Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Fi a la gratuïtat infantil (Fil polèmic)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#21 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:28

Ho sento molt dir-ho pero si, en aquest cas series força ruc. I la rao que dones es força estupida, tens 4 mesos per treure un carnet que es GRATUIT, que NO SUPOSA CAP INVERSIÓ, SON ZERO EUROS. I que collons importa si el teu nebot ve o no ve cada cap de setmana si el carnet es gratuit? Doncs rao de mes, com que es gratuit li fas i com que no t'ha costat un duro se te n'enfot si ve cada partit o cada 10.

 

El meu nebot no viu pas a Lleida i per aixo li vaig fer, total es gratis i només que vingui a un partit dels 18 que es juguen a casa en tota la temporada ja m'haura sortit a compte. Me surt a compte a mi pagar els 55 euros i aixo que no puc anar cada cap de setmana.

 

A mi em pasa igual que a tu i em surt a compte pagar els 55, i sino, que paguin l'entrada, que no pasa res per un partit. No hi ha cap excusa posible.



#22 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:33

Ho sento molt dir-ho pero si, en aquest cas series força ruc. I la rao que dones es força estupida, tens 4 mesos per treure un carnet que es GRATUIT, que NO SUPOSA CAP INVERSIÓ, SON ZERO EUROS. I que collons importa si el teu nebot ve o no ve cada cap de setmana si el carnet es gratuit? Doncs rao de mes, com que es gratuit li fas i com que no t'ha costat un duro se te n'enfot si ve cada partit o cada 10.

 

El meu nebot no viu pas a Lleida i per aixo li vaig fer, total es gratis i només que vingui a un partit dels 18 que es juguen a casa en tota la temporada ja m'haura sortit a compte. Me surt a compte a mi pagar els 55 euros i aixo que no puc anar cada cap de setmana.

 

 

Val perfecte, l'any que ve ja fare un carnet per a tots els menors de 10 anys que conec i fare vindre els seus pares, tot i que siguin de la Patagonia, per a que li facin el carnet al seu fill, aixi si algun dia venen a visitarme a Lleida, que puguin entrar gratis.

:be:



#23 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:37

Val perfecte, l'any que ve ja fare un carnet per a tots els menors de 10 anys que conec i fare vindre els seus pares, tot i que siguin de la Patagonia, per a que li facin el carnet al seu fill, aixi si algun dia venen a visitarme a Lleida, que puguin entrar gratis.

:be:

 

A veure, tu deus tenir X familiars a fora, no mil, i tampoc as de fer carnets per a tots els nens de 10 anys que NO son familiars teus. Es que mira que compliques les coses a vegades. A mes de reconeixer que o tens rao, ja comenses a respondre amb tonteries, perque la resposta que as fet es una tonteria, no es pot negar.

 

P.D: primer as dit per a un nebot, i ara ya dius a tots els nens del mon. Repeteixo, que si de repen un finde un d'aquests nens NO aficionat del Lleida ve per Lleida i vol mirar un partit, que pagui, no pasa res, es que la gent s'acostuma a que els nens tinguin dret absolut a la gratuitat a un mun de llocs, pues les coses no van aixi tampoc.



#24 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:41

A veure, tu deus tenir X familiars a fora, no mil, i tampoc as de fer carnets per a tots els nens de 10 anys que NO son familiars teus. Es que mira que compliques les coses a vegades. A mes de reconeixer que o tens rao, ja comenses a respondre amb tonteries, perque la resposta que as fet es una tonteria, no es pot negar.

 

Acostuma a passar amb tu, tot el que no es el que tu vols es una tonteria...

 

No es mes facil (parlo partits de lliga, on no s'omple ni 1/4 de la graderia), ficar a les taquilles un rotllo d'entrades gratuites per aquest menors? :pensant:



#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 12:31

Acostuma a passar amb tu, tot el que no es el que tu vols es una tonteria...

 

No es mes facil (parlo partits de lliga, on no s'omple ni 1/4 de la graderia), ficar a les taquilles un rotllo d'entrades gratuites per aquest menors? :pensant:

 

Home, no cal que vagin els pares, amb una autorització i fotocopia del DNI del pare/mare i nen ja n'hi ha prou, vaja, el que et demanaven a qualsevol excursio de l'escola. Amb 4 mesos de marge no hi ha excusa per no fer soci a ningu, es com si jo vaig al Gener a fer-me soci quan ja he perdut el meu numero d'antiguitat i dic que el vull recuperar, doncs me diran que he tingut quasibe mig any per anar a les oficines o fer anar a algu a nom meu. 

 

I deixa de dir parides de la Patagonia i de nens del mon, doncs si els pares dels nens del mon volen fer socis als seus fills doncs tenen 4 mesos per venir a Lleida, anar a les oficines i fer-los-hi el carnet, mira si es facil. Amb 4 mesos pots fer la volta al mon si et dona la gana, mira si en pots fer de coses en 4 mesos, pero fer el carnet nomes requereix 1 hora de la teva vida com a molt, 1 hora de la teva vida en 4 mesos! Es a dir tens unes 2880 hores i nomes cal que en dediquis 1 en anar a les oficines!

 

A mi l'any passat tambe me va tocar pagar per dur a ma neboda al camp, pero va ser culpa meva per haver-me empanat i no haver anat quan tocava a fer-li el carnet gratis.


  • o han agraït

#26 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 01:35


 

Home, no cal que vagin els pares, amb una autorització i fotocopia del DNI del pare/mare i nen ja n'hi ha prou, vaja, el que et demanaven a qualsevol excursio de l'escola. Amb 4 mesos de marge no hi ha excusa per no fer soci a ningu, es com si jo vaig al Gener a fer-me soci quan ja he perdut el meu numero d'antiguitat i dic que el vull recuperar, doncs me diran que he tingut quasibe mig any per anar a les oficines o fer anar a algu a nom meu. 

 

I deixa de dir parides de la Patagonia i de nens del mon, doncs si els pares dels nens del mon volen fer socis als seus fills doncs tenen 4 mesos per venir a Lleida, anar a les oficines i fer-los-hi el carnet, mira si es facil. Amb 4 mesos pots fer la volta al mon si et dona la gana, mira si en pots fer de coses en 4 mesos, pero fer el carnet nomes requereix 1 hora de la teva vida com a molt, 1 hora de la teva vida en 4 mesos! Es a dir tens unes 2880 hores i nomes cal que en dediquis 1 en anar a les oficines!

 

A mi l'any passat tambe me va tocar pagar per dur a ma neboda al camp, pero va ser culpa meva per haver-me empanat i no haver anat quan tocava a fer-li el carnet gratis.

 

 

Tens en ment totes les visites que rebras aquest any?

 

Tens en ment, si ets un pare que treballa en diumenge i potser algun cap de setmana li donen lliure i vol anar al partit amb el fill (quina obligació té de saber si li donaran lliure per la raó X)? O si algu ve a viure a LLeida al gener?

 

No entenc perque tanta irritació contra ficar un rotllo de tickets a les taquilles per als crios...



#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 02:41

 

 

 

 

Tens en ment totes les visites que rebras aquest any?

 

Tens en ment, si ets un pare que treballa en diumenge i potser algun cap de setmana li donen lliure i vol anar al partit amb el fill (quina obligació té de saber si li donaran lliure per la raó X)? O si algu ve a viure a LLeida al gener?

 

No entenc perque tanta irritació contra ficar un rotllo de tickets a les taquilles per als crios...

 

 

 

Mare meva, que no entens de que tens 4 mesos per anar a fer soci al teu fill? I sino a pagar tu, que per un dia que paguis entrada en un any no passa res. Doncs si vens a viure a Lleida al gener mala sort, al club que li expliques la teva vida,  tampoc som una ONG que hem de valorar les 1234234243 possibilitats que te la vida. I si vius a Lleida de Setembre a Novembre i despres de Abril a Maig, per que has de pagar un abonament complet? Que faig jo ara, reclamo al club els partits contra el Prat i el Sant Andreu que no he pogut anar? Vaja, una tonteria com una casa, realment penses abans d'escriure? 

 

I lo de regalar entrades a taquilles als menors de 10 anys me sembla una altra tonteria, apart que en segons quins partits podries generar una cuada i també s'ha acabat aixo de regalar entrades (ni que sigui als nens) ademes que tampoc som una ONG i el club ja fa prou en regalar carnets als menors de 10 anys (quan jo tenia aquesta edat em feien pagar 1000 o 2000 pessetes pel carnet, un preu simbolic, pero MAI gratis) Ademes que si no vaig errat el preu d'aquest carnet passat Octubre es de 30 euros potser? Força simbolic tambe, donat que el preu de l'entrada ronda dels 12 als 15 euros a General.

 

Ademes, en resposta a l'exemple tonto que has posat, si un pare treballa els caps de setmana i vol anar al Lleida amb el seu fill te 4 mesos per anar a les oficines a fer-li el carnet com fan moltissims pares de nens que van al Camp d'Esports, i si el pare es soci del Lleida doncs suposo que aprofitara per fer-li el carnet al seu fill el mateix dia que es renova el seu, com fan també la majoria de pares que fan socis als seus fills.  I si el pare ni es soci, ni ha fet soci al seu fill (el qual ha tingut 4 mesos per anar a les oficines) per que treballa cada cap de setmana pero en te un lliure i vol anar a veure el futbol doncs QUE PAGUI, que (per 3ra vegada) NO SOM UNA PUTA ONG.

 

Vaja, es que no hi ha cap rao per queixar-se, el club podra fer coses més be o mes malament pero el donar carnets gratis fins a finals d'Octubre ho trobo tot un encert, hi ha temps de sobra i no tenen ni per que regalar-lo (a mi no mel van regalar mai).


  • o han agraït

#28 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 03:01

Mare meva, que no entens de que tens 4 mesos per anar a fer soci al teu fill? I sino a pagar tu, que per un dia que paguis entrada en un any no passa res. Doncs si vens a viure a Lleida al gener mala sort, al club que li expliques la teva vida,  tampoc som una ONG que hem de valorar les 1234234243 possibilitats que te la vida. I si vius a Lleida de Setembre a Novembre i despres de Abril a Maig, per que has de pagar un abonament complet? Que faig jo ara, reclamo al club els partits contra el Prat i el Sant Andreu que no he pogut anar? Vaja, una tonteria com una casa, realment penses abans d'escriure? 

 

I lo de regalar entrades a taquilles als menors de 10 anys me sembla una altra tonteria, apart que en segons quins partits podries generar una cuada i també s'ha acabat aixo de regalar entrades (ni que sigui als nens) ademes que tampoc som una ONG i el club ja fa prou en regalar carnets als menors de 10 anys (quan jo tenia aquesta edat em feien pagar 1000 o 2000 pessetes pel carnet, un preu simbolic, pero MAI gratis) Ademes que si no vaig errat el preu d'aquest carnet passat Octubre es de 30 euros potser? Força simbolic tambe, donat que el preu de l'entrada ronda dels 12 als 15 euros a General.

 

Ademes, en resposta a l'exemple tonto que has posat, si un pare treballa els caps de setmana i vol anar al Lleida amb el seu fill te 4 mesos per anar a les oficines a fer-li el carnet com fan moltissims pares de nens que van al Camp d'Esports, i si el pare es soci del Lleida doncs suposo que aprofitara per fer-li el carnet al seu fill el mateix dia que es renova el seu, com fan també la majoria de pares que fan socis als seus fills.  I si el pare ni es soci, ni ha fet soci al seu fill (el qual ha tingut 4 mesos per anar a les oficines) per que treballa cada cap de setmana pero en te un lliure i vol anar a veure el futbol doncs QUE PAGUI, que (per 3ra vegada) NO SOM UNA PUTA ONG.

 

Vaja, es que no hi ha cap rao per queixar-se, el club podra fer coses més be o mes malament pero el donar carnets gratis fins a finals d'Octubre ho trobo tot un encert, hi ha temps de sobra i no tenen ni per que regalar-lo (a mi no mel van regalar mai).

 

 

No som una puta ONG, tens rao som uns putos agarrats...

 

Que encomptes d'adaptarnos a la gent per a poder captar-n'hi més, volem que ells s'adaptin... així ens va. No donem entrades per als nens petits sense saber les sevss histories, però com uns quants pares de la base ho van demanar donem 3 carnets als jugadors de la base (parlo de infantils i cadets, segur els altres no ho se supose que també) per a que els hi puguin donar als seus amics o inclus els seus pares...

 

Exemple tonto? Pues tan tonto que es 100% real, explica't directament un cas de la temporada passada que em va explicar un pare al centre Pas a Pas de la Mariola.

 

Cues? Tu has llegit que estic parlant tot el rato de partis de lliga NORMALS, sense preus populars, sense ultima jornada jugant-nos play-off, sense play-off, sense copa.



#29 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 03:12

No som una puta ONG, tens rao som uns putos agarrats...

 

Que encomptes d'adaptarnos a la gent per a poder captar-n'hi més, volem que ells s'adaptin... així ens va. No donem entrades per als nens petits sense saber les sevss histories, però com uns quants pares de la base ho van demanar donem 3 carnets als jugadors de la base (parlo de infantils i cadets, segur els altres no ho se supose que també) per a que els hi puguin donar als seus amics o inclus els seus pares...

 

Exemple tonto? Pues tan tonto que es 100% real, explica't directament un cas de la temporada passada que em va explicar un pare al centre Pas a Pas de la Mariola.

 

Cues? Tu has llegit que estic parlant tot el rato de partis de lliga NORMALS, sense preus populars, sense ultima jornada jugant-nos play-off, sense play-off, sense copa.

 

¿Y si tinc un fill al gener? ¿He de exigir al club un abonament gratuit ja que no van haber contemplat aquesta posibilitat? Esta clar que SEMPRE hi haurà excepcions, SEMPRE, però el que preten el Lleida amb el periode de 4 mesos es que la gran majoria de persones no tingui cap problema amb tenir un abonament per el seu fill/nevot/net menors de 10 anys. ¿Que tenim un 5% de persones que per X o Y motius es queden fora de la promoció i han de pagar? Doncs es paga, aixi de sencill, lo que després no pots dir es que el club no ha donat facilitats, i encara menys l'has de acusar de agarrat.

Això si, una cosa et diré, prefereixo tildar al club de agarrat, i que als partits del play off tinguem 10.000 persones al camp, de les cuals totes han passat per caixa, que no com amb la UE Lleida, que regalavam dues entrades per cada bolsa de pipes, i la gent que anava al camp era si fa o no fa la  mateixa, amb la diferencia que ni la mitad havien passat per caixa, i el club va estar endeudat fins la seva desaparició.


  • o han agraït

#30 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 03:47

¿Y si tinc un fill al gener?


Facil solució... Tickets especials a les entrades... Si amb aquest exemple em dones la raó, ficant més exemples de perque es injust. Jaajjaja

#31 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 03:50

Això si, una cosa et diré, prefereixo tildar al club de agarrat, i que als partits del play off tinguem 10.000 persones al camp, de les cuals totes han passat per caixa, que no com amb la UE Lleida, que regalavam dues entrades per cada bolsa de pipes, i la gent que anava al camp era si fa o no fa la mateixa, amb la diferencia que ni la mitad havien passat per caixa, i el club va estar endeudat fins la seva desaparició.


Jo et dire una altra cosa, algu ha parlat de partits de play-off? Crec que en un altre post ja he deixat ben clareta la diferencia, sino t'has molestat en llegir-ho et recomano que ho facis.

#32 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 03:58

Jo et dire una altra cosa, algu ha parlat de partits de play-off? Crec que en un altre post ja he deixat ben clareta la diferencia, sino t'has molestat en llegir-ho et recomano que ho facis.

 

No et parlo dels play off, era només un exemple sobre lo que has dit que el en el club son uns "agarrats". Per això et dic que prefereixo ser de un equip agarrat, pero amb projecte de futur, que no un equip generós condemnat a la desaparició, aixi de sencill. El que sembla que no m'ha llegit has sigut tu, que només has copiat els fragments de text que t'han interessat. Sobre si s'han de regalar entrades als infants en temporada regular o play off ja no m'hi fico jo, només estava parlant de la solvencia del club amb general.

 

 

Facil solució... Tickets especials a les entrades... Si amb aquest exemple em dones la raó, ficant més exemples de perque es injust. Jaajjaja

 

Amb aquest exemple precisament t'estic confirmant de que sempre hi haurà casos que per un motiu o un altre no hauràn pogut inscriure al xaval en els primers 4 mesos, pero per que la politica del club es aixi, i no se l'hi ha de donar més voltes.

Alguns semblen que entenen que el Lleida intenti castigar als babaus o als empanats que amb 4 mesos no se'ls hi ha encés la llum per inscriure al seu fill, però es aixi, la politica es que durant els 160 primers dies el descompte per als menors de 10 anys es del 100%, i que a partir del día numero 161 ja valdrà 30€. Punt final.


  • o han agraït

#33 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 04:08

Acostuma a passar amb tu, tot el que no es el que tu vols es una tonteria...

 

No es mes facil (parlo partits de lliga, on no s'omple ni 1/4 de la graderia), ficar a les taquilles un rotllo d'entrades gratuites per aquest menors? :pensant:

 

Sera el que tu no vols...... , ets tu el que no vols que hagin de pagar els nens.

 

Mes facil que 4 mesos de carnet gratis, no hi ha res. I mes tenint el mes d'Agost pel mig.

 

Tot el que tu dius, et responc lo mateix que t'ha respos el meu company, que pel que veig ja no soc jo, som mes els que pensem d'una manera determinada, sera que el que es surt de lo normal ets tu.

 

A mes a mes, tot el que dius, si li pasa am algu en concret, sera com a maxim a un 1% de la població, aixi que aquest 1% a pagar, que no es moriran.



#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 04:09

Mare meva, que no entens de que tens 4 mesos per anar a fer soci al teu fill? I sino a pagar tu, que per un dia que paguis entrada en un any no passa res. Doncs si vens a viure a Lleida al gener mala sort, al club que li expliques la teva vida,  tampoc som una ONG que hem de valorar les 1234234243 possibilitats que te la vida. I si vius a Lleida de Setembre a Novembre i despres de Abril a Maig, per que has de pagar un abonament complet? Que faig jo ara, reclamo al club els partits contra el Prat i el Sant Andreu que no he pogut anar? Vaja, una tonteria com una casa, realment penses abans d'escriure? 

 

I lo de regalar entrades a taquilles als menors de 10 anys me sembla una altra tonteria, apart que en segons quins partits podries generar una cuada i també s'ha acabat aixo de regalar entrades (ni que sigui als nens) ademes que tampoc som una ONG i el club ja fa prou en regalar carnets als menors de 10 anys (quan jo tenia aquesta edat em feien pagar 1000 o 2000 pessetes pel carnet, un preu simbolic, pero MAI gratis) Ademes que si no vaig errat el preu d'aquest carnet passat Octubre es de 30 euros potser? Força simbolic tambe, donat que el preu de l'entrada ronda dels 12 als 15 euros a General.

 

Ademes, en resposta a l'exemple tonto que has posat, si un pare treballa els caps de setmana i vol anar al Lleida amb el seu fill te 4 mesos per anar a les oficines a fer-li el carnet com fan moltissims pares de nens que van al Camp d'Esports, i si el pare es soci del Lleida doncs suposo que aprofitara per fer-li el carnet al seu fill el mateix dia que es renova el seu, com fan també la majoria de pares que fan socis als seus fills.  I si el pare ni es soci, ni ha fet soci al seu fill (el qual ha tingut 4 mesos per anar a les oficines) per que treballa cada cap de setmana pero en te un lliure i vol anar a veure el futbol doncs QUE PAGUI, que (per 3ra vegada) NO SOM UNA PUTA ONG.

 

Vaja, es que no hi ha cap rao per queixar-se, el club podra fer coses més be o mes malament pero el donar carnets gratis fins a finals d'Octubre ho trobo tot un encert, hi ha temps de sobra i no tenen ni per que regalar-lo (a mi no mel van regalar mai).

 

No hase falta desir nada más.



#35 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 04:13

¿Y si tinc un fill al gener? ¿He de exigir al club un abonament gratuit ja que no van haber contemplat aquesta posibilitat? Esta clar que SEMPRE hi haurà excepcions, SEMPRE, però el que preten el Lleida amb el periode de 4 mesos es que la gran majoria de persones no tingui cap problema amb tenir un abonament per el seu fill/nevot/net menors de 10 anys. ¿Que tenim un 5% de persones que per X o Y motius es queden fora de la promoció i han de pagar? Doncs es paga, aixi de sencill, lo que després no pots dir es que el club no ha donat facilitats, i encara menys l'has de acusar de agarrat.

Això si, una cosa et diré, prefereixo tildar al club de agarrat, i que als partits del play off tinguem 10.000 persones al camp, de les cuals totes han passat per caixa, que no com amb la UE Lleida, que regalavam dues entrades per cada bolsa de pipes, i la gent que anava al camp era si fa o no fa la  mateixa, amb la diferencia que ni la mitad havien passat per caixa, i el club va estar endeudat fins la seva desaparició.

 

Sempre hi haura uns certs casos que no es contemplen, son casos molt aïllats, els hi pasa al 1 % de la població, no a la majoria. Seran 20 o 30 casos, pues aquests haurán de pagar i ja esta, no pasa res tampoc e, es que el club no es agarrat, la cosa es al reves, la gent que s'esta queixant daixo deu ser la agarrada, pero a collons!



#36 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 06:33

Be, si us plau escriu en minúscules perque fa mal d'ulls llegir comentaris amb majúsucles.

 

Pel que dius del minut de silenci, ja ho van intentar fer a Xativa, pero una persona d'alli no va accedir a fer-lo, així que s'hauria de fer algo per a que noti el descontent, va ser algo molt lleig el que van fer.

 

No se perqué, em recordes a un tal Angel del twitter, que també fa molts comentaris amb majúscules i critica a tothom i es dedica a insultar sense "ton ni son".

 

Aquest individu que es diu Angel, fa comentaris fora de lloc i ataca a la gent sense coneixement ni arguments, molts cops mitjançant insults.

 

link https://twitter.com/AngelVilardell

 

escolta no me faltis al respecte comparant-me amb aquell fill de puta....

 

no tinc absolutament res a veure... i si te recordo en alguna cossa, es unica i exclusivament amb el nom



#37 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 06:36

¿Y si tinc un fill al gener?

 

ja te puc garantir que si tens un fill al gener fins ven be 1 any de vida, i un dia que faci bon temps... no el podras portar al camp d'esports

 

la meva te sis mesos i encara no ha pogut venir... son molt petits



#38 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 08:34

ja te puc garantir que si tens un fill al gener fins ven be 1 any de vida, i un dia que faci bon temps... no el podras portar al camp d'esports

 

la meva te sis mesos i encara no ha pogut venir... son molt petits

 

 

Alguns el nostre pare va anar abans a fer-nos el carnet del Lleida que a l'hospital, pagant el preu de 12euros, que per aquells temps tampoc ere MOLT, llavors si ere simbolic i per "capricho" del pare, tot i que despres no vagis cap dia.

30 euros, amb els temps que corren ja no ho vec tan simbolic, i mes sabent que potser no portes mai al crio.



#39 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 09:16

Alguns el nostre pare va anar abans a fer-nos el carnet del Lleida que a l'hospital, pagant el preu de 12euros, que per aquells temps tampoc ere MOLT, llavors si ere simbolic i per "capricho" del pare, tot i que despres no vagis cap dia.

30 euros, amb els temps que corren ja no ho vec tan simbolic, i mes sabent que potser no portes mai al crio.

 

una cosa es fer-lo soci i l'altra que hi vagi... la meva es socia des del primer mes casi... pero encara no l'he pogut portar mai



#40 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 10:22

una cosa es fer-lo soci i l'altra que hi vagi... la meva es socia des del primer mes casi... pero encara no l'he pogut portar mai

 

I oi que com a pare trobes que 4 mesos son més que suficients per fer soci/a al teu fill/a?

 

Les politiques d'entrades del club me semblen genials, s'ha acabat el regalar entrades i aixo ho veig com un premi al soci de sempre que paga l'abonament a finals d'Agost, i no parlo dels que paguem 55€ sino dels que en paguen 150 o 250 euros, la qual jo si fos ells em sentiria insultat si es regalessin entrades a qui fos.

 

I si has d'esperar a que el club et posi una alfombra vermella quan no t'ha sortit dels ous anar a fer soci al teu fill tenint 4 mesos de marge, sincerament, que et donguin pel cul i paga. Paga com fem tots.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos