Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Fi a la gratuïtat infantil (Fil polèmic)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 01:21

escolta no me faltis al respecte comparant-me amb aquell fill de puta....

 

no tinc absolutament res a veure... i si te recordo en alguna cossa, es unica i exclusivament amb el nom

 

No em recordes sol amb el nom, em recordes perque sols escriure amb majúscules igual que ell, tens una foto de ciclistes, a ell crec que també li agrada el mon de la bici pel que he pogut treure al twitter, tu també estaves en contra del minut de silenci a Xativa pel porter del girona (cosa que trobo lamentable) tal i com vas comentar en aquest mateix post, ell també ho estava, tu també parles amb insults, cosa que ell també fa, i per ultim, ja em vas contestar d'una manera grosera cuan et vaig avisar per 2n cop de que escribies am majúscules i em vas contestar dien noseque que t'ho pasaves per l'arc del triomf, cuan jo no t'he faltat al respecte en cap moment.... aixi que d'indicis n'hi han, i no es només el nom.

 

Pero et demano perdó, encara que també em servia que solament em diguesis no soc el Vilardell, i ja esta, no cal dir el fill de puta aquell.....

 

Jo l'he nombrat més d'un cop i sense faltar-li al respecte, costa molt, pero es pot fer referencia a ell sense insultar.

 

 

Sento haver-te confós amb aquest individu.

 

 

Un saludo



#42 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 01:23

I oi que com a pare trobes que 4 mesos son més que suficients per fer soci/a al teu fill/a?

 

Les politiques d'entrades del club me semblen genials, s'ha acabat el regalar entrades i aixo ho veig com un premi al soci de sempre que paga l'abonament a finals d'Agost, i no parlo dels que paguem 55€ sino dels que en paguen 150 o 250 euros, la qual jo si fos ells em sentiria insultat si es regalessin entrades a qui fos.

 

I si has d'esperar a que el club et posi una alfombra vermella quan no t'ha sortit dels ous anar a fer soci al teu fill tenint 4 mesos de marge, sincerament, que et donguin pel cul i paga. Paga com fem tots.

 

Totalment d'acrod, que paguin collons, que paguin!!

 

O es que la gent es agarrada?????

 

a no, perdó narmer, que es el club el que es agarrat, regalant 120 dies el carnet de soci per als nens..... (com gosen regalar el carnet 4 mesos?, que agarrats que son)

 

:osti:



#43 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 01:30

No em recordes sol amb el nom, em recordes perque sols escriure amb majúscules igual que ell, tens una foto de ciclistes, a ell crec que també li agrada el mon de la bici pel que he pogut treure al twitter, tu també estaves en contra del minut de silenci a Xativa pel porter del girona (cosa que trobo lamentable) tal i com vas comentar en aquest mateix post, ell també ho estava, tu també parles amb insults, cosa que ell també fa, i per ultim, ja em vas contestar d'una manera grosera cuan et vaig avisar per 2n cop de que escribies am majúscules i em vas contestar dien noseque que t'ho pasaves per l'arc del triomf, cuan jo no t'he faltat al respecte en cap moment.... aixi que d'indicis n'hi han, i no es només el nom.

 

Pero et demano perdó, encara que també em servia que solament em diguesis no soc el Vilardell, i ja esta, no cal dir el fill de puta aquell.....

 

Jo l'he nombrat més d'un cop i sense faltar-li al respecte, costa molt, pero es pot fer referencia a ell sense insultar.

 

 

Sento haver-te confós amb aquest individu.

 

 

Un saludo

 

a vere ... crec que no et llegeixes els meus comentaris amb prou deteniment...

 

m'agrada la bicicleta... sips... i quin problema hi ha? el Vilardell aquest no l'he vist mai parlar de ciclisme... tot-hi que t'he de reconeixer que des de que va insultar a la meva filla el vaig bloquejar al twitter...

 

segon... jo insulto? excepte el post anterior en que dic que el Vilardell es un fil de puta (va insultar a la meva filla de 3 mesos).... buscam algun post on insulti amb algu.... unicament he escrit 2 vegades en majuscules... escriure amb majuscules al mon de la informatica vol dir aixecar la veu... no res mes... i com me vas dir que no ho fes mes, dons no ho he tornat a fer....

 

que te vaig faltar al respecte? lo unic que vaig dir que me passo per l'arc del triumf son els accents... a menys que siguis de la academia de la llengua... no se on te falta al rescpecte amb aquell comentari.... i jo no vec a ningu que escrigui per aqui amb accents

 

jo flipo pero bueno.... rellegeix els meus posts i disme pensa si no has mal-interpretat o t'has creat una imatge de mi que no es la que dono... per que sempre he sigut molt respectuos en els meus comentaris i no hi ha motiu per que tu me comparis amb aquell tio polemic del twitter

 

salutacions



#44 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 01:41

Alguns el nostre pare va anar abans a fer-nos el carnet del Lleida que a l'hospital, pagant el preu de 12euros, que per aquells temps tampoc ere MOLT, llavors si ere simbolic i per "capricho" del pare, tot i que despres no vagis cap dia.

30 euros, amb els temps que corren ja no ho vec tan simbolic, i mes sabent que potser no portes mai al crio.

sips... pero la meva pregunta es ... per que vols pagar 30€ poden esperar a juliol i fer-l@ soci gratis?

si la nena o el nen no podran anar al futbol fins que no siguin mes grandets.... q s'espanten, ploren i a lleida fa massa fred per portar-los....

aqui vui arribar... q no ve de uns mesos...



#45 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 01:53

 

, tu també estaves en contra del minut de silenci a Xativa pel porter del girona (cosa que trobo lamentable) tal i com vas comentar en aquest mateix post, ell també ho estava,

 

per cert... aixó tambe ho has somiat... jo no vaig opinar en aquest tema... ni al twitter... i evidentment, es lamentable que no es fes un minut de silenci a Xativa.... el xiquet (que descansi en pau) es mereixia el minut de silenci de tots els partits de futbol del país... i lo del pressident del Xativa es de jutjat de guardia

 

per aixó te dic q estas confos

 

i m'ha sentat molt malament que me comparis amb ell... si dic: "el fill de puta aquell" ho dic amb coneixement de causa... i en aquest aspecte si que me reafirmo... el Vilardell es un fill de puta i dels grossos



#46 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 02:29

per cert... aixó tambe ho has somiat... jo no vaig opinar en aquest tema... ni al twitter... i evidentment, es lamentable que no es fes un minut de silenci a Xativa.... el xiquet (que descansi en pau) es mereixia el minut de silenci de tots els partits de futbol del país... i lo del pressident del Xativa es de jutjat de guardia

 

per aixó te dic q estas confos

 

i m'ha sentat molt malament que me comparis amb ell... si dic: "el fill de puta aquell" ho dic amb coneixement de causa... i en aquest aspecte si que me reafirmo... el Vilardell es un fill de puta i dels grossos

Percert, jo no volia entrar al tema però ja que ha surtit comentaré una petita cosa. Em sembla molt bé i respectable que tothom tingui les seves idees, però es que aquest tio porte embrutant el nom de Lleida i de l'afició del Lleida per tot arreu. N'estic fart, cada diumenge vec gent demanant disculpes per twitter a l'afició rival. Ens acabarà agafant mania tot cristo per culpa d'aquest tio! I quan es faci el sorteig de Copa, veuràs!!

 



#47 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 02:43

a vere ... crec que no et llegeixes els meus comentaris amb prou deteniment...

 

m'agrada la bicicleta... sips... i quin problema hi ha? el Vilardell aquest no l'he vist mai parlar de ciclisme... tot-hi que t'he de reconeixer que des de que va insultar a la meva filla el vaig bloquejar al twitter...

 

segon... jo insulto? excepte el post anterior en que dic que el Vilardell es un fil de puta (va insultar a la meva filla de 3 mesos).... buscam algun post on insulti amb algu.... unicament he escrit 2 vegades en majuscules... escriure amb majuscules al mon de la informatica vol dir aixecar la veu... no res mes... i com me vas dir que no ho fes mes, dons no ho he tornat a fer....

 

que te vaig faltar al respecte? lo unic que vaig dir que me passo per l'arc del triumf son els accents... a menys que siguis de la academia de la llengua... no se on te falta al rescpecte amb aquell comentari.... i jo no vec a ningu que escrigui per aqui amb accents

 

jo flipo pero bueno.... rellegeix els meus posts i disme pensa si no has mal-interpretat o t'has creat una imatge de mi que no es la que dono... per que sempre he sigut molt respectuos en els meus comentaris i no hi ha motiu per que tu me comparis amb aquell tio polemic del twitter

 

salutacions

 

Si que ho vas tornar a fer i jo t'ho vaig tornar a dir, i tu em vas contestar de mala manera.(amb lo de "l'arc del triomf", cuan jo no t'he parlat mai de les faltes d'ortografia ni cap historia, simplement et vaig dir lo de majúscules, no mesclis temes)

 

La contestació que em vas donar, no va ser adecuada. Res mes.

 

Et torno a demanar disculpes, ja m'ha quedat clar que no ets el Vilardell.

 

Un saludo



#48 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 02:43

Percert, jo no volia entrar al tema però ja que ha surtit comentaré una petita cosa. Em sembla molt bé i respectable que tothom tingui les seves idees, però es que aquest tio porte embrutant el nom de Lleida i de l'afició del Lleida per tot arreu. N'estic fart, cada diumenge vec gent demanant disculpes per twitter a l'afició rival. Ens acabarà agafant mania tot cristo per culpa d'aquest tio! I quan es faci el sorteig de Copa, veuràs!!

 

 

Jo no tinc twitter, pero estaria be que la gent li digues que pari una mica d'insutlar a tort i dret perque aquet tio esta destrosant la imatge del nostre club i de la nsotra terra.



#49 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 02:51

sips... pero la meva pregunta es ... per que vols pagar 30€ poden esperar a juliol i fer-l@ soci gratis?

si la nena o el nen no podran anar al futbol fins que no siguin mes grandets.... q s'espanten, ploren i a lleida fa massa fred per portar-los....

aqui vui arribar... q no ve de uns mesos...

 

Doncs si el preu es raonable, queda com gest (no sabria molt bé com definirlo) de que desde el moment de neixer ja va "ser" del Lleida. Potser si que es un capritx, que et pots permetre amb un preu raonable, però amb el preu de 30 euros i els temps que corren no ho vec viable.

 

 

 

 

------------------------

 

1- L'off-topic que heu arribat a fer és brutal.

 

2- ja que estic segueixo amb l'off-topic, simple i directe. La culpa la teniu vosaltres per donarli bola al tio aquest, si tot sudessiu d'ell el tio s'encansarie, però no... cada dia vec 3 o 4, dientli "callat inutil, que no ets del lleida", pues pam aixó li done ganes de seguir. Mejor despreció es no hacer apreció.



#50 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 02:58

2- ja que estic segueixo amb l'off-topic, simple i directe. La culpa la teniu vosaltres per donarli bola al tio aquest, si tot sudessiu d'ell el tio s'encansarie, però no... cada dia vec 3 o 4, dientli "callat inutil, que no ets del lleida", pues pam aixó li done ganes de seguir. Mejor despreció es no hacer apreció.

 

Que consti que jo mai l'he contestat, igualment la indiferencia no es la solució, ja que el mal ambient el crea amb les aficions rivals no amb la nostra, i penso que aquest es el problema.



#51 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 03:02

Que consti que jo mai l'he contestat, igualment la indiferencia no es la solució, ja que el mal ambient el crea amb les aficions rivals no amb la nostra, i penso que aquest es el problema.


Si les altres aficions jutjen a tota una afició pel tio aquest, nosaltres seguirem tenin el problema del tio aquest pero les altres aficions tambe tenen un problema de cervell

#52 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 03:19

Si que ho vas tornar a fer i jo t'ho vaig tornar a dir, i tu em vas contestar de mala manera.(amb lo de "l'arc del triomf", cuan jo no t'he parlat mai de les faltes d'ortografia ni cap historia, simplement et vaig dir lo de majúscules, no mesclis temes)

 

La contestació que em vas donar, no va ser adecuada. Res mes.

 

Et torno a demanar disculpes, ja m'ha quedat clar que no ets el Vilardell.

 

Un saludo

 

oks.. si disculpes acceptades, pero lo de l'arc del triunf no anaba per tu! rellegeix el meu missatge i ho veuras. No te vaig contestar de mala manera ... t'aconvido a rellegir tots els meus missatges i veuras q soc el primer que intenta escriure sempre correctament i sense falta a ningú (excepció el Vilardell evidentment..)

 

i es veritat que me vas reiterar lo de les majuscules, i tb es veritat que no ho tornare a fer, tot-hi que no tinc clar q siguis moderador ni res d'aixó, pero per que no hi hagi mal ambient i per tenir-te content, no tornare a escriure en majuscules.....



#53 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 04:09

tinc una pregunta,desde el desconeixement: el club no podria d'alguna manera aturar al "individu" aquest? si deixe el nom del Lleida per terra,i crea mal ambient amb d'altres aficions..
Es una pregunta solament,pero crec que si ho pot fer es tindrie que pronunciar al respecte.Que us semble?

#54 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 04:17

oks.. si disculpes acceptades, pero lo de l'arc del triunf no anaba per tu! rellegeix el meu missatge i ho veuras. No te vaig contestar de mala manera ... t'aconvido a rellegir tots els meus missatges i veuras q soc el primer que intenta escriure sempre correctament i sense falta a ningú (excepció el Vilardell evidentment..)

 

i es veritat que me vas reiterar lo de les majuscules, i tb es veritat que no ho tornare a fer, tot-hi que no tinc clar q siguis moderador ni res d'aixó, pero per que no hi hagi mal ambient i per tenir-te content, no tornare a escriure en majuscules.....

 

No tinc ganes de seguir amb el tema ja..... en cap moment t'he dit que sigui moderador, ja t'aseguro jo que no ho soc, i no se a que ve el tema, sol te dit que segons les normes del forum no es pot escriure en majúscules, i també t'ho deia perque personalment a mi no m'agrada, pero evidentment pots fer el que vulguis.
 

La contesta de per tenir-me content ja sobra. No seras el Vilardell, pero també dones mil tombs a les coses i treus temes que no tenen res a veure, lo del moderador.... aixo ja sobra, be, com que sempre treus coses rares i capgires tot, ja no tinc mes ganes de contestar-te ni et contestaré res mes sobre aquest tema.

 

Un saludo



#55 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 04:18

tinc una pregunta,desde el desconeixement: el club no podria d'alguna manera aturar al "individu" aquest? si deixe el nom del Lleida per terra,i crea mal ambient amb d'altres aficions..
Es una pregunta solament,pero crec que si ho pot fer es tindrie que pronunciar al respecte.Que us semble?

 

Jo crec que desde el twitter oficial del Lleida li tindrien que donar un cop d'atenció. Aquest individu fa uns comentaris que fan fastig.



#56 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 noviembre 2013 - 07:14

Jo crec que desde el twitter oficial del Lleida li tindrien que donar un cop d'atenció. Aquest individu fa uns comentaris que fan fastig.

 

A aquest paio lo que li hauriam de fer es trencarli les cames i els braços, i quan estigui enguixat trencar-li la boca i pixar-nos en les seves ferides.



#57 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 09:23

Sobre lo de les entrades infantils.

No crec en la cultura del "todo gratis". Ni en adults ni en infants. El club ha de cobrar pel servei que dona (en aquest cas, partits de futbol). Altra cosa es que també tinc clar que el preu per als infants ha de ser menor que per als adults, no perque aquests gaudeixin menys del partit, si no per l'efecte de "enganxar" que comenteu més amunt. També vull afegir que, com ja he dit a altres posts, el preu de les entrades d'adults em sembla un disbarat!

 

Sobre lo del Vilardell

El club JA ESTÀ TARDANT en donar un toc d'atenció al personatge aquest. Que un descerebrat es dediqui a insultar per vía tuiter, a part de ser un acte de cobardía absoluta, no té més. Que ho faci i a cada tuit utilitzi el nom de i del Lleida, ja es algo que el club no hauria de tolerar.


  • o han agraït

#58 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 10:18

Jo també crec que els infants han de pagar, però a un preu raonable. Crec que fer pagar les entrades a un infant a 14 € ho trobo molt exagerat. 5  l'entrada estaria be.

 

Respecte el famós Vilardell, no tinc ni idea qui és aquest tio. El que és cert és que s'amaga en aquest nom i no se si hi ha forma humana de poder identificar-lo i denunciar-lo (no tinc twitter, però he llegit alguns comentaris seus i a part de fàstic, donen vergonya aliena).


  • o han agraït

#59 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 noviembre 2013 - 11:02

per a mi un nen menor de 10 anys no hauria de pagar més de 3 euros., si no com volem que vingui gent jove els propers anys??



#60 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 noviembre 2013 - 11:45

els nens han de pagar menys, aixó es obvi..

 

la meva indignació ve per la gent que no s'enrecorda del Lleida fins que ens pot tocar el Barça o el Madrid a la copa del rey...  i troben indignant que un nen hagi de pagar per veure el partit....

 

dons aquesta mena de gent que nomes ve al Lleida a vere el Barça i el Madrid, que paguin!  els aficionats del Lleida de tota la vida... els socis... ja sabem el que hem de fer per que els nostres fills no paguin


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos