent que estave fins als collons. S'ha de saber que a Espanya han hagut més guerres que la civil del 36 al 39, i s'ha de mirar perque es va arribar a aquest punt i degut a tant "jaleo" va haver un militar que es va cansar. No justifico res. Ojala no hi haugesin guerres, pero vui dir que res de victimisme, ho dire les vegades que calguin. El teu discurs es més feixista que qualsevol altre, ja que pretens exculpar als de la teva ideologia i a més a més fas afirmacions més falses que les prediccions dels del tarot. Pues se perfectament que a la guerra hi van haver homes de l'exercit molt fills de..... pero que d'esquerres n'hi havien igual.

 

HISTORIA

 

--En España ha habido DOS republicas;

La primera, y semi-desconocida, desde el 11 de febrero de 1873, (abdicación de Amadeo de Saboya) hasta el 29 de diciembre de 1874 (restauración borbonida por el pronunciamiento de Martinez Campos).

Resumiendo; un desastre; cuatro gobiernos en once meses, una guerra carlista y sublevaciones cantonales.

La segunda, desde el 14 de abril de 1931, fecha de proclamación de la misma y de la salida de España del Rey Alfonso XIII, hasta el 1 de abril de 1939, cuando las tropas nacionales ocupan sus ultimos objetivos militares.

Resumiendo; otro desastre. Comienza de forma irregular, creandose un sistema de gobierno (republica) a partir de unas elecciones municipales que daban claramente la victoria a los monarquicos (22.150 concejales monárquicos y apenas 5.875 antimonárquicos). Sin embargo, los contrarios a la corona vencieron en todas las grandes ciudades. Cabe reseñar que la republica se proclamo sin tan siquiera acabar de contar los votos, por lo tanto mas irregular no pudo ser.

 

(si lo d'aqui a sota no es campanya sistematica de l'oposició, jo em foto a riure, ho dic per lo que t'he subrallat del teu misatge citat)

 El trascurso de la Republica fué convulso, se sucedia el descontento popular y las huelgas generales, que llevaron al intento del golpe de estado del 34 por parte del PSOE cuando la derecha gobernaba el pais. Los altercados se multiplicaban por las calles. En el 36, el balance de la republica era de 160 iglesias destruidas, 251 asaltos de templos, incendios sofocados, destrozos, intentos de asalto. 269 muertos. 1287 heridos de diferente gravedad. 215 agresiones personales frustradas o cuyas consecuencias no constan. 69 Centros particulares y políticos destruidos, 312 Id. asaltados. 113 huelgas generales, 228 huelgas parciales. 10 periódicos totalmente destruidos, todos de derecha. 83 Asaltos a periódicos, intentos de asalto y destrozos. 146 bombas y artefactos explosivos. 38 recogidos sin explotar. A FE (Falange Española) ya le decian Funeraria Española por la cantidad de caidos que tenia entre sus filas por parte de las fuerzas republicanas.

El cenit de una España que queria asesinar a la otra media llegaba a su punto culminante el 12 de julio cuando es asesinado José del Castillo Sáez de Tejada (de derechas) y al dia siguiente el lider de la oposición Jose Calvo Sotelo (tambien de derechas). Ante un clima de crimenes continuados saltó la inevitable guerra civil entre hermanos que no podian convivir juntos.

 

 

La resta ja la sap tothom, una guerra que van guanyar els de dretes, patiment i sang pels dos costats, i tant de bó no pasi mai més.

 

 

P.D: com a entes amb historia d'Espanya, he de dir que molta gent que no te suficients coneixements sobre el tema, i aixo fa que només veguin les coses dolentes dels altres i no les de casa seva. Ho dic en general, no pasa solament amb Espanya, sino amb tots els bandos de paisos que han patit guerres, la gent que no sap tot es sol posicionar amb el bandol perdedor perque clar, ha perdut i es el més debil, pero no us equivoqueu, el ser huma es aixi, tots sense excpecio, a les guerres i paisos que han manat anarquistes i gent d'esquerra no anarquista, també hi ha agut represio maxima cap al altre bandol. No em posare a escriure ara la historia de paisos que em se, ja que crec que tothom ho pot entendre. Totes les guerres (ja se que en alguna no, pero en la amplia majoria, acaben amb un bandol guanyador i amb l'altre perdedor i reprimit per part del victoriós, sigui qui sigui el guanyador).

 

La frase que millo resumeix tot el que he dit, crec que es aquesta: El cenit de una España que queria asesinar a la otra media.

 

Jo personalment, crec, que molta gent es pensa que la guerra civil va esclatar aixi com aixi, del no res, s'ha de llegir tot per poder compendre el perque de l'esclat dle conflicte. I segueixo dien que mai ho justificare, pero s'ha de tenir coneixement de tot per poder tenir una opinio ben fonamentada sobre el tema i saber de quina situacio venia ja el país.


  • o han agraït

#39 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 diciembre 2013 - 12:17

Pobra Falange, eh? Així, m'agrada, repetint com un lloro la propaganda franquista. No pedré més temps responent u missatge que no és més que un copia-enganxa de yahoo answers. Ni la Viquipèdia t'has molestat a mirar, i em dius a mi que llegeixi.



#40 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 diciembre 2013 - 12:23

Pobra Falange, eh? Així, m'agrada, repetint com un lloro la propaganda franquista. No pedré més temps responent u missatge que no és més que un copia-enganxa de yahoo answers. Ni la Viquipèdia t'has molestat a mirar, i em dius a mi que llegeixi.

 

Si vols et deixo un llibre d'historia de la universitat i ho llegeixes, sera el mateix pero més extens i més detallat.

 

Ah, i tu segueix a la teva, sisi, pobra falange........ :deumeu:

 

P.D: el tipus de gent que respon aquestes coses a respostes com le sque he fet abans...., també he de dir que t'he psoat aixo per lo que has dit tu al teu misatge, si haguesis posat coses bonisimes dels de dretes també hagués posat altres coses, solament es per fe veure que no hi va haver un bo i un dolent, tots van fer de tot. Pero si no ho vols veure jo no puc fer-hi res.

 

I si el teu plantejament es dir , uala, as copiat el text, esta malamen, ja et dic jo que el text mel se de memoria, (i si, aixo ho he copiat perque paso d'escriure algo que ja esta escrit) no te res d'irreal, aquestes respostes que pretenen desacreditar un tros de la historia....en fi.

 

Jo de tu gastaria forses en escriure misatges amb més cos, i no misatges on dius que d'eliminacio sistematica de l'oposicio només en va haver una....i et quedes tan ample, per favor. Unaltra cosa es que el fet de perdre fes que la represio de l'oposicio fos mes notable, pero et recomano llegir un llibre de la historia d'espanya desde el any 1890 al 1935.






1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos