Ir al contenido


Foto
* * * * * 3 votos

Entrades per al partit de Copa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
181 respuestas en este tema

#141 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 noviembre 2013 - 03:58

Estic fart de llegir comentaris d'aquest estil. No soc soci, pero et puc assegurar que he estat al camp al menys un partit de totes les temporades des de l'any anterior a l'ascens, que m'he fet soci quan he pogut anar al camp, que em perdo pocs partits dels que es juguen a l'area metropolitana de Barcelona i que no m'he perdut cap resum dels dilluns a la tele des de llavors.

Crec que no ets ningu per posar en dubte el sentiment dels demes, i menys sense coneixer les situacions personals de cadascu

Crec que no has entès la essència del meu missatge. Et demanaria disculpes si t'hagues pogut ofendre pero com que jo no he posat en dubte el teu sentiment és un problema teu. Si t'has sentit inclòs en la paraula xaqueteros i com sembles al foro no ho ets no hi puc fer res, però el 95% de la gent del "Lleida" no sòcia que preten venir en aquest partit ho és i ho saps. Si aquest 5% on ets tu no has pogut fer-te soci i ara has de pringar és una cosa normal i que abans de començar la temporada te la podies imaginar. Per molt sentiment que tinguis lo que entenc jo per justicia és premiar al soci que va a cada partit i no al seguidor que hi va 3 o 4 cops (que no és el mateix que un que només ve pel betis pero l'entrada ha de ser la mateixa).

Si t'has sentit aludit pel meu segon paràgraf llavors no l'has entès. Jo del que estic fart és que sóc soci de sempre, vaig a cada partit i estimo el Lleida com el que més i n'estic fins als nassos que per criticar un preu que considero injust i abussiu (però que com sempre serè tant ruc de pagar) alguns em diguin que no estimo prou el lleida per no voler tornar a pagar quan el problema el tenen ells que són victimes del rentat de cervell que té aquesta societat on un abús ja és rebut com un premi.

 

PS: El meu missatge no era per fer emprenyar seguidors com tu i no sóc ningú per posar en dubte el sentiment dels altres, com tampoc ho ets tu ni ningú dels d'aquest foro que van callant boques de forma grollera. I per malament que et senti, no necessito coneixer les situacions personals ni econòmiques de ningú perquè això també li passa a molts dels socis i jo com a soci defenso que el que he demostrat al Lleida em sigui correspos i no que tornin a abusar de la meva estima.


  • o han agraït

#142 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 noviembre 2013 - 04:38

L'estelada representa una part de l'aficio del Lleida, desde principis dels 90 sempre ha hagut un sector indepentista sigui a gol sur o gol nord...



#143 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 22 noviembre 2013 - 05:37

Un 10 pel cartell en la seva totalitat !



#144 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 05:38

Una qüestió que ha passat desapercebuda és que el club no aprofita aquest partit per promocionar la opció de captar nous socis, crec que hauria de donar opció a un preu més econòmic per l´entrada per a nous abonats, si hi ha alguna cosa semblant me l´envaino,però si no s´ha fet res al respecte,podria ser una oportunitat per poder fer alguns socis més aquest any.



#145 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 06:26

Una qüestió que ha passat desapercebuda és que el club no aprofita aquest partit per promocionar la opció de captar nous socis, crec que hauria de donar opció a un preu més econòmic per l´entrada per a nous abonats, si hi ha alguna cosa semblant me l´envaino,però si no s´ha fet res al respecte,podria ser una oportunitat per poder fer alguns socis més aquest any.

Company Escoda... sí i no.

 

Donant descompte (per dir-ho de alguna manera) als socis respecte als no socis alhora d'adquirir una entrada, estás indirectament animant a la persona que s'ho estigui pensant (el fer-se soci) a decidir-se i treure's el carnet. Al final, treure's el carnet de soci per aprofitar el descompte en l'entrada pot suposar un "abaratiment" del carnet. No se si m'he explicat.

 

El que si espero es que el club tregui, a partir de la segona volta, un carnet més econòmic per al que resta de temporada. Hi ha gent que, pels motius que sigui, no ha pogut fer-se soci i, si veu aquesta promoció, igual s'anima pensant en un hipotètic playoff també.

 

PD. En alguns equips hi ha una modalitat de carnet rollo simpatitzant. Es paga una quantitat X de diners i el qui adquireix aquest carnet té la opció de acudir a 3, 5... N partits de lliga a part de gaudir de les ventatges dels socis: Descomptes a la botiga, en el preu de entrades "off topic".... No sé, també ho veig una bona idea...



#146 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 06:38

Company Escoda... sí i no.

 

Donant descompte (per dir-ho de alguna manera) als socis respecte als no socis alhora d'adquirir una entrada, estás indirectament animant a la persona que s'ho estigui pensant (el fer-se soci) a decidir-se i treure's el carnet. Al final, treure's el carnet de soci per aprofitar el descompte en l'entrada pot suposar un "abaratiment" del carnet. No se si m'he explicat.

 

El que si espero es que el club tregui, a partir de la segona volta, un carnet més econòmic per al que resta de temporada. Hi ha gent que, pels motius que sigui, no ha pogut fer-se soci i, si veu aquesta promoció, igual s'anima pensant en un hipotètic playoff també.

 

PD. En alguns equips hi ha una modalitat de carnet rollo simpatitzant. Es paga una quantitat X de diners i el qui adquireix aquest carnet té la opció de acudir a 3, 5... N partits de lliga a part de gaudir de les ventatges dels socis: Descomptes a la botiga, en el preu de entrades "off topic".... No sé, també ho veig una bona idea...

 

 

No va ser fa 2 anys on van fer un carnet que era x a 5 partits o una cosa similar? Pero be, suposo que es complicat fer un carnet aixi i quadrar els numeros amb els altres abonaments per a que tot estigui equilibrat

 

 

 

PD: Hem mogut tota la discusió off-topic a un altre post, qui vulgui seguir discutint sobre allo pot continuar en aquest post: http://www.lolleida..../17464-si-o-no/



#147 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 22 noviembre 2013 - 10:56

Lleida Esportiu @Lleida_Esportiu 3m

Recompte d'entrades primer dia, vs @RBetisOficial : 582 entrades per finestreta, 187 socis Demà de 10:00-14:00, més! #passarem



#148 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 noviembre 2013 - 11:14

Si posem els diners dels no socis amb una mitja de 25 euros per posar un número, ja que hi haurà gent de tribuna i gent amb packs. En un sol dia només amb no socis han tret (582 · 25 = 14550 $).

 

Deu ni doret, tenint en compte "que ens creguem el que diu el segre de les entrades venudes via e-mail que dispararien les xifres exponencialment.

 

http://www.segre.com...a-copa-del-rei/


  • o han agraït

#149 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 07:18

Si posem els diners dels no socis amb una mitja de 25 euros per posar un número, ja que hi haurà gent de tribuna i gent amb packs. En un sol dia només amb no socis han tret (582 · 25 = 14550 $).

 

Deu ni doret, tenint en compte "que ens creguem el que diu el segre de les entrades venudes via e-mail que dispararien les xifres exponencialment.

 

http://www.segre.com...a-copa-del-rei/

 

aixo sera si tots anessin a lateral o gols... pero tb hi haura algun tribunero... o algu que pilles els packs mes barats....

 

per tots els preus, ofertes, packs que hi ha per aquest partit... es una mica complicat saber exactament el recaudat



#150 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 23 noviembre 2013 - 07:19

Si posem els diners dels no socis amb una mitja de 25 euros per posar un número, ja que hi haurà gent de tribuna i gent amb packs. En un sol dia només amb no socis han tret (582 · 25 = 14550 $).

 

Deu ni doret, tenint en compte "que ens creguem el que diu el segre de les entrades venudes via e-mail que dispararien les xifres exponencialment.

 

http://www.segre.com...a-copa-del-rei/

 

que aprofiti la directiva a treure dinerets .... es una ocassio inmillorable! seria intolerable que anessim al Villamarin amb autobus igual que a Xerez



#151 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 24 noviembre 2013 - 11:53

que aprofiti la directiva a treure dinerets .... es una ocassio inmillorable! seria intolerable que anessim al Villamarin amb autobus igual que a Xerez

 

Totalment d'acord, al partit de tornada han d'anar amb ave o amb avio, la opcio més barata d'aquestes dos. No hi ha discusió posible, no te sentit ferlos anar amb autobus en un partit decisiu com aquet, recordem els anys que ens costa disputar aquesta fase de l'eliminatoria siusplau!



#152 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 noviembre 2013 - 11:14

Només l'àrbit ja costa més de 8.000 €. Mireu si hem de fer calaix.



#153 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 noviembre 2013 - 11:18

Jo tampoc m'hi havia fitxat amb les estelades xD i tampoc hi estic gaire d'acord en que hi apareguin però bè.

 

És molt bonic el cartell! Enhorabona a l'autor. :aplaudiment:

 

Carai, ni les havia vist i només n'he trobat una... estan prou amagades. Independentment del que jo pensi, no em sembla malament que hi siguin perquè en part identifiquen els Rudes que són representats en el cartell.



#154 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 25 noviembre 2013 - 12:31

El cartell del partit del Betis ha sigut retallat per a que no es vegin les banderes estelades.

Amb aquest "retall", tampoc es veuen ara les pancartes/bufandes on surtien els noms de les penyes.

 

 

Moltes gracies nois! Us heu lluit amb les crítiques!



#155 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 25 noviembre 2013 - 12:49

El cartell del partit del Betis ha sigut retallat per a que no es vegin les banderes estelades.

Amb aquest "retall", tampoc es veuen ara les pancartes/bufandes on surtien els noms de les penyes.

 

 

Moltes gracies nois! Us heu lluit amb les crítiques!

Doncs, en aquest cas, la directiva m'ha decepcionat. Qui s'ha queixat? El Vilardell?

 

P.,D. Al cartell de la botiga, estava retallat, però encara es pot veure una estelada.



#156 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 noviembre 2013 - 06:15

A la sala d'espera de l'oficina el cartell també estava tallat per la part de baix, però no crec pas que ho hagin fet pel tema de l'estelada, ja que jo hi vaig anar i veure el divendres i encara no havia hagut cap "crítica" sobre aixó.. simplement crec que es pot deure al fet que hi han diferents cartells (alguns anuncien el partit, altres hi afegeixen el preu de les entrades, en altres hi figuren els patrocinadors.. ) El cartell seria "un fons de pantalla" per anunciar tot el que respecta al partit.

 

 

                              Crec........



#157 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 noviembre 2013 - 08:42

Només l'àrbit ja costa més de 8.000 €. Mireu si hem de fer calaix.

 

El que s'ha de sentir. Encara que ho trobo car i que no crec que el Lleida hagi de pagar aquesta cantitat, per un equip com el Lleida és un premi només participar per la prima que rebrà de la federació. Tot i que ho vaig llegir ara mateix no trobo les cantitats d'aquest any pero sí les de l'any passat (que són menys del que recordo haver llegit). Només per participar 25000€. Amb les tres rondes que hem superat uns 50000€ més. Això el que portem guanyat.

I en aquesta ronda només per presentar-nos l'any passat eren 30000€ que em sona que aquest any és més. I pel viatge a Sevilla si no ha canviat en les últimes setmanes la RFEF concederá, en concepto de gastos de desplazamiento a los clubs una subvención cuya cuantía se fija, tratándose de viajes dentro de la península, en 0,79 € por kilómetro, y, siendo a las islas o desde ellas, el importe del pasaje aéreo, en clase turista, hasta un máximo de diecinueve personas por equipo.

O sigui que calaix no n'hem de fer que la federació ja ens ajuda prou. Per això es una vergonya que els socis paguin.


  • o han agraït

#158 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 25 noviembre 2013 - 08:54

Veig que no confiem en arribar a quarts de la copa del vividor... :rialleta:

 

http://www.sportyou....-calendario.php

 

Anada 22 gener - tornada 29 de gener del 2014.

 

 

 

http://www.lleidaesp...u.cat/node/3402

 

El Lleida Esportiu jugarà el partit ajornat corresponent a la dissetena jornada del Campionat de Lliga de Segona Divisió B contra el CD Alcoyano el dimecres dia 29 de gener a partir de les 20:45 hores al Camp d'Esports. Recordem que aquest partit s’havia de jugar el cap de setmana del 7-8 de desembre però al coincidir amb el partit de setzens de final de la Copa del Rei contra el Real Betis Balompié, el Lleida Esportiu i l’Alcoyano han arribat a un acord per jugar-lo al gener. 



#159 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 noviembre 2013 - 12:26

Si a alguien le interesa invitaciones infantiles yo tengo d sobras.seria una pena desaprobecharlas.ya direis

#160 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 noviembre 2013 - 12:40

Hool, las invitaciones infantiles son para niños socios o valen también para niños no socios?






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos