Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Lleida Esportiu - Reus Deportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
85 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 06:09

Obro aquest post per parlar de tot lo relacionat amb el partit del proxim diumenge.

 

Bé, aquest proxim cap de setmana es celebrar el primer partit del Lliga al camp d'Esports, la gent esta animada, venim de guanyar al Nastic al seu camp.

 

Veient la gent que vaig veure al camp del Nastic, creieu que hi haura una bona entrada? jo crec que si, 3 mil segurs, encara hi han vacances i la tirada dels playoffs passats ha ajudat a que la gent tingui ganes d'animar al equip alla on sigui.

 

Quines ganes tinc de veure com el Lleida guanya al equip del nostre ex entrenador.

 

Esperem que la motivacio també duri a l'hivern ja que es cuan falla la gent.

 

Visca el Lleida!! :aplaudiment:



#2 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 06:41

Buff, de tant de bó tiguis raó i puguem superar els 3000... tot i que es una dada bastant optimista.

 

Esta clar que el final de la temporada del Lleida, i el bon inici guanyant al camp del tarragona animarà a la gent  a venir al camp... a veure si es manté!



#3 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 07:24

Serem mes de 3000 segur! i guanyarem tambe! pero patint!.... res es facil!

pero tots junts ho aconseguirem!



#4 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 08:40

Com a molt crec que serem 2000/2500.

#5 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 11:02

Voto per fer una porra jajaja.

 

Va, jo aposto fort, 3500-4000. :crispetes:



#6 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 11:14

Els playoffs de l'any passat van fer veure a molta gent que no cal aspirar a guanyar una copa d'europa per a que el futbol sigui una festa. Penso que el club hauria d'haver publicitat molt bé aquest fet per tal d'aconseguir fidelitzar bona part d'aquell públic, però sincerament penso que la situació els va superar i no van poder reaccionar a temps.

Tot i així espero que una part s'enganxés; el projecte és maco, equip jove i força jugadors de casa. Potser somio, però jo dic 4500-5000!!

Per cert, quants socis hi ha per aquesta temporada? Demà n'hi haurà 2 més.

#7 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 27 agosto 2013 - 11:31

Els playoffs de l'any passat van fer veure a molta gent que no cal aspirar a guanyar una copa d'europa per a que el futbol sigui una festa. Penso que el club hauria d'haver publicitat molt bé aquest fet per tal d'aconseguir fidelitzar bona part d'aquell públic, però sincerament penso que la situació els va superar i no van poder reaccionar a temps.

Tot i així espero que una part s'enganxés; el projecte és maco, equip jove i força jugadors de casa. Potser somio, però jo dic 4500-5000!!

Per cert, quants socis hi ha per aquesta temporada? Demà n'hi haurà 2 més.

 

4500-5000 son cifres més dignes de 2ª A... ojala no us equivoqueu!!



#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 27 agosto 2013 - 11:48

si no plou

si menchón dimiteix

si no el televisen

si les entrades son barates

etc etc etc

3000-3200



#9 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 agosto 2013 - 07:05

2500 i gràcies...



#10 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 agosto 2013 - 08:42

Jo no hi podré estar  :osti:   :osti:



#11 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 03:14

Percert, com sabem tornaran Emili, Colorado, Asier..

 

Sobretot per Emili i Asier estaria bé fer alguna pancarta per part de les penyes o alguna cosa per mostra l'agraiment, es una proposta sol. Van donar moltíssim pel club i van marxar per la porta del darrere.

No vull despreciar a Colorado, però Emili i Asier sempre han estat arrelats al club aquests darrers anys no tant com el Colorado.

Força Lleida! Ganes de diumenge! :futbolista:



#12 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 28 agosto 2013 - 03:29

Asier esta lesionat i no jugara, encara que dubto que no vingui amb la expedició i Colorado sembla que pot estar a la convocatoria, encara que al primer partit no va estar convocat per lesió.

#13 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 agosto 2013 - 08:10

Això ja està a tocar. Quines ganes que arribi diumenge Som-hi. Aquest és el nostre any.

 

FORÇA LLEIDA!!!



#14 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:19

Ja ha arribat el dia, avui debuta el nostres estimat Lleida al Camp d'Esports! :aplaudiment:

 

Esperem unagran previa a Dr. Fleeming i una gran victoria per a deixar el diumenge amb un gran sabor de boca.



#15 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 11:30

Com bé diu Blau19, penso que s'hauria de fer algun tipus de càntic o reconeixement amb pancarta a l'Emili, tots li tenim molt apreci i durant els anys que ha estat aquí, ho ha donat tot pel club!



#16 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 12:21

Com bé diu Blau19, penso que s'hauria de fer algun tipus de càntic o reconeixement amb pancarta a l'Emili, tots li tenim molt apreci i durant els anys que ha estat aquí, ho ha donat tot pel club!

 

Si tinguesim que fer pancartes per tota la gent (em refereixo a jugadors, entrenadors i gent que no esta sobre el terreny de joc) que ha fet molta feina pel nostre Lleida,  no hi haurie teixit suficient per fer-les.

 

Amb un aplaudiment ja vuera el reconeixement de l'afició a la seva trajectoria pel Lleida.

 

Jo personalment respecto a l'Emili perque va ser entrenador del Lleida i era un home educat, pero mai vaig compartir la seva idea de futbol defensiu, ho trobava patetic.

 

Encara recordo partits on anavam perdent per la minima, i ell canvian els atacants per defenses...... :deumeu:  Quina impotencia i quina manera de donar per perdut el que no s'ha de donar mai per perdut, i menys al minut 70 d'un partit molt disputat.....i això ho feia a moltisims partits. Vaig arribar a la conclusió que per aquest fet i aquest plantejament "cagarrós" que ell feia d'alguns partits el Lleida no va arribar a fer rés durant els anys que ell va ser-hi. Hi ho dic amb molt de respecte, pero es la meva sincera opinió que de ben segur molta gent comparteix.



#17 Enciam

Enciam

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 12:54

Encara estic de vacances, quina pena perdrem el primer partit :-(

Animeu força!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4



#18 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 03:22

Doncs si Asier està lesionat no seria gens estrany trobar-lo per la grada del Camp d'Esports.



#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 06:26

3000persones? Jajajajaja Si som 15000 podem donar gracies

#20 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 06:59

Imagino q vols dir 1500 no 15000. Y penso que superem els 2000... A primer cop d'ull clar, ja ho sabrem amb més exactitud més endavant ;)

Per cert, que us ha semblat el penal? A mi un autentic robo. Esta clar que no li agrada el lleida amb aquest arbit...ho pasarem malament, gracies hem de donar su podem empatar el partit...(cosa imposible veient com estan les coses...).




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos