Ir al contenido


Foto
* * * * - 1 votos

La gespa del Camp d'Esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#61 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 03:09

Quins fons te l'herba?... jo l'he vist perfecte, inclús desprès de partits disputats amb uns xàfecs que feien por. I jo recordo que l'any de l'ascens a primera, l'herba es va canviar... ho recordo de haver-ho vist, ja que durant un temps la grada de gol sud estava a terra i des de Fleming es veia tot, i mon-pare em portava sovint per la il·lusió que em feia veure l'estadi nou.



#62 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 03:28

És va canviar amb la temporada de l'ascens a 2ºA amb el Mané al 1989/90… ja que la temporada anterior que la va començat koldo Aguirre i la va acabar mané amb el descens a 2ªB el camp era de pura terra i per rematar-ho aquell 89 van fer el famós concert gratuït er st.Joan de Mecano al Camp d'esports.



#63 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 03:37

És va canviar amb la temporada de l'ascens a 2ºA amb el Mané al 1989/90… ja que la temporada anterior que la va començat koldo Aguirre i la va acabar mané amb el descens a 2ªB el camp era de pura terra i per rematar-ho aquell 89 van fer el famós concert gratuït er st.Joan de Mecano al Camp d'esports.

 

Correcte, fa 25 anys.



#64 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 agosto 2014 - 10:29

Acabo de veure les imatges de la presentació de Salva Chamorro i la gespa està INCREÏBLE. Catifeta bona, i això en ple Agost al Camp d'Esports, ja es molt... recordo anys que no se si la platja la teniam a fleming o a Cambrils. No crec que ara com ara sigui una prioritat, i lo del canvi de gespa, no se que coi devia de veure jo aquell any.. 



#65 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 agosto 2014 - 10:47

Que no t'enganyin, crec i sospito que la gespa està retocada amb fotoshop per tal de donar una bona imatge sobre les presentacions que es fan a peu de camp. (cosa que trobo lògica i normal)

 

Ahir vaig anar al camp, a continuació et deixo el parell de fotos que vaig fer a l'estat actual de la gespa, ara veuràs de veritat com està.

 

Fotos de la gespa del Camp d'Esports fetes ahir dia 7 d'Agost del 2014.

 

P.D: i pels corners està igual. He de dir que a la foto, com que feie molt sol, no s'aprecie del tot l'estat degradant en el que es troba la gespa.

Imágenes Adjuntas

  • la foto 1.JPG
  • la foto 2.JPG


#66 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 agosto 2014 - 12:45

Que no t'enganyin, crec i sospito que la gespa està retocada amb fotoshop per tal de donar una bona imatge sobre les presentacions que es fan a peu de camp. (cosa que trobo lògica i normal)

 

Ahir vaig anar al camp, a continuació et deixo el parell de fotos que vaig fer a l'estat actual de la gespa, ara veuràs de veritat com està.

 

Fotos de la gespa del Camp d'Esports fetes ahir dia 7 d'Agost del 2014.

 

P.D: i pels corners està igual. He de dir que a la foto, com que feie molt sol, no s'aprecie del tot l'estat degradant en el que es troba la gespa.

 

 

Molt bé Photoshop… els fongs de cada estiu. Segur que a finals de setembre ja estarà encondicions…com l'any passat.

De la gespa que teniem fa uns anys al que tenim ara…Déu-ni-do.



#67 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 agosto 2014 - 12:52

Home, pues a la foto de la presentació de Salva Chamorro es dissimula molt bé, pot ser es casualitat. Pero el camp està plagat de plaques de terra.

Per tots es sabut que un cop marcha la calor intensa i la humitat, la gespa millora notablement, pero el sistema de reg i drenatje continua sent obsolet (1963).

#68 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 13 agosto 2016 - 05:20

Refloto tema, el drenatge es del 1963, i l'herba te 20 i pico anys.



#69 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 agosto 2016 - 07:34

No he estat al Camp, però per les fotos que corrien pels diaris sembla que aquest any serà nova no?



#70 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 18 agosto 2016 - 04:48

Fa 20 minuts he pasat pel camp i no estan fen res d'obres. Tot segueix igual a dia 18 d'agost.

 

El dia 18 de setembre tenim en teoria el primer partit a casa.

Això sumat a que la campanya d'abonats no va del tot bé...., que no tenim sponsor principal, que no han dit qui ha guanyat el concurs que va acabar fa 10 dies, etc.

 

Solament espero que a l'octubre o novembre no hi hagin ja problemes d'impagaments.



#71 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 agosto 2016 - 08:54

Fa 20 minuts he pasat pel camp i no estan fen res d'obres. Tot segueix igual a dia 18 d'agost.

 

El dia 18 de setembre tenim en teoria el primer partit a casa.

Això sumat a que la campanya d'abonats no va del tot bé...., que no tenim sponsor principal, que no han dit qui ha guanyat el concurs que va acabar fa 10 dies, etc.

 

Solament espero que a l'octubre o novembre no hi hagin ja problemes d'impagaments.

 

1- El crèdit de les obres l'ha de signar l'alcalde i està de vacances. L'alcalde accidental no té competències per fer-ho.

 

2- Alguns moríreu de felicitat si ho ha impagaments i a final de la primera volta fóssim cuers. Crec que tot valdria per veure fora del club la directiva que ha signat el 3 de 5.

 

3-L'sponsor esperen a presentar-lo al setembre.

 

4-Cuida't de la úlcera, se't veu fatal.



#72 77azozenk

77azozenk

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióAlcarras

Escrito 18 agosto 2016 - 09:46

1- El crèdit de les obres l'ha de signar l'alcalde i està de vacances. L'alcalde accidental no té competències per fer-ho.
 
2- Alguns moríreu de felicitat si ho ha impagaments i a final de la primera volta fóssim cuers. Crec que tot valdria per veure fora del club la directiva que ha signat el 3 de 5.
 
3-L'sponsor esperen a presentar-lo al setembre.
 
4-Cuida't de la úlcera, se't veu fatal.

Sembla que teniu un pique, dir el que penses i no dir lo que vols sentir no significa que no siguis del Lleida, ni vas en contra el club, penso company que no.t'hauries de posar en tot el que diu samilof, tothom té dret a expresar-se i a opinar... I crec que no hi ha cap fonament en dir el que has dit.
  • o han agraït

#73 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 19 agosto 2016 - 06:21

Fa 20 minuts he pasat pel camp i no estan fen res d'obres. Tot segueix igual a dia 18 d'agost.

 

El dia 18 de setembre tenim en teoria el primer partit a casa.

Això sumat a que la campanya d'abonats no va del tot bé...., que no tenim sponsor principal, que no han dit qui ha guanyat el concurs que va acabar fa 10 dies, etc.

 

Solament espero que a l'octubre o novembre no hi hagin ja problemes d'impagaments.

 

Aixo dels impagaments ho volem tots. No vui veure mai mes al Lleida sent noticia x impagaments. Abans m'estimo mes baixar a tercera.


  • o han agraït

#74 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 19 agosto 2016 - 07:56

1- El crèdit de les obres l'ha de signar l'alcalde i està de vacances. L'alcalde accidental no té competències per fer-ho.

 

2- Alguns moríreu de felicitat si ho ha impagaments i a final de la primera volta fóssim cuers. Crec que tot valdria per veure fora del club la directiva que ha signat el 3 de 5.

 

3-L'sponsor esperen a presentar-lo al setembre.

 

4-Cuida't de la úlcera, se't veu fatal.

 

Trobo que són 4 comentaris completament fora de lloc i/o amb un to bastant desencertat. Crec que Samilof ha expressat una preocupació que la gran majoria compartim. 

 

El comentari número 2 és la flipada màxima. Realment algú es creu que els que entrem en aquesta web volem veure el club cuer? Confons aprovar la gestió de la directiva amb estimar el club, i són dues coses completament diferents. 

 

-> Esteu massa calents amb el Twitter i tots esteu a la que salta. Us recomano que afluixeu una mica, perquè això no pot ser bo per la salut i acabarà malament. 


  • samilof y 33ngel ho han agraït

#75 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 agosto 2016 - 04:04

Trobo que són 4 comentaris completament fora de lloc i/o amb un to bastant desencertat. Crec que Samilof ha expressat una preocupació que la gran majoria compartim. 

 

El comentari número 2 és la flipada màxima. Realment algú es creu que els que entrem en aquesta web volem veure el club cuer? Confons aprovar la gestió de la directiva amb estimar el club, i són dues coses completament diferents. 

 

-> Esteu massa calents amb el Twitter i tots esteu a la que salta. Us recomano que afluixeu una mica, perquè això no pot ser bo per la salut i acabarà malament. 

 Menys mal que hi ha algu amb ceny.

 

Els bandols pro directiva sempre faltan, estan desesperats els pobres.

 

Snail, el que et chiven  atu, hauria de sortir a explciar-ho la directiva.

 

Pero val mes callar i fer la pena  a l'íltim moment com amb Ekhi. Molt amenasar de estudiar accions legals per despres quedar retratat. I encara falte la noteta per Cobo.

 

Recordo que segons la boca de Albert Esteve, el club esta estudian les accions legals per empendre contra Antoni Laso, desde el 2013....... :D

 

P.D: http://www.lolleida....e-4#entry244750

 

Aqui surts dien (Snail) que t'envas del forum. Obviament pots fer el que vulguis, pero solamen es per recordar-te que la teva paraula no te valor, t'ho dic sense rencor. No vulguis fer pena i pensa abans de dir algo que no compliras.


  • o han agraït

#76 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 22 agosto 2016 - 09:44

 



#77 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 agosto 2016 - 11:19

Molt bona aquestes dos frases:  "Els bandols pro directiva sempre faltant, estan desesperats els pobres penjats"

 

Dius que uns sempre falten, dient que son uns pobres penjats, i cita un text on no falta ni insulta a ningú, només crec que  s'equivoca en algú punt, però molt del  que diu es cert, cosa que no treu que la preocupació de l'anterior company també sigui certa.

 

No entenc que esta passant, de veritat, que no ho entenc, m'he perdut fa temps.

 

Jo vaig a animar i a sentir orgull del meu equip al camp, entenen que les persones s'equivoquen, totes, també jugadors, i no idolatro a ningú, tots som humans i em de gaudir més del camí.

 

Salut i Lleida amics,

 

No parlo amb tu, parlo amb l'Snail però ja que m'has citat...

 

Gracies per resaltar la incongruencia de la meva primera frase, pensava que ningu ho faria. Aixo es el que jo sento cada cop que veig escriure o parlar a segons quins individus, tinc mal de pancha cronic.



#78 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 22 agosto 2016 - 12:02

....



#79 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 22 agosto 2016 - 03:38

Crack del Lleida, jo només sóc un enamorat de la meva terra que intenta aportar un gra d'arena per  normalitzar una guerra sense sentit oberta entre els seguidors del Lleida.

 

(Parlo en General, i no només per tu) 

 

Ja no hi són els cracks de l'any passat, d'aqui un, dos o cinc anys tampoc la directiva i l'únic que casi segur seguirà es un equip de futbol a la ciutat es digui com es digui.

 

De veritat, no entreu a la guerra amb trols de cap de les dues "bandes", apliquem sentit comú, units tot es més fàcil.

 

Si la directiva es torna a equivocar, si hi ha algún pla B, doncs es debat pero tira merda per tira merda, amb arguments poc solids no ens aporta res. 

 

El que tu diguis, vius a matrix, et respecto, pero jo no em menjare ni la pastilla blava ni la vermella. Se el que ha passat, i puc decidir per mi mateix el que vui pel meu club, i com jo ho faran centenars d'aficionats. Despres estan la minoria que voleu passar pagina depresa i correns i olvidar les males formes i maneres d'actuar d'aquesta directiva i les consecuencies que ha tingut.

 

Que quedi clar que dir les veritats no es tirar merda. Una altra cosa es que les veritats facin mal i pudor, i això t'aseguro que no es culpa de l'afició. Pero bé, per a quedar-te tranquil i exculpar als amiguets, tot val.

 

No entrem en cap guerra, simplement aquesta divisio es consecuencia de la mala forma de fer de la directiva, que n'es la unica i exclusiva responsable del camí mel club. (per aixo es diu Directiva, perque dirigeixen, sino serien simples aficionats)

 

Per últim, fas referencia a arguments pocs solids.... no se on has viscut els ultims 3 anys i en concret la temporada passada pero no passa res.....

 

Es l'últim misatge que gasto amb algu com tu, i complire la meva paraula, no com el teu amic Snail:

 

Aqui et deixo una serie de punts (arguments poc sòlids segons tu) que jsutifiquen el malestar de la majoria de laficio (despres hi ha algun llest que diu que aixo es cosa de 4 o 5, pero tranquil ja ho veuras al primer partit a casa)

 

1.El cas canario només arribar els esteves.

2.Sortida Emili.

3.Sortida de seligrat amb roda de premsa fora del camp desports.

4.Cria cuervos i te sacaran los ojos i mala sortida d'Idiakez.

5. Estar 4 mesos seguits sense pagar als treballadors dienlos-hi que tens els diners pero no els vols pagar per no descapitalitzar el club.

6. Anar a la Afe sense la documentació que et van demanar (així ho va afirmar Afe en un comunicat despres de lareunio amb esteve) i a sobre el dia seguent afirmar devan dels mitjans que vas portar tot el que havien demanat els señors de Afe.

7. Bloquejar a jugadors per a que no et puguin contactar. (comunicat jugadors)

8. Donar pagarés sense fons. (comunicat jugadors)

9. No fer cap nota ni cap twet despedint i agraint els serveis prestats a un jugador que porta 18 anys al club (parlo de Pau Bosch per si no saps qui es)

10. Sectoritzar a les penyes i que aquestes s'enterin per la premsa en comptes de una reunió amb el club que es com e sfa a tots els clubs.

11. Anunciar la baixa de Molo i Fuster en un comunicat publicat un diumenge al migdia.

12. Presumir de que tot esta pagat i Crespo i Colinas encara no havien cobrat les primes del play off (desconeixem si hi ha més jugadors que falten x a pagar les primes)

13. Fer cada any una assemblea per apropar el club al abonat i deixar de fer-la justament cuan les coses estan més fotudes o cuan menys interessa donar explicacions per tot el que ha passat. (quina gran credibilitat i ganes d'afrontar la realitat de cara a la ciutat i als seguidors no?)

 

 

I aixi seguiria una bona estona, pero tranquil, continua a Matrix que es viu molt bé. No segueixo amb els meus arguments poc solids perque sino em fan mal els dits de tan escriurei  apart em petaran els ulls del mal que em fa llegir tot el que he escrit.

 

Passi un bon dia i una bona temporada!


  • 33ngel, Calderon y 77azozenk ho han agraït

#80 lleidatic

lleidatic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 463 mensajes
  • 12 topics

Escrito 22 agosto 2016 - 06:02

 






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos