Ir al contenido


Foto
* * * * - 1 votos

La gespa del Camp d'Esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#41 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 septiembre 2013 - 02:37

Jo continuo pensant que cal canviar la gespa i el sistema de drenatge si cal, encara que al octubre estigui bé es igual, no podem estar més de 20 anys am la mateixa gespa.... es antihigienic, mes que res també ja ho faria per tema de salubritat.



#42 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 10:24

Normalment el camp nou cada any canvia de gespa, i la utilitzada passa al Mini Estadi i al camp nou en planten de nova. Aquest any al Mini Estadi han posat gespa nova amb un nou sistema (ho sento, no tinc informació i tinc total desconeixement sobre aquest tema) que si funciona bé es posarà aquest estil de gespa al Camp Nou.

 

Pregunta: podria ser possible que aquest any la gespa del Camp Nou passes al Camp d'Esports? pot ser soc molt ingenu no ho sé, ja se com és el Barça però el club podrie mirar de buscar una solució. Són massa anys amb la mateixa gespa... Jo no entenc gaire, però suposo que deu ser més barat que si la gespa fos nova



#43 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 10:41

Normalment el camp nou cada any canvia de gespa, i la utilitzada passa al Mini Estadi i al camp nou en planten de nova. Aquest any al Mini Estadi han posat gespa nova amb un nou sistema (ho sento, no tinc informació i tinc total desconeixement sobre aquest tema) que si funciona bé es posarà aquest estil de gespa al Camp Nou.

 

Pregunta: podria ser possible que aquest any la gespa del Camp Nou passes al Camp d'Esports? pot ser soc molt ingenu no ho sé, ja se com és el Barça però el club podrie mirar de buscar una solució. Són massa anys amb la mateixa gespa... Jo no entenc gaire, però suposo que deu ser més barat que si la gespa fos nova

 

Encara ens cobrarán de més alegant motius tipo: aquesta herba l'ha trepitjat Messi, val més que una nova jajajajj


  • o han agraït

#44 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 septiembre 2013 - 05:39

Normalment el camp nou cada any canvia de gespa, i la utilitzada passa al Mini Estadi i al camp nou en planten de nova. Aquest any al Mini Estadi han posat gespa nova amb un nou sistema (ho sento, no tinc informació i tinc total desconeixement sobre aquest tema) que si funciona bé es posarà aquest estil de gespa al Camp Nou.

 

Pregunta: podria ser possible que aquest any la gespa del Camp Nou passes al Camp d'Esports? pot ser soc molt ingenu no ho sé, ja se com és el Barça però el club podrie mirar de buscar una solució. Són massa anys amb la mateixa gespa... Jo no entenc gaire, però suposo que deu ser més barat que si la gespa fos nova

 

 

Et diran que és tota teva... però treure-la, portar-la i muntar-la se'n pot anar tranquilamemt a més de 100.000€. El tema de la gespa és delicat, i no sol la gespa sino que tot el drenatge i sistema de reg està absolet.



#45 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 04:44

Ara que el Tàrrega està cambiant la gespa del seu camp, reobro el tema. (els i costa 175.000 euros la gespa nova, dreantge i sistema de reg)

 

Perquè l'ajuntament no destina una partida a arreglar la gespa del camp d'esports? (el cost es d'uns 230.000 euros, ja que conto més moviment de terra, el camp es més gran), (gespa, reg i drenatje),(cuan dic gespa, em refereixo a les 3 coses que van íntimament lligades).

 

 

Actualment a Lleida s'han fet obres iútils per valors molt més alts. Obres que despres no fa anar ningú o s'abandonen al cap dels pocs anys.

 

http://www.paeria.ca...nt/noticies.asp

 

Fen aixo es van gastar un dineral i al cap de 5 anys ho van deixar abandonat, ara fa pena, recalco el que ja he dit mil cops.

 

Perque no es pot cambiar completament la gespa del Camp d'Esports i en canvi si que es poden fer rucades de l'estil del Camp de Ciutat Jardí?

 

VOLEM GESPA NOVA PEL CAMP D'ESPORTS



#46 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 04:52

Encara no he tingut l'oportunitat de veure l'estat actual de la gespa del Camp d'Esports, però s'ha de reconeixer que la van recuperar d'una forma impressionant quan semblava que ja estava per llençar-la, i tot i jugar partit com el del dia del Llagostera amb aquell xàfec, s'ha mantingut molt bé sent una autèntica catifa. Tal i com estan les coses, no crec que s'ho plantegin ara mateix ni ajuntament ni el propi club, cosa que no vol dir que ja tocaria.. (Si no vaig errat, des de l'ascens a primera que no es fica gespa nova.)



#47 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 04:55

Crec que la última gespa que es va ficar nova al camp d'esports es de fa 24 anys. s'ha de cambiar la terra i tot, si o si.

 

Si no diem res no la cambiaran mai, s'ha de presionar. Volem gespa i sistema de reg i drenatje nou al Camp d'Esports.



#48 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 07:36

Rectifico, una persona amb molt coneixement del tema em comunica que la gespa te 25 anys i que el sistema de drenatgeque tenim actualment es el mateix que va instalar el president Vilaltella al 1963, desde l'any 63 que no es fa cap millora al sistema de drenatje del nostre estadi.

No cal dir res més.



#49 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 10:24

Rectifico, una persona amb molt coneixement del tema em comunica que la gespa te 25 anys i que el sistema de drenatgeque tenim actualment es el mateix que va instalar el president Vilaltella al 1963, desde l'any 63 que no es fa cap millora al sistema de drenatje del nostre estadi.

No cal dir res més.


No es va canviar l'any de primera? Es el q sempre havia sentit, parlo de la gespa. El sistema de drenatge... doncs x ser de fa 63 anys, no esta gens mal. Osigui, que vale que per ara no es el millor del món, pero si despres de 63 esta com esta ara, per aquella epoca devie ser de lo més avançat que hi havie.

#50 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 10:26

Afegir que, amb el muro aquell de gol sud ja va haver "pique" perque el Lleida deie que l'havie de reparar l'ajuntament i l'ajuntament deie que el Lleida. Amb l'herba molt em temo que passarie el mateix (tan de bo que no)

#51 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 10:35

Es igual que al any 1963 la herba fos de les millors. Les coses es fan velles i s'han de renovar.

Pero hem de mirar el que hi ha ara. La herba no es cambie des de l'any 1989, es penos.

A veure si l'ajuntament espavile, per fer plases a llocs on no pasen ni 5 persones al dia si que hi ha presupost, pero per cambiar la gespa del estadi que fa 75 anys que no es para d'utilitzar no hi ha diners? Va..... I per fer el de ciutat jardi (gespa i sistema de reg) per a que al cap de 5 anys s'abandoni si que hi havie cuartos....

Les coses s'han de cambiar per salubritat, encara que l'herba estigui encara aceptable per 2b, s'ha de cambiar.

Un cotxe del any 90 tambe et pot funcionar be, pero no es lo que toca ni lo més segur del món.

P.D: es competencia 100% de l'ajuntament, que gestionin els diners per poder donar una partida destinada a cambiar la gespa, no cal que sigui ara, pero collons per la temporada vinent o l'altra com a molt.

#52 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 10:43

Es que en els fons... tantes coses s'haurien de canviar per salubritat. Començant pels lavabos, que ja fot hasta por d'entrar.

Pero sobre l'herba... si la canvien millor, pero tampoc he vist cap jugador queixar-se ni del lleida ni rival, ni res... es que no tinc ni ides de botanica. Pero que em tingut epoques pitjors de gespa, segur.

#53 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 06 agosto 2014 - 10:48

Jo dono prioritat màxima a la gespa i al sistema de drenatje del camp abans que els banys.

 

Al camp de fútbol vui que els jugadors del meu equip tinguin una bona gespa i que un partit en dia de pluja es pugui disputar com deu mana i no que sembli que estem en un pantano o que tinguem que patir per si l'arbitre vol suspendre el partit perque el camp no drene bé l'aigua. 

 

Primer cambiar l'herba que es lo principal en un estadi de futbol, despres si sobren cuartos ja vindrà lo altre.

Pero collons, fem el favor de començar perque les coses soles no es faràn.



#54 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 09:25

La gespa es va canviar l'any 93, la de l'ascens a primera, fa 21 anys. 



#55 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 09:39

La gespa es va canviar l'any 93, la de l'ascens a primera, fa 21 anys. 

No company,

 

La gespa, quan la remodelació del camp, es va conservar. Per tant, la gespa és anterior a la remodelació del estadi.



#56 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 09:56

No es va canviar l'any de primera? Es el q sempre havia sentit, parlo de la gespa. El sistema de drenatge... doncs x ser de fa 63 anys, no esta gens mal. Osigui, que vale que per ara no es el millor del món, pero si despres de 63 esta com esta ara, per aquella epoca devie ser de lo més avançat que hi havie.


No es va cambiar, no.

Com he dit abans i com be diu el company La veu de Torres, la gespa del camp d'esports ja te 25 anys.

#57 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 09:59

No es va cambiar, no.

Com he dit abans i com be diu el company La veu de Torres, la gespa del camp d'esports ja te 25 anys.


Algunes parts segur que les van tenir que replantar, perque molts vam emportarnos trossets de l'herba amb l'ascens jejejejjee. A mi encara me dure en un test al poble :)

Pero be, tenia entes que es va canviar quan l'ascens, si dieu que no, pues no.

#58 Iesso

Iesso

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 175 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 11:09

Més que valorar si es vella o no . Potser caldria un criteri més tècnic no?? Jo crec que aquesta temporada estava en bon estat... almenys la majoria de partits. Potser seria mes prioritari que no caigués el Gol Sud, més que res perquè algú pot pendre mal.

 

A més, estem a 2aB ja voldrien molts camps tenir la nostra gespa!! Jo dono prioritat a la seguretat de les persones

.

 

PD Samilof: A Tàrrega el que fan es canviar la gespa artificial que estava feta pols i quan està feta malbé no s'hi pot fer res a part de canviar-la. No es el mateix cas que gespa natural 



#59 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 07 agosto 2014 - 11:21

No sóc cap expert, però a casa meva la gespa s'ha de tornar a sembrar sovint. Encara que no s'hagi canviat tota, és impossible que un bri d'herba de fa 20 anys encara duri. A part que aixecar tota l'herba és caríssim, si el camp més o meys dura en bones condicions a base de fer petits arreglos jo no hi veig res de mal. 

 

Crec que la Paeria i la Diputació farien bé de gastar-se els diners en coses més urgents que la gespa del Camp d'Esports. Amb 100.000 € que per aquí dalt diuen que pot costar es poden fer moltes coses força més útils i importants. 

 

PD: ja sé que ara sortirà algú a dir "per a que se'ls gastin en no-se-quina-rucada o se'ls fotin a la butxaca els corruptes bla bla bla"... Queda clar que estic parlant de coses útils com subvencions a entitats culturals, programes de protecció social, promoció econòmica i coses per l'estil, amb les què 100.000 € són un dineral que podria ajudar molta gent, i que, naturalment són els més retallats (i no m'enredo que m'encenc). 


  • o han agraït

#60 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 agosto 2014 - 11:29

Més que valorar si es vella o no . Potser caldria un criteri més tècnic no?? Jo crec que aquesta temporada estava en bon estat... almenys la majoria de partits. Potser seria mes prioritari que no caigués el Gol Sud, més que res perquè algú pot pendre mal.

 

A més, estem a 2aB ja voldrien molts camps tenir la nostra gespa!! Jo dono prioritat a la seguretat de les persones

.

 

PD Samilof: A Tàrrega el que fan es canviar la gespa artificial que estava feta pols i quan està feta malbé no s'hi pot fer res a part de canviar-la. No es el mateix cas que gespa natural 

 

Totalment d'acrod lesso, primer la seguretat, pero em consta que lo de Gol Sud ja s'està arreglant. Primer la seguretat de la gent, 100%.

 

Pero desprès, gespa nova.

 

Ja se el que fa el Tarrega, solament que al veure que ells cambien, m'ha fet recordar aixo. I jo ho reclamo perque considero que s'ha de cambiar. Es el equip principal de la província, i hem de tenir una gespa que filtri be, rés més.

 

El criteri tècnic es el següent; la herba te fongs que estan tot l'any, i es desperten a l'estiu, si es cambie la gespa i s'aireige la terra, tots els problemes marchen. (sobretot cal cambiar també el sistema de drenatge)






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos