Ir al contenido


Foto
* * * * - 1 votos

La gespa del Camp d'Esports


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
90 respuestas en este tema

#21 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 12:10

Segur que no es va canviar la gespa? Ho dic, perque per exemple a casa meva tenim una part de gespa que va pillar el meu pare y encara ens dura (no ens pilla fongs) sol que uns quants més pillessin un troç com el que tinc jo ja han de canviar un bon troç jejejeje.

I sobre el que diu Samilof del beneficis del play-off, despres del que ens ha passat amb la UE Lleida, jo crec que és millor estalviar per si venen epoques pitjors.

I el tema sobre qui ha de pagar si el Lleida Esportiu o La Paeria, doncs lo logic es que al contracte de cessió del camp ja fiqui qui ha de pagar el manteniment.

EDITO: m'acabo d'enrecordar,potser una part dels diners del play-off han anat a remodelar els vestidors, que ja tocave també.

#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 12:19

Segur que no es va canviar la gespa? Ho dic, perque per exemple a casa meva tenim una part de gespa que va pillar el meu pare y encara ens dura (no ens pilla fongs) sol que uns quants més pillessin un troç com el que tinc jo ja han de canviar un bon troç jejejeje.

I sobre el que diu Samilof del beneficis del play-off, despres del que ens ha passat amb la UE Lleida, jo crec que és millor estalviar per si venen epoques pitjors.

I el tema sobre qui ha de pagar si el Lleida Esportiu o La Paeria, doncs lo logic es que al contracte de cessió del camp ja fiqui qui ha de pagar el manteniment.

EDITO: m'acabo d'enrecordar,potser una part dels diners del play-off han anat a remodelar els vestidors, que ja tocave també.

 

OK, pero pagan a mitjes entre ajuntament i club, dubto que es fundeixin tot el que vam guanyar als playoffs.

 

Pero una cosa, que m'en dius de la super inversio que van fer a Ciutat Jardi de 400.000 euros i l'estat en que es troba ara el camp e, es una cosa super rentable i profitosa.....ja em diras tu si no es millor gastarse aquells diners amb canviar tota la gespa del camp d'esports que no tirarlos en un camp com el de ciutat jardí. I lo que més em fot es que durant la meva vida ja he vist com arreglen i es gasten un mun de calers amb aquell camp 2 cops, i els 2 cops, al cap de 5 anys unaltra vegada tot abandonat, allo semble una selva i fa vergonya pensar el que s'han gastat per a abandonar-ho després.



#23 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 12:32

OK, pero pagan a mitjes entre ajuntament i club, dubto que es fundeixin tot el que vam guanyar als playoffs.

Pero una cosa, que m'en dius de la super inversio que van fer a Ciutat Jardi de 400.000 euros i l'estat en que es troba ara el camp e, es una cosa super rentable i profitosa.....ja em diras tu si no es millor gastarse aquells diners amb canviar tota la gespa del camp d'esports que no tirarlos en un camp com el de ciutat jardí. I lo que més em fot es que durant la meva vida ja he vist com arreglen i es gasten un mun de calers amb aquell camp 2 cops, i els 2 cops, al cap de 5 anys unaltra vegada tot abandonat, allo semble una selva i fa vergonya pensar el que s'han gastat per a abandonar-ho després.


Si si et dono la rao. I no cal anar fins a ciutat Jardi, tens el camp annex al canto, que també està fet o estave feta una merda la gespa.

Nose, si no ho fan els seus motius tindran... Pot ser pensen si em de pagar una herba nova, y seguir pagant el mateix manteniment, doncs millor pagar el manteniment sol i jugar X partits amb el camp malament i la resta tenirlo bé... Vaja tot són suposicions

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2013 - 12:53

I a mi que em diguin que l'any passat en aquestes dates la gespa estava pitjor no em serveix de res, es mes, es una resposta patetica :deumeu:  (a part que no em sembla a mi que estigues pitjor l'any passat, necesitaria una foto per poder comprarar-ho)

 

La gespa ha d'estar sempre perfecta, i si saben que cambiantla tota aixo desapareixera, pues que la cambiin collons, que tampoc crec que sigui un esforç monumental cambiar la gespa cada 20 anys!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

P.D: hi ha un tio pel twitter que raje molt, diria que sobrepasa el limit del respecte cap al club i l'empresa, esta clar que la herba esta fatal, pero els treballadors curren perque jo ho he anat veien al llarg de l'estiu, esta dien que fan un treball nefast, jo crec que no es per aixo, es perque una gespa amb tants anys d'historia aguanta fins on aguanta i punt.

 

Visca el Lleida!

Lleida es MOLT complicat tenir la gespa sempre perfecta.

 

Per cert sobre lo d´aquesty paio al twittwr, darrera d´un teclat tots en sabem molt de tot, hi ha molt llest pel mon.


  • o han agraït

#25 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 12:59

La gespa del Camp d'Esports necessitarà 30 dies per recuperar la seua imatge

Els responsables de l’empresa Royal Verd, que s’encarreguen del manteniment de la gespa de l’Annex i del Camp d’Esports, estan treballant  aquests dies en la posada a punt dels dos terrenys de joc. Aquests dies s’estan centrant, sobretot, en la millora del Camp d’Esports ja que la gespa aquest estiu es va veure afectada per dos fongs (Dollar i Pithyum) que es van menjar part de la gespa i han deixat moltes zones al descobert.

Tot i l’aspecte que presenta avui en dia la gespa de l’estadi, el terreny de joc del Camp d’Esports està millor que en l’inici de la passada temporada. Amb tot, la millora que ha registrat aquests dies ha estat notable i s’espera que durant el mes de setembre es recuperi notablement i torni a presentar un estat immillorable a finals de setembre o a inicis del proper mes d’octubre.

 

 

Camp%20Esports2_web_0.jpg

Actualment, tant el terreny de joc del Camp d’Esports com de l’Annex estan en tractament per poder recuperar la imatge que va presentar durant la passada temporada. 

 

 

 



#26 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 03:13

Y una pregunta. Desde el desconocimento.... Si se lleva unas temporadas con el problema d hongos en el cesped y tal. No es mas economico como alguien a comentado poner d nueva sanear y tal k ir recuperando la vieja?. Pregunto. K de esto no entiendo la verdad

#27 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2013 - 09:39

El drenatge del camp es dels anys 90,

A partir d´ara millorarà la gespa, tal i com va passar la temporada passada.



#28 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 11:36

I això sera així any rere any?

 

Jo crec que ja toque un canvi de gespa, per dignitat i més que res per temes de salubritat.


  • o han agraït

#29 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 11:53

Tranquil que l'any que ve estarem a segona y posarem gespa nova per a la ocasió ^^

#30 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 31 agosto 2013 - 12:22

  Es que crec que no es un "problema de la gespa", es de drenatge, d´altes temperatures i de si agafen alguna malaltia durant l´estiu .

 

I això sera així any rere any?

 

Jo crec que ja toque un canvi de gespa, per dignitat i més que res per sanitat.



#31 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 12:36

 

Tranquil que l'any que ve estarem a segona y posarem gespa nova per a la ocasió ^^

 


ahí, ahí

#32 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 31 agosto 2013 - 12:43

Penso que la gespa només cal cuidar-la cada dia. No pot estar tot el juliol i mig agost sense regar. Si es rega cada dia al vespre no hi hauria ara tants maldecaps.



#33 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 31 agosto 2013 - 12:58

Penso que la gespa només cal cuidar-la cada dia. No pot estar tot el juliol i mig agost sense regar. Si es rega cada dia al vespre no hi hauria ara tants maldecaps.

 

Si duran l'estiu no han anat regan potser si que aquesta empresa es una mica...... pero dubto que sigui per aixo, em decanto més com bé han dit per el tema del drenatge, pero també ho podrien cambiar, espero que del 2014 no pasi, estiguem a 2A o a 2B, pero tant de bó el ascens suposi canviar tot el sistema i la gespa! :aplaudiment:



#34 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:34

He vist jugadors del nsotre equip patinar al iniciar la seva carrera per la banda, cada cop ajupint-se per posar be els trosos de herba que s'aixecaven, quin desastre, espero que dintre de 2 setmanes tot estigui millor perque el camp esta fet un patatal.

 

Si us plau, l'any que ve al acabar la temporada feu un favor als socis i feu-vos un favor a vosaltres i als jugadors i cambieu tota la terra i gespa del Camp d'Esports.



#35 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 11:16

El k se a kedado con el rastrillito poniendo las placas k saltaban d cesped seguro k todavia esta alli liado. Un patatal tienes razon

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 12:12

Doncs jo no havia vist en ma vida una herba com la que vam tenir la temporada passada, i si, cada any al agost/setembre l'herba esta feta caldo.. pero collons, que espereu si vivim al Far West de Catalunya! Si fotem herba nova i al estiu li donem tardes de sol a 40 graus a l'ombra es morirà igual.

 

I si en 30 dies ja tindra bon aspecte doncs benvinguda sigui, sobretot per que li espera un bon hivern, d'aquells que t'has de fotre un whisky per notarte els peus.


  • o han agraït

#37 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:15

Doncs jo he vist la gespa molt malament...però me l'esperava molt pitjor. Cal confiar en que anirà millorant poc a poc...com l'any passat, en que va acabar excel.elnt.



#38 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:24

Doncs jo he vist la gespa molt malament...però me l'esperava molt pitjor. Cal confiar en que anirà millorant poc a poc...com l'any passat, en que va acabar excel.elnt.

 

+1

 

Després de veure les fotografies (com la d'aquest enllaç) esperava que estigués bastant més "destrossat", i exceptuant el mitg del camp que feia bastanta pena, amb general estava malament, pero sembla factible que d'aqui 1 mes puguem tornar a presumir del nostre magnific camp.



#39 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 09:23

Segueixo en la linia del que dieu. Vale que les zones amb fongs estave fer una merda i inclus es veie el terra, però ere espectacular les zones no afectades pels fongs... Estaven PERFECTES!!! Si s'arregla lo dels fongs i queda com les altres zones del camp tindrem una molt bona gespa.

#40 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 05:45

Doncs jo quan als minuts finals vam començar a tocar-la per terra entre Pau Torres i Mario i viceversa sobre aquell grapat de fang vaig patir molt, ja seria irònic que ens haguessin marcat per voler-la jugar rasa :sisi:


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos