Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Lleida Esportiu - Reus Deportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
85 respuestas en este tema

#41 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:13

Primer partit a casa en que hem pogut veure les dos cares del LLeida.

Respecte al tema de l'entrada, com molts ens ensumàvem ha estat decepcionant (calculo que uns 2000 erem al camp), però no per això sorpresiva. Ja s'ha parlat molt cops del tema de l'afició a LLeida. No obstant, per observar la exacta mesura de si s'han enganxat nous socis, haurem d'esperar un parell de partits més (gent de vacances, començaments de temporada, etc).

 

Respecte el partit, a la primera meitat li ha costat molt al Lleida generar ocasions de gol i hem abusat, com la temporada passada, de la pilotada directa.

 

A la segona meitat, ens hem anat a dalt i triangulant més i obrint el joc per les bandes hem generat moltíssimes ocasions de gol. Menció especial a part mereix el golàs del gran Molo. Impressionant.

 

A destacar i com heu comentat alguns les noves incorporacions. Chupe m'ha agradat moltíssim. És un jugador directe, vertical i que va directe a barraca. Ens anirà molt be.

 

També m'ha agradat Dídac. L'he vist amb molta qualitat i s'ha notat moltíssim la seva presència al camp.

 

I per últim i com ja sospitava, Osado pot ser un jugador importantíssim en aquest Lleida. És ràpid, habilidós i desequilibrant.

 

Efectivament, el fons d'armari d'aquest Lleida pot ser la clau d'aquesta temporada i farà que cap jugador es relaxi.

 

Cal millorar molt en atac i també en defensa. Suposo que el Seligrat anirà trobant poc a poc l'onze perfecte...però no podem caure en l'error de seguir intentant guanyar els partits a base de pilotades. Hi ha jugadors de sobres per intentar fer un joc més combinatiu (ull!!! no dic que sempre hagi de ser així), però la pilotada no pot ser sempre la nostra forma de jugar, sinó un recurs.

 

Ara...a pel Llagostera!!!

 

FORÇA LLEIDA!!!



#42 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:20

Jo penso que Osado es un jugador que pot ajudar moltissim al Lleida aquesta temporada, es el tipic jugador que el poses a la segona part i es capaç de trencarte el partit, em sembla un fitxatge molt acertat. Chupe com ja he comentat abans, increible com es mou i com s'escapa dels defenses, m'ha donat molt bones sensacions, imagino que serà titular aquesta temporada.

Això si, la banqueta del Lleida aquesta any es de 10, posiblement de les millors ja no només del grup, sino de la categoria. 

 

 

Canviant de tema, el partit de Copa del Rei, creieu que faràn pagar als socis al ser un partit contra un 2ªB? ¿L'any passat es va haber de pagar contra l'Eibar?

 

Gracies!



#43 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:28

 

Canviant de tema, el partit de Copa del Rei, creieu que faràn pagar als socis al ser un partit contra un 2ªB? ¿L'any passat es va haber de pagar contra l'Eibar?

 

Gracies!

 

El partit de Copa en principi està inclòs al carnet d'abonat. També seria interessant saber l'horari per que la gent es pugui organitzar (hi ha la via catalana, és festiu, etc...).



#44 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:35

El partit de Copa en principi està inclòs al carnet d'abonat. També seria interessant saber l'horari per que la gent es pugui organitzar (hi ha la via catalana, és festiu, etc...).

 

 

Sí, però ho trobo normal que encara no diguin la hora, suposo que primer han de saber quin serà el seu rival i després arrivar a un acord no? Aquest dimecres es juga la primera ronda, suposo que després sortirem de dubtes... 

Jo com m'he de desplaçar de Zaragoza també m'interessa molt l'horari... com el posin més tard de les 19 ho tindré dificil per poder-hi anar...  :pensant:



#45 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 02 septiembre 2013 - 10:57

A la primera part tot i jugar a la pilotada i no generar gaires ocasions hem tingut mala sort acabant 0-2.  Per sort a la 2a A part les coses s'han fet bé, hem generat ocasions i els canvis han estat revulsius.  Molt bé pel Seligrat, em guanyat un partit que a la mitja part molts donavem per perdut.

 

Pel tema assistència jo diria que erem uns 2500. A la gent li costa molt fer-se el carnet i crec que cobrar 15 euros per laterals i gols és excessiu. A més a més penso ques'hauria de recuperar l'entrada jove que hi havia fa un parell de temporades a les guixetes que crec que costava 8 euros.

 

Equip i afició estan força motivats, a veure si podem treure un bon resultat contra el Llagostera. 



#46 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 11:11

El millor d'ahir, sense cap mena de dubte, la remontada tot i les adversitats..

 

El pitjor, sense cap mena de dubte també, es que hem tornat a la trista realitat i som els mateixos de sempre, però no per això deixarem d'animar, no? :)

 

Visca el Lleida!



#47 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 11:35

pel que pregunta sobre el partit de copa... no es paga

 

l'any passat va venir el Eibar i imaginat la pobra entrada que s'esperaba q nomes van obrir tribuna, i tots els socis vam veure el partit a tribuna, encara q el carnet fos de gols o lateral



#48 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 11:41

pel que pregunta sobre el partit de copa... no es paga

 

l'any passat va venir el Eibar i imaginat la pobra entrada que s'esperaba q nomes van obrir tribuna, i tots els socis vam veure el partit a tribuna, encara q el carnet fos de gols o lateral

 

Això no ho sabía... ¿Per quin motiu? Tan poc interessa un partit de copa a la gent?



#49 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 11:58

Això no ho sabía... ¿Per quin motiu? Tan poc interessa un partit de copa a la gent?

 

 

Bueno... l'any passat ere partit entre semana, com aquest. I obrir laterals i gols, implica pagar als segurates de la porta, als que obren les barres del bar de Lateral etcetc... jo tampoc veig gens malament que per partits en els que l'afluencia sera minima sol obrin tribuna.



#50 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 12:03

Això no ho sabía... ¿Per quin motiu? Tan poc interessa un partit de copa a la gent?

 

per que per obrir tot l'estadi per 400-500 persones... no val la pena!

 

sabem ja el rival?¿



#51 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 02 septiembre 2013 - 12:08

Buff!! L'únic bo d'ahir el resultat. Al camp vaig fixar-me bé i em costa creure que arribessim als 2000, erem els de sempre.

El joc el Lleida va ser desastros, especialment la primera part. Horrible, no jugavem a res i no donavem la sensació que no sapiguessim que haviem de fer. Pels que us queixeu de l'àrbit només es poden queixar els del Reus. El penal que ens piten en contra és la típica estirada de samarreta (em venia al recte i la vaig veure) que molts cops no es pita pero que reglament en mà és penal. I el nostre a part de que només el veu ell el pita quan la jugada ja era a migcamp. I podem donar gràcies que el fes repetir perque vam entrar al partit gràcies a això.



#52 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 12:21

per que per obrir tot l'estadi per 400-500 persones... no val la pena!

 

sabem ja el rival?¿

 

el rival ho sabrem en el partit caudal-Racing Ferrol al 4 de Setembre! :)



#53 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 12:45

el rival ho sabrem en el partit caudal-Racing Ferrol al 4 de Setembre! :)

sips... pero pensaba q potser ja s'havien enfrontat

pasat dema el coneixerem

 

i ... es segur q es a casa? jo no ho veig gens clar...



#54 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 01:09

Buff!! L'únic bo d'ahir el resultat. Al camp vaig fixar-me bé i em costa creure que arribessim als 2000, erem els de sempre.

El joc el Lleida va ser desastros, especialment la primera part. Horrible, no jugavem a res i no donavem la sensació que no sapiguessim que haviem de fer. Pels que us queixeu de l'àrbit només es poden queixar els del Reus. El penal que ens piten en contra és la típica estirada de samarreta (em venia al recte i la vaig veure) que molts cops no es pita pero que reglament en mà és penal. I el nostre a part de que només el veu ell el pita quan la jugada ja era a migcamp. I podem donar gràcies que el fes repetir perque vam entrar al partit gràcies a això.

 

¿Vam veure el mateix partit? L'arbit va fer moltes cantades, van deixar que el Quesada (dorsal 5) ens prengues el pel durant molta estona, perdent moltissim de temps. Després el seu penalty per el que jo vaig poder comprovar no ho era ni de bon tros, ja miraré la repetició però no ho sembla, sembla que al minim contacte es tira el jugador. I un altra acció que va pitar falta a favor del lleida en comptes de continuar la jugada que hagués suposat el 4-2. Remarco aquestes entre moltes altres.

El penalty a favor del Lleida està clar que es va pitar per a "compensar" el que havia pitat anteriorment (que no ho era), i el va fer repetir per qué el porter es va adelantar, ¿Que hauria pogut no deixar-lo repetir? Estic amb tu, pero una cosa no treu l'altra.

 

I el joc del lleida a la segona part va ser molt bó, no entenc aquest pesimiste. Alguns us penseu que som el Madrid y el Barça i que hem de guanyar tots els partits 4-0.

La primera part va ser dolenta però després van compensar hi hauria pogut acavar el partit tranquilament amb un resultat més abultat.

 

 

sips... pero pensaba q potser ja s'havien enfrontat

pasat dema el coneixerem

 

i ... es segur q es a casa? jo no ho veig gens clar...

 

Si, esta confirmat, jugarem a casa, al sorteig especifica el camp i el rival,



#55 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 01:28

 

El penalty a favor del Lleida està clar que es va pitar per a "compensar" el que havia pitat anteriorment (que no ho era), i el va fer repetir per qué el porter es va adelantar, ¿Que hauria pogut no deixar-lo repetir? Estic amb tu, pero una cosa no treu l'altra.

 

Doncs mira tu si ere clar que el porter s'havia avançat en el llançament de penalt i que es tenia que repetir, que al diari 9Esportiu diuen que va ser un jugador del Reus que va entrar a l'area i no que el porter es va avançar... :pensant:


  • o han agraït

#56 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 01:58

Tinc el video (vaig gravar el penal), i li he ensenyat a un amic sense dirli res, i al acavar li he dit "aquest penal el van fer repetir, pq creus q va ser?" i contesta "pq s'adelanta el porter", i sembla molt mes clar lo del porter, que es cert i es pot fer repetir, que lo de que els jugadors s'avancen... Per q no et dire que no ho facin, sino que no es res exagerat, sino lo normal... També penso que si no el repeteia no passava res de res, casi q tot lo contrari...

#57 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 03:37

Segons el Segre unes 2300 persones, la veritat, una entrada fluixíssima després del viscut la temporada passada... Em va cremar molt veure el estadi tant buit.
Llenço una pregunta: CALIA AJUDAR TANT AL NO SOCI DURANT ELS PLAYOFF AMB UNA DIFERÈNCIA TANT MÍNIMA DE PREU EN LES ENTRADES COMPARANT-LA AMB LA DEL SOCI??? MIREU COM HAN RESPOS AQUELLS 7000 NO SOCIS..... MOLT TRIST...


  • o han agraït

#58 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 02 septiembre 2013 - 04:07

Segons el Segre unes 2300 persones, la veritat, una entrada fluixíssima després del viscut la temporada passada... Em va cremar molt veure el estadi tant buit.
Llenço una pregunta: CALIA AJUDAR TANT AL NO SOCI DURANT ELS PLAYOFF AMB UNA DIFERÈNCIA TANT MÍNIMA DE PREU EN LES ENTRADES COMPARANT-LA AMB LA DEL SOCI??? MIREU COM HAN RESPOS AQUELLS 7000 NO SOCIS..... MOLT TRIST...

 

El Lleida va ser un dels clubs de la promoció més respetuosos amb els seus socis. Per a mi es va portar a terme una política de preus bastant bona.

 

M'ha semblat llegir per aquí que el 30% dels socis d'enguany no ho eran la temporada anterior (els no socis dels que parles). Si això et sembla no respondre.

 

Al camp sempre hi hauran els mateixos, son les assistències típiques de 2ªB. Diré més, segurament estem molt per sobre de la mitja.

Qui es pensi que avui dia el Lleida pot tenir una entrada de 5.000 persones al començament de temporada és que no viu a la realitat.


  • o han agraït

#59 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 04:59

Segons el Segre unes 2300 persones, la veritat, una entrada fluixíssima després del viscut la temporada passada... Em va cremar molt veure el estadi tant buit.
Llenço una pregunta: CALIA AJUDAR TANT AL NO SOCI DURANT ELS PLAYOFF AMB UNA DIFERÈNCIA TANT MÍNIMA DE PREU EN LES ENTRADES COMPARANT-LA AMB LA DEL SOCI??? MIREU COM HAN RESPOS AQUELLS 7000 NO SOCIS..... MOLT TRIST...

 

Aquí n'hi ha un que no ho era i aquest any ho és gràcies a la gestió del club. Estava molt a l'expectativa de veure quin camí agafava el refundat Lleida abans de fer-me soci i vista l'aposta del club i l'actitud de l'equip vaig decidir tornar al camp a veure els Play-offs, i allà és on em vaig decidir que aquest any em feia soci. Com jo, uns quants, bastants, sembla que un 30%. Està bé informar-se una mica abans de "rajar", personalment em sento ofés perquè sóc un dels 7000 no socis. Afegiria que amb una actitut receptiva és més probable que s'apunti gent al carro, així com actituts tan despectives precisament ajuden al contrari, no creus?

 

Salut!

 

PD: Ho diu un que també està decebut amb la fluixa entrada, però veient el que vaig veure ahir penso que els 11.000 que faltaven per omplir el camp es van perdre un partidàs d'aquells que enganxen i recordes, tant per la remuntada com pel golàs de Molo. 



#60 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 05:29

el partit Lleida - Peña Esport que donaba el tret de sortida a la temporada pasada crec q eram 1200 al camp

 

2300 em sembla una entrada bastant millor....

 

evidentment, els que nomes han vingut al play off, veuen el camp buit... pero per iniciar la temporada un diumenge que casi casi es agost, esta força be....

 

m'agradaria que estigues el camp ple cada partit, pero ja sabem que aixó es imposible... i no busqueu explicacions de les politiques del club.... penseu que si les portes estiguesin obertes estaria el camp ple en un partit com el de ahi? jo crec q no






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos