Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Fi a la gratuïtat infantil (Fil polèmic)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
106 respuestas en este tema

#1 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 05:24

Tot neix d'aquí:

Els infants de 0 a 10 anys necessitaran una entrada o l'abonament de temporada per accedir a l'estadi

 

Doncs a facebook, ja han sortit els primers comentaris de que "això no pot ser, perquè te un nen que pagar per algo", "xoriços pesseteros que fan pagar per tot" o algún de més surrealiste "ja estem copiant al Barça"

 

La meva humil opinió, en 4 punts:

 

a) Com ve explica el Lleida en la noticia, no es una decisió del club que TOTA PERSONA que entri en un recinte esportiu ha d'anar identificada, ve sigui amb una entrada o amb un abonament. Altra cosa es que aquesta "identificació" sigui gratuita o no, que això ja si es decisió del club.

 

b) La gent (tu, jo, nosaltres, tothom..) ha tingut desde el juny per a treure carnets de socis infantils de forma totalment gratuita, només feia falta que tal infant existís i rellenar una serie de papers, així com presentar dni del pare o mare o tutor legal i fotocopia del llibre de familia.

4 mesos tios, en serio. 4 mesos!!!! Crec que és temps més suficient com per anar a fer el carnet. Encara que tal infant no vagi mai de la vida al camp.

 

c) Aquí es la meva opinió més personal: Estic totalment en contra de la cultura de la gratuïtat forçada. "Com que és petit, no cal que pagui" "Ei tio, tu que tens una empresa de ordenadors, quan acabis de currar, passa't per casa i em mires el meu PC, que no em va" "tio, tu fas disseny oi, fesme un logo per a ...." No amics, si un fa un treball, se l'ha de veure recompensat (a no ser que aquest faci el treball com a un favor, però Ep!! Els favors no es demanen, s'ofereixen!! Que per això son els amics). Doncs aquí igual. El Lleida, ens pesi o no, es una empresa. Ofereix un espectacle a canvi de una retribució. T'agradi o no.

 

d) Un nen de 4 anys no disfrutarà del partit diuen!! Per tant, no ha de pagar. Diuen.

Sento discrepar i molt!! Tinc uns amics que tenen dos nens (3 i 2 anys si no m'equivoco) i els dos son socis del Lleida (socis fets dintre del termini de 4 mesos!!). Qui em digui que aquells dos nens no disfruten del partit, menteix com un bellaco! Disfruten del partit, de l'ambient.. de tot el que envolta al Lleida! O sigui, que per aquí tampoc hi comulgo.

 

En fi, perdoneu pel totxo però es que ja començo a estar una mica hasta el penis de segons quines opinons.

Una reflexió per a acabar, no trobeu si més no curió que totes aquestes queixes vinguin ara que s'apropa un partit contra un rival atractiu???


  • samilof y ILER ho han agraït

#2 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 05:49

Totalment d'acord amb l'exposat. Aquesta mesura ja fa un parell d'anys, si no vaig errat, que ho fa aquesta directiva. Em fa gràcia quan els pares que es queixen ho fan argumentant que els nens "són petits". Collons...doncs aleshores suposo que aquesta gent que també es queixarà quan vagi al cine, al circ, al teatre...com que són nens, no han de pagar.

 

Tornem a lo mateix de sempre, aquesta gent que es queixa a tingut 4 MESOS per fer soci al fill o filla. I més aquest any, que la campanya de captació de socis va començar ben d'hora (començaments de juliol) per aprofitar l'efecte "play off".

 

En fi, sempre és la mateixa cantinel.la. Aquesta gent segur que després es rebentaran 100 e al Larida, o 70 anat a veure al Barça, cosa molt respectable per altra part, però que no vinguin ara amb sopars de duro.

 

Personalment, tan de bo ens toqui el Madrid (el Barça no el vull ni veure) i posin el preu ben alt per aquest xaqueteros/oportunistes que només esperen un partit de transcendència per anar a veure "el seu" Lleida. Ho sento, però...QUE ELS FOLLIN!!!



#3 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 06:15

I que costa tenir un bloc de tiquets a la taquilla de tribuna perquè un crio de 4 anys(qualssevol que no s'hagi fet soci, ja sigui perque els seus pares siguin antilleida o per qualssevol altre motiu) no hagi de pagar en un partit de lliga regular, o inclus playoff?

No ho entenc.... :-S

Salut i que hi hagi pau

Pd: pregunta-li al colega si a ell li agradaria que els seus crios puguessin entrar gratis a algun desplaçament curt i aixi poder fer una sortida de diumenge al mati en familia? Alomillor li sembla un bon plan :-)

#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 06:24

I que costa tenir un bloc de tiquets a la taquilla de tribuna perquè un crio de 4 anys (algu ya el deu coneixer de facebook) no hagi de pagar en un partit de lliga regular, o inclus playoff?

No ho entenc.... :-S

Salut i que hi hagi pau

Tot i que tens algo de raó, et faré jo una altra pregunta:

Perque aquest nen,  no ha de pagar per a accedir a aquest partit de lliga regular, o inclús playoff??



#5 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 06:36

Per tot aquell rollo del fair play, el "respect", la educacio dels crios, una societat millor i tot aquelles histories que semblen poden semblar idil•liques.... Avuí he fumat molt i estic molt happy güais

#6 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 octubre 2013 - 09:49

nosotros personalmente nos quejamos mucho el año pasado.pero porque nos hicieron pagar de buenas a primeras al final de temporada.Entonces mis hijos tenian 2 y 9meses. El grande era socio pero cuando se lo hicimos nos dijeron que al peque no le harian pagar...y no fue asi...y nos montaron una en la puerta. ya lo comente si os acordais. Este año tras el aviso que habria un plazo para carnet gratis para ellos sin ningun problema se hace y listos..fuera problemas. En todo de acuerdo con La veu de Torres.
Si ya se dijo y por aqui se comento....pues han sido 4 Meses de plazo.Un saludo a todos

#7 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 01 noviembre 2013 - 10:26

La temporada passada el club va seguir el mateix criteri, ara hi ha hagut 4 mesos per aconseguir de franc un d´aquestos carnets infantils, ara si en el sorteig de copa ens toca al barça o madrid, tot seràn lamentacions.....

 

Així som a Lleida.......



#8 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 noviembre 2013 - 01:06

Que es queixin el que vulguin, jo també he vist certs comentaris al Facebook. Tens 4 mesos per fer socis als teus fill/es, no ho has fet ara a pagar.

 

Aquesta gent "no representen a ningú que es mereixi ser escoltat" pel mer fet de que no son coherents. De fet jo crec que el que ha fet el comentari no sabia ni que tenia 4 mesos per fer-lo soci.



#9 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 01:37

Mireu, am 4 mesos NO hi ha cap tipus d'excusa posible per no haver-se tret el carnet GRATUITAMENT si aquesta era la seva intenció real. Aixi que qui ara no el te, es fot, si, es fot, del verb fotre.

 

No hi ha res mes a parlar, ningu es tan important com per estar tan ocupat i no haver tingut temps d'anar amb 120 dies a treures un carnet de soci.

 

Lo que si que he llegit i estic d'acord, es que ara la gent veurà que tenim partit de copa i volen acoplarse amb la familia a veure un primera, i el resto de la temporada quedarse a casa, pues mira, d'espavilats n'hi han molts, que vinguin, i que paguin.

 

Pel que diu lo karles, de una societat millor i la educació, aquest tema no te res a veure, pero res, educacio i societat no tenen res a veure amb una entrada. La educació i respecte cap a la societat ja l'ha mostrat el club deixant 4 mesos de marge per treure's el carnet gratis. Qui no ho ha aprofitat, repeteixo i em faig pesat, es perque NO ha volgut.



#10 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 02:35

I que costa tenir un bloc de tiquets a la taquilla de tribuna perquè un crio de 4 anys(qualssevol que no s'hagi fet soci, ja sigui perque els seus pares siguin antilleida o per qualssevol altre motiu) no hagi de pagar en un partit de lliga regular, o inclus playoff?

No ho entenc.... :-S

Salut i que hi hagi pau

Pd: pregunta-li al colega si a ell li agradaria que els seus crios puguessin entrar gratis a algun desplaçament curt i aixi poder fer una sortida de diumenge al mati en familia? Alomillor li sembla un bon plan :-)

 

Y que costa que els pares els facin socis gratuïtament i tenint 3-4 mesos de marge per a fer-ho?

 

A pagar o a casa... No hi ha excuses per a queixar-se...



#11 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 02:36

PD: I SI VE EL BARSA O EL MADRID.... NENS A 60€ COM ELS GRANS



#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 02:43

PD: I SI VE EL BARSA O EL MADRID.... NENS A 60€ COM ELS GRANS

 

:deumeu:

 

Vec que et va lo de escriure amb majúscules :osti:

 

P.D: podriam fer un minut de silenci pel porter del girona al partit de copa, que et sembla?

 

Visca el Lleida!



#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 noviembre 2013 - 03:14

Jo no faria pagar als nens petits però si la gent ha tingut 4 mesos per a fer el carnet gratuïtament no tenen cap excusa. La següent temporada segur que se'n recorden xD



#14 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 03:37

:deumeu:

 

Vec que et va lo de escriure amb majúscules :osti:

 

P.D: podriam fer un minut de silenci pel porter del girona al partit de copa, que et sembla?

 

Visca el Lleida!

 

el minut de silenci s'hauria de fer en el primer partit despres de la mort del porter... no esperar a la copa o a la jornada 32....

 

es va fer contra el Sant Andreu no? per que si no, aquell minut de silenci, per qui era?

tb s'he escriure en minuscules... i sense gaires faltes d'ortografia... unicament els accents me'ls passo per l'arc del triomf



#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 03:55

el minut de silenci s'hauria de fer en el primer partit despres de la mort del porter... no esperar a la copa o a la jornada 32....

 

es va fer contra el Sant Andreu no? per que si no, aquell minut de silenci, per qui era?

tb s'he escriure en minuscules... i sense gaires faltes d'ortografia... unicament els accents me'ls passo per l'arc del triomf

 

Be, si us plau escriu en minúscules perque fa mal d'ulls llegir comentaris amb majúsucles.

 

Pel que dius del minut de silenci, ja ho van intentar fer a Xativa, pero una persona d'alli no va accedir a fer-lo, així que s'hauria de fer algo per a que noti el descontent, va ser algo molt lleig el que van fer.

 

No se perqué, em recordes a un tal Angel del twitter, que també fa molts comentaris amb majúscules i critica a tothom i es dedica a insultar sense "ton ni son".

 

Aquest individu que es diu Angel, fa comentaris fora de lloc i ataca a la gent sense coneixement ni arguments, molts cops mitjançant insults.

 

link https://twitter.com/AngelVilardell



#16 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 04:34

Be, si us plau escriu en minúscules perque fa mal d'ulls llegir comentaris amb majúsucles.

 

Pel que dius del minut de silenci, ja ho van intentar fer a Xativa, pero una persona d'alli no va accedir a fer-lo, així que s'hauria de fer algo per a que noti el descontent, va ser algo molt lleig el que van fer.

 

No se perqué, em recordes a un tal Angel del twitter, que també fa molts comentaris amb majúscules i critica a tothom i es dedica a insultar sense "ton ni son".

 

Aquest individu que es diu Angel, fa comentaris fora de lloc i ataca a la gent sense coneixement ni arguments, molts cops mitjançant insults.

 

link https://twitter.com/AngelVilardell

 

 

No li dongueu més propaganda...gràcies



#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 noviembre 2013 - 07:27

Jo no faria pagar als nens petits però si la gent ha tingut 4 mesos per a fer el carnet gratuïtament no tenen cap excusa. La següent temporada segur que se'n recorden xD

 

 

Es que es aixo, la cosa es que tens 4 PUTOS MESOS per anar a les oficines i fer-li el carnet al teu fill, nebot, cosi o hamster. Nose, jo quan vaig anar a fer-me soci vaig aprofitar per fer soci al meu nebot de 3 anys per si algun dia vol venir al futbol i no haver de pagar, pero coi es que son 4 mesos mare de deu, ni 1 mes, ni 2 setmanes, ni 2 mesos, 120 dies!!!!  tens 1/3 de l'any per fer-li el carnet gratis al nen/a!

 

El que si trobo infame es que dins d'aquest temps tinguis un nado i et facin pagar per que entri, ja que el nado si que no se n'assabenta de res.


  • o han agraït

#18 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 09:34

I si per exemple ve el meu nebot (4anys) de barcelona ve un cap de setmana i el vull portar a veure el Lleida, també sóc tonto per no haver tret en carnet de soci? Es un cas fictici, sol per intentar dir que l'excusa de "Tio has tingut 4messos" no serveix al 100%, ja que es posible que jo no sapigui si el meu nebot vindra algun cap de setmana o no. Au salut.

#19 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:23

I si per exemple ve el meu nebot (4anys) de barcelona ve un cap de setmana i el vull portar a veure el Lleida, també sóc tonto per no haver tret en carnet de soci? Es un cas fictici, sol per intentar dir que l'excusa de "Tio has tingut 4messos" no serveix al 100%, ja que es posible que jo no sapigui si el meu nebot vindra algun cap de setmana o no. Au salut.

 

En casos com aquest, i en qualsevol altre cas en que un nen no s'hagi fet soci, que paguin l'entrada, es molt simple.

NO s'arruine ningú per pagar l'entrada d'un partit o 2, i menys per a un nen. Aixó si, soc partidari de preus reduits per als nens fins a 10 anys, pero si el preu es de 12 euros com normlament, tampoc pasa res per a que ho paguin si sol hi van 1 o 2 cops.



#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 noviembre 2013 - 11:24

I si per exemple ve el meu nebot (4anys) de barcelona ve un cap de setmana i el vull portar a veure el Lleida, també sóc tonto per no haver tret en carnet de soci? Es un cas fictici, sol per intentar dir que l'excusa de "Tio has tingut 4messos" no serveix al 100%, ja que es posible que jo no sapigui si el meu nebot vindra algun cap de setmana o no. Au salut.

 

Ho sento molt dir-ho pero si, en aquest cas series força ruc. I la rao que dones es força estupida, tens 4 mesos per treure un carnet que es GRATUIT, que NO SUPOSA CAP INVERSIÓ, SON ZERO EUROS. I que collons importa si el teu nebot ve o no ve cada cap de setmana si el carnet es gratuit? Doncs rao de mes, com que es gratuit li fas i com que no t'ha costat un duro se te n'enfot si ve cada partit o cada 10.

 

El meu nebot no viu pas a Lleida i per aixo li vaig fer, total es gratis i només que vingui a un partit dels 18 que es juguen a casa en tota la temporada ja m'haura sortit a compte. Me surt a compte a mi pagar els 55 euros i aixo que no puc anar cada cap de setmana.


  • o han agraït




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos